Dat dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
Je hebt een maand en een dag een vriendin en je wil terug naar hoe het in het begin van jullie relatie was.
_
Tsjah ik weet het haha maar ik bedoel de eerste 3 weken die waren super maar nu is het beetje gezeik laat maar zeggen en ze weet niet of ze nog met me verder wilt..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
Je hebt een maand en een dag een vriendin en je wil terug naar hoe het in het begin van jullie relatie was.
_
Een hele week gezeik?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Tsjah ik weet het haha maar ik bedoel de eerste 3 weken die waren super maar nu is het beetje gezeik laat maar zeggen en ze weet niet of ze nog met me verder wilt..
eigenlijk 2 dagen aangezien februari een schrikkelmaand was...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
_
Het is niet mijn eerste vriendin maar wel me eerste echte waar ik echt supergek op ben..De rest waren gewoon van die scharrels;) Ik ben trouwens 17 en zei 16..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik denk dat je te wanhopig in de relatie staat.. klinkt alsof je na jaaaren van zoeken eindelijk een (mooie) meid te pakken hebt. Dit gaat enorm ten koste van haar verliefde gevoelens en die zul je weer aan moeten wakkeren.
Enige redmiddel is een pauze en haar weinig spreken opdat zij weer gevoelens voor je krijgt. Maar ik denk dat je het voor jezelf al verkloot hebt!
Is dit je eerste vriendin?
--->PUBquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:35 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Het is niet mijn eerste vriendin maar wel me eerste echte waar ik echt supergek op ben..De rest waren gewoon van die scharrels;) Ik ben trouwens 17 en zei 16..
Je bent nog maar 17, er zullen wel meer meisjes gaan komen waar je echt supergek op wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:35 schreef ThumpingThunder het volgende:
Het is niet mijn eerste vriendin maar wel me eerste echte waar ik echt supergek op ben..De rest waren gewoon van die scharrels;) Ik ben trouwens 17 en zei 16..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef ruud.nl het volgende:
_
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef DroogDok het volgende:
Ik vrees voor allimentatie betalingen na het verbreken van deze lange relatie.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:58 schreef zuigmarmot het volgende:
Als je vriendin boos wordt omdat je te jaloers bent dan betekend dat eigenlijk dat ze vreemd gaat
vanaf dan is het sowieso downhill. Get out while you canquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef ThumpingThunder het volgende:
[..]
Tsjah ik weet het haha maar ik bedoel de eerste 3 weken die waren super maar nu is het beetje gezeik laat maar zeggen en ze weet niet of ze nog met me verder wilt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |