quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:47 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe [ afbeelding ]
Perfect gedaan Yenice![]()
mee eens!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ajax, die spelen tenminste iets minder saai voetbal.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben er weg van, tot morgen [ afbeelding ]
Veel plezier! ik ga slapenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
even een tvp voor mij voor het stappen, scheelt me straks opzoeken als ik dronken ben
tenk joe!quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen
Vandaag zal ik niet veel hier zijn, zit de hele dag voor
Hierna lekker lang weekend!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
Wie zijn er nog meer vrij morgen?
ik doe het niet...ik meot het van me oudersquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, je doet het zelf. Wacht maar tot aan het werk gaat, dan heb je zomers drie weken
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het is midden maart hoor, dat duurt nog ffkes
En goede vrijdagquote:
AJAX dusquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Maareh, wat ik net dus vroeg: PSV of Ajax liefhebbers??
Ik, maar ben altijd vrij he op vrijdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
Wie zijn er nog meer vrij morgen?
dan gaan we al weer richting het einde van de stagequote:
maart zijn we al bijna doorquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen we eerst maart nog maar eens doorkomen?
Yeah bitch! Nog kleine 3 uurtjes en dan is mijn 1e week voorbijquote:
Tel er nog 12 dagen bij op en ik ben jarigquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
It is 11 days, 8 hours, 50 minutes and 57 seconds until dinsdag, 1 april 2008 (Amsterdam time)
Ja gezelligquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dat word gebak voor de hele Stage SC
whehe, gepwndquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:52 schreef Deansensitized het volgende:
Had in Denemarken ook de 30e niet vrij
Wel een paar andere dagen, waar ik niks van wist. Ja, toen ik 's ochtends op het bedrijf kwam vertelde de receptioniste dat het een nationale vrije dag was en als ik bleef ik dan de enige op de afdeling zou zijn
Wordt je wel lekker betrokken binnen de organisatiequote:Op donderdag 20 maart 2008 15:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat deden ze bij mij dus niet
Maar wel chill, beetje de stad in
Playah!quote:
Jo gast alles goedquote:
Zeker, eerste week bijna overleefdquote:
Ag nog evenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker, eerste week bijna overleefd! Echt toe aan weekend
Niet dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Ik wil nog even melden dat iedereen dit jaar in Nederland 1 mei vrij heeft(hemelvaartdag)
En met een beetje geluk heb je vrijdag verplichte vrije dag = zowat een vrije week
![]()
En kut als er ooit iemand iets wil verbouwen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik hoorde net van mijn huisgenoot dat ons huis op de nominatielijst voor monumentale panden ofzo stond. Best stoer eigenlijk.
Ik heb het al vanaf 1130quote:
Ehquote:
Waarom mogen ze je versterker niet uitschakelen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zo! Morgen nog even, en dan lekker lang weekend
Word morgen niet druk... halve toko is vrij [of neemt vrij, of meld zich ziek].. gelukkig gitaar en versterker staan, kan dus lekker wat pingelen
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:
We huren de verdieping, dus het maakt ons niet uit. Het kan er alleen maar beter op worden (denk authentieke kleuren of ramen).quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En kut als er ooit iemand iets wil verbouwen.
Hallo Deanquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:06 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter [ afbeelding ]
Remco [ afbeelding ]
Goedkoop als ik ben, heb ik gister de trein terug naar huis genomenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even nagevraagd: zowel NS als Connexxion rijden de reguliere dienstregeling. Dat is in ieder geval nog een voordeel, wel jammer dat ik moet betalen. Kost me toch weer ruim 10 euro ofzo.
Beetje uitgestorven hierquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef crossover het volgende:
Ja, ik wel en ik verveel me
Is het hier gezellig?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |