Hehe, wel geweldig inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:
[Bijna-meesterlijk profiel]
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."quote:Meid, ik heb zoveel uitstraling, ik lijk wel een kernreactor !!!!!!!!!!!
Die is echt scherp!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef Falalalan het volgende:
Juiste antwoord van een geïnteresseerde: "Hoi, ik heb ben nuclear ingenieur en heb een geiger-teller. Mag ik jouw uitstraling eens komen meten? Misschien klikt ie wel."
Herkenbaar! Geweldig!quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
Deze zag ik tijd geleden, vind ´m wel grappig:
*Heel verhaal*
En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
Nog 1 dan: Iemand die in haar profiel een foto in trouwjurk heeft reageer ik niet....
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu zie ik pas dat je kan reageren op iemands profiel als je full member bent. Beetje waardeloos systeem dus.
Ja, en dat zijn best veel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef Jane het volgende:
[..]
En er zijn gewoon mensen die dit doen, he?
quote:Ik zoek een lieve vent die me aan het lachen kan maken. Ik heb net een relatie van 5 jr gehad en ik zoek dus wat afleiding.
+ niet boeiend vervolg.
Neuken? Dat wil ze niet eens. Lachen, dat wil ze!quote:Op zondag 27 april 2008 16:00 schreef -0- het volgende:
Deze wil dus eigenlijk gewoon wat neukmateriaal om haar vorige relatie te vergeten ofzo.
Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:
Werd wel doodmoe van reacties waarvan je gewoon weet dat die gelijk naar 30 vrouwen tegelijk worden verstuurd. Iets heel glads geschreven, een link naar hun eigen profiel + hun mailadres om toe te voegen op msn.Daar ga ik dus niet aan beginnen he. Dat eeuwig heen en weer geschrijf en gedoe.
Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'quote:Het was vaak wel jammer dat niemand qua uiterlijk mijn type was.
Daar heb je een punt ja. Maar ik ga niet aan elke gek mijn mailadres geven om er na 1 gesprek toch al achter te komen dat het niets is.quote:Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Eeuwig? Ze geven juist hun MSN zodat je direct met ze in contact kan komen en kan daten.
[..]
Vandaar dus de standaardberichtjes naar 30 vrouwen tegelijk. Vrouwen kijken toch eerst naar het uiterlijk op dating sites. Het is dus nutteloos om veel tijd te besteden aan een leuke originele niet-gladde mail en oprechte interesse tonend als ze toch eerst naar je foto kijken om vervolgens je berichtje te deleten onder het mom van 'uiterlijk niet mijn type'
Je zaait wat je oogst
ik zou bijna homo wordenquote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Pippi het volgende:
briljant profiel
Tuurlijk doen wij dat ookquote:Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef vencodark het volgende:
En zo gek is het niet om naar het uiterlijk te kijken, een ander doet dat ook bij mij. Prima toch.
"Oh ja, en ik heb ook nog een stuk of 5 kinderenbroertjes en zusjes"quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,
Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.
Groetjes uit Oostenrijk.
quote:Hallo,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een 54 jarige man. Nooit getrouwd, wel twee kidnere. Ben grote kidnere liefhebber en behandlt ze ook met respekt.
Ik zoek een lieve vrouw tussen de 30 jaar en 40 jaar. Het liefst gescheiden met kinderen tussen de 4 en 12 die het acepteren om een nieuwe papa te krijgen. Tieners ben ik geen voorstanter van.
Laat een berichtje achter als dit jouw aanspreekt. Ik kan ontvangen.
Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tienerquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,
Ik heb net 24 jaar in een kelder gewoond en ben nu toe aan iets nieuws. Ik kan niet goed tegen zonlicht, maar houd wel van spannende nachten in een darkroom.
Groetjes uit Oostenrijk.
nu kun je ze even inlopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:29 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je begint met 12 jaar oude kidnere dan worden ze inderdaad nooit tiener
als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb gisteren tussen kwart over 1 en half 2 vijf berichtjes van één gast gekregen. *delete*
Dat fatsoen had ik welquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je nu even het fatsoen had om te antwoorden dat je geen interesse had...
maar nee
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?quote:
ik vond 5 berichtjes in een kwartier tijd wel indrukwekkend genoeg om even te laten weten dat het er echt niet in zitquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?
Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
En vervolgens vragen die mannen zich af of het mailtje wel aangekomen is en sturen het nog een keer. En na nog een paar dagen wachten denken ze ok, die heeft dus geen interesse. Inmiddels wel een hoopvol weekje later. En uiteraard, na 2 weken zijn ze al lang vergeten dat ze je een mailtje had gestuurd en aangezien ze geen 'geen interesse' in hun inbox zien (meestal bewaar je die zodat je weet wie je niets meer moet sturen) sturen ze er weer 1quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat je het altijd weten als je geen interesse hebt?
Ik deed dat zelden, behalve als iemand de tijd had genomen (althans, die indruk gaf) om een enigsinds origineel bericht te schrijven. Van die berichten die heel standaard zijn reageer ik niet op. Niet reageren is tenslotte ook afwijzen.
M'n 7 6 kinderen zijn m'n alles... kies je voor mij, dan kies je automatisch ook voor hen!!quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoi,
Groetjes uit Oostenrijk.
En wat is nu het plan om aan de man te komen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef vencodark het volgende:
Ondertussen zijn alle profielen al gewist
Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgenquote:Op woensdag 30 april 2008 02:11 schreef -MyLove- het volgende:
En wat is nu het plan om aan de man te komen?
Nu weet ik nog niet of het wel zo'n goeie tip was. Tref ik natuurlijk weer die ene onweerstaanbare vrouw met kind die je geen dag wilt missenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Goeie tip! Ik heb nu een leuke milf gevonden!
Niet alles is wat het lijkt...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Minder kritisch zijn denk ik. Venco ziet er leuk uit, dus ze moet ongetwijfeld genoeg aandacht van de heren krijgen
Kijk dat is nog eens cold.quote:
Ja, beetje triest vind ik dat. En ook overdreven dat ze zo'n verhaal opschrijft nadat we welgeteld één berichtje hebben uitgewisseld. Misschien wilde ze nog even benadrukken hoe onafhankelijk ze is.quote:
Altijd maar die validatie door te melden dat iemand "veel reist".quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:
... (en daarbij reis ik nog wel veel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |