abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58308029
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:

[Bijna-meesterlijk profiel]

Hehe, wel geweldig inderdaad.

Het enige wat afdoet is de ietwat-overmaat aan uitroeptekens.

En al is het ergens toch ook een beetje frustie, hij blijft prachtig! Lui die dan hate-mail gaan sturen, die zijn pas triest

Deze vond ik echt goed:
quote:
Meid, ik heb zoveel uitstraling, ik lijk wel een kernreactor !!!!!!!!!!!
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_58313877
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef Falalalan het volgende:
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."
Die is echt scherp!
pi_58318424
quote:
Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:

*Heel verhaal*
Herkenbaar! Geweldig!
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:35:43 #164
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_58320520
quote:
Nog 1 dan: Iemand die in haar profiel een foto in trouwjurk heeft reageer ik niet....
En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:40:09 #165
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_58323387
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Je moet er wat voor over hebben.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_58325222
Heb in het verleden (das nog niet zo lang geleden) ook op verschillende sites een profiel gehad. Meeste hield ik ook niet bij verder maar kan me toch niet herinneren dat ik zulke wanhopige en idiote dingen schreven als die ik hier zo tegenkom.
Vertelde gewoon over mezelf, dus wie ik ben en wat ik doe etc. Geen heel eisenpakket, het is geen boodschappenlijstje.
Werd wel doodmoe van reacties waarvan je gewoon weet dat die gelijk naar 30 vrouwen tegelijk worden verstuurd. Iets heel glads geschreven, een link naar hun eigen profiel + hun mailadres om toe te voegen op msn. Daar ga ik dus niet aan beginnen he. Dat eeuwig heen en weer geschrijf en gedoe. Het was vaak wel jammer dat niemand qua uiterlijk mijn type was. De gladheid was soms zoooo triest. Ook eens bericht gehad van een man van 52 Ik had zijn dochter kunnen zijn, echt belachelijk.
Ondertussen zijn alle profielen al gewist, deed er toch niets mee en nam alleen maar tijd in om de berichtjes o.i.d. te verwijderen.
pi_58325366
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef Jane het volgende:

[..]

En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?
Ja, en dat zijn best veel.

Of die gezellig met ex-lief op de foto staan.

Of een foto waar de huidige ex van af geknipt is.
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:50:18 #168
1986 Jane
pi_58326686
Ik heb de topics eindelijk eens goed doorgelezen en sommige voorbeelden zijn inderdaad hilarisch! Maar ja, in all fairness, het is ook wel heel erg lastig om een goed profielverhaal te schrijven, denk ik. En nog lastiger om dan ook nét de soort mensen aan te trekken die jij leuk vindt. Ze moeten zich maar net herkennen in jouw beschrijving van je ideale partner. En zo goed kennen mensen zichzelf nou vaak ook weer niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat ik mijn eigen vriend ooit via een datingsite zou hebben leren kennen. Ook niet als ik de eigenschappen op zou noemen waardoor ik juist zo gek op hem ben. Waarschijnlijk zou het precies de verkeerde types aantrekken. Initiatiefloze gemankeerde kunstenaars, ofzo, als er 'creatief en easy going' zou staan.
pi_58340407
Ik kwam net deze tegen:
quote:
Ik zoek een lieve vent die me aan het lachen kan maken. Ik heb net een relatie van 5 jr gehad en ik zoek dus wat afleiding.
+ niet boeiend vervolg.

Deze wil dus eigenlijk gewoon wat neukmateriaal om haar vorige relatie te vergeten ofzo.
  zondag 27 april 2008 @ 17:17:10 #170
1986 Jane
pi_58341983
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:00 schreef -0- het volgende:

Deze wil dus eigenlijk gewoon wat neukmateriaal om haar vorige relatie te vergeten ofzo.
Neuken? Dat wil ze niet eens. Lachen, dat wil ze!
Ze zoekt Bassie!
pi_58342887
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:
Werd wel doodmoe van reacties waarvan je gewoon weet dat die gelijk naar 30 vrouwen tegelijk worden verstuurd. Iets heel glads geschreven, een link naar hun eigen profiel + hun mailadres om toe te voegen op msn. Daar ga ik dus niet aan beginnen he. Dat eeuwig heen en weer geschrijf en gedoe.
Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.
quote:
Het was vaak wel jammer dat niemand qua uiterlijk mijn type was.
Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'

Je zaait wat je oogst
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_58357268
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.
[..]

Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'

Je zaait wat je oogst
Daar heb je een punt ja. Maar ik ga niet aan elke gek mijn mailadres geven om er na 1 gesprek toch al achter te komen dat het niets is.
En zo gek is het niet om naar het uiterlijk te kijken, een ander doet dat ook bij mij. Prima toch.
  maandag 28 april 2008 @ 13:04:49 #173
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_58357794
Mensen kunnen natuurlijk ook leren voor elk profieltje een kort simpel berichtje te schrijven. Maar dat is zeker te moeilijk voor het gros van het volk daar.
pi_58358112
quote:
briljant profiel
ik zou bijna homo worden
pi_58367146
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef vencodark het volgende:
En zo gek is het niet om naar het uiterlijk te kijken, een ander doet dat ook bij mij. Prima toch.
Tuurlijk doen wij dat ook
Daarom kreeg je vast zoveel berichtjes
  maandag 28 april 2008 @ 21:30:46 #176
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_58367585
Hoi,

Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.

Groetjes uit Oostenrijk.
pi_58368344
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,

Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.

Groetjes uit Oostenrijk.
"Oh ja, en ik heb ook nog een stuk of 5 kinderenbroertjes en zusjes"
pi_58368507
quote:
Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een 54 jarige man. Nooit getrouwd, wel twee kidnere. Ben grote kidnere liefhebber en behandlt ze ook met respekt.

Ik zoek een lieve vrouw tussen de 30 jaar en 40 jaar. Het liefst gescheiden met kinderen tussen de 4 en 12 die het acepteren om een nieuwe papa te krijgen. Tieners ben ik geen voorstanter van.

Laat een berichtje achter als dit jouw aanspreekt. Ik kan ontvangen.
A little bit hateful
  maandag 28 april 2008 @ 22:37:49 #179
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_58369113
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dyslectisch type heeft mijn voorkeur...
pi_58372943
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tiener
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_58375803
quote:
Hoi,

Groetjes uit Oostenrijk.
pi_58376301
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:29 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tiener
nu kun je ze even inlopen .
Tap tap tap
pi_58376386
ok, ik heb gisteren tussen kwart over 1 en half 2 vijf berichtjes van één gast gekregen . *delete*
Tap tap tap
pi_58379749
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb gisteren tussen kwart over 1 en half 2 vijf berichtjes van één gast gekregen . *delete*
als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...

maar nee
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_58380363
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...

maar nee
Dat fatsoen had ik wel .
Tap tap tap
pi_58380428
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat fatsoen had ik wel .
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?
Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
pi_58380477
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
ik vond 5 berichtjes in een kwartier tijd wel indrukwekkend genoeg om even te laten weten dat het er echt niet in zit .
Tap tap tap
pi_58386220
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

En vervolgens vragen die mannen zich af of het mailtje wel aangekomen is en sturen het nog een keer. En na nog een paar dagen wachten denken ze ok, die heeft dus geen interesse. Inmiddels wel een hoopvol weekje later. En uiteraard, na 2 weken zijn ze al lang vergeten dat ze je een mailtje had gestuurd en aangezien ze geen 'geen interesse' in hun inbox zien (meestal bewaar je die zodat je weet wie je niets meer moet sturen) sturen ze er weer 1

Geen reaktie-mail wordt ernstig gewaardeerd
Zo erg is het gesteld met mannen op dating sites.

Als ik iemand's profiel *echt* leuk vindt stuur ik altijd nog een mailtje als de eerste geen response kreeg. Het gebeurt wel degelijk dat mail niet aankomen. Zo was ik bijna leuke date misgelopen
"Ja kreeg je mailtjes niet, dacht al dat je geen interesse meer had".
pi_58386298
quote:
Hoi,

Groetjes uit Oostenrijk.
M'n 7 6 kinderen zijn m'n alles... kies je voor mij, dan kies je automatisch ook voor hen!!
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_58393121
Het ergste vindt ik nog wel meisjes van 16 a 18 die zich inschrijven en een serieuze relatie zoeken!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_58393333
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:

Ondertussen zijn alle profielen al gewist
En wat is nu het plan om aan de man te komen?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58395799
quote:
Op woensdag 30 april 2008 02:11 schreef -MyLove- het volgende:

En wat is nu het plan om aan de man te komen?
Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgen
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:03:49 #194
210501 right_turn
It's my turn
pi_58679545
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:08 schreef right_turn het volgende:

[..]

Goeie tip! Ik heb nu een leuke milf gevonden!
Nu weet ik nog niet of het wel zo'n goeie tip was. Tref ik natuurlijk weer die ene onweerstaanbare vrouw met kind die je geen dag wilt missen

Ze was trouwens op zoek naar iemand met twee ogen, een neus en een mond Mwoah, ik vond het wel grappig klinken
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:58:31 #195
84009 girllover
You had me at hello
pi_58691808
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:

-----
Hoi,

Bij nader inzien zie ik in je profiel, en eerlijk gezegd ook in je gezicht, iets waarbij ik denk dat we absoluut geen match hebben. Je schrijft nl dat je aandacht wil, gemist wil worden, en daarin speur ik een grote afhankelijkheid van 'de ander'. Terwijl een relatie wat mij betreft eerder een aanvulling dan een opvulling moet zijn. Dus ik ga ook niet de persoon zijn die je enorm zal missen als ik je niet zie (en daarbij reis ik nog wel veel).

Dus wilde ik het hierbij laten....

Succes er verder mee!!

Groet,
-----

Dit was mijn reactie:

Hoi,

Ja, dat matcht inderdaad niet. Ik vind het trouwens wel gek dat je iemand met wie je een relatie hebt niet mist. Ik bedoel het niet onaardig, maar ik vind dat je het wel wat zakelijk brengt. Als je een relatie hebt, is er toch wel iets van een wederzijdse afhankelijkheid lijkt me. Het klinkt mij allemaal iets te rationeel hoe je het beschrijft.

Succes,
-----

Knap ook dat ze het aan mijn pasfoto ziet ziet. Dat is een gave.

Ik heb erover nagedacht en ik vind het zo vreemd dat iemand een relatie wil maar dat ziet als iets zakelijks. Alsof je niet wederzijds van elkaar afhankelijk bent. Alsof ze alles onder controle wil hebben. En wat ik ook al zo gek vind....ze reist veel, maar blijkbaaar niet met degene met wie ze een relatie heeft.
pi_58692075
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgen
Niet alles is wat het lijkt... (aandacht + leuk).
pi_58692204
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:

en eerlijk gezegd ook in je gezicht
Kijk dat is nog eens cold.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:23:20 #198
84009 girllover
You had me at hello
pi_58692275
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:20 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Kijk dat is nog eens cold.
Ja, beetje triest vind ik dat. En ook overdreven dat ze zo'n verhaal opschrijft nadat we welgeteld één berichtje hebben uitgewisseld. Misschien wilde ze nog even benadrukken hoe onafhankelijk ze is.
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:26:20 #199
84009 girllover
You had me at hello
pi_58692329
Wat ik ook altijd zo mooi vind, is als je van die vrouwen hebt die beweren dat mannen bang voor ze zijn. En daar bedoelen ze dan mij dat ze denken dat ze zo aantrekkelijk zijn dat die mannen denken dat ze geen kans bij ze maken. Maar het kan natuurlijk gewoon zijn dat mannen die vrouwen niet leuk vinden.
pi_58797034
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:

... (en daarbij reis ik nog wel veel).

Altijd maar die validatie door te melden dat iemand "veel reist".

Wannabe-Floortje-Dessings....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')