hee wat toevallig ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:45 schreef Bluezz het volgende:
golfer krijgt het ook terug, ikke niet
Ik heb heeeeele leuke bruiloftsfeest post![]()
quote:
"Zuster bloes" zo heet ze zeker ook in je dromen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Zuster Bloes doe eens iets aan die misselijke kids hier
Zet ze in een rijtje en geeft ze één voor één een anti-poker elixerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Zuster Bloes doe eens iets aan die misselijke kids hier
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:34 schreef Grulez het volgende:
"Zuster bloes" zo heet ze zeker ook in je dromen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
"Zuster bloes" zo heet ze zeker ook in je dromen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zet ze in een rijtje en geeft ze één voor één een anti-poker elixer
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:38 schreef Grulez het volgende:
Wat vond je van het einde van into the wild?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dacht ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja die staat ook nog op mijn lijstje. Samen met this is england, the mist en sweeney todd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef RayMania het volgende:
Into the Wild nog niet gezien, Bluezz. Wil eerst 'There will be Blood' zien.
Mooie films, maar There Will Be Blood is ook weer net te lang; net als The Assassination of Jesse James. Maar ook weer erg goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef RayMania het volgende:
Ik vind verpleegsters iets geiler dan vrouwelijke doktersquote:
mwah dokters verdienen wel beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind verpleegsters iets geiler dan vrouwelijke dokters
de gewone versie heeft wel veel nadelen tov de 8gbquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooie films, maar There Will Be Blood is ook weer net te lang; net als The Assassination of Jesse James. Maar ook weer erg goed.
Into the Wild is werkelijk prachtig. Sowieso veel goede films de laatste tijd, maar alle series beginnen ook weer! The Big Bang Theory!!!
Overigens de Nokia N95 besteld; helaas niet de 8 gig versie, maar toch wel tevreden. 60e bijbetalen, maar nog altijd bij t-mobile.
leuke jongen he die tennissee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
de gewone versie heeft wel veel nadelen tov de 8gb
Dat is dan ook wel weer een mooie!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef RayMania het volgende:
Ik ben benieuwd, trailer was wel vet. Als-ie maar niet traag en langdradig is, want daar krijg ik jeuk van.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooie films, maar There Will Be Blood is ook weer net te lang; net als The Assassination of Jesse James. Maar ook weer erg goed.
Mwah.. De beltijd scheelt wel redelijk inderdaad, wat extra's bij de camera..., maar mijn telefoon is echt steeds brakker - dus ik wil wel snel een nieuwe. En als ik eenmaal iets nieuws wil, dan moet ik dat vandaag doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
de gewone versie heeft wel veel nadelen tov de 8gb
Begin maar vast te krabben dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, trailer was wel vet. Als-ie maar niet traag en langdradig is, want daar krijg ik jeuk van.
Eczeem?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, trailer was wel vet. Als-ie maar niet traag en langdradig is, want daar krijg ik jeuk van.
Ik maar denken wat heb ik toch...\quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Psoriasis?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik maar denken wat heb ik toch...\
[ afbeelding ]
Iets te veel scheerschuim laten zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik maar denken wat heb ik toch...\
[ afbeelding ]
Typen kan zonder keel neus of oorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Ole het volgende:
Moet vrijdag, op mijn vrije dagnaar de KNO arts. Straks mag ik een paar weken niet praten
![]()
Dat gaat me dus nooit lukken
Dan heb ik na die tijd RSIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |