Geen idee waar het over gaat. Maar ik ookquote:
Ik was zeer verbaasd dat ze überhaubt weet waar de stofzuiger staat.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef mazaru het volgende:
Del zit al meer dan een jaar in de kooi. En ze heeft 1 keer de stofzuiger in haar handen gehad
Ik heb ook geen idee, maar sluit me ook aan als DGK-kuddedierquote:Op maandag 17 maart 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Maar ik ook
Misschien is het zelfs haar eerste keer in het leven.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef mazaru het volgende:
Del zit al meer dan een jaar in de kooi. En ze heeft 1 keer de stofzuiger in haar handen gehad
Dat wat jij denkt is alleen in jouw eigen voordeel en interesseert mij geen ene moer, maarre ben je nu 56 voor mij en 26 voor de kerels, have it your way, sick wijf!!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laat ik nu denken dat het hier over DGK gaat, en ik was het gewoon met je eens, meer niet.
Ik tik liever op je been als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
Astenblaft... een roodpetje voor iedereen...
[ afbeelding ]
Ik draag die pet de hele avond alquote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat petje past niet over mijn strikquote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit niet de bedoeling is voor de COS Lobasca, en dat weet jij best.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wat jij denkt is alleen in jouw eigen voordeel en interesseert mij geen ene moer, maarre ben je nu 56 voor mij en 26 voor de kerels, have it your way, sick wijf!!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
en over zijn been wrijven als je het met hem eens bent he?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik tik liever op je been als je het niet erg vindt.
Volgens mij had jij al een afscheidstournee langs de COS en SC gehouden nadat je door de mand was gevallen. of ga je nu weer slijmen bij een modje dat het niet zo bedoeld was?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet de bedoeling is voor de COS Lobasca, en dat weet jij best.
Wat jij van mij vindt is niet van belang voor de mensen hier lijkt mij.
Dat is te merken. Doe eens niet zo lelijk wijffie, je bent zo'n gezelligert....je kan het.quote:
Weddenschap of Amanda haar excuses gaat aanbieden.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar sluit me ook aan als DGK-kuddedier
Thanks!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda en Brian hebben waarschijnlijk een stukje "omgaan met emoties" therapie gehad waarbij een rood petje aangeeft dat je boos bent...
Ze hebben namelijk "toevallig" pas afgesproken dat "rood petje" hun codewoord in ruzies is, als Brian bijna para wordt dan wordt er "rood petje" gezegd en dan is het onderwerp direct afgerond. Dit om te voorkomen dat Brian idd para wordt.
Grappig: die therapie met een rood petje wordt normaal vaak gebruikt voor kinderen van ± 10 jaar.
Als hij zijn groene petje opzet wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef 2live het volgende:
en over zijn been wrijven als je het met hem eens bent he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |