Hij zegt het wat grof maar hij heeft wel gelijk. In het groepsgesprek kwam ze met niks en probeert haar nu te motiveren.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Huub tegen claire: Je zit daar (aan tafel) als een stom schaap en zegt helemaal niets. hoe kan ik dan voor jou kiezen. Ga dan thuis lekker lopen streamen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef RSie het volgende:
je bent een man die op mannen valt, gedraag je dan als man.
Het komt een beetje rot zijn mond uit, maar hij heeft helemaal gelijk, Claire snapt het allemaal wel en alles is ok.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zegt het wat grof maar hij heeft wel gelijk. Ik het groepsgesprek kwam ze met niks en probeert haar te motiveren.
Het enige wat ik nu weer hoor: Is ook zo....
In een woord: Hopeloos.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Het komt een beetje rot zijn mond uit, maar hij heeft helemaal gelijk, Claire snapt het allemaal wel en alles is ok.
Je zou toch de neiging krijgen om haar af en toe een schop onder d'r kont te geven.
WOOT!!!! Gekker kun je Brian niet krijgenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:22 schreef Dark het volgende:
A - Op deze manier kun je beter met Huub in een team zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |