quote:
Nee geen *fap* examen ofzo, maar Rational Unified Processquote:
Verwachten ze dat je er een tijdje uit gaat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
verkapte tvp.
Moet morgen zeer waarschijnlijk eerst naar mijn bedrijfsarts..
Waarom? geen idee... ik heb me niet ziek gemeld, ben nog niet bij mijn huisarts of ziekenhuis geweest,
maar moet eerst naar mijn bedrijfsarts? WTF!!!
Mwah ik ontwikkel zelf dus niet, maar gebruik die methodiek om requirements scherp te stellenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
okee een andere ontwikkelproces dan wat je nu gebruikt of geleerd hebt... ik ken het zelf niet, maar na even gegoogled te hebben lijkt een beetje op IAD, wat er bij mij ingestampt isfijn iets wat niemand gebruikt
ben je er eerder al langs geweest oid? misschien willen ze even kijken of dan nog steeds last heb van dat vorigequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
verkapte tvp.
Waarom? geen idee... ik heb me niet ziek gemeld, ben nog niet bij mijn huisarts of ziekenhuis geweest,
arbo artsen enzo heb ik geen verstand vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
verkapte tvp.
dat klinkt mooi dracuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
ben overigens weer thuis, de lift deed het weer dus geen rar capriolen hoeven uit halen
wel een zeer goed gesprek gehad met mn begeleidster
en als alles goed gaat en het nodig mocht blijken is er een optie dat ik in september toch een HBO omscholing kan krijgen! welke richting nog onbekend
Zou mooi zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
ben overigens weer thuis, de lift deed het weer dus geen rar capriolen hoeven uit halen
wel een zeer goed gesprek gehad met mn begeleidster
en als alles goed gaat en het nodig mocht blijken is er een optie dat ik in september toch een HBO omscholing kan krijgen! welke richting nog onbekend
Een bedrijfarts behartigt natuurlijk de belangen van de organisatiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:38 schreef Sgele het volgende:
Droxz, doen ze wel vaker, althans, doen ze hier ook. Bedrijsartsen zijn namelijk minder geneigd te zeggen dat het door je werk kan komen bijvoorbeeld.
Dus redelijk lang jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mn F5 toets heeft 25 min vertraging
ligt aan de mogelijkheden op dat momentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt mooi dracumag je zelf iets kiezen of wordt er een selectie aangeboden?
dan ben je alweer vrij! gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus redelijk lang ja
Nog 10 minuten![]()
Geleverd door de NS?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mn F5 toets heeft 25 min vertraging
Nou niet bepaald vandaag... pff als dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben je alweer vrij! gaat de tijd toch snel
dat gevoel heb ik dus echt nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou niet bepaald vandaag... pff als dikke stront door een trechter
Ik dus wel, blughquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik dus echt niet
alleen duik ik wel zo mn bed in
Ja dat gelukkig welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |