Zie jij hem ook zijn polsen doorsnijden?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:17 schreef yellowfirst het volgende:
Grappig, ik leg ineens een connectie tussen stream 1 en stream 4........
Hè hè, eindelijk is het hoge woord eruitquote:Op maandag 17 maart 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
Amanda:Klootzak!!!
De enige steentjes die ik nog bereid ben bij te dragen zijn bakstenen, door iedere glazen deur van die fucking kutvilla.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:06 schreef avonne het volgende:
ja, ik blijf hopen dat de redactie DGK nog steeds beschouwt als een interactief programma waarbij de kijker ook een steentje kan bijdragen
(dan wel dat ze zo stupide zijn, dat ze zelf niks beters kunnen verzinnen)
Dat is bedrog...........strax kruipt ze weer voor Man.............quote:
Iemand die loopt te bleren over zelfmoord, dan krijg je vanzelf dat soort beelden...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie jij hem ook zijn polsen doorsnijden?
Right!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:20 schreef Dark het volgende:
Kan dit stukje naar Spuiten en Slikken?
Kunnen ze zien wat Amanda heel vaak moet slikken!
Dat heeft de grimedame gedaanquote:Op maandag 17 maart 2008 21:25 schreef Shayndel het volgende:
Die homo heeft zijn polsen door gesneden?
was het maar zo,... irriteer me iedere keer kapot aan dat overdreven gedrag van dat mietje.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:25 schreef Shayndel het volgende:
Die homo heeft zijn polsen door gesneden?
Reken er maar op dat ik het voor elkaar krijg dat je niet meer op mij zult reageren. Fatsoenlijk ben je niet overigens.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch jammer voor je......als het jou niet bevalt heb je gewoon een probleempje....
Ik reageer op iedereen namelijk, als ik de behoefte voel, dat mag op een forum, zolang je binnen de fatsoensnormen blijft.......
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denk je nu echt niet na?
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Velen zijn nogal kort van memorie schijnbaar
Laat ik het bij, NMNSquote:Op maandag 17 maart 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Echt een Hupert die hard fan ten voeten uit....Dat zijn ook die mensen die derden buiten de kooi lastig vallen.....De Tipsch figuurtjes....
Ik besef ook wel dat de febo veel bepaalt en daar word hier ook stevig tegen ingegaan de febo bepaalt veel maar niet alles.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog steeds beseffen veel mensen niet dat spelers niet de dienst uitmaken maar dat de Febo dat doet.....
* streams weer uit, trouwensquote:Op maandag 17 maart 2008 21:19 schreef avonne het volgende:
Amanda "hou dan zelf ook op met je boosheid. Ga je alleen maar wijzen?"![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik het voor elkaar krijg dat je niet meer op mij zult reageren. Fatsoenlijk ben je niet overigens.
Typerende mateloos irritante toevoegingen van een simpel zuigzak als, jij:
[..]
[..]
[..]
Laat ik het bij, NMNS![]()
![]()
![]()
Maak je niet druk, dat doet Brian wel voor je.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:22 schreef Leandra het volgende:
De enige steentjes die ik nog bereid ben bij te dragen zijn bakstenen, door iedere glazen deur van die fucking kutvilla.
Maar helaas ben ik wel fatsoenlijk opgevoed, dus zelfs als het zou mogen zou ik het nog niet doen
1500 ceepees, all inquote:Op maandag 17 maart 2008 21:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar Amnada is straks degene die sorry gaat zeggen, wedden?
Amanda en Brian hebben waarschijnlijk een stukje "omgaan met emoties" therapie gehad waarbij een rood petje aangeeft dat je boos bent...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:19 schreef RSie het volgende:
what's met het rode petje?
Nu COS ik toch al behoorlijk wat maandjes mee, maar het rode petje heb ik blijkbaar gemist!
Ze dacht dat Ricardo zich heel erg gesneden hadquote:Op maandag 17 maart 2008 21:29 schreef Yasminn het volgende:
Waarom ging Amanda huilen?
Niet alles, maar wel de richting. De richting is schijnbaar al vele maanden dat het Brian en Amanda niet al te lastig gemaakt mag worden.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik besef ook wel dat de febo veel bepaalt en daar word hier ook stevig tegen ingegaan de febo bepaalt veel maar niet alles.
Je avatarquote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
Ik besef ook wel dat de febo veel bepaalt en daar word hier ook stevig tegen ingegaan de febo bepaalt veel maar niet alles.
I raise met 1000. Ik weet niet wat de small blind is dus ik doe maar wat.quote:
Typische Huub streekjes.......uiteindelijk vallen die figuurtjes in hun eigen val.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, is het weer zo ver?? De een begint met persoonlijk beledigen en probeert uiteindelijk de ander een ban aan te smeren door z'n eigen beledigingen buiten beeld te houden en die van een ander in een quote uit de context te trekken...
Ik ga wel bankhangen en kom wel terug als de COS wat minder kotsgeel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |