Inmiddels ben ik luilkak kwijt, maar gargamel kan ik wel missen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi,
Ik zoek nog Luilak, Boodschappen, Gargamel en Muzieksmurf, als je Luilak en Gargamel kunt missen? Ik heb helaas geen dubbele meer, wel nog 3 smurfenpunten?
Ik heb potige wel voor je.. als het goed is komt de post vandaag en heb ik zelf alles compleet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Nonneke het volgende:
Nogsteeds opzoek naar Mopper en Potige![]()
In de aanbieding:
3x Voetbal
2x Grote smurf
2x Luilak
1x Muziek
1x Lol
1x Klus
1x Boodschappensmurf
1x Gargamel
Ik heb mopper wel voor je. Check pmquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Nonneke het volgende:
In de aanbieding:
3x Voetbal
2x Grote smurf
2x Luilak
1x Muziek
1x Lol
1x Klus
1x Boodschappensmurf
1x Gargamel
ik heb beide nog wel voor jequote:Op donderdag 13 maart 2008 07:50 schreef Phaeton het volgende:
welke zoek je? Ik heb er een stel en wil wel ruilen, want ik zoek nog baby en luilak
ik heb nog geen, grote smurf, surffin, potige smurf, muziek smurf en de rest.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:50 schreef Phaeton het volgende:
welke zoek je? Ik heb er een stel en wil wel ruilen, want ik zoek nog baby en luilak
had ik helemaal gemist dat jij ook nog zocht !quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
babysmurf en moppersmurf zijn gearriveerd !
bedankt shakti
(is brilsmurf al binnen? )
lief van jequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
had ik helemaal gemist dat jij ook nog zocht !
Zoek je verder nog iets ???
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lief van jemaar wij zijn compleet
ik heb helaas voor jou niet de smurfen die jij zoekt.
Brilsmurf is gisteren ook gearriveerd, moest alleen even 2 keer kijken naar wat ie tussen zn armen had.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
babysmurf en moppersmurf zijn gearriveerd !
bedankt shakti
(is brilsmurf al binnen? )
Mopper heb ik wel voor je!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Nonneke het volgende:
In de aanbieding:
3x Voetbal
2x Grote smurf
2x Luilak
1x Muziek
1x Lol
1x Klus
1x Boodschappensmurf
1x Gargamel
Welke smurfen heb jij dan nog nodig?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:02 schreef Fockker het volgende:
nieuwe lijst, Wil je ruilen dan ff mailen.
Bij mijn finiaal zijn ze uitverkocht! AH schijnt te stom te zijn om successen in te kunnen schatten.
ter ruil aangeboden
2x lol smurf
1x Azael
1x baby smurf
2x klus smurf
1x boodschappen smurf
1x voetbalsmurf
1x luilak smurf
Overigens
Ik heb nog 14 bonnen voor het verkrijgen van de grote pluche smurfen a 3,99 p.st.Wie bied?
Ik wil wel één keer lolsmurf.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:02 schreef Fockker het volgende:
nieuwe lijst, Wil je ruilen dan ff mailen.
Bij mijn finiaal zijn ze uitverkocht! AH schijnt te stom te zijn om successen in te kunnen schatten.
ter ruil aangeboden
2x lol smurf
1x Azael
1x baby smurf
2x klus smurf
1x boodschappen smurf
1x voetbalsmurf
1x luilak smurf
Overigens
Ik heb nog 14 bonnen voor het verkrijgen van de grote pluche smurfen a 3,99 p.st.Wie bied?
ruilen tegen klus (A)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:13 schreef lynda het volgende:
Ik zoek brilsmurf nog
Alle overige wel dubbel
Onzin, degene die heeft verstuurd heeft ze gewoon niet verstuurdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:51 schreef Shakti het volgende:
Aangezien 2 smurfjes onderweg naar mij (hoogstwaarschijnlijk) verdwaald zijn bij TNT, ben ik (weer) op zoek naar Lolsmurf en Luilaksmurf.
Wie o wie heeft ze nog voor me?
Ter ruil heb ik alleen babysmurf.
Ik BEN een brilsmurfquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:13 schreef lynda het volgende:
Ik zoek brilsmurf nog
Alle overige wel dubbel
Baksmurf jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:55 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben op zoek naar die smurf met de pannekoek op zijn hoofd (Baksmurf?)...
De enige die we juist net weer niet hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:24 schreef Pittie het volgende:
[..]
ruilen tegen klus (A)
Dan hebben we een deal
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:59 schreef lynda het volgende:
[..]
De enige die we juist net weer niet hebben
Heb ik voor je ...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:13 schreef lynda het volgende:
Ik zoek brilsmurf nog
Alle overige wel dubbel
Onzin. ik heb ze dinsdag verstuurd. Shakti, ik PM je gelijk weer!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Onzin, degene die heeft verstuurd heeft ze gewoon niet verstuurd![]()
Grapje..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:39 schreef loezzie het volgende:
[..]
Onzin. ik heb ze dinsdag verstuurd. Shakti, ik PM je gelijk weer!!
En ik geloof je!! Daarom reageerde ik al niet op die nuffige reactie van matje-1989. Bemoeialquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:39 schreef loezzie het volgende:
[..]
Onzin. ik heb ze dinsdag verstuurd. Shakti, ik PM je gelijk weer!!
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:17 schreef Shakti het volgende:
[..]
En ik geloof je!! Daarom reageerde ik al niet op die nuffige reactie van matje-1989. Bemoeial
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |