Er stond dus nog een rekening open.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs die stinkromeinen zijn in Marokko geweest.
[ afbeelding ]
Was dat een stadion?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs die stinkromeinen zijn in Marokko geweest.
[ afbeelding ]
jammer, ik vond het een leuk project. Heel wat rationeler dan dat gezeik over bijvoeren van grazers e.d.quote:
Het is de schuld van het systeem. Zij moeten toch ook eten.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Er stond dus nog een rekening open.
[ afbeelding ]
Dan is het scheiden van ouders nog ergens goed voor.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef sigme het volgende:
Bilokatie is wel een teken van heiligheid.
En toch stemt Prem SPquote:Op maandag 17 maart 2008 22:18 schreef Picchia het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/yo_brothers.html
Hij is gewoon een survivor, weetje.
Scarface in de polder.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:18 schreef Picchia het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/yo_brothers.html
Hij is gewoon een survivor, weetje.
Dat de Staphorster wichter geile donders zijn is algemeen bekendquote:Op maandag 17 maart 2008 11:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sta je daar weleens te gluren dat je dat weet?
Dat hoort bij de lijdensweg die God voor ze heeft uitgezet.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat de Staphorster wichter geile donders zijn is algemeen bekend![]()
(ze zijn over het algemeen niet al te knap overigens).
Tja die jongen moet het er van hebben. Dat Afrikaanse kindjes doodgaan maakt niet uit als Bono maar belachelijk gemaakt kan wordenquote:
Schuld van het systeem.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja die jongen moet het er van hebben. Dat Afrikaanse kindjes doodgaan maakt niet uit als Bono maar belachelijk gemaakt kan worden.
Katja Herbers in De Uitverkorene kon me wel bekoren. Maar dat is film en aangezien ik nog nooit in Staphost ben geweest, weet ik niet of zij een realistisch beeld vormt van een Staphorster meisje.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat de Staphorster wichter geile donders zijn is algemeen bekend![]()
(ze zijn over het algemeen niet al te knap overigens).
He can never be the numbert 2, he is the number 2quote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FY3NxPMYaAw
Bono in South Park.
Willem van Hanegem?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
He can never be the numbert 2, he is the number 2
Mooie aflevering.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
He can never be the numbert 2, he is the number 2
Nou realistisch niet direct heb ik het ideequote:Op maandag 17 maart 2008 23:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Katja Herbers in De Uitverkorene kon me wel bekoren. Maar dat is film en aangezien ik nog nooit in Staphost ben geweest, weet ik niet of zij een realistisch beeld vormt van een Staphorster meisje.![]()
Oordeel zelf.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Katja Herbers in De Uitverkorene kon me wel bekoren. Maar dat is film en aangezien ik nog nooit in Staphost ben geweest, weet ik niet of zij een realistisch beeld vormt van een Staphorster meisje.![]()
Een afbeelding van Mohammed.quote:Perzische afbeelding uit de 15de eeuw waarop Mohammed de hel bezoekt waarin vrouwen, die een buitenechtelijk kind hebben gebaard, aan hun borsten hangend eeuwig geroosterd worden boven een vuur
Lekker grillen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:56 schreef Picchia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hel_%28geloofsconcept%29
http://upload.wikimedia.o(...)63/Hooked_Womans.jpg
[..]
Een afbeelding van Mohammed.![]()
Mona Eltahawyquote:Nearly every week, hundreds of Muslims are blown to shreds in Pakistan, Iraq, and Afghanistan. But the frequent demonstrations held across the Muslim world don't call for an end to the slaughter of Muslims by Muslims, but to demand petulantly that the 'world' stop offending Muslims.
For this Muslim, no number of Danish cartoons or Dutch films will ever be more offensive than the seven suicide attacks that have killed at least 100 in Pakistan in the past three weeks alone. No slur is as horrible as the 600 people dying in violence in Pakistan since the start of the year.
In Iraq, suicide attacks are so common and claim so many lives that most news agencies include just the most deadly incidents in their reports, such as these two from Reuters: On February 1, two women suicide bombers killed 99 people in attacks blamed on al Qaeda at two popular Baghdad pet markets in the city's worst attacks in six months. On February 24, a suicide bomber targeting pilgrims heading to one of Shi'ite Islam's holiest rites in southern Kerbala killed 63 people and wounded scores in Iskandariya.
And yet, topping the agenda of the summit in Senegal this week of the Organization of the Islamic Conference (OIC) is Islamophobia.
Godenmorgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Morguh.
Die film speelt zich in Putten af, niet in Staphorstquote:Op maandag 17 maart 2008 23:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Volubilisquote:
quote:Volubilis was a Roman settlement constructed on what was probably a Carthaginian city, dating from 3rd century BC. Volubilis was a central administrative city for this part of Roman Africa, responsible for the grain producing in this fertile region, and exports to Rome. Volubilis was also administering contacts with the Berber tribes which the Romans never managed to suppress, but who only came as far as to cooperate with the Romans for mutual benefits.
Daar raak je opgewonden van of niet?quote:
quote:Copyright © the-end.com 2008. All rights reserved.
Huh?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Slapend achter je webcam zitten is ook business
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |