10 jaarquote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het bij Feyenoord ook maar een keer per 20 jaar gebeurt.
Ze?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
10 jaar.
Maar dat staat er los van, al werden ze net zo vaak als PSV kampioen, dan nog...

IDD. Respect voor 't aantal dat daar stondquote:Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
250.000 supporters op de Coolsingen destijds. Geweldig was dat, ik zou het zó graag weer overdoen.
Psv en Ajax krijgen inderdaad net 30.000 man op de been bij een kampioensfeestje.
Ik vind de versie van Lee niet mooi, trouwens dat echte feynoord lied vind ik best wel mooi.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen, hij zei toch het Feyenoordlied?
boriszquote:
Ik feyenoord bashenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
boriszhad je nog wel als normaal geschat, maar na dit weekend totaal niet. enige wat je doet is feyenoord bashen
![]()
je kan echt helemaal niets
filmpje was zo mooi van coosingel
van de voet van erasmusbrug tot aan hofplein stonden ze.
en van balkon tot diep op de lijnbaan
27 april weer
Het grote Dick Jol kan beter stoppen topic #1quote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik feyenoord bashen? Ik weet van niks. Ik heb alleen iets tegen Lee Towers. Nou ja dat hij YNWA zingt eigenlijk het enige wat ik tegen Lee heb. Sterker nog ik hoop dat ze de beker winnen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het grote Dick Jol kan beter stoppen topic #1
waarom is het een held dan, vind meer een trolpost
idd, ik lag ook dubbelquote:
Had de uitzending niet gezien gister (al is dat niet zon ramp als ik dat lees) . Maar dat filmpje, geweldig gewoonquote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Kan soms prima analyses geven.quote:
Nogal, vrij saai meestal met hem. Tot nu toe ook.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
Hans, altijd goed voor wat irritatie
Zijn kop alleen is al net zo irritant als die hele zoon van 'm.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
Hans, altijd goed voor wat irritatie
AZquote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef golfer het volgende:
Vriendinnen, buitenvrouwen, maitresses.
Waar gaat dit in hemelsnaam over
Wie zijn de andere 5?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het verhaal gaat in ieder geval dat een stuk of 6 bepalende AZ spelers, onder wie het grootste gedeelte nieuwe aankopen, liever uitgaat en lang op hun bed blijven liggen dan op tijd op de training verschijnen, en als ze al op de training verschijnen zo ernstig verzaken wb discipline dat ze net zo goed op hun bed hadden kunnen blijven liggen.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef golfer het volgende:
Vriendinnen, buitenvrouwen, maitresses.
Waar gaat dit in hemelsnaam over
Ik vind Ari en Agustien er ook wel types voor. Romero en Moreno zijn ook wel players natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie zijn de andere 5?
Nou ja, zo bepalend is Pelle niet.
En Haris!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind Ari en Agustien er ook wel types voor. Romero en Moreno zijn ook wel players natuurlijk.
Zijn zoon is een goede moppentapperquote:Op zondag 30 maart 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar is die dekselse Hans Kraaij Senior!!
Weet ik ook niet, heb het uit het AD maar daar wilde Hugo Borst geen namen noemen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie zijn de andere 5?
Nou ja, zo bepalend is Pelle niet.
Donk en Waterman zijn geen nieuwe aankopen...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Haris!
En vergeet Donk, Koenders en Waterman niet die vaak genoeg in Amsterdam te vinden zijn.
Augustien ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Donk en Waterman zijn geen nieuwe aankopen...
Hugo heeft een pilletje op volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hugo wendt zich even tot vGaal in de camera
Agustien had tot dit seizoen nog nooit voor AZ gevoetbaldquote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Augustien ook niet.
En er werd niet gezegd dat het alleen om nieuwe aankopen ging
Studio AZquote:Op zondag 30 maart 2008 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Goed, hoe lang gaan we hier nog over door?
Maar was geen nieuwe AZ aankoopquote:Op zondag 30 maart 2008 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Agustien had tot dit seizoen nog nooit voor AZ gevoetbald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |