hee wat toevallig ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:45 schreef Bluezz het volgende:
golfer krijgt het ook terug, ikke niet
Ik heb heeeeele leuke bruiloftsfeest post![]()
quote:
"Zuster bloes" zo heet ze zeker ook in je dromen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Zuster Bloes doe eens iets aan die misselijke kids hier
Zet ze in een rijtje en geeft ze één voor één een anti-poker elixerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Zuster Bloes doe eens iets aan die misselijke kids hier
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:34 schreef Grulez het volgende:
"Zuster bloes" zo heet ze zeker ook in je dromen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
"Zuster bloes" zo heet ze zeker ook in je dromen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zet ze in een rijtje en geeft ze één voor één een anti-poker elixer
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:38 schreef Grulez het volgende:
Wat vond je van het einde van into the wild?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dacht ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja die staat ook nog op mijn lijstje. Samen met this is england, the mist en sweeney todd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef RayMania het volgende:
Into the Wild nog niet gezien, Bluezz. Wil eerst 'There will be Blood' zien.
Mooie films, maar There Will Be Blood is ook weer net te lang; net als The Assassination of Jesse James. Maar ook weer erg goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef RayMania het volgende:
Ik vind verpleegsters iets geiler dan vrouwelijke doktersquote:
mwah dokters verdienen wel beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind verpleegsters iets geiler dan vrouwelijke dokters
de gewone versie heeft wel veel nadelen tov de 8gbquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooie films, maar There Will Be Blood is ook weer net te lang; net als The Assassination of Jesse James. Maar ook weer erg goed.
Into the Wild is werkelijk prachtig. Sowieso veel goede films de laatste tijd, maar alle series beginnen ook weer! The Big Bang Theory!!!
Overigens de Nokia N95 besteld; helaas niet de 8 gig versie, maar toch wel tevreden. 60e bijbetalen, maar nog altijd bij t-mobile.
leuke jongen he die tennissee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
de gewone versie heeft wel veel nadelen tov de 8gb
Dat is dan ook wel weer een mooie!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef RayMania het volgende:
Ik ben benieuwd, trailer was wel vet. Als-ie maar niet traag en langdradig is, want daar krijg ik jeuk van.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooie films, maar There Will Be Blood is ook weer net te lang; net als The Assassination of Jesse James. Maar ook weer erg goed.
Mwah.. De beltijd scheelt wel redelijk inderdaad, wat extra's bij de camera..., maar mijn telefoon is echt steeds brakker - dus ik wil wel snel een nieuwe. En als ik eenmaal iets nieuws wil, dan moet ik dat vandaag doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
de gewone versie heeft wel veel nadelen tov de 8gb
Begin maar vast te krabben dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, trailer was wel vet. Als-ie maar niet traag en langdradig is, want daar krijg ik jeuk van.
Eczeem?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, trailer was wel vet. Als-ie maar niet traag en langdradig is, want daar krijg ik jeuk van.
Ik maar denken wat heb ik toch...\quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Psoriasis?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik maar denken wat heb ik toch...\
[ afbeelding ]
Iets te veel scheerschuim laten zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik maar denken wat heb ik toch...\
[ afbeelding ]
Typen kan zonder keel neus of oorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Ole het volgende:
Moet vrijdag, op mijn vrije dagnaar de KNO arts. Straks mag ik een paar weken niet praten
![]()
Dat gaat me dus nooit lukken
Dan heb ik na die tijd RSIquote:
EenSCHquote:
Dat was weer een prima prestatiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:40 schreef tong80 het volgende:
Iemand het zwemmen gezien. Vet wereldrecord voor de dames-estafette met de beste tijd ooit van Marleen Velthuis.
'Ja pap, ik ben voor 12 uur thuis.'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:40 schreef DIGGER het volgende:
O ja, geen sport foto, maar als ik dit zo zie, houd ik m'n hart vast over een jaar of 10-12.
Het woord ontdeugend staat hier overal met koeienletters uitgedrukt:
[ afbeelding ]
Ze bedoelt natuurlijk 12 uur 's-middagsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ja pap, ik ben voor 12 uur thuis.'
NOT.
hehe geweldige foto... ze is vast aan het oefenen om papa in te palmenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:40 schreef DIGGER het volgende:
O ja, geen sport foto, maar als ik dit zo zie, houd ik m'n hart vast over een jaar of 10-12.
Het woord ondeugend staat hier overal met koeienletters uitgedrukt:
[ afbeelding ]
Aha tegewoordig heet dat trainen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo. Kapot van trainen.
quote:
ik vinde combinatie Arie & Sylvester beter dan de losse delen. Wat een duo. Zelden zo gelachen in het theater. En dan een voorstelling van 3,5 uurquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:45 schreef Grulez het volgende:
Voor mn bami-ogen kan je altijd naar andere bronnen he
Dat kan wel kloppen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
FINALE BEN HELEMAAL LAM NU
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wat is dat dan ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen.
Weet je wel dat je in HOOLS post?
drink ook mee, na de pierre van hooijdonk cup, nu de mols cupquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:58 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink ook een biertje op de voetballer die het oprichtingsjaar van Feyenoord heeft meegemaakt
ik ben dronken, je weet toch patrickquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:03 schreef VoreG het volgende:
post die zwakzinnige nu ook al hier
DAM is een hoek verderop.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:03 schreef VoreG het volgende:
post die zwakzinnige nu ook al hier
que?quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik verwachte hem al, zeker van jou na vanavond
Ja.quote:
Jij kan net zo goed niet zeggen dat je gaat slapenquote:
Het was best lollig jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vinde combinatie Arie & Sylvester beter dan de losse delen. Wat een duo. Zelden zo gelachen in het theater. En dan een voorstelling van 3,5 uur
Ja, gaat lekker daarquote:
geef maar aan mijquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:01 schreef Againzender het volgende:
mogguh
GSM gevonden bij het verlaten van de parkeergarage. Hij doet het nog, maar er zit een PIN code op, beetje lastig achterhalen zo van wie 'ie nou is. Aan de parfumlucht te ruiken is het in ieder geval van een vrouw
Je eigen simkaart er in doen, aanzetten, en dan kijken of er contacten in het telefoongeheugen staanquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:01 schreef Againzender het volgende:
mogguh
GSM gevonden bij het verlaten van de parkeergarage. Hij doet het nog, maar er zit een PIN code op, beetje lastig achterhalen zo van wie 'ie nou is. Aan de parfumlucht te ruiken is het in ieder geval van een vrouw
Dat dus!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eigen simkaart er in doen, aanzetten, en dan kijken of er contacten in het telefoongeheugen staan.
ja, dat was ook mijn plan, maar het klepje van mijn foon zit zo muurvast (laat hem dan ook niet zo vaak stuiterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eigen simkaart er in doen, aanzetten, en dan kijken of er contacten in het telefoongeheugen staan.
"Gevonden voorwerpen" ?quote:
als ik niets kan vinden geef ik hem wel af bij je collega's op het AA pleinquote:
Koekje erbij??quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:24 schreef appelsientje het volgende:
Pff wat een ochtend... 8 uur binnen.. meteen rennen naar een vergadering... geen eens tijd voor koffie gehad.. daarna weer een ander overleg.. zet net mijn pc aan
Eerst maar eens koffie.
Wie weet waar die telefoon heeft gezeten....quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:28 schreef Againzender het volgende:
Nou, de eigenaar van de telefoon is terecht. Bljikt toch van een jongen te zijn. Man, waarom draagt hij zo'n vrouwenluchtje?
ms was ie net heel innig geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:28 schreef Againzender het volgende:
Nou, de eigenaar van de telefoon is terecht. Bljikt toch van een jongen te zijn. Man, waarom draagt hij zo'n vrouwenluchtje?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:24 schreef appelsientje het volgende:
Pff wat een ochtend... 8 uur binnen.. meteen rennen naar een vergadering... geen eens tijd voor koffie gehad.. daarna weer een ander overleg.. zet net mijn pc aan
Eerst maar eens koffie.
Heb jij ook een boekje gekregen van OrO? Als je goed zoekt, zie je mij erin staan...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef Ole het volgende:
[..]zo'n dag had ik gister
[jaloers maak modus]
vanmorgen half tien bed uit. Even rustig mail gelezen (was niet veel)
Zo meteen maar even richting school, kijken of er nog studenten zijn op komen dagen.. ( goede planning hier, tentamens beginnen morgen)
Dan rond een uur of 3 naar huis
En dinsdag pas om uurtje of half 2 beginnnenben er nu al moe van
Doe mij ook zo'n werkdagquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef Ole het volgende:
[..]zo'n dag had ik gister
[jaloers maak modus]
vanmorgen half tien bed uit. Even rustig mail gelezen (was niet veel)
Zo meteen maar even richting school, kijken of er nog studenten zijn op komen dagen.. ( goede planning hier, tentamens beginnen morgen)
Dan rond een uur of 3 naar huis
En dinsdag pas om uurtje of half 2 beginnnenben er nu al moe van
SCH, je telefoon is terecht!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:28 schreef Againzender het volgende:
Je bent niet van de lange relaties he?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vandaag mijn laatste ochtend met Isabel
Je ondertitel!quote:
Ik volg je niet nijntjequote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hou nu op dit moment ziek is is lullig.
zo ver was Feyenoord dus weggezakt, dat je zo blij kan zijn met het behalen van de bekerfinalequote:Op woensdag 19 maart 2008 01:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
tsja geloof jij het?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hou nu op dit moment ziek is is lullig.
Ik heb een van haar doornen bewaard als aandenkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je bent niet van de lange relaties he?
Dat hij nu op dit moment ziek is is lullig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij probeer ik de Brabantse taal ofzo, ik bedoel hij.
ok, dan geloof ik het ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets ja. En Pieter van den Hoogenband.
En tuurlijk geloof ik dat Grulez.
Hardcorequote:
Dat is nog wel 10 minuten te overlevenquote:
Te laatquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:37 schreef SCH het volgende:
tong80 - luister nu even naar radio 1 - Jeltje over Hugo
Tong zet zo Langs de Lijn aanquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG zet ff First Rebirth op....
Watje!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vroor weer bijna dood buiten!!!
*Huilt*quote:
ik ook...hoop ik !quote:
Ik kijk beidenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kijk Heracles - Roda, ben ik nu zielig?
Even doen danquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
Als je het livetopic checkt kan je gratis via tele 2 meegluren
Ik heb net de laatste 10 sec gezienquote:
en genoten ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste 10 sec gezien
Had dat eerder gezegd. Ik heb er voor moeten betalenquote:
Sorry kwam er ook pas de tweede helft achterquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd. Ik heb er voor moeten betalen
Okquote:
Okee. Dan had ik zelf nooit op tijd thuis kunnen zijn om het daar te kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry kwam er ook pas de tweede helft achter
Compleet over de zeik dat-ie geen vrij krijgt na de bekerfinalequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Jammer zeg, Heracles had het echt enorm verdiend. Krijgen we die zeikerd van een Darkshine hier weer
quote:
quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
Als je het livetopic checkt kan je gratis via tele 2 meegluren
Misschien wordt ie zelfs in geroosterd op 27 april!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Compleet over de zeik dat-ie geen vrij krijgt na de bekerfinale.
Zeg het maar; hoeveel boetes, bonnen, wildplassers, verkeersovertredingen, knokpartijen en beledigingen van een ambtenaar in functie?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:01 schreef sjimz het volgende:
En weer thuis van werk!
Ik moest even met de eer strijkenquote:
que?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg het maar; hoeveel boetes, bonnen, wildplassers, verkeersovertredingen, knokpartijen en beledigingen van een ambtenaar in functie?
Zoek Gargamel eens, want jij hoor ook in m'n sig, Svennieboyquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest even met de eer strijken.
Is jou eigen, snap ik helemaal.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest even met de eer strijken.
Ach gut...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
que?
Het enige wat ik heb meegemaakt zijn die mongolen van Ajax supporters die zich weer eens niet kunnen gedragen.
Paar honderd zal je bedoelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 03:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ach gut...
Maar ja, je moet wat overhebben voor de paar duizend euro extra he!
Kijk zoiets maakt het werk wel weer aangenaamquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:37 schreef Suijk het volgende:
Voor m'n werk. Dichtbij Moskou, dus ben wel benieuwd. Zo vaak kom je daar nou ook weer niet.
BBC moet wat nu ze de rechten voor FA cup en Engels Elftal zijn kwijt geraakt. Ze hebben ook al de rechten op de championship gekocht.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:53 schreef DIGGER het volgende:
Goed F1 nieuws voor komend seizoen: http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/7306123.stm
Dus vrij te ontvangen, zonder reclame en met goed commentaar(ITV is nu ook beter dan RTL, maar heeft ook reclame)
Was het weer eens zover?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
que?
Het enige wat ik heb meegemaakt zijn die mongolen van Ajax supporters die zich weer eens niet kunnen gedragen.
je moet het ook niet overdrijven natuurlijk. Vriend van mij reist voor z'n werk nogal wat sportevenementen achterna, waaronder alle schaatswedstrijden. Die begint het toch wel een beetje zat te worden volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk zoiets maakt het werk wel weer aangenaam
Was het weer ouderavond op school?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:56 schreef Ole het volgende:
Het was weer gezellig rellen hier gisteravond
Ga je nog naar de finale?quote:
Het is dus toch gelukt?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona, ik ga het niet eens meer uitleggen.
Nee, iets met een voetbalwedstrijd dacht ik, maar het kan ook zwemmen zijn geweest.quote:
Nee hoor, het lijkt gewoon op maartquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:30 schreef RayMania het volgende:
Wat een #$%(*&$-weer. Bijna eind maart, maar het lijkt oktober.
Of om lekker buiten in de zon te zittenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:03 schreef Ole het volgende:
Lekker weer om beetje te fokken, dvd's kijken en zo
Letterlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo even een tentamentje Evolutiebiologie maken
hopen dan maar!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
LetterlijkWas binnen een uur klaar.
Hoe het ging ben ik wat minder positief, maar vast wel voldoende.
Ach, het is eigenlijk een vrijstellende toets. Doe ik 'm over 3 weken gewoon (voor het eggie) over.quote:
check de buienradarquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Of om lekker buiten in de zon te zitten
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Of om lekker buiten in de zon te zitten
buienradar.co.arg?quote:
quote:
Werkt nietquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik denk niet dat de buienradar.nl het weer in Argentinie goed weergeeft.
quote:
Lui!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:04 schreef VoreG het volgende:
Ik ga wel tosti's eten vanavond, voel er niet veel voor om nu naar buiten te gaan
Dat is inderdaad een heel fijn liedje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd op een vrouw
http://www.last.fm/music/Amy+Macdonald/+videos/2804453
maakt lekkere muziek iddquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
Tentamens om 18.00 uurquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef borisz het volgende:
Burp
patat zit erin, over een half uurtje begint het tentamen.
Vanochtend werd 400 voorspeld voor de middagspits, maar dat is idd niet overdrevenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:29 schreef Againzender het volgende:
ghet regent weer eens, 410 km file nu
Ik had gisteren vanaf 18.30 tot 21.30. Je mag na een uur weg; ik was na +- 40 minuten klaar, de resterende 20 min zat ik alleen maar met PSV-Ajax in mijn hoofd. Dat is echt niet relaxedquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tentamens om 18.00 uur
Wat ben ik blij dat ik dat niet gehad heb.
Ik heb maar één keer 's avonds tentamen gehad op de VU. Nog op vrijdag voor de krokusvakantie ook.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef borisz het volgende:
Burp
patat zit erin, over een half uurtje begint het tentamen.
Wat zijn dat nou voor tijden? Je doet toch HBO/WO (weet niet meer), of is het een avondstudie oid?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had gisteren vanaf 18.30 tot 21.30. Je mag na een uur weg; ik was na +- 40 minuten klaar, de resterende 20 min zat ik alleen maar met PSV-Ajax in mijn hoofd. Dat is echt niet relaxed..
Ik heb ook maar een keer een avondtentamen gehad op de VU. Geschiedenis van de Natuurwetenschappenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer 's avonds tentamen gehad op de VU. Nog op vrijdag voor de krokusvakantie ook.
Maar foei, de VU,
Het is Witte Donderdag ook nog![]()
(of doen alleen Katholieken daaraan? )
officieel begint het tentamen om half 7, maar Ik maak het tentamen op een laptop en daarom zit ik ook in het extra tijd hok, ik heb daardoor een half uur extra.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tentamens om 18.00 uur
Wat ben ik blij dat ik dat niet gehad heb.
OK..quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
officieel begint het tentamen om half 7, maar Ik maak het tentamen op een laptop en daarom zit ik ook in het extra tijd hok, ik heb daardoor een half uur extra.Dat extra tijd hok is voor de dyslecten, ik ben alleen niet dyslectisch. Mijn handschrift is waardeloos, komt doordat ik een spierziekte en daardoor de motoriek wat minder is, als ik puur moet concentreren op het schrijven dan hou ik geen hand meer over en ben ik heel lang bezig. Dus daarom heb ik al vanaf groep 6 een laptop
Dus toch alleen Katholiek.. Op lagere en middelbare school kregen we dan donderdag al paasvakantiequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Witte donderdag ken ik eigenlijk niet vanuit mijn protestantse achtergrond, geen idee of dat iets katolieks is.
quote:Witte donderdag is de donderdag voor Pasen, dus per definitie de donderdag direct voor Goede Vrijdag.
Op Witte Donderdag wordt het Laatste Avondmaal van Jezus en zijn apostelen herdacht.
In de liturgie van de Katholieke Kerk staan op Witte Donderdag de instelling van de Eucharistie en het Priesterschap door Jezus centraal. Ook worden zijn doodsstrijd en zijn gevangenneming herdacht. Op Witte Donderdag begint het Triduum sacrum dat verder bestaat uit Goede Vrijdag en Stille Zaterdag (die tijdens de bijbelwake overgaat in het Paasfeest.) Na de maaltijd ging Jezus met zijn leerlingen naar de Olijfberg om te bidden. Hier werd Jezus verraden en gevangen genomen. De beschrijving van deze gebeurtenissen is in de bijbel te vinden in Mattheus 26, Marcus 14, Lucas 22 en Johannes 13.
De term "Witte Donderdag" verwijst naar de gewoonte om alle kruisbeelden en andere beelden met een wit kleed te bedekken.
WO, maar het komt vaak genoeg voor hoor. Al is het voor mij pas de eerste keer een avond tentamen. Ook wel eens een zaterdagtentamen gehad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor tijden? Je doet toch HBO/WO (weet niet meer), of is het een avondstudie oid?
Ik had altijd maar 2-3 tentamens aan het einde van een blok van acht weken. En dan gewoon om 09:00 of om 13:00, maar nooit zo laat.
het wordt weer eens tijd voor een beeldenstormquote:
komt ook op pinkpop zag ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
achterlangs?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:05 schreef SCH het volgende:
Ik ben in Friesland geweest![]()
![]()
Langs het Abe Lenstra Stadion gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |