quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:47 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe [ afbeelding ]
Perfect gedaan Yenice![]()
mee eens!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ajax, die spelen tenminste iets minder saai voetbal.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben er weg van, tot morgen [ afbeelding ]
Veel plezier! ik ga slapenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
even een tvp voor mij voor het stappen, scheelt me straks opzoeken als ik dronken ben
tenk joe!quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen
Vandaag zal ik niet veel hier zijn, zit de hele dag voor
Hierna lekker lang weekend!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
Wie zijn er nog meer vrij morgen?
ik doe het niet...ik meot het van me oudersquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, je doet het zelf. Wacht maar tot aan het werk gaat, dan heb je zomers drie weken
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het is midden maart hoor, dat duurt nog ffkes
En goede vrijdagquote:
AJAX dusquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Maareh, wat ik net dus vroeg: PSV of Ajax liefhebbers??
Ik, maar ben altijd vrij he op vrijdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
Wie zijn er nog meer vrij morgen?
dan gaan we al weer richting het einde van de stagequote:
maart zijn we al bijna doorquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen we eerst maart nog maar eens doorkomen?
Yeah bitch! Nog kleine 3 uurtjes en dan is mijn 1e week voorbijquote:
Tel er nog 12 dagen bij op en ik ben jarigquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
It is 11 days, 8 hours, 50 minutes and 57 seconds until dinsdag, 1 april 2008 (Amsterdam time)
Ja gezelligquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dat word gebak voor de hele Stage SC
whehe, gepwndquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:52 schreef Deansensitized het volgende:
Had in Denemarken ook de 30e niet vrij
Wel een paar andere dagen, waar ik niks van wist. Ja, toen ik 's ochtends op het bedrijf kwam vertelde de receptioniste dat het een nationale vrije dag was en als ik bleef ik dan de enige op de afdeling zou zijn
Wordt je wel lekker betrokken binnen de organisatiequote:Op donderdag 20 maart 2008 15:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat deden ze bij mij dus niet
Maar wel chill, beetje de stad in
Playah!quote:
Jo gast alles goedquote:
Zeker, eerste week bijna overleefdquote:
Ag nog evenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker, eerste week bijna overleefd! Echt toe aan weekend
Niet dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Ik wil nog even melden dat iedereen dit jaar in Nederland 1 mei vrij heeft(hemelvaartdag)
En met een beetje geluk heb je vrijdag verplichte vrije dag = zowat een vrije week
![]()
En kut als er ooit iemand iets wil verbouwen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik hoorde net van mijn huisgenoot dat ons huis op de nominatielijst voor monumentale panden ofzo stond. Best stoer eigenlijk.
Ik heb het al vanaf 1130quote:
Ehquote:
Waarom mogen ze je versterker niet uitschakelen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zo! Morgen nog even, en dan lekker lang weekend
Word morgen niet druk... halve toko is vrij [of neemt vrij, of meld zich ziek].. gelukkig gitaar en versterker staan, kan dus lekker wat pingelen
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:
We huren de verdieping, dus het maakt ons niet uit. Het kan er alleen maar beter op worden (denk authentieke kleuren of ramen).quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En kut als er ooit iemand iets wil verbouwen.
Hallo Deanquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:06 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter [ afbeelding ]
Remco [ afbeelding ]
Goedkoop als ik ben, heb ik gister de trein terug naar huis genomenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even nagevraagd: zowel NS als Connexxion rijden de reguliere dienstregeling. Dat is in ieder geval nog een voordeel, wel jammer dat ik moet betalen. Kost me toch weer ruim 10 euro ofzo.
Beetje uitgestorven hierquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef crossover het volgende:
Ja, ik wel en ik verveel me
Is het hier gezellig?
quote:
Kutquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ze rijden op normale tijden, maar je OVjaarkaart is niet geldig.
Ik word zo opgehaald, straks shoppenquote:
Shoppenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik word zo opgehaald, straks shoppen.
in de regen
Omdat ik eigenlijk niet meer zo veel game.. Ik kijk eigenlijk nog wat series/films en schrijf mijn scriptie. Nu zijn er ook games voor de Mac en ik vind die nieuwe Mac zo mooi.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wachten voor een Mac.
Nou ja, wat wil je gaan doen met de pc? Waarom overweeg je een Mac?
Zo het wel een naaistreek vinden.. maar goed, voor sommige mensen is het gewoon een stage/werkdag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:26 schreef jna het volgende:
Ik wist niet eens dat m'n OV vandaag niet geldig was, gelukkig ben ik niet gecontroleerd dan vanmorgen toen ik naar m'n stage ging![]()
Dalijk op terugweg ook maar duimen dan
Ik ga pas fietsen naar m'n stage zodra ik 100% zeker weet dat het niet gaat regenen en het minstens 15 graden isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo het wel een naaistreek vinden.. maar goed, voor sommige mensen is het gewoon een stage/werkdag.
Ik ga gelukkig met de fietsen naar mijn stage, dus dit jaar pas 6 keer mijn ov gebruikt(heen en terug dan)
Ik kan kiezen, of met de 2 bussen (met de garantie dat ik altijd mijn aansluiting mis) en 30 minuten eerder mijn bed uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga pas fietsen naar m'n stage zodra ik 100% zeker weet dat het niet gaat regenen en het minstens 15 graden is![]()
Tot die tijd ga ik gewoon met de tram die voor m'n deur stopt
Waarom?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo het wel een naaistreek vinden..
Sommige studenten moeten gewoon stage lopen op Goede Vrijdag. Op mijn vorige stage kreeg ik gewoon vrij, maar een aantal vrienden werden verleden jaar gewoon gecontroleerd en kregen een boete..quote:
Moet je bij de IB-Groep zijn, niet bij de vervoerder, die doet alleen zijn werk. Het staat ook gewoon achter op de OV dat die niet geldig is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sommige studenten moeten gewoon stage lopen op Goede Vrijdag. Op mijn vorige stage kreeg ik gewoon vrij, maar een aantal vrienden werden verleden jaar gewoon gecontroleerd en kregen een boete..
Heb je inderdaad een punt, maar ik deel de mening van LSVB dat er op sommige doordeweekse Christelijke Feestdagen gewoon je OV kan gebruiken. Goede Vrijdag is er onder andere een van. Ik hoorde gisteren pas dat het vandaag Goede Vrijdag is, maar goed het valt vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moet je bij de IB-Groep zijn, niet bij de vervoerder, die doet alleen zijn werk. Het staat ook gewoon achter op de OV dat die niet geldig is.
Waren ze ook van plan, maar waarom pas nu..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik ben ook van mening dat de OV geldig zou moeten zijn. Maar dat is 'ie niet, dus de conducteur heeft gewoon gelijk als hij een boete uitschrijft. Laat de LSVb maar met de IB-Groep en/of het Ministerie van OCW gaan praten om het te veranderen.
Dat staat nergens anders, althans ik kan het niet vinden, dus ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:01 schreef jna het volgende:
Ov-weekkaart vandaag tóch geldig
Nu snap ik er niks meer van, ik hoef toch niet zo lang met de tram dalijk dus ik oefen m'n verbaast kijken act nog even straks mocht ik hem nodig hebben
http://www.ib-groep.nl/pa(...)kaart_rond_Pasen.aspquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat staat nergens anders, althans ik kan het niet vinden, dus ik geloof er niks van.
Ja, misschien een cadeautje van de NS..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik weet hoe het zit, maar in dat topic wordt gezegd dat ik vandaag ook met een weekkaart zou mogen reizen toch? Dat is niet het geval.
We kunnen als het mee/tegen zit(door halen wat niet van toepassing is), paaseieren gaan zoeken in de sneeuwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
Bij 3-fm draaien ze nu: all I want for Christmas van Mariah Carey![]()
Ze hebben iig humor daar
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We kunnen als het mee/tegen zit(door halen wat niet van toepassing is), paaseieren gaan zoeken in de sneeuw
Goedemiddagquote:
Ik hoorde 3cm sneeuw..quote:
Halloquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef msg2me het volgende:
hallo allemaal!!
Hoi!!!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef msg2me het volgende:
hallo allemaal!!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef msg2me het volgende:
hallo allemaal!!
Vooral de sneeuw...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:15 schreef Houniet het volgende:
Wat was het een kutweer in de stad zeg.
Ja, en dan sta ik in een winkel, dan is het droog. En zodra ik de winkel weer uitloop dan gaat het weer regensneeuwenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik in een winkel, dan is het droog. En zodra ik de winkel weer uitloop dan gaat het weer regensneeuwen [afbeelding].
vet, een Volkswagen Sciroccoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:54 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geloof dat we vandaag zo'n beetje elk weertype hebben gehad, behalve onweer dan.
Ik ben gewoon actief geweest tot half 5 en toen als allerlaatste alles afgesloten en mijn bus gepakt naar huis. En nu idd. langquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:44 schreef PieterBas het volgende:
WEEKEND!
Vanaf 15 uur was niemand meer productief meer op kantoor
ijzel is toch geen weertype?quote:
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ik heb iets stoms gedaan, en flink op me kop gekregen ervoor![]()
![]()
Maarja ben bang dat me werkgever mee kijkt dus zeg maar niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ijzel is toch geen weertype?ijzel is toch een gevolg van temperatuur onder nul + nattigheid?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan?Niks aan werk gerelateerd iedergevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
Maarja ben bang dat me werkgever meekijkt dus zeg maar niks
PM de geïnteresseerden anders ffquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
Maarja ben bang dat me werkgever meekijkt dus zeg maar niks
Check pm, maar niet hier plaatsen aubquote:
Kijk nog eens beterquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vet, een Volkswagen Scirocco [afbeelding] [afbeelding]
Geen probleem gast.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Check pm, maar niet hier plaatsen aub
Ik wil ook PM!!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Check pm, maar niet hier plaatsen aub
Ho isquote:
quote:
Lomp of nietquote:
vooruit maar wel bekdichtquote:
quote:
dan gok ik: PASSAT CLquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk nog eens beter [ afbeelding ]
Geen Scirocco [ afbeelding ]
Maar je bent niet de eerste die die fout maakt hoor![]()
ik wil ookquote:
quote:
handig, die site van RDWquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist [ afbeelding ]
Gedeeltelijk GL, goeie donor bij gehad
Haha, zekersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
handig, die site van RDW [afbeelding]
Geen PM's meerquote:
BIj ons (Groningen) stond dat de OV voor de NS geldig was, ik ben in twee bussen gratis mee gereden (groningen en friesland) en had een kaartje voor de trein groningen - sneek (arriva) daar hoorde ik dat door vergissingen van iedereen je voor groningen leeuwarden geen kaartje hoefde te hebben terwijl op de andere ariva trajecten boetes uit geschreven werden. mooi vaag allemaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:01 schreef jna het volgende:
Ov-weekkaart vandaag tóch geldig
Nu snap ik er niks meer van, ik hoef toch niet zo lang met de tram dalijk dus ik oefen m'n verbaast kijken act nog even straks mocht ik hem nodig hebben
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was vanmorgen om 5:45 uur al weer wakker
Precies, als een ouwe lul om half 7 ff pissen, glas water en weer omdraaien en doorknorren tot half 12quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik om 6;30, toen heb ik me eerst maar eens opgedraaid en verder geslapen.
ik ook, ben er uiteindelijk om 9:00 uur uitgegaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Toen was ik net thuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik lag gister lekker half 3 ofzo. Wel lekker even vroeg op bed, lig de laatste tijd steeds veel te laat.quote:
Ik was om 5:40 thuis. Toen heb ik nog even iets gegeten, dus lag er rond 6:00 in denk ik. En ik was om 0:30 al thuis, maar toen ging ik met mijn zus en een vriendin van haar nog even de stad in, en toen nazitten, bier drinken, jointje roken, dronken, laat.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik lag gister lekker half 3 ofzo. Wel lekker even vroeg op bed, lig de laatste tijd steeds veel te laat.
ik ben nog nooit slecht geweest van alcohol, nog nooit gekotst van alcohol en heb nog nooit een kater gehadquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:15 schreef KaheemSaid het volgende:ik ben de laatste tijd eigenlijk nooit meer beroerd.
Ik wel, maar het is de laatste tijd wel steeds snel over. Even douchen, water drinken, iets eten en ik voel me weer vrij goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:15 schreef KaheemSaid het volgende:ik ben de laatste tijd eigenlijk nooit meer beroerd.
Oké, ik heb de laatste tijd niet zoveel last. In ieder geval niet weer die gigantische hoofdpijn enzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wel, maar het is de laatste tijd wel steeds snel over. Even douchen, water drinken, iets eten en ik voel me weer vrij goed.
Jij drinkt dus gewoon te weinig. Ik heb dit jaar 1 x gekotst van drank, dat is ook meer dan genoeg. Vorige week ging het wel 2x bijna mis, toen mijn huisgenoot me een adje strohrum voorzette (woensdag en vrijdag)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben nog nooit slecht geweest van alcohol, nog nooit gekotst van alcohol en heb nog nooit een kater gehad
*klopt af*
maar ik drink vaak van alles door elkaar (bier, boswandeling, bessen, passoa)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij drinkt dus gewoon te weinig. Ik heb dit jaar 1 x gekotst van drank, dat is ook meer dan genoeg. Vorige week ging het wel 2x bijna mis, toen mijn huisgenoot me een adje strohrum voorzette (woensdag en vrijdag)
Arme Kuno [letterlijk waarschijnlijk]quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding] ik ben ook weer levend... twee avonden uit geweest in fantastisch gothenburg met veel te veel vrouwen... [afbeelding]
nou, 2 blonde zweedse dames kan ik hebben, 4 lukt ook nog wel, maar 8 vrouwen om me heen, en dan van die zweedse blonde godinnen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Arme Kuno [letterlijk waarschijnlijk] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] ?
Volgende keer even iemand meenemen die wat van die druk van je over kan nemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou, 2 blonde zweedse dames kan ik hebben, 4 lukt ook nog wel, maar 8 vrouwen om me heen, en dan van die zweedse blonde godinnen... [afbeelding] ik had het heel zwaar... [afbeelding]
Geen foto's mn camera is donderdag in de sneeuwstorm die over gothenburg kwam vergaan... [afbeelding] nou moet ik naar Rusland waarschijnlijk zonder camera...
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zonder schoenen loopt het ook zo beroerd toch?
Een keer moeten kotsen van de alcohol, hopelijk ook de laatste keer.. Af en toe een kater, maar goed 's-avonds een vent, 's-morgens een ventquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben nog nooit slecht geweest van alcohol, nog nooit gekotst van alcohol en heb nog nooit een kater gehad
*klopt af*
Uitgaan in Göteborgquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou, 2 blonde zweedse dames kan ik hebben, 4 lukt ook nog wel, maar 8 vrouwen om me heen, en dan van die zweedse blonde godinnen...ik had het heel zwaar...
![]()
Geen foto's mn camera is donderdag in de sneeuwstorm die over gothenburg kwam vergaan...nou moet ik naar Rusland waarschijnlijk zonder camera...
Boswandeling, bessen, passoaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ik drink vaak van alles door elkaar (bier, boswandeling, bessen, passoa)![]()
en ook volop aan het bier, terwijl ik dat nog niet eens zo lang drink (korter dan een jaar)
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zonder schoenen loopt het ook zo beroerd toch?
Heb het ff verbeterdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar goed 's avonds een vent, 's morgens een vent lekker uitslapen
Ben jij zo'n schoenenfetishist? Of gewoon vrouw?quote:
Probeer ik het voor je goed te praten...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
[afbeelding] je begrijpt wat ik bedoel...
oh... dankuquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Probeer ik het voor je goed te praten...
[ afbeelding ]
Schoenenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
oh... danku
maar neeeeeeeeeeee geen fetish. Ik ben gewoon vrouw
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je er niet genoeg van hebben...
klompenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ben ook wel gek op schoenen [Skateschoenen] maar geen geld om een kastvol te halen.
Heb 6 paar schoenen en een paar klompen
lijkt me niet dat ze lekker lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:11 schreef Deansensitized het volgende:
Friesland hè
Als ik snel even achter of buiten moet zijn schiet ik snel even mijn klompen aan. Echt ondergewaardeerde dingen zijn het
Stad is wel erg overdrevenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ja joh, echt wel!
Nemen na verloop van tijd echt de vorm van je voet aan enzo, loopt heerlijk
Is wel even wennen uiteraard, maar zijn toch echt ideale dingen
Maarja, als je in de stad woont heb je ze in principe ook bijna nooit nodig. Ik loop hier op het erf bijna altijd op klompen, of achter in het hok enzo...
Klinkt zo wel iets boerser dan ik eigenlijk ben hoor![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het eerst in mijn leven een witte Pasen meegemaaktEen witte kerst zullen we niet meer krijgen, maar wellicht een witte Pinksteren?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Vroeger welquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vroeger wel. Nu doe ik zaalvoetbal, en veel teams hier uit de buurt maken gebruik van de gymzaal in Didam
.
quote:Op zondag 23 maart 2008 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zojuist F1 gekekenVanmorgen ook gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het eerst in mijn leven een witte Pasen meegemaaktEen witte kerst zullen we niet meer krijgen, maar wellicht een witte Pinksteren?
btw GoedemorgenOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Zo tof issie niet hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
tof! Wist niet dat wij zo'n leuke gymzaal hadden
oquote:Op zondag 23 maart 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo tof issie niet hoor. Het is gewoon zo dat er teveel teams daar in de regio zitten, en te weinig gymzalen
.
Goedemorgen!quote:Op zondag 23 maart 2008 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gekeken
btw Goedemorgen
quote:
Ga je vanavond niets doen danquote:Op zondag 23 maart 2008 12:53 schreef Yesse het volgende:
Mijn lange weekend begint me nu al te vervelen
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:53 schreef Yesse het volgende:
Mijn lange weekend begint me nu al te vervelen
Waar?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
Ik ben ook lekker aan het chillen. Vanavond stappen
![]()
!!
So what! Dan ga je alleenquote:Op zondag 23 maart 2008 13:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee.. alleen slapenEr is hier wel iets maar daar gaat niemand heen
Heb jij 164 vrienden op hyvesquote:Op zondag 23 maart 2008 13:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee.. alleen slapenEr is hier wel iets maar daar gaat niemand heen
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb jij 164 vrienden op hyves?
ja sorry, wist van gekheid niet meer wie ik ging zoeken op hyves![]()
Facebook heb ik ook maar dat snap ik nietquote:Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]is het zo'n saaie zondag voor jou?
Facebook for the win, hyves is kuuuuuuut!
heerlijk zon'n standaard hyves reactie
Facebook vind ik persoonlijk leuker... vooral omdat het meer internationaal is, voor de rest facebook is niet heel moeilijk, als je het eenmaal doorhebt is er niets moeilijks aanquote:Op zondag 23 maart 2008 13:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook maar dat snap ik niet
Mijn studie/ stage is gedeeltelijk in het engels, en mijn vakgebied is nou eenmaal grotendeels engelsquote:Op zondag 23 maart 2008 13:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Facebook vind ik persoonlijk leuker... vooral omdat het meer internationaal is, voor de rest facebook is niet heel moeilijk, als je het eenmaal doorhebt is er niets moeilijks aan
En kom niet aanzetten dat je het moeilijk vind omdat het in het engels is
quote:
Ik hou daar niet van, mijn hoofd op internet zettenquote:
www.facebook.com?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn studie/ stage is gedeeltelijk in het engels, en mijn vakgebied is nou eenmaal grotendeels engelsGeloof me dat dat het probleem niet is....Waarschijnlijk gewoon te weinig tijd aan besteed...Maar weet niet eens meer waar ik facebook kan vinden
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
www.facebook.com?
studie in het engels
Maar jij bent dan ook heel stoer!quote:Op zondag 23 maart 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van, mijn hoofd op internet zetten.
Het was dan ook een schot voor open doel!quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook heel stoer!
Heerlijk fout zo op de zondag morgen he?quote:
Ze kennen mijn e-mailadres nietquote:Op zondag 23 maart 2008 13:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het was dan ook een schot voor open doel!
welke studie doe je?
Hoort erbij.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heerlijk fout zo op de zondag morgen he?
Klinkt zeer indrukwekkendquote:Op zondag 23 maart 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze kennen mijn e-mailadres nietLaat dan maar zitten
Biologie en medisch laboratorium onderzoek op de HAN-HLO in Nijmegen. Ik loop stage op afdeling antropogentica op Radboud
daarom.quote:
Het is zeeeeer interessant!quote:Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Klinkt zeer indrukwekkend![]()
Ik doe gewoon maar international Business and Managementzo'n standaard opleiding
Volgens mij leveren we door de regering hier in Nederland al veel te veel privacy in, dus het hoeft van mij ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van, mijn hoofd op internet zetten.
zei KiwiTjuHh om kwart over 6...quote:
zei Kuno om kwart voor 2quote:Op zondag 23 maart 2008 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heerlijk fout zo op de zondag morgen he?
Ja, 164 alweer.. maar dat is een handje vol echte vrienden en de rest is collega/ex-collega/oud-klasgenoten/vage bekendenquote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb jij 164 vrienden op hyves?
ja sorry, wist van gekheid niet meer wie ik ging zoeken op hyves![]()
Heerlijk he? andere mensen corrigeren?quote:
Nou inderdaad!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog lang geen nacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |