Zo heet zo'n ding toch officieel ook?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:35 schreef Terpentin07 het volgende:
patat speciaal en een frikandel speciaal.Er zijn ook mensen die het frikadel noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Handig die wijzigen knop bij wikipedia!quote:
quote:Wel is het af te raden de benaming 'friet' te gebruiken, aangezien dit geen fatsoenlijk Nederlands is.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
oh ja en deze natuurlijk. urbanus ftw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, een frikaNdel is onze geile staaf slachtafvalquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo heet zo'n ding toch officieel ook?
De Baron zei altijd wel FRI-KAN-DEL!!!
De amazone, dat is pas een grote rivier.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:40 schreef X. het volgende:
Typisch boven de grote rivieren.
Echte mannen noemen het gewoon Friet.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig die wijzigen knop bij wikipedia!
[..]
Mayo pinda.... frikandelletje erbij....quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef ThE_ED het volgende:
Ik krijg nu wel trek in een patat pinda.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig die wijzigen knop bij wikipedia!
[..]
ff copypasten in notepad en search en replace?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:47 schreef Bob-B het volgende:
lol, tis dat ik zo dingen moet doen, anders ging ik die hele wiki alle friet vervangen voor patat
Donequote:Op woensdag 19 maart 2008 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ff copypasten in notepad en search en replace?
Huillanders, hoe triest kan het worden?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:14 schreef skyrebel het volgende:patat is voor huilanders, doe mij maar FRIET
Fritten met zalf!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was in Brussel en ik zo
1 patatje met
en die gast zo
met majonaise.............
en die gast zo
en ik : oh.. 1 fritteks met frittensaus
Daar kan je ook friet bestellen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:41 schreef Laertes het volgende:
Of je gaat gewoon naar een behoorlijk restaurant, probleem opgelost.
+10000 voor Belgenland.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:18 schreef osmo het volgende:
Ik als Belg zeg stik in je patat het is FRIET :p
Jules Winsfield en Vincent Vegaquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Walter81 het volgende:
Vraag maar aan een kind wat ze het lekkerst vinden.
Geen enkel kind zal zeggen 'patatjes!!'.. Ieder kind roept :'FRIETJES!!!!' of pannenkoeken
ligt eraan waar ze wonenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Walter81 het volgende:
Ieder kind roept :'FRIETJES!!!!'
Que nonsens, voor mijn tiende heb ik ueberhaupt nog nooit iemand friet of zoiets horen zeggen, wij kwamen niet veel in de provincie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Walter81 het volgende:
Vraag maar aan een kind wat ze het lekkerst vinden.
Geen enkel kind zal zeggen 'patatjes!!'.. Ieder kind roept :'FRIETJES!!!!' of pannenkoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |