Posten, zover ik het begrijpquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Afkicken waarvan?
ooh.. daar doe ik niet aan mee..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Posten, zover ik het begrijp [afbeelding] (aangezien er de post van OA gequote werd [afbeelding])
Drugs are goodquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Afkicken waarvan?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. daar doe ik niet aan mee..
Mkay...quote:
niks mis meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
Krijg ik net 2 bakken koffie op het bureau. Achja![]()
Ik zit pas op 2. En da's dan ook nog thee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan telt ondertussen 5 lege bekers
eenschquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Wat een lamme dag vandaag.
hier 0quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan telt ondertussen 5 lege bekers
Muckquote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Muck het volgende:
ik vraag me toch weleens serieus of of alle jongeren kleurenblind zijn
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Muck het volgende:
ik vraag me toch weleens serieus of of alle jongeren kleurenblind zijn
mmmbijnaquote:
OMG!quote:
quote:
quote:
quote:
Dag Muckiequote:
quote:
Denk je echt dat kleurenblinden geen kleur zien?quote:
Ze kunnen alleen niet alles onderscheiden, zeker niet als 2 felle kleuren naast elkaar te zien zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Denk je echt dat kleurenblinden geen kleur zien?Het zou zo maar kunnen dat er mensen zijn die alleen zwart-wit zien, maar geloof me, je kunt er van uitgaan dat alle kleurenblinden gewoon kleuren zien
IK weet best wat het is, maar ik bedoelde te zeggen dat ik alle kleuren gewoon van elkaar onderscheidquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Denk je echt dat kleurenblinden geen kleur zien?Het zou zo maar kunnen dat er mensen zijn die alleen zwart-wit zien, maar geloof me, je kunt er van uitgaan dat alle kleurenblinden gewoon kleuren zien
Hehequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
IK weet best wat het is, maar ik bedoelde te zeggen dat ik alle kleuren gewoon van elkaar onderscheid
Ik moet mn posts minder snel tikken
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niet alles onderscheiden, zeker niet als 2 felle kleuren naast elkaar te zien zijn.
Dat is lekker wakker wordenquote:
Tot een paar jaar geleden kleurde ze bij jou in de klas nog gras?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:27 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik weet het
was mooi dat paar jaar geleden iemand in mijn klas het gras paars kleurde (en er toen dus pas achterkwam)
quote:
quote:
Whehequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:27 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik weet het
was mooi dat paar jaar geleden iemand in mijn klas het gras paars kleurde (en er toen dus pas achterkwam)
Als iemand vraagt "zie je dat en dat" en je ziet geen kleurverschilquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hehe
Maar, hoe kun je weten als je kleurenblind bent? Als iemand je verteld dat gras groen is, en jij ziet iets paarsachtigs, geloof je toch ook wel dat het groen is... het is maar wat voor beeld je bij welke naam hebt..
Misschien ben ik wel kleurenblind!
Als hij een artistieke opleiding doet kan dat bestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden kleurde ze bij jou in de klas nog gras?
Dan kan dat wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij een artistieke opleiding doet kan dat best
Nee, gemist.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Houniet goed topic he van mij in muzwas je ook in de melkweg?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
allemaal aan de lunch! Mijn avondeten komt eraan.. het regent en ik vertik het om de deur uit te gaan, dus er moet iemand komen brengen zodadelijk.
Dat hebben we kunnen merken, je bent al bijna een week zwartquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef Muck het volgende:
ik kan jullie precies vertellen hoe het is om kleurenblind te zijn hoor, ik ben het nameliijk zelf
dat zie ik heus wel lummelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat hebben we kunnen merken, je bent al bijna een week zwart!
Dat mag toch wel opmerkelijk genoemd worden!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef Muck het volgende:
ik kan jullie precies vertellen hoe het is om kleurenblind te zijn hoor, ik ben het nameliijk zelf
ik weet het...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dat mag toch wel opmerkelijk genoemd worden!![]()
Vrouwen zijn over het algemeen niet kleurenblind. Jouw beide x-chromosomen zijn dus op dat gebied kapot.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dat mag toch wel opmerkelijk genoemd worden!![]()
Vrouwen zijn over het algemeen niet kleurenblind. Jouw beide x-chromosomen zijn dus op dat gebied kapot.
Awwwwwquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet het...
ik heb heel veel moeite met donkere kleuren (zo loop ik regelmatig met donkerblauwe sokken onder mijn zwarte uniformbroek) en rood-tinten
Ik vind hem tof, deze blijft aanquote:
Jawel...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:07 schreef Pheno het volgende:
Zuurdesem met geitenkaas.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
Ik heb na een week weer koffie gedronken zaterdag, en het smaakte smerig. Sindsdien geen koffie meer gedronken. Komt hopelijk doordat ik ziek ben.
Kun je dat wel handlen?quote:
Nicequote:
Waarom moet HIJ JOU nou weer mailen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Broodje Döner is binnen![]()
OA, wil je me nog e.e.a. mailen vanavond?![]()
Tot later!
Spam!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:32 schreef crossover het volgende:
Oeh hier mag ik wel even spammen he?
Glorix - marketingsinstrumenten (vragenlijstje)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nou.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:32 schreef crossover het volgende:
Oeh hier mag ik wel even spammen he?
Glorix - marketingsinstrumenten (vragenlijstje)![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spam!![]()
[ afbeelding ]Niet doorvertellen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanksquote:
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Heb je trouwens een nieuwe UI?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor!
[..]
Thanks
Ik heb een klein kritiek-puntjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor!
[..]
Thanks
Ja, deels. Porcupine Tree heb ik toe laten voegenquote:
Had ik eigenlijk wel moeten doen ja.. maar helaas kan dat nu niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een klein kritiek-puntje![]()
Ik zou de vraag waar je een beschrijving van een reclame moet geven op een andere pagina zetten dan de twee daarop volgende vragen. Het is erg verleidelijk om te spieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |