Niet alles, maar wel de richting. De richting is schijnbaar al vele maanden dat het Brian en Amanda niet al te lastig gemaakt mag worden.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik besef ook wel dat de febo veel bepaalt en daar word hier ook stevig tegen ingegaan de febo bepaalt veel maar niet alles.
Je avatarquote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
Ik besef ook wel dat de febo veel bepaalt en daar word hier ook stevig tegen ingegaan de febo bepaalt veel maar niet alles.
I raise met 1000. Ik weet niet wat de small blind is dus ik doe maar wat.quote:
Typische Huub streekjes.......uiteindelijk vallen die figuurtjes in hun eigen val.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, is het weer zo ver?? De een begint met persoonlijk beledigen en probeert uiteindelijk de ander een ban aan te smeren door z'n eigen beledigingen buiten beeld te houden en die van een ander in een quote uit de context te trekken...
Ik ga wel bankhangen en kom wel terug als de COS wat minder kotsgeel is
We zullen zien, ik denk dat ronde 4 eraan komtquote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
I raise met 1000. Ik weet niet wat de small blind is dus ik doe maar wat.
Same here lovequote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was mijn weddenschap geloof ik en ik snap er helemaal niks meer van.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot straks, ik hou ook niet van ananas.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Stel je niet aan!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, is het weer zo ver?? De een begint met persoonlijk beledigen en probeert uiteindelijk de ander een ban aan te smeren door z'n eigen beledigingen buiten beeld te houden en die van een ander in een quote uit de context te trekken...
* beequeen zet pokerface opquote:Op maandag 17 maart 2008 21:38 schreef 2live het volgende:
Het was mijn weddenschap geloof ik en ik snap er helemaal niks meer van.
Leandra toevallig wel.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot straks, ik hou ook niet van ananas.
Waarom hou jij niet eens op. Laat iemand zijn / haar eigen mening hier posten. Volgens mij posten we hier op de streams en niet op de userquote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik het voor elkaar krijg dat je niet meer op mij zult reageren. Fatsoenlijk ben je niet overigens.
Typerende mateloos irritante toevoegingen van een simpel zuigzak als, jij:
[..]
[..]
[..]
Laat ik het bij, NMNS![]()
![]()
![]()
Zonder excuus voor je huichelarij kun jij mij beter links laten liggenquote:
hm, Ik zie Erik liever dan deze Ricardow/rachel. Ricardow is uiters overdreven gay-achtig en dat uit die dan maar al te graag.. Tegen het nep zijn aan. Hij heeft zoiets als ; "kijk mij eens ik ben de Gaylord'.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef RSie het volgende:
[..]
was het maar zo,... irriteer me iedere keer kapot aan dat overdreven gedrag van dat mietje.
door dit soort mannetjes (ja,... ook Erik) schaam ik me dat ik DGK kijk en krijgen mensen in mijn omgeving gelijk wat betreft dat het een ranzig programma is.
Laat ik nu denken dat het hier over DGK gaat, en ik was het gewoon met je eens, meer niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zonder excuus voor je huichelarij kun jij mij beter links laten liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |