Mooi, opgelost slotjequote:Op maandag 31 maart 2008 20:11 schreef ThumpingThunder het volgende:
Het is definitief uit:(
Ik ben nog steeds gek op dr maar ja gaat vast wel weg hoop ik...
Dat zijn trouwens niet je eigen woorden. Dat heeft die breezah je aangepraat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef ThumpingThunder het volgende:
Vanaf vorige week hebben we een beetje ruzie omdat ik te jaloers was.
Dat is met een paar daagjes ook wel overquote:Op maandag 31 maart 2008 22:52 schreef ThumpingThunder het volgende:
Dankjewel jongens en ik weet dat er genoeg andere meisjes zijn maar daar kan ik nu niet aan denken haha;)
Zij: ..... maar.... maar ik ben zwanger van je!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:56 schreef ryangozer het volgende:
Weetje wat leuk is, als je zo t gevoel hebt dat ze het uit gaat maken moet je zo naar dr toegaan en dan zo:
Schat, ik moet je wat zeggen
zij zo: ja ik ook en en...
jij weer: hoo wacht ik eerst het is belangrijk
zij: ja oke maar mijne iets is ook belangrijk
jij: ik maak het uit
zij:![]()
jij:
jijquote:Op woensdag 9 april 2008 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zij: ..... maar.... maar ik ben zwanger van je!
je bent niet toevallig mijn ex ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef ThumpingThunder het volgende:
Hoi.
Ik heb sinds een maand en een dag een vriendin maar het gaat niet zo goed. Vanaf vorige week hebben we een beetje ruzie omdat ik te jaloers was. Dat hadden we uitgepraat maar nu hebben we weer ruzie. Ze weet niet meer of ze verder wilt en ze heeft het over een pauze of vriendschap.. Ik ben echt nog zo super verliefd op haar en wil haar echt niet kwijt. Vanavond gaan we praten maar ik vrees het ergste.
Is er iemand die weet wat ik het best kan doen om haar weer voor me te winnen en dat ze net zo gek op me wordt als in het begin?
Alvast bedankt
grt ThumpingThunder
Haar borsten getuigen van neequote:
*zeiquote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
jijomfg hoer! ik zij toch dat je die pil niet goed slikte!
Koester het leven wat jullie gedeeld hebben. Koester die herinnering die niemand jullie meer af zal pakken, en troost je met de gedachte dat jullie zielen voor immer verstrengeld zijn, in universele zin.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef ThumpingThunder het volgende:
Hoi.
Ik heb sinds een maand en een dag een vriendin maar het gaat niet zo goed. Vanaf vorige week hebben we een beetje ruzie omdat ik te jaloers was. Dat hadden we uitgepraat maar nu hebben we weer ruzie. Ze weet niet meer of ze verder wilt en ze heeft het over een pauze of vriendschap.. Ik ben echt nog zo super verliefd op haar en wil haar echt niet kwijt. Vanavond gaan we praten maar ik vrees het ergste.
Is er iemand die weet wat ik het best kan doen om haar weer voor me te winnen en dat ze net zo gek op me wordt als in het begin?
Alvast bedankt
grt ThumpingThunder
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Koester het leven wat jullie gedeeld hebben. Koester die herinnering die niemand jullie meer af zal pakken, en troost je met de gedachte dat jullie zielen voor immer verstrengeld zijn, in universele zin.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:55 schreef Bolster het volgende:
[..]
1. Ze heeft je al gedumpt
2. Ze wil je niet meer terug tenzij de andere jongen haar geen breezah wil geven
3. Je zal waarschijnlijk flink voor schut staan als je het 'definitief uitmaakt'
Mijn idee: Neuk haar beste vriendin
ja toevalligquote:
hihiquote:
of een fout door een updatequote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Haar fotoboek zegt Man
Dus of een travestiet, of echt blond...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |