quote:Op zondag 16 maart 2008 11:07 schreef MikeGSM het volgende:
Ben voor me moeder (soms moet je ook die een beetje helpen)nog opzoek naar:
Gargamel
Potige
De ruil smurfen zijn helaas op.. dus tegen een vergoeding
Mike
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:55 schreef jvos het volgende:
Ik heb:
2 x grote smurf
3 x gargamel
2 x asrael
3 x klussmurf
2 x boodschappensmurf
4 x voetbalsmurf
3 x brilsmurf
2 x potige
Ik zoek,
Lol Smurf,
MuziekSmurf
eventueel ruilen,
mail @ jikke AT xs4all.nl
De laatste paar reacties.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef jvos het volgende:
[..]
Heb ik voor je ...
mits jij mij kunt helpen aan Lol Smurf, MuziekSmurf...
Doet ie altijd en overal hoor..quote:Op zondag 16 maart 2008 12:38 schreef NanKing het volgende:
Matje-1989, doe niet zo irritant hier.
Ik heb hier ook nog een luilak en een smurfin die mag je ook nog hebben om tequote:Op zondag 16 maart 2008 12:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Doet ie altijd en overal hoor..
Ik ben nog op zoek naar een Gargamel..
Ik heb te ruil:
Klussmurf, Smurfin, Grote Smurf en Voetbalsmurf..
Ik heb Grote Smurf wel voor je en zou em graag willen ruilen tegen Gargamel.. PM me maar even..quote:Op maandag 17 maart 2008 10:18 schreef SuperFruitig het volgende:
ik (vriendinnetje van superfruitig) hoef alleen nog grote smurf om mijn verzameling compleet te maken. En eigenlijk ook een nieuwe smurfin want haar hoofd valt er steeds af...
Ik heb te ruil: Gargamal, Babysmurf, Voetbalsmurf, Baksmurf, Klussmurf, luilaksmurf, Asrael
Je hebt een PMquote:Op maandag 17 maart 2008 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
heeft er dan misschien nog iemand smurfin? ik heb nog genoeg te ruilen
Mocht dit niet lukken, ik heb Smurfin ook. Ik zoek Gargamel en Lolsmurf nog.quote:
Als je ze allebei hebt, krijg je al mijn dubbele!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef Tim2005 het volgende:
Ik zoek: Asrael en Potige
Ik heb te ruil: Smurfin, Grote, Klus (2x), Lol (cadeau) (3x)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef loezzie het volgende:
ik heb nog:
7x lolsmurf
1x babysmurf
wie wil?
Ik zou graag 1 x lolsmurf en 1 x babysmurf van je overnemen tegen vergoeding (want heb geen dubbelen meer)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef loezzie het volgende:
ik heb nog:
7x lolsmurf
1x babysmurf
wie wil?
Ik wil lolsmurf wel!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef loezzie het volgende:
ik heb nog:
7x lolsmurf
1x babysmurf
wie wil?
Ik heb Smurfin nog wel voor je..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:04 schreef Flycoo het volgende:
Ik ben alleen nog op zoek naar Smurfin, heb bijna alles te ruil
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:00 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een Gargamel!
Wie o wie heeft deze?
ik ook...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:04 schreef Flycoo het volgende:
Ik ben alleen nog op zoek naar Smurfin, heb bijna alles te ruil
ik heb nog wel een Smurfin voor je.. Ik ben nog op zoek naar een Gargamel en een Brilsmurf..quote:
Ik ga even kijken of ik die nog hebquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:08 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een Smurfin voor je.. Ik ben nog op zoek naar een Gargamel en een Brilsmurf..
Oeh.. ruilen dan maar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik die nog hebIk heb Bril dubbel...
Niemand?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:34 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand voor mij nog muzieksmurf? Ik had met iemand geruild, maar ik ben volgens mij besodemieterd![]()
Ik heb nu ook niets meer om te ruilen helaas, ik wil uiteraard wel je postzegel vergoeden.
Deal! Doe je pm?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |