Niet alles, maar wel de richting. De richting is schijnbaar al vele maanden dat het Brian en Amanda niet al te lastig gemaakt mag worden.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik besef ook wel dat de febo veel bepaalt en daar word hier ook stevig tegen ingegaan de febo bepaalt veel maar niet alles.
Je avatarquote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
Ik besef ook wel dat de febo veel bepaalt en daar word hier ook stevig tegen ingegaan de febo bepaalt veel maar niet alles.
I raise met 1000. Ik weet niet wat de small blind is dus ik doe maar wat.quote:
Typische Huub streekjes.......uiteindelijk vallen die figuurtjes in hun eigen val.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, is het weer zo ver?? De een begint met persoonlijk beledigen en probeert uiteindelijk de ander een ban aan te smeren door z'n eigen beledigingen buiten beeld te houden en die van een ander in een quote uit de context te trekken...
Ik ga wel bankhangen en kom wel terug als de COS wat minder kotsgeel is
We zullen zien, ik denk dat ronde 4 eraan komtquote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
I raise met 1000. Ik weet niet wat de small blind is dus ik doe maar wat.
Same here lovequote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was mijn weddenschap geloof ik en ik snap er helemaal niks meer van.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot straks, ik hou ook niet van ananas.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Stel je niet aan!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, is het weer zo ver?? De een begint met persoonlijk beledigen en probeert uiteindelijk de ander een ban aan te smeren door z'n eigen beledigingen buiten beeld te houden en die van een ander in een quote uit de context te trekken...
* beequeen zet pokerface opquote:Op maandag 17 maart 2008 21:38 schreef 2live het volgende:
Het was mijn weddenschap geloof ik en ik snap er helemaal niks meer van.
Leandra toevallig wel.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot straks, ik hou ook niet van ananas.
Waarom hou jij niet eens op. Laat iemand zijn / haar eigen mening hier posten. Volgens mij posten we hier op de streams en niet op de userquote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik het voor elkaar krijg dat je niet meer op mij zult reageren. Fatsoenlijk ben je niet overigens.
Typerende mateloos irritante toevoegingen van een simpel zuigzak als, jij:
[..]
[..]
[..]
Laat ik het bij, NMNS![]()
![]()
![]()
Zonder excuus voor je huichelarij kun jij mij beter links laten liggenquote:
hm, Ik zie Erik liever dan deze Ricardow/rachel. Ricardow is uiters overdreven gay-achtig en dat uit die dan maar al te graag.. Tegen het nep zijn aan. Hij heeft zoiets als ; "kijk mij eens ik ben de Gaylord'.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef RSie het volgende:
[..]
was het maar zo,... irriteer me iedere keer kapot aan dat overdreven gedrag van dat mietje.
door dit soort mannetjes (ja,... ook Erik) schaam ik me dat ik DGK kijk en krijgen mensen in mijn omgeving gelijk wat betreft dat het een ranzig programma is.
Laat ik nu denken dat het hier over DGK gaat, en ik was het gewoon met je eens, meer niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zonder excuus voor je huichelarij kun jij mij beter links laten liggen![]()
Geen idee waar het over gaat. Maar ik ookquote:
Ik was zeer verbaasd dat ze überhaubt weet waar de stofzuiger staat.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef mazaru het volgende:
Del zit al meer dan een jaar in de kooi. En ze heeft 1 keer de stofzuiger in haar handen gehad
Ik heb ook geen idee, maar sluit me ook aan als DGK-kuddedierquote:Op maandag 17 maart 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Maar ik ook
Misschien is het zelfs haar eerste keer in het leven.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef mazaru het volgende:
Del zit al meer dan een jaar in de kooi. En ze heeft 1 keer de stofzuiger in haar handen gehad
Dat wat jij denkt is alleen in jouw eigen voordeel en interesseert mij geen ene moer, maarre ben je nu 56 voor mij en 26 voor de kerels, have it your way, sick wijf!!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laat ik nu denken dat het hier over DGK gaat, en ik was het gewoon met je eens, meer niet.
Ik tik liever op je been als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
Astenblaft... een roodpetje voor iedereen...
[ afbeelding ]
Ik draag die pet de hele avond alquote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat petje past niet over mijn strikquote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit niet de bedoeling is voor de COS Lobasca, en dat weet jij best.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wat jij denkt is alleen in jouw eigen voordeel en interesseert mij geen ene moer, maarre ben je nu 56 voor mij en 26 voor de kerels, have it your way, sick wijf!!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
en over zijn been wrijven als je het met hem eens bent he?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik tik liever op je been als je het niet erg vindt.
Volgens mij had jij al een afscheidstournee langs de COS en SC gehouden nadat je door de mand was gevallen. of ga je nu weer slijmen bij een modje dat het niet zo bedoeld was?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet de bedoeling is voor de COS Lobasca, en dat weet jij best.
Wat jij van mij vindt is niet van belang voor de mensen hier lijkt mij.
Dat is te merken. Doe eens niet zo lelijk wijffie, je bent zo'n gezelligert....je kan het.quote:
Weddenschap of Amanda haar excuses gaat aanbieden.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar sluit me ook aan als DGK-kuddedier
Thanks!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda en Brian hebben waarschijnlijk een stukje "omgaan met emoties" therapie gehad waarbij een rood petje aangeeft dat je boos bent...
Ze hebben namelijk "toevallig" pas afgesproken dat "rood petje" hun codewoord in ruzies is, als Brian bijna para wordt dan wordt er "rood petje" gezegd en dan is het onderwerp direct afgerond. Dit om te voorkomen dat Brian idd para wordt.
Grappig: die therapie met een rood petje wordt normaal vaak gebruikt voor kinderen van ± 10 jaar.
Als hij zijn groene petje opzet wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef 2live het volgende:
en over zijn been wrijven als je het met hem eens bent he?
Speltip 10: Weet wanneer je je excuses aan moet bieden.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Weddenschap of Amanda haar excuses gaat aanbieden.
True, maar dat wijf heeft mij willens en wetens zó belazerd dat ik het af en toe niet kan laten. Mijn excuus aan de rest van de COSSERs, we gaan weer vrolijk verder, like theres never been a Blurkquote:Op maandag 17 maart 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is te merken. Doe eens niet zo lelijk wijffie, je bent zo'n gezelligert....je kan het.
In de kapsalone, het haar van Jaap aan het modellerenquote:
Nee, ik ga niet slijmen bij een mod...zou niet weten waarom.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij had jij al een afscheidstournee langs de COS en SC gehouden nadat je door de mand was gevallen. of ga je nu weer slijmen bij een modje dat het niet zo bedoeld was?
Billie Holiday, you've got to love that woman.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef Shayndel het volgende:
Mensen met een beetje schorre stem kunnen opzich wel beter zingen. Voor amanda geld dat nog niet. Ik denk dat ze dan iets meer lesjes had moeten volgen om haar stembanden te beheersen.
zonder geluid erbij kan ik Erik nog wel hebben.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef Shayndel het volgende:
[..]
hm, Ik zie Erik liever dan deze Ricardow/rachel. Ricardow is uiters overdreven gay-achtig en dat uit die dan maar al te graag.. Tegen het nep zijn aan. Hij heeft zoiets als ; "kijk mij eens ik ben de Gaylord'.![]()
Erik is daarin tegen nog een normale fatsoenlijke homo.
Echt een leerzame cursus.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die bemoeit zich weer met de crime cursus van Claire....
Ik krijg de laatste tijd juist het idee dat del de rol van rat over wil nemen.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Weddenschap of Amanda haar excuses gaat aanbieden.
ik heb 3000 ceepees vannachtquote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speltip 10: Weet wanneer je je excuses aan moet bieden.
Ik ga nog steeds mee.
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
True, maar dat wijf heeft mij willens en wetens zó belazerd dat ik het af en toe niet kan laten. Mijn excuus aan de rest van de COSSERs, we gaan weer vrolijk verder, like theres never been a Blurk![]()
Bertram?!?!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb 3000 ceepees vannachtGa ik die brandweerspuit uitnodigen
Binnenbrandje blussen?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb 3000 ceepees vannachtGa ik die brandweerspuit uitnodigen
Goed planquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
we moeten ff concreet worden over de meet
en ik hoor daar juist weer 'hun ' therapeut in terugquote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd juist het idee dat del de rol van rat over wil nemen.
Ze spreekt al tegen hem, precies zo als hij tegen haar spreekt.
"Heb je gehoord wat ik zei??"
'Wat zei ik dan? Herhaal het eens?"
"Je moet eens leren luisteren!"
"Stil! Ik ben nog niet klaar met praten!!"
"Doe eens rustig!! We kunnen nu geen spanning hebben. Haal diep adem!!"
En dan dat toontje waar dat op gezegd wordt.
goeie woordspelingquote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire op het slechte padquote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
waar de brandhaard is, maakt niet uit, als 'ie zijn spuit maar tevoorschijn toverdquote:
Die hou ik erin , Cock met C O C K.quote:
Ik klaag niet hoor. Want dat toontje irriteert rat net zo erg als mij.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en ik hoor daar juist weer 'hun ' therapeut in terug![]()
Hoeveel pammetjes zou Brian inmiddels geslikt hebben?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:08 schreef Dark het volgende:
A en B gaan praten............
STOF..........zult gij eten, bitch!
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik klaag niet hoor. Want dat toontje irriteert rat net zo erg als mij.
Dat gaat die echt niet trekken
Kortom, goede therapeut
Breien.. briljantquote:Op maandag 17 maart 2008 22:10 schreef chufi het volgende:
Breien : Voor de zoveelste keer .. Zijn er andere dingen die je kwijt erover wil
amanda bijt wel meer van zich af. Dat is ook wel goed, maar brian verdraait dat toch wel dat amanda dat te veel zeurt.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd juist het idee dat del de rol van rat over wil nemen.
Ze spreekt al tegen hem, precies zo als hij tegen haar spreekt.
"Heb je gehoord wat ik zei??"
'Wat zei ik dan? Herhaal het eens?"
"Je moet eens leren luisteren!"
"Stil! Ik ben nog niet klaar met praten!!"
"Doe eens rustig!! We kunnen nu geen spanning hebben. Haal diep adem!!"
En dan dat toontje waar dat op gezegd wordt.
Hij zegt het wat grof maar hij heeft wel gelijk. In het groepsgesprek kwam ze met niks en probeert haar nu te motiveren.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Huub tegen claire: Je zit daar (aan tafel) als een stom schaap en zegt helemaal niets. hoe kan ik dan voor jou kiezen. Ga dan thuis lekker lopen streamen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef RSie het volgende:
je bent een man die op mannen valt, gedraag je dan als man.
Het komt een beetje rot zijn mond uit, maar hij heeft helemaal gelijk, Claire snapt het allemaal wel en alles is ok.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zegt het wat grof maar hij heeft wel gelijk. Ik het groepsgesprek kwam ze met niks en probeert haar te motiveren.
Het enige wat ik nu weer hoor: Is ook zo....
In een woord: Hopeloos.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Het komt een beetje rot zijn mond uit, maar hij heeft helemaal gelijk, Claire snapt het allemaal wel en alles is ok.
Je zou toch de neiging krijgen om haar af en toe een schop onder d'r kont te geven.
WOOT!!!! Gekker kun je Brian niet krijgenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:22 schreef Dark het volgende:
A - Op deze manier kun je beter met Huub in een team zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |