Nooit. Maar ik noem een Sandstorm, Dirktator, Maikuul, RickoKun, De_Ananasquote:
ligt dubbelquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk dat het verstandiger is als we gewoon in [KLB-FB] Voor al je vragen en klachten verder posten, dit wordt toch gesloten door hemzelf waarschijnlijkZonder reactie erop te geven
! Past perfect in het plaatje.
En de FB dus helemaal platbombarderen met klachten, totdat ze hem wegsturen, of totdat hij het heft in eigen hand neemt en een penispak aantrekt en daarmee van de brug jumpt.
Daar krijg je geen goede reactiesquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk dat het verstandiger is als we gewoon in [KLB-FB] Voor al je vragen en klachten verder posten, dit wordt toch gesloten door hemzelf waarschijnlijkZonder reactie erop te geven
! Past perfect in het plaatje.
En de FB dus helemaal platbombarderen met klachten, totdat ze hem wegsturen, of totdat hij het heft in eigen hand neemt en een penispak aantrekt en daarmee van de brug jumpt.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:22 schreef Janetje het volgende:
Het woord is 'wanbeleid' beste Branieschopper.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:22 schreef Janetje het volgende:
Het woord is 'hitler' beste Branieschopper.
Haal die veter uit je reet en doe hem om Bobs nek bij zn pak, verkapte cockring.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef reetveter het volgende:
Goed topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |