Daar doe je het voorquote:
Voor mij is het misschien niet zo voordelig, wie weet stuur ik dat kaartje niet een sop, maar voor degene die vandaag vanuit weet ik veel waar naar huis hebben gereisd kan het best wat geld schelenquote:
Als je ov vandaag niet geldig was dan mag dat toch altijd?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De conducteur wees mij er in de trein op dat ik een kaartje met korting had mogen kopen![]()
Dat hoor je gewoon te weten hoor, n00b.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De conducteur wees mij er in de trein op dat ik een kaartje met korting had mogen kopen![]()
Niet als je al 2 jaar geen ov meer hebtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als je ov vandaag niet geldig was dan mag dat toch altijd?
Staat zelfs achter op je kaartquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had zoiets van had dat eerder gemeld
Zo iemand zou je toch met een blije mus doodmaken.
Waarom mocht je dan met korting?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet als je al 2 jaar geen ov meer hebt
Ik hoop maar dat deze achterlijke reactie enkel is geplaatst om te stangenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had zoiets van had dat eerder gemeld
Zo iemand zou je toch met een blije mus doodmaken.
Ja, zou kunnen maar ze zijn er vrij laat mee want vanmorgen kwam er nog een topic langs over iemand die een boete had gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
Waarschijnlijk dus een cadeautje van de NS dus
Omdat mijn kortingskaart (voordeelurenkaart) op weekdagen na 9:00, weekend en feestdagen geldig is.quote:
Het is toch echt zo...moeten vast meer mensen zijn die dat bericht ook hebben gehoord...of hoor ik stemmen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:27 schreef Qwea het volgende:
nou niks over gehoord hoor
*meldt*quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen maar ze zijn er vrij laat mee want vanmorgen kwam er nog een topic langs over iemand die een boete had gehad
Zie ook mijn posts.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
*meldt*
mjah, ben wel benieuwd of dit inderdaad waar is (kan het me eignelijk niet voorstellen).
Ach, heb wel zin in een potje rellen.
0900 - 202 11 63quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:30 schreef Trannellius het volgende:
mjah, ben wel benieuwd of dit inderdaad waar is (kan het me eignelijk niet voorstellen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |