Lezen blijft moeilijk voor je. Dat was één voorbeeld van een imo leuke dialoog uit de hele film. Verder is het minstens een half uur goed autogeweld. Dus een 9 voor een film die ik zelf heel goed, cool en gaaf vind.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[quote]
Dus een 9 voor een film waar 1 aardige oneliner en 15 seconde leuk stuk autogeweld in voorkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door tokyo op 24-03-2008 23:13:34 (oepsss spoiler?) ]
Misschien is de remake 'Wicker park' dan wat voor jequote:Op maandag 24 maart 2008 13:29 schreef Hulkio het volgende:
L' Appartement (Gilles Mimouni, 1996)
...
Alleen het einde viel me wat tegen, wat te kort door de bocht. Verder ook prima regie. 7.8
Ik heb de film ook gezien, maar het aantal echte blootscenes valt heel erg mee. Ze is nog geen 5 minuten bloot te zien denk ik. Komt niet in de buurt van 'Turks fruit' bv, dus ik vind je opmerking best wel overdreven.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:11 schreef tokyo het volgende:
zomerhitte
niet heel bijzonder. sophie leek maar al te graag voortdurend dr kleding uit te willen trekken. sure ze ziet er goed uit maar op den duur werd het triest.
IMDB-rating: 8.4/10quote:1997. Kapitein Nascimento van de BOPE wil stoppen met werken vanwege de risico’s die gepaard gaan met zijn werk en hij de aankomende geboorte van zijn eerste kind niet wil missen. Voordat hij definitief kan ophouden met het werk moet hij eerst voor een vervanger zorgen. Tegelijkertijd concentreert de film zich op twee jeugdvrienden, “Matias” en “Neto”, die kadetten bij de militaire politie worden, maar wanhopig worden van de omringende corruptie. Wanneer het pad van Nascimento met die van Matias en Neto kruist hoopt hij in een van de twee een opvolger te vinden.
We worden dan in NL ook preutser en preutser. Er is bijvoorbeeld al geen Fa reclame meer waarbij je het echte werk ziet. SBS blurt al zaken. En middelvingers wordt wegstreept en kut wordt gepiept. ... Naar mijn idee leg je daarmee juist het nadruk er op. Maar oke. Vrouwelijk schoon is ongeoorloofd maar mensen over hoop knallen en bloed dat moet kunnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de film ook gezien, maar het aantal echte blootscenes valt heel erg mee. Ze is nog geen 5 minuten bloot te zien denk ik. Komt niet in de buurt van 'Turks fruit' bv, dus ik vind je opmerking best wel overdreven.
als je de zin nog een keer leest, of misschien twee keer, zie je dat ik het heb over "ze wilde". Ze was voortdurend van plan iets van kleding uit te trekken en dat hoorde bij haar rol en dat vond ik een beetje dom. het WULPSE karakter van kathleen had ook op een andere manier naar voren gebracht mogen worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de film ook gezien, maar het aantal echte blootscenes valt heel erg mee. Ze is nog geen 5 minuten bloot te zien denk ik. Komt niet in de buurt van 'Turks fruit' bv, dus ik vind je opmerking best wel overdreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:44 schreef Lambiekje het volgende:
Net als met Global Warming (het wordt verdomme juist kouder) wordt er gezegd door de overheid dat er een versexualisering aan de hand is. Het tegenovergestelde is er aan de hand. Tippelzones verdwijnen, hoerententen moeten dicht.
Heb hem gisteravond met mn vriendin gekeken, van twee scenes zat ik echt met open mond te kijken en had zij tranen in haar ogen..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
nu net gekeken en omg, ik ben helemaal down nuen nee, dat is niet vanwege de kwaliteit vd film dus.
goeie film, dezelfde desperate sfeer als in (bv) the Langoliers (ik doel dan op de short story zelf, niet de verflilming) alleen het einde, hè...
Die slechte nasynchronisatie is vooral bij Fellini denk ik hoor, bij de rest van de Italiaanse films valt het toch wel mee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:09 schreef Falco het volgende:
La Strada
Wel een aardige film van Fellini. Die Giullieta Masina speelt haar karakter en oogst bewondering, maar daarnaast (net als in Ke Notti di Cabiria!) ook irritatie door haar naïeviteit. Het hoort wel bij het verhaal over een zielig niet zo snugger meisje dat opgepikt wordt door een vervelende circusartiest. Ze wordt de hele tijd gebitcht door hem en laat dat ook hartstikke lang doorgaan. Ik zal dus niet te hard zijn over haar karakter. Waarover ik me wel weer continu weet te verbazen is de belabberd slechte nasynchronisatie bij die Italiaanse films. Onbegrijpelijk! Cijfer: 6,5
Nog nooit een film van Bernardo Bertolucci gezien? Niet om aan te horen en te zien, verpest voor mij voor een deel de film. Al vind ik het sowieso een slechte regisseur, dat ze ooit 1 van zen films met een oscar hebben beloond begrijp ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef Doff het volgende:
[..]
Die slechte nasynchronisatie is vooral bij Fellini denk ik hoor, bij de rest van de Italiaanse films valt het toch wel mee?
Of wil je het sneeuwen van nu wel normaal noemenquote:
Maartse buien zijn vrij normaal ja. Het weer is overigens iets anders dan het klimaatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Of wil je het sneeuwen van nu wel normaal noemen
Ik heb 1900 ooit opgezet maar na 10 minuten weer afgezet. 't Greep me niet en dan is het vooruitzicht van die speelduur nogal zwaarwegend. Ik wil Il Conformista nog wel zien overigens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef JelleS het volgende:
[..]
Nog nooit een film van Bernardo Bertolucci gezien? Niet om aan te horen en te zien, verpest voor mij voor een deel de film. Al vind ik het sowieso een slechte regisseur, dat ze ooit 1 van zen films met een oscar hebben beloond begrijp ik nog steeds niet.
Ook maar even op dit forum danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet dat ze in die aflevering (episode 22) gebruiken als achtergrond muziek in de laatste acte van de aflevering?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Secretary
Petje af voor Maggie Gyllenhaal
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:09 schreef Arcee het volgende:
SherryBaby (2006)
[ afbeelding ]
de sterke rol van Maggie Gyllenhaal, die steeds meer favoriet begint te worden. Ik vond haar ook al zo op dreef in Secretary.
Maggie Gyllenhaal.
Ook gezien vandaag bij de Sneak. Vond hem eigenlijk wel goed. Sterk verhaal vond ik. Volgens mij ging het er ook niet echt om of het grappig was, maar ging het meer om de ironie van de zogenaamde weldoenerij...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:19 schreef tokyo het volgende:
zojuist the hunting party in de sneak gezien.
belachelijke film, ik moest lachen om dingen die niet grappig bedoeld waren, publiek moest lachen om alles (blote tieten!) hij duurde maar anderhalfuur ofzo maar voor mij leek het 3uur. BAH
Eerlijk gezegd vond ik al z'n "westerse producties" maar slecht of ze nou van Australië of NL (Who Am Iquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jui kuen (Drunken Master) (1978, HK, Woo-ping Yuen)
[ afbeelding ]
Deze kung-fu film is helemaal geslaagd. Ten eerste zit de film vol actie, om de vijf minuten is er wel een gevecht of trainingsessie. Ten tweede is de actie de hele film al geweldig, maar de uiteindelijke dronken vechtkunst op het einde is helemaal fantastisch. Ten derde is de humor ook grappig en wordt het niet over de top flauw en slecht, zoals dat bij Jackie Chan's Hollywoodfilms wel het geval is.
cijfer: 8.5
Misschien is de Brannagh versie iets voor jou, SoK!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
HamletToch was er één groot struikelpunt, maar dat kan ik deze film niet verwijten: het Shakespeariaanse Engels.
Die heb ik gezien, net als die versie met Mel Gibsonquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:01 schreef RuneRose het volgende:
Misschien is de Brannagh versie iets voor jou, SoK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |