Mooie haardos idd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zag Evert ten Napel in dat eindfilmpje
Dat weet ik, maar omdat hij dus 50% joods is kreeg hij het keppeltjequote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je volgens onze wetten niet Joods.
die nergens op slaatquote:Op zondag 16 maart 2008 23:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat hij dus 50% joods is kreeg hij het keppeltjeEn natuurlijk omdat het gewoon de geuzennaam is
Ga jij ff de geschiedenis van Ajax lezen en dan vind je waarom de naam gebruikt word kakkerlakje.quote:
zij jack toch alquote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij ff de geschiedenis van Ajax lezen en dan vind je waarom de naam gebruikt word kakkerlakje.
Leer Nederlands.quote:
Bij gomes is dat altijd zo mooiquote:Op maandag 17 maart 2008 00:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
ook wel mooi dat Van Raaij "boeren!" ook nergens op vind slaan.
ik vind sowieso dat de naam van de club en de namen van spelers veel vaker gezongen moeten worden. gewoon zomaar, niet alleen als een speler iets belangrijks doet. minder geuzennamen en minder gericht op tegenpartij.
Wat zij hij dan ?quote:
Jack vind het onzin en zij dat het niets met voetbal te maken heeft al dat soort namen. Maar Jack is daarin gewoon een oude lul en moet zich niet zo aanstellenquote:Op maandag 17 maart 2008 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat het niks met ajax te maken heeft.
Jack is zo'n ouderwetse jood waarbij het allemaal gevoelig ligt. Michael lijkt wat verder in z'n ontwikkeling wat dat betreftquote:Op maandag 17 maart 2008 00:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jack vind het onzin en zij dat het niets met voetbal te maken heeft al dat soort namen. Maar Jack is daarin gewoon een oude lul en moet zich niet zo aanstellen
Je avatarquote:Op maandag 17 maart 2008 00:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Jack is zo'n ouderwetse jood waarbij het allemaal gevoelig ligt. Michael lijkt wat verder in z'n ontwikkeling wat dat betreftgewoon hup keppeltje op, gewoon de link tussen joden en Ajax accepteren (al zijn de club+spelers belangrijker zoals ik al zei in m'n vorige post)
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:03 schreef Jnk18 het volgende:
Wat ik het grappigste vond was toen jack zei, "ze wonnen toch met 1-5 vorig jaar,ofniet?"!
Echt wat een sukkel is die jack ook, hij is keihard ajacied maar altijd maar ontkennen of doen alsof ie niks over ajax weet
Mooi toch!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef Remote het volgende:
Wat een avond moet dat worden... Bij RTL zit Roy Makaay
Och gossie.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:25 schreef De.Kromme het volgende:
Typisch, het gaat niet over ajax en er post niemand hier.
Whehehe, ik denk dat de vaders meer van de vragen afwetenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die kinderen stellen wel goede vragen
ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 23 maart 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehehe, ik denk dat de vaders meer van de vragen afweten
klopt, heb je weinig aan in zo'n programmaquote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Pff die Timmer is echt vervelend met zijn politiek correcte antwoorden.
Ik zat me al af te vragen, hij zei toch het Feyenoordlied?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
sinds waarneer is YNWA een feyenoordlied
Zeg dan gewoon de Lee YNWA zingt.
Omdat het bij Feyenoord ook maar een keer per 20 jaar gebeurt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef De.Kromme het volgende:
Dat is niet het Feyenoord-lied Jack.
Maar mooi filmpje, zoveel mensen krijgen Ajax en PSV niet op de been.
Zit wat inquote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het bij Feyenoord ook maar een keer per 20 jaar gebeurt.
250.000 supporters op de Coolsingen destijds. Geweldig was dat, ik zou het zó graag weer overdoen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef De.Kromme het volgende:
Dat is niet het Feyenoord-lied Jack.
Maar mooi filmpje, zoveel mensen krijgen Ajax en PSV niet op de been.
10 jaarquote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het bij Feyenoord ook maar een keer per 20 jaar gebeurt.
Ze?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
10 jaar.
Maar dat staat er los van, al werden ze net zo vaak als PSV kampioen, dan nog...
IDD. Respect voor 't aantal dat daar stondquote:Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
250.000 supporters op de Coolsingen destijds. Geweldig was dat, ik zou het zó graag weer overdoen.
Psv en Ajax krijgen inderdaad net 30.000 man op de been bij een kampioensfeestje.
Ik vind de versie van Lee niet mooi, trouwens dat echte feynoord lied vind ik best wel mooi.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen, hij zei toch het Feyenoordlied?
boriszquote:
Ik feyenoord bashenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
boriszhad je nog wel als normaal geschat, maar na dit weekend totaal niet. enige wat je doet is feyenoord bashen
![]()
je kan echt helemaal niets
filmpje was zo mooi van coosingel
van de voet van erasmusbrug tot aan hofplein stonden ze.
en van balkon tot diep op de lijnbaan
27 april weer
Het grote Dick Jol kan beter stoppen topic #1quote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik feyenoord bashen? Ik weet van niks. Ik heb alleen iets tegen Lee Towers. Nou ja dat hij YNWA zingt eigenlijk het enige wat ik tegen Lee heb. Sterker nog ik hoop dat ze de beker winnen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het grote Dick Jol kan beter stoppen topic #1
waarom is het een held dan, vind meer een trolpost
idd, ik lag ook dubbelquote:
Had de uitzending niet gezien gister (al is dat niet zon ramp als ik dat lees) . Maar dat filmpje, geweldig gewoonquote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Kan soms prima analyses geven.quote:
Nogal, vrij saai meestal met hem. Tot nu toe ook.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
Hans, altijd goed voor wat irritatie
Zijn kop alleen is al net zo irritant als die hele zoon van 'm.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
Hans, altijd goed voor wat irritatie
AZquote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef golfer het volgende:
Vriendinnen, buitenvrouwen, maitresses.
Waar gaat dit in hemelsnaam over
Wie zijn de andere 5?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het verhaal gaat in ieder geval dat een stuk of 6 bepalende AZ spelers, onder wie het grootste gedeelte nieuwe aankopen, liever uitgaat en lang op hun bed blijven liggen dan op tijd op de training verschijnen, en als ze al op de training verschijnen zo ernstig verzaken wb discipline dat ze net zo goed op hun bed hadden kunnen blijven liggen.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef golfer het volgende:
Vriendinnen, buitenvrouwen, maitresses.
Waar gaat dit in hemelsnaam over
Ik vind Ari en Agustien er ook wel types voor. Romero en Moreno zijn ook wel players natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie zijn de andere 5?
Nou ja, zo bepalend is Pelle niet.
En Haris!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind Ari en Agustien er ook wel types voor. Romero en Moreno zijn ook wel players natuurlijk.
Zijn zoon is een goede moppentapperquote:Op zondag 30 maart 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar is die dekselse Hans Kraaij Senior!!
Weet ik ook niet, heb het uit het AD maar daar wilde Hugo Borst geen namen noemen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie zijn de andere 5?
Nou ja, zo bepalend is Pelle niet.
Donk en Waterman zijn geen nieuwe aankopen...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Haris!
En vergeet Donk, Koenders en Waterman niet die vaak genoeg in Amsterdam te vinden zijn.
Augustien ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Donk en Waterman zijn geen nieuwe aankopen...
Hugo heeft een pilletje op volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hugo wendt zich even tot vGaal in de camera
Agustien had tot dit seizoen nog nooit voor AZ gevoetbaldquote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Augustien ook niet.
En er werd niet gezegd dat het alleen om nieuwe aankopen ging
Studio AZquote:Op zondag 30 maart 2008 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Goed, hoe lang gaan we hier nog over door?
Maar was geen nieuwe AZ aankoopquote:Op zondag 30 maart 2008 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Agustien had tot dit seizoen nog nooit voor AZ gevoetbald
In de VI en kranten staan ze altijd als nieuwe aankoop (als de definitie "nieuwe selectiespeler" isquote:
de VIquote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de VI en kranten staan ze altijd als nieuwe aankoop (als de definitie "nieuwe selectiespeler" is)
Je punt?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:17 schreef toma het volgende:
[..]
! HEUJ!!!
JALALALALALAAALAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! AAAJAX AMSTERDAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!
Op die tijden zit hij meestal zelf bij Sparta, en anders wel bij Feyenoord waar tie ook geregeld komt. (al gaat hij daar meestal in de rust alweer weg)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom gaat Hugo zelf niet eens naar de persco's van AZ
Lijkt me wel puik
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat het onnodig is om dat er bij te halen. Of het wel of niet waar is, laat hij in het midden.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:19 schreef qonmann het volgende:
LTS zijn dus uitermate intelligent als ik Borst mag geloven....
KUT BORST
nee hij is depressief en slikt iedere dag tig pillen om rustig te blijven, maar dat issie vandaag vergeten...quote:
En he keeps goingquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet nie wie raarder doet Louis of Hugo![]()
![]()
Mid life crisisquote:Op zondag 30 maart 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hugo ging ook al zo tekeer bij DWDD dinsdag.
Dat was dan ook zeer terecht.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hugo ging ook al zo tekeer bij DWDD dinsdag.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
neem jij het maar op voor je vriendje...
Ik vind het niet normaal dat Hugo vloektquote:Op zondag 30 maart 2008 23:24 schreef Soul79 het volgende:
Wat een ontzettende droplul die Hugo![]()
Gaat ie lopen schelden![]()
En sms-jes voorlezen
Dit was echt geen uiting van verhevenheid van Van Gaal hoor. De reactie van Hugo vind ik ook zwaar overtrokken, het was gewoon een verkeerde woordkeuze.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:23 schreef toma het volgende:
Even serieus. Hugo heeft wel een punt. Van Gaal hoeft de vergelijking tussen LTS'rs en een bepaald denkniveau niet te maken. Pure arrogantie en een beetje bescheidenheid mag wel.
Want? Hij heeft volgens mij gewoon gelijk.quote:
idd. Ik zit nu op de HTS en er zitten een aantal jongens bij mij in de klas die LTS hebben gedaan. Qua sociale interactie heb ik ze hoger zitten dan Louis.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef rubbereend het volgende:Hugo. Ging nergens over dat verhaal van van Gaal.
Amen..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk advies van Hofland, maar als ik Hofland was zou ik niet graag naar mezelf kijken.
Hij zegt eerst: bij prinicipieel zijn hoort ook beschaafdheid.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef rubbereend het volgende:Hugo. Ging nergens over dat verhaal van van Gaal.
Iddquote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij zegt eerst: bij prinicipieel zijn hoort ook beschaafdheid.
Vervolgens gaat hij zitten vloeken op TV omdat iemand anders even iets wil zeggen, over het feit dat hij iets compleet uit de context trekt. Slaat helemaal nergens op.
Hij compenseert het gedrag van Hugo aan die kant van de tafel.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Kraay SR is wel puik als gast
Tot mijn verbazing Youri deze ronden niet, maar de uitzending is nog niet voorbij.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef DrDentz het volgende:
waarom schreeuwt iedereen vandaag zo op tv... stelletje driftkikkers daar
denk hetquote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef DrDentz het volgende:
bediscussieren ze nou de optie Van Gaal naar Feyenoord?
Waarom? Die medespelers zijn nog te lui om naar m toe te lopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Als ik Hofland was zou ik mij morgen ziek melden, i.p.v. een rotschop van je collega's te krijgen.
Ik denk je dat ze in die periode Hofland wat meet tegen zichzelf hadden moeten beschermen, hij had een kutperiode, ik hoop dat het allemaal beter gaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
Hofland, mijn god. Die is verantwoordlijk voor 20 doelpunten ofzo...
Net of die om 0.00 naar bed gaat op zijn leeftijd?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop maar niet dat Hugo's zoontje keek vanavond naar z'n papa
Ik las pas nog ergens dat Shev weer terug gaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
Nistelrooy naar AC Milan ????
Hij heeft geen moederquote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
maar Hugo is niet thuis dus hij kan opblijven
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaaaaaaa het Nederlands elftal! Mijn helden
Morgenmiddagquote:Op zondag 30 maart 2008 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of die om 0.00 naar bed gaat op zijn leeftijd?
Mulder, die weer niet weet waar het over gaat komt dwars door een quote heen. Hou je mond dan tenminste tot het einde van die sms. Dan kun je commentaar altijd nog leveren.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij zegt eerst: bij prinicipieel zijn hoort ook beschaafdheid.
Vervolgens gaat hij zitten vloeken op TV omdat iemand anders even iets wil zeggen, over het feit dat hij iets compleet uit de context trekt. Slaat helemaal nergens op.
Waar zou hij z'n excuses voor moeten aanbieden? Hij zegt dat de LTS qua intelligentie niet op het hoogste niveau van Nederland zit, iets wat je moeilijk kan ontkennen, het Nederlandse onderwijssysteem is tenslotte ingedeeld op intellectuele capaciteit. Daarna gaat hij verder om te zeggen dat het desalniettemin prima gozers zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
idd. Ik zit nu op de HTS en er zitten een aantal jongens bij mij in de klas die LTS hebben gedaan. Qua sociale interactie heb ik ze hoger zitten dan Louis.
Sorry hoor, maar vloeken op live tv is gewoon not done.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mulder, die weer niet weet waar het over gaat komt dwars door een quote heen. Hou je mond dan tenminste tot het einde van die sms. Dan kun je commentaar altijd nog leveren.
quote:
dat keur uk toch niet goed, maar dwars door een verhaal van een ander heen blaffen is ook not done, behalve als je Andries Knevel heetquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vloeken op live tv is gewoon not done.
Je zit in de redactie?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze sluiten vandaag denk ik af met DOS
Nee, Hugo zat middenin een belachelijke tirade. Nog voor de sms mocht er ook niemand iets zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mulder, die weer niet weet waar het over gaat komt dwars door een quote heen. Hou je mond dan tenminste tot het einde van die sms. Dan kun je commentaar altijd nog leveren.
eens!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, Hugo zat middenin een belachelijke tirade. Nog voor de sms mocht er ook niemand iets zeggen.
En die sms ging sowieso al nergens over natuurlijk. "Ik ken iemand en die voelt zich op z'n ziel getrapt door Louis van Gaal. Weeeeeeeeh"
Flauwekulgelegenheidsargument. Alsof Borst nooit ergens door heen komt....quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan nog ga je er toch neit dwars door heen tetteren. Dan laat je hem uitratelen en ga je erop in. Nu was hugo nog bezig met zijn punt te maken dan kan je toch ook niet al reagerenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, Hugo zat middenin een belachelijke tirade. Nog voor de sms mocht er ook niemand iets zeggen.
En die sms ging sowieso al nergens over natuurlijk. "Ik ken iemand en die voelt zich op z'n ziel getrapt door Louis van Gaal. Weeeeeeeeh"
Een LTS'erquote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef ErikT het volgende:
Zo als je nog verder wil lachen zet m dan ff op 3.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef ErikT het volgende:
Zo als je nog verder wil lachen zet m dan ff op 3.
yoeri zei DATquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:
Hugo
Hij had wel groot gelijk hoor, van Gaal met zijn uitspraak ' dat zijn niet de meest intelligente mensen'. Verder nog een opmerking 'mensen uit dat milieu, alsof die mensen minder voorstellen.![]()
En nee, ik ben geen LTS'er.
Het is slechts jouw interpretatie dat het beledigend is om te zeggen dat bepaalde mensen niet de intelligentste mensen zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:
Hugo
Hij had wel groot gelijk hoor, van Gaal met zijn uitspraak ' dat zijn niet de meest intelligente mensen'. Verder nog een opmerking 'mensen uit dat milieu, alsof die mensen minder voorstellen.![]()
En nee, ik ben geen LTS'er.
Dat was wel ff een heel ander verhaal.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Hugo ging ook uit zn plaat toen Fortes Rodrigues eens begon over Down Syndroom.. dat was wel ff wat erger dan wat Van Gaal doet maar daar reageerde hij destijds op met iets van "Die domme klootzak moet ff heel goed nadenken, zn excuses aanbieden en gaat werken in de jeugdzorg" ofzo
Misschien is Hugo daar zo gevoelig voor omdat zijn zoontje zelf een lichte verstandelijke handicap heeft.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Hugo ging ook uit zn plaat toen Fortes Rodrigues eens begon over Down Syndroom.. dat was wel ff wat erger dan wat Van Gaal doet maar daar reageerde hij destijds op met iets van "Die domme klootzak moet ff heel goed nadenken, zn excuses aanbieden en gaat werken in de jeugdzorg" ofzo
Mwah, het is geen compliment. Of wel?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is slechts jouw interpretatie dat het beledigend is om te zeggen dat bepaalde mensen niet de intelligentste mensen zijn.
Het zullen maar idealen zijnquote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Hugo
Derksen
Mijn helden waren weer in vorm door ons Louis
Normaal vind ik ze bloedje irritant als ze over voetbal praten, maar vanavond ben ik het wel met ze eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |