Dat dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
Je hebt een maand en een dag een vriendin en je wil terug naar hoe het in het begin van jullie relatie was.
_
Tsjah ik weet het haha maar ik bedoel de eerste 3 weken die waren super maar nu is het beetje gezeik laat maar zeggen en ze weet niet of ze nog met me verder wilt..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
Je hebt een maand en een dag een vriendin en je wil terug naar hoe het in het begin van jullie relatie was.
_
Een hele week gezeik?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Tsjah ik weet het haha maar ik bedoel de eerste 3 weken die waren super maar nu is het beetje gezeik laat maar zeggen en ze weet niet of ze nog met me verder wilt..
eigenlijk 2 dagen aangezien februari een schrikkelmaand was...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
_
Het is niet mijn eerste vriendin maar wel me eerste echte waar ik echt supergek op ben..De rest waren gewoon van die scharrels;) Ik ben trouwens 17 en zei 16..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik denk dat je te wanhopig in de relatie staat.. klinkt alsof je na jaaaren van zoeken eindelijk een (mooie) meid te pakken hebt. Dit gaat enorm ten koste van haar verliefde gevoelens en die zul je weer aan moeten wakkeren.
Enige redmiddel is een pauze en haar weinig spreken opdat zij weer gevoelens voor je krijgt. Maar ik denk dat je het voor jezelf al verkloot hebt!
Is dit je eerste vriendin?
--->PUBquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:35 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Het is niet mijn eerste vriendin maar wel me eerste echte waar ik echt supergek op ben..De rest waren gewoon van die scharrels;) Ik ben trouwens 17 en zei 16..
Je bent nog maar 17, er zullen wel meer meisjes gaan komen waar je echt supergek op wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:35 schreef ThumpingThunder het volgende:
Het is niet mijn eerste vriendin maar wel me eerste echte waar ik echt supergek op ben..De rest waren gewoon van die scharrels;) Ik ben trouwens 17 en zei 16..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
_
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef DroogDok het volgende:
Ik vrees voor allimentatie betalingen na het verbreken van deze lange relatie.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:58 schreef zuigmarmot het volgende:
Als je vriendin boos wordt omdat je te jaloers bent dan betekend dat eigenlijk dat ze vreemd gaat
vanaf dan is het sowieso downhill. Get out while you canquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Tsjah ik weet het haha maar ik bedoel de eerste 3 weken die waren super maar nu is het beetje gezeik laat maar zeggen en ze weet niet of ze nog met me verder wilt..
Je hebt wel duidelijkheid, ze wil je niet..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:54 schreef ThumpingThunder het volgende:
Nou ik heb haar net gesproken en het is nu dus even uit.. Ze wil nadenken en kijken of ze nog verder met me wilt.. Tsjah ik heb pas een maand met haar maar ben er wel goed ziek van en heb dus geen duidelijkheid.. Maar ik hoop dat het goed komt ik moet niet teveel gaan hopen want dan valt het misschien alleen maar tegen..
Nee ze weet nog niet of ze me wel of niet terugwilt dus ik heb geen duidelijkheidquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:58 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Je hebt wel duidelijkheid, ze wil je niet..
Ja oké, maar als het al na een maand zo is dat ze dat niet meer weet denk ik dat de kans vrij groot is dat ze uiteindelijk tot de conclusie zal komen dat ze niet meer met je verder wil. Waarom weet ze het niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:03 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Nee ze weet nog niet of ze me wel of niet terugwilt dus ik heb geen duidelijkheid
She's just not that into youquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:54 schreef ThumpingThunder het volgende:
Nou ik heb haar net gesproken en het is nu dus even uit.. Ze wil nadenken en kijken of ze nog verder met me wilt.. Tsjah ik heb pas een maand met haar maar ben er wel goed ziek van en heb dus geen duidelijkheid.. Maar ik hoop dat het goed komt ik moet niet teveel gaan hopen want dan valt het misschien alleen maar tegen..
Ja daar heb je misschien gelijk in maar ik wil haar nu nog gewoon niet kwijt dusja...maar over een weekje ongeveer weet ik meer hoop ik en hopelijk wil ze me dan gewoon terug;)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:50 schreef dikkekaas het volgende:
Ach beter dat het nu over is dan wanneer ze er na een jaar achterkomt dat ze je niet wil en jij dan nog stapelverliefd bent toch?
Idd, vrouwen en relaties, het zijn net apen, ze laten de oude tak (jij dus) niet los totdat ze de nieuwe tak stevig vast hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
Yep, ze wil nu gewoon eerst even kijken of het met een andere jongen leuker is, misschien met een paar andere jongens, en als ze daar niet genoeg aan haar trekken komt, of die gasten zijn zo slim om niets met haar te willen, dan heeft ze jou weer als back-up om haar met open armen terug te nemen.
Zij*quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:35 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
1. Ze heeft je al gedumptquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef ThumpingThunder het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond definitief uitmaak want als ze na een maand al begint te twijfelen kan het nooit lang duren en krijg ik hetzelfde verdriet misschien over een paar maanden weer als ze me weer terug wilt.. Wat vinden jullie doen of niet doen want na een maand dit gezeik al is natuurlijk niet goed?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:40 schreef AcidBurner het volgende:
maak het uit wordt niks
Ze wi;l je niet...sorry dudequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:03 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Nee ze weet nog niet of ze me wel of niet terugwilt dus ik heb geen duidelijkheid
Mooi, opgelost slotjequote:Op maandag 31 maart 2008 20:11 schreef ThumpingThunder het volgende:
Het is definitief uit:(
Ik ben nog steeds gek op dr maar ja gaat vast wel weg hoop ik...
Dat zijn trouwens niet je eigen woorden. Dat heeft die breezah je aangepraat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef ThumpingThunder het volgende:
Vanaf vorige week hebben we een beetje ruzie omdat ik te jaloers was.
Dat is met een paar daagjes ook wel overquote:Op maandag 31 maart 2008 22:52 schreef ThumpingThunder het volgende:
Dankjewel jongens en ik weet dat er genoeg andere meisjes zijn maar daar kan ik nu niet aan denken haha;)
Zij: ..... maar.... maar ik ben zwanger van je!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:56 schreef ryangozer het volgende:
Weetje wat leuk is, als je zo t gevoel hebt dat ze het uit gaat maken moet je zo naar dr toegaan en dan zo:
Schat, ik moet je wat zeggen
zij zo: ja ik ook en en...
jij weer: hoo wacht ik eerst het is belangrijk
zij: ja oke maar mijne iets is ook belangrijk
jij: ik maak het uit
zij:![]()
jij:
jijquote:Op woensdag 9 april 2008 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zij: ..... maar.... maar ik ben zwanger van je!
je bent niet toevallig mijn ex ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef ThumpingThunder het volgende:
Hoi.
Ik heb sinds een maand en een dag een vriendin maar het gaat niet zo goed. Vanaf vorige week hebben we een beetje ruzie omdat ik te jaloers was. Dat hadden we uitgepraat maar nu hebben we weer ruzie. Ze weet niet meer of ze verder wilt en ze heeft het over een pauze of vriendschap.. Ik ben echt nog zo super verliefd op haar en wil haar echt niet kwijt. Vanavond gaan we praten maar ik vrees het ergste.
Is er iemand die weet wat ik het best kan doen om haar weer voor me te winnen en dat ze net zo gek op me wordt als in het begin?
Alvast bedankt
grt ThumpingThunder
Haar borsten getuigen van neequote:
*zeiquote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
jijomfg hoer! ik zij toch dat je die pil niet goed slikte!
Koester het leven wat jullie gedeeld hebben. Koester die herinnering die niemand jullie meer af zal pakken, en troost je met de gedachte dat jullie zielen voor immer verstrengeld zijn, in universele zin.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef ThumpingThunder het volgende:
Hoi.
Ik heb sinds een maand en een dag een vriendin maar het gaat niet zo goed. Vanaf vorige week hebben we een beetje ruzie omdat ik te jaloers was. Dat hadden we uitgepraat maar nu hebben we weer ruzie. Ze weet niet meer of ze verder wilt en ze heeft het over een pauze of vriendschap.. Ik ben echt nog zo super verliefd op haar en wil haar echt niet kwijt. Vanavond gaan we praten maar ik vrees het ergste.
Is er iemand die weet wat ik het best kan doen om haar weer voor me te winnen en dat ze net zo gek op me wordt als in het begin?
Alvast bedankt
grt ThumpingThunder
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Koester het leven wat jullie gedeeld hebben. Koester die herinnering die niemand jullie meer af zal pakken, en troost je met de gedachte dat jullie zielen voor immer verstrengeld zijn, in universele zin.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:55 schreef Bolster het volgende:
[..]
1. Ze heeft je al gedumpt
2. Ze wil je niet meer terug tenzij de andere jongen haar geen breezah wil geven
3. Je zal waarschijnlijk flink voor schut staan als je het 'definitief uitmaakt'
Mijn idee: Neuk haar beste vriendin
ja toevalligquote:
hihiquote:
of een fout door een updatequote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Haar fotoboek zegt Man
Dus of een travestiet, of echt blond...
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... of ga snachts langs het huis van die ranzige egoistische stoephoer, en gooi wat eieren tegen haar raam!
Want je moet je altijd aan je vriendin aanpassenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ga eens voor jezelf na waarom je steeds ruzie hebt, en probeer dat te verbeteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |