Nooit. Maar ik noem een Sandstorm, Dirktator, Maikuul, RickoKun, De_Ananasquote:
ligt dubbelquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk dat het verstandiger is als we gewoon in [KLB-FB] Voor al je vragen en klachten verder posten, dit wordt toch gesloten door hemzelf waarschijnlijkZonder reactie erop te geven
! Past perfect in het plaatje.
En de FB dus helemaal platbombarderen met klachten, totdat ze hem wegsturen, of totdat hij het heft in eigen hand neemt en een penispak aantrekt en daarmee van de brug jumpt.
Daar krijg je geen goede reactiesquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk dat het verstandiger is als we gewoon in [KLB-FB] Voor al je vragen en klachten verder posten, dit wordt toch gesloten door hemzelf waarschijnlijkZonder reactie erop te geven
! Past perfect in het plaatje.
En de FB dus helemaal platbombarderen met klachten, totdat ze hem wegsturen, of totdat hij het heft in eigen hand neemt en een penispak aantrekt en daarmee van de brug jumpt.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:22 schreef Janetje het volgende:
Het woord is 'wanbeleid' beste Branieschopper.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:22 schreef Janetje het volgende:
Het woord is 'hitler' beste Branieschopper.
Haal die veter uit je reet en doe hem om Bobs nek bij zn pak, verkapte cockring.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef reetveter het volgende:
Goed topic
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Q. en ik waren beter.
en ik als opvolger deed het ook niet zo slechtquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Q. en ik waren beter.
Toen nog wel ja, weet niet of dat ook zo is met deze usersquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Q. en ik waren beter.
Nou nou, dat is ook wel weer een beetje tè!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
Eensch.
Bob mag van mij afgeschoten worden
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook wel weer een beetje tè!
Bagger en De_Ananas in één zinquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef postmortum het volgende:
OMFG MODKLIEKKJESTOPIQUEE AAN HET WORDEN!!!!
Waar zijn DIE DJ EN DE ANDEREN BAGGERUSERTS ALS JE ZE NODIG HEBT
ik zie username nergens staanquote:
hey daar stond eerst bomb-bquote:
Zeg, ga je mond eens spoelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:41 schreef postmortum het volgende:
oh ik dacht dat ik het nooit zo zeggen , masar ZELFS JANETJE WAS BETERZZZZZZZZZZZZZZZZZ
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef Liefste. het volgende:
Bobje is lieeeeevDoe aardig want misschien gaat hij wel dood als hij gaat duiken op een dag of in zo'n Turkenland!
Ik dacht heel even de eerste pro-Bob-reactie in dit topic te spotten, maar nee..quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef Liefste. het volgende:
Bobje is lieeeeevDoe aardig want misschien gaat hij wel dood als hij gaat duiken op een dag of in zo'n Turkenland!
Dan hoopt ik dat hij op de bodem valt waar ik vorige zomer in het water heb gescheten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef Liefste. het volgende:
wow een inhoudelijke postquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
Meneer Bob_B
Sinds een aantal weken moderator op KLB en heeft zich bij menig user al immens populair weten te maken, zo zie je maar weer.
Ik wil Bob best een kans geven mits hij eens op een fatsoenlijke KLB waardige manier met de vaste users communiceert. De mensen wat hier af en toe komen en roepen: Bob B is ok of Bob B is echt een lekkere geile commandant, die roepen maar wat puur om tegengas te geven.
Vind het gewoon jammer dat er amper geluisterd wordt hier op KLB. De modjes wil is wet ( Kan ik in sommige gevallen begrijpen, maar op veel punten hanteert men de blauwe kleur voor zichzelf -> Voorbeeld: Het verschil tussen Kritiek en Bashen is niet geheel duidelijk hier. Als je al iets zegt over iemands "lees een mod" gedrag dan ben je aan het bashen. Echt te gek voor woorden
Maarja. Hier veranderd toch nooit een kut. Eerst hadden we een hysterisch wijf die even "orde op zaken" kwam stellen, vervolgens komt meneer de wachtmeester het proberen puur om een goed voetje te halen bij de Site Admins om vervolgens naar een in hun ogen BETER FORUMGEDEELTE te gaan. Continue die teringwijzigingen hier. Elke mod hanteert eigen regels etc.
En nu ga ik me een broodje Bapao warmmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Jij sluit gewoon topcis die open moeten blijven. Srsly, jij KENT de hele KLB cultuur niet. daarom moet Maikuuul jou opvolgen swa. Misschien krijgen we dan nog kwaliteitstopiques die niet van te vopren gelockt worden door jou.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
Meneer Bob_B
Sinds een aantal weken moderator op KLB en heeft zich bij menig user al immens populair weten te maken, zo zie je maar weer.
Ik wil Bob best een kans geven mits hij eens op een fatsoenlijke KLB waardige manier met de vaste users communiceert. De mensen wat hier af en toe komen en roepen: Bob B is ok of Bob B is echt een lekkere geile commandant, die roepen maar wat puur om tegengas te geven.
Vind het gewoon jammer dat er amper geluisterd wordt hier op KLB. De modjes wil is wet ( Kan ik in sommige gevallen begrijpen, maar op veel punten hanteert men de blauwe kleur voor zichzelf -> Voorbeeld: Het verschil tussen Kritiek en Bashen is niet geheel duidelijk hier. Als je al iets zegt over iemands "lees een mod" gedrag dan ben je aan het bashen. Echt te gek voor woorden
Maarja. Hier veranderd toch nooit een kut. Eerst hadden we een hysterisch wijf die even "orde op zaken" kwam stellen, vervolgens komt meneer de wachtmeester het proberen puur om een goed voetje te halen bij de Site Admins om vervolgens naar een in hun ogen BETER FORUMGEDEELTE te gaan. Continue die teringwijzigingen hier. Elke mod hanteert eigen regels etc.
En nu ga ik me een broodje Bapao warmmaken
Ik ben een warmwater duiker, dus je moet echt je dorp uit om in mijn water te schijtenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan hoopt ik dat hij op de bodem valt waar ik vorige zomer in het water heb gescheten.
Als Maikuuul mod wordt, reageer ik voorlopig niet meer in KLB.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jij sluit gewoon topcis die open moeten blijven. Srsly, jij KENT de hele KLB cultuur niet. daarom moet Maikuuul jou opvolgen swa. Misschien krijgen we dan nog kwaliteitstopiques die niet van te vopren gelockt worden door jou.
1. Is toch te gek voor woorden[Met paint!!!] <- Klacht over een mes dat breekt. Duidelijk een klacht, hoeft niet gesloten te worden.
2. opbokken met die kutmod Waarom mag er niet geklaagd worden?
3. Ik durf mijn nieuwe pc niet aan te zetten Boeiend dat er offtopic wordt gegaan, dat is doodnormaal in KLB, maar jij bent zo'n noob dat je dat gewoon niet weet
Laat Maikuuul jou a.u.b. opvolgen, of Sandstorm. In ieder geval iemand die weet hoe het postgedrag in KLB inelkaar zit.
brief or it didn't happenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
Dames/Heren,
Zojuist is mij de trieste mededeling tot mij gekomen dat mijn neef, voor jullie bekend onder de Fok usernaam -Sandstorm- zich afgelopen middag zelf van het leven beroofd heeft.
Nadere details ontbreken nog. Er schijnt sprake te zijn van een afscheidsbrief.
Groetjes,
Een rouwende de_boswachter![]()
![]()
Ga krassen danquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef tonks het volgende:
Ik snap niet wat iedereen hier bedoelt met "KLB cultuur"beetje "LOlller!!1!!! fipo!!!
" in elk topic roepen en achterlijke paint tekeningentjes maken, nou nou wat een cultuur zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
Ja ik loop nu meteen even het huis binnen waar onze vriend -Sandstorm- aan de trap bungelt om vervolgens te roepen: Geef me die brief of ik verdoem jullie whehehehe !11quote:
En waarom men dat graag wil behouden en zelfs de achterlijken die eraan mee doen als mod willen zien, dat is me ook een raadsel. Wat mij betreft worden die kloons vandaag nog gebanned.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef tonks het volgende:
Ik snap niet wat iedereen hier bedoelt met "KLB cultuur"beetje "LOlller!!1!!! fipo!!!
" in elk topic roepen en achterlijke paint tekeningentjes maken, nou nou wat een cultuur zeg.
Heeft hij nog een afscheidsmix gemaakt?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
Dames/Heren,
Zojuist is mij de trieste mededeling tot mij gekomen dat mijn neef, voor jullie bekend onder de Fok usernaam -Sandstorm- zich afgelopen middag zelf van het leven beroofd heeft.
Groetjes,
![]()
Is het nou zo moeilijk om gewoon een tatsoenlijk antwoord te geven waarom je zo miserabel hard faalt hier?quote:
Scherp!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:25 schreef Roquefort het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft Bob_B gezellig hier in KLB houden?
Maar dan ook echt alleen hier, zodat ie in de rest van de subforums mijn ergernis niet wekt.
En dat van een goede ex-modquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:25 schreef Roquefort het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft Bob_B gezellig hier in KLB houden?
Maar dan ook echt alleen hier, zodat ie in de rest van de subforums mijn ergernis niet wekt.
Tiekquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:46 schreef DANILXL het volgende:
Hierbij dien ik officieel een motie van wantrouwen in jegens Bob-B, moderator in KLB
Hierbij dien ik officieel een motie van wantrouwen in jegens Bob-B, moderator in KLB
zeg..quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
Dames/Heren,
Groetjes,
![]()
Ik heb genoeg gezien om een mening te kunnen vormen over jouw fapvriendje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bent een godvergeten newbie, wat weet jij er nou van?
Als je niet oppast verkracht ik jou, lolbroek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat je niet wegjagen door dit schorem, Bob. Er moet eens grondig schoon schip gemaakt worden.
Sluit hun topics, brand hun huizen af, verkracht hun vrouwen en schop ze terug naar ONZ!
Geef je wel even een seintje als ie er in zit?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je niet oppast verkracht ik jou, lolbroek.
Hoeft niet, je voelt het vanzelf tintelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Geef je wel even een seintje als ie er in zit?
jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je weer op jezelf gestemd postmortum
wow al 2 stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:01 schreef Knevelt het volgende:
Postmortum je hebt mijn stem.
eigenlijk niet we zijn zelfregulerendquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:02 schreef Ravage het volgende:
Wat ik me afvroeg.. hebben de klagers hier uberhaupt wel behoefte aan moderatie?
Jaloers...quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je niet oppast verkracht ik jou, lolbroek.
zet die tekst hier even neer, ik heb geen zin om te linken enzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
ik roep alle klb users de moetie van wantrouwen in hun sig te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:02 schreef Ravage het volgende:
Wat ik me afvroeg.. hebben de klagers hier uberhaupt wel behoefte aan moderatie?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:10 schreef Knevelt het volgende:
[..]
zet die tekst hier even neer, ik heb geen zin om te linken enzoHierbij dien ik officieel een motie van wantrouwen in jegens Bob-B, moderator in KLBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Heldquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
ohja
Everyone loves good ol' Goatse!
....
Zie boven.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Waar kan ik stemmen dan?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie boven.
Ik help je goed he ? Ik zou een goede mod zijn
in verband met heel irritantequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:46 schreef DANILXL het volgende:
alleen voor spam, en users met baggerluis en topics met een OP van 1 zin.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:02 schreef Ravage het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat je niet wegjagen door dit schorem, Bob. Er moet eens grondig schoon schip gemaakt worden.
Alleen aan Bob-B!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat je tieten maar eens zien !11 !!!1111 ____ !11
!1111
Sorry, ik zag hem toch nog voordat ik je post las. Dus ik heb op De_Ananas gestemd in de hoop dat hij dan eindelij uitlegd wat mênnus is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie boven.
Ik help je goed he ? Ik zou een goede mod zijn
Ik laat ze zien als iedereen hier Bob-B gaat adoreren!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik steun hem ook wel een beetje hoor! PM maar, ik check zo wel ik vertel niet door!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik laat ze zien als iedereen hier Bob-B gaat adoreren!
Ugh BLUF ughquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik laat ze zien als iedereen hier Bob-B gaat adoreren!
Hee, een beetje liefde op Fok!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:56 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Eensch, ladidadida altijd met der tieten
Nou vooruit *klein glimlachje*quote:
Maar wat is leuk? Altijd bagger van dezelfde mensen is niet leuk. En helaas voor jou (en anderen die het er niet mee eens zijn) heeft een modje het op dat moment voor het zeggen en moet je accepteren dat dat topic blijkbaar niet op prijs wordt gesteld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:01 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nou vooruit *klein glimlachje*
Maare als bob-b allemaal leuke topics dichtgooit vraag je toch weer aan een ander om hem open te doen?Als die dat niet wilt dan is het slotje terecht
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar wat is leuk? Altijd bagger van dezelfde mensen is niet leuk. En helaas voor jou (en anderen die het er niet mee eens zijn) heeft een modje het op dat moment voor het zeggen en moet je accepteren dat dat topic blijkbaar niet op prijs wordt gesteld.
Nee, zoals ik al zei kan je ook een second opinion vragenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar wat is leuk? Altijd bagger van dezelfde mensen is niet leuk. En helaas voor jou (en anderen die het er niet mee eens zijn) heeft een modje het op dat moment voor het zeggen en moet je accepteren dat dat topic blijkbaar niet op prijs wordt gesteld.[/slijm slijm slijm slijm]
Als modje? Persoonlijk had ik dit topic al niet eens opengelaten, maar okee. Kritiek kan toch in FB of via PM, waarom dan wéér een topic openen, dan weet je toch dat het weer dicht gegooid wordtquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:12 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei kan je ook een second opinion vragen
In FB kan dat toch?quote:
Ja? Of via pm etc ... daar zeg ik toch niks over?quote:
Haha. Ik heb 0,0 reden om te slijmenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk slijmerige kutuser, hey
Klopt. Nog een keer gelezen en nu snap ik hetquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:32 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ja? Of via pm etc ... daar zeg ik toch niks over?Je snapt me volgens mij totaal niet.
quote:
Bow to your Lord!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:47 schreef Prosac het volgende:
Wie is Bob-B?
quote:
Alle foto's zijn wegquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:43 schreef Branieschopper het volgende:
Waarom verwijdert Bio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |