abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57430239
CDA eist onderzoek naar neef-nichthuwelijken

Wat gaan ze eigenlijk onderzoeken? Ik vraag me af wat een onderzoek zal bijdragen aan de discussie.
pi_57430272
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:07 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom dat zo?

Omdat dezelfde discussie toch weer terugkomen. Het nieuws herhaalt zich om de paar maanden/jaren
pi_57430287
De Belastingdienst, moeilijker kunnen we het niet maken, wel onbegrijpelijker.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 17 maart 2008 @ 12:57:55 #84
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57430323
quote:
Jezus wat een achtelijk bedrag

En hoeveel daarvan zit in de ambtelijke molen, en hoeveel daadwerkelijk in kinderopvang?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_57430431
Konden ze beter 4.000 euro per jaar aan de ouders van elk kind geven.
  maandag 17 maart 2008 @ 13:09:56 #86
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57430559
Geile donders
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 17 maart 2008 @ 13:10:44 #87
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57430571
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef Picchia het volgende:
Konden ze beter 4.000 euro per jaar aan de ouders van elk kind geven.
3000.... Er gaat zeker 1000 op aan ' kosten' en dan zeiken over kosten van verzekeraars
Thucydides
  maandag 17 maart 2008 @ 13:11:21 #88
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57430584
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Geile donders
Nee, sorry, van renterisicos wordt ik niet geil wel gaar.
Thucydides
  maandag 17 maart 2008 @ 14:16:59 #89
Stranger than fiction
pi_57431789
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:11 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Nee, sorry, van renterisicos wordt ik niet geil wel gaar.

Renterisico's.... De val van de banken in de VS en de rest van de wereld zal je dus wel interesseren.
  maandag 17 maart 2008 @ 15:32:13 #90
Stranger than fiction
pi_57433138
pi_57433297
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nrc.nl/economi(...)s_is_terug_bij_begin

Uh oh....
Niets oh-oh! Weg met deze maatschappij! .

hihi
pi_57433330
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nrc.nl/economi(...)s_is_terug_bij_begin

Uh oh....
Van mij mag de dollar nog wel even tijdelijk keihard onderuit gaan. Wordt m'n bij Amazon bestelde boekje weer iets goedkoper.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_57433387
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niets oh-oh! Weg met deze maatschappij! .

hihi
Viva la revolucion, viva el monidique

heb al een rooie stropdas, zal die vieze kapitalisten leren
pi_57433397
quote:
De financiële crisis waarin Amerika op dit moment verkeert, kan wel eens de ergste worden sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog.

Dit schrijft Alan Greenspan, de voormalige president van de Fed, het stelsel van Amerikaanse centrale banken, in een commentaar in de Britse zakenkrant Financial Times.

(...)

Greenspan bekritiseert het systeem dat de risico's van financiële instellingen moet waarderen. Hij pleit voor verandering, maar waakt voor regels die de vrije markt kunnen belemmeren.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/197528/index.html

Pssst, Alan, hoe lang had jij daar de touwtjes in handen?
pi_57433456
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik hou van science fiction, dus het vooruitzicht van mondiale crises, fenomenale klimaatveranderingen, grootschalige oorlogen en koepelsteden doet mij altijd goed. Oké, het doet misschien even pijn...
pi_57433478
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Monidique is voor mietjes, Rood_Verzet is onze roerganger.
pi_57433669
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Monidique is voor mietjes, Rood_Verzet is onze roerganger.
Monidique belooft rampspoed
pi_57433748
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:55 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Omdat dezelfde discussie toch weer terugkomen. Het nieuws herhaalt zich om de paar maanden/jaren
Het leven is nou eenmaal een vicieuze cirkel dus ook het virtuele leven.

Vaarwel .
pi_57433771
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:19 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb het gehad met FOK!. Zal daarom ook stoppen met posten.

Tot volgende week, .
pi_57433774
Ik ga deze zomer naar Amerika op vakantie dus de financiële crisis daar kan me niet lang genoeg duren.

Straks moet ik nog pennen meenemen om uit te gaan delen aan kinderen .
pi_57433831
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Monidique belooft rampspoed
Rood_Verzet staat garant voor een regime dat strakker is dan dat van Stalin.
pi_57433871
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga deze zomer naar Amerika op vakantie dus de financiële crisis daar kan me niet lang genoeg duren.

Straks moet ik nog pennen meenemen om uit te gaan delen aan kinderen .
Ik hoor dat Amerikaanse vrouwen nogal makkelijk zijn als ze weten dat je miljonair bent. Als de dollar zo door blijft zakken, dan moet dat niet zo'n probleem zijn.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:12:56 #103
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57433926
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Renterisico's.... De val van de banken in de VS en de rest van de wereld zal je dus wel interesseren.
Ik ben tentamens aan het leren.... En ja, iedere 1,5 uur pauze, geven snel bulls&bears topic lezen
Thucydides
pi_57434026
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoor dat Amerikaanse vrouwen nogal makkelijk zijn als ze weten dat je miljonair bent. Als de dollar zo door blijft zakken, dan moet dat niet zo'n probleem zijn.
Van die college chicks .

Tot augustus heeft Amerika de tijd om volledig in te storten. Ik heb goede hoop .
  maandag 17 maart 2008 @ 16:19:48 #105
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57434082
De rente gaat worden verlaagd. Handig, dat stimuleert weer meer risicovolle hypotheken.
Géén kloon van tvlxd!
pi_57434128
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:19 schreef Montov het volgende:
De rente gaat worden verlaagd. Handig, dat stimuleert weer meer risicovolle hypotheken.
Ik hoorde vanochtend dat sommigen verwachten dat-ie met .75% of 1% verlaagd gaat worden. Deze week.
pi_57434146
quote:
De rente gaat worden verlaagd.
Dit is nog treuriger dan het plaatje van Zwaardvisch.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_57434149
Je kunt de rente ook niet altijd maar blijven verlagen. Opportunistische maatregelen voor op de korte termijn.

Het Amerikaanse imperium staat te schudden op haar grondvesten. Zou Amerika haar hegemonie nog geen eeuw kunnen volhouden?
pi_57434194
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Je kunt de rente ook niet altijd maar blijven verlagen. Opportunistische maatregelen voor op de korte termijn.

Het Amerikaanse imperium staat te schudden op haar grondvesten. Zou Amerika haar hegemonie nog geen eeuw kunnen volhouden?
Amerika is niet hegemonieus, maar het veelal in Amerika gevestigde bedrijfsleven.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:26:41 #110
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57434223
quote:
Nou, ik denk dat er nu niet zo veel hypotheken verkocht worden in de VS.... De lagere rente is vooral bedoelt om het interbancaire verkeer weer op gang te krijgen...
Thucydides
pi_57434251
Gras bestaat pas zo'n twintig miljoen jaar.
pi_57434293
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Amerika is niet hegemonieus, maar het veelal in Amerika gevestigde bedrijfsleven.
De Amerikaanse overheid heeft de afgelopen eeuw meerdere malen ingegrepen en daarmee haar macht op de wereld vergroot of gepoogd dat te doen.
pi_57434304
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Van die college chicks .

Tot augustus heeft Amerika de tijd om volledig in te storten. Ik heb goede hoop .
Een vriend van me heeft aardig wat lol gehad in de VS met de creditcard van z'n baas.
pi_57434312
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dit is nog treuriger dan het plaatje van Zwaardvisch.
Laat mij er buiten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zwaardvisch op 17-03-2008 16:47:07 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_57434323
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De Amerikaanse overheid heeft de afgelopen eeuw meerdere malen ingegrepen en daarmee haar macht op de wereld vergroot of gepoogd dat te doen.
De Ivoriaanse ook...
pi_57434369
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft aardig wat lol gehad in de VS met de creditcard van z'n baas.
Dat kan ik me voorstellen maar voelde zijn baas die lol ook?
pi_57434416
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

De Ivoriaanse ook...
De importantie daarvan lijkt me iets kleiner.
pi_57434468
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De importantie daarvan lijkt me iets kleiner.
De Amerikaanse overheid is ongetwijfeld de machtigste overheid ter wereld op het moment, maar dat maakt het nog geen hegemonie. Ik weet het, als ik Van Dale erbij pak, dan kan ik zeggen dat Amerika een hegemonie heeft, maar ik versta onder hegemonie toch wel wat anders dan 'sterkste partij'. Het moet duidelijk overheersen en dat doet de Amerikaanse overheid niet.
pi_57434542
quote:
Provincies: weinig trek in extra taken (14/03/2008)

De provincies gaan zich meer concentreren op fysieke en economische taken. Veel meer nieuwe rijkstaken willen zij er niet bij.

Uit het maandag te publiceren rapport van de taakgroep provincies (de commissie-Lodders) blijkt dat de provinciale ambities ten aanzien van te decentraliseren taken grotendeels beperkt blijven tot een verlegging van de geldstromen: het overhevelen van specifieke uitkerin gen naar de vrij besteedbare algemene uitkering. Met nadruk claimen de provincies hun rol op regionaal economisch terrein, in het landelijk gebied en op het vlak van de infrastructuur.

Veel minder lijken de provincies te hechten aan het behoud van de jeugdzorg in hun takenpakket. Opvallend is ook dat de provincies zich, anders dan de gemeenten, minder breed maken. De honger van gemeenten naar overname van zowel rijks- en provincietaken is vele malen groter.
quote:
‘Zelfstandigheid kleine gemeente is illusie’ (11/03/2008)

Interview - De ChristenUnie is uit het college van Rozenburg gestapt omdat coalitiegenoten CDA en Gemeentebelangen de zelfstandigheid van de Zuid-Hollandse gemeente vooralsnog niet willen opgeven. Wethouder Siemen Schutte meent, net als de twee raadsleden van de ChristenUnie, dat een fusie van Rozenburg onvermijdelijk is.

Waarom benu u opgestapt?

‘Ik ben niet alleen opgestapt. Ook de gemeenteraadsfractie van de ChristenUnie steunt het college niet langer. Dat komt door de discussie over de toekomst van de gemeente Rozenburg. Onze gemeente zit in het natraject van een bestuurskrachtmeting. Daar kwamen we tamelijk slecht uit. Eerder had de Inspectie Openbare Orde en Veiligheid ook al heel pittige conclusies getrokken. Onder druk van de provincie heeft bureau Berenschot nu een benchmark-onderzoek gedaan. Daarbij was zelfstandigheid nog een van de mogelijkheden. Maar de conclusie van dat onderzoek, van de conceptversie, is dat Rozenburg totaal niet is toegerust op de noden van deze tijd. We kunnen als gemeente nog net de wettelijke taken vervullen, maar meer niet.’

Maar de ChristenUnie hoeft toch niet uit het college te stappen omdat Rozenburg moet fuseren?

‘Over zo’n fundamenteel punt moet je het binnen het college eens zijn. En de andere partijen willen de zelfstandigheid niet opgeven. Zij willen nu over de bestuursvorm gaan praten met burgers. Dan geef je toch het signaal dat burgers nog kunnen kiezen, terwijl die zelfstandigheid van een kleine gemeente als Rozenburg een illusie is. Emotioneel zit iedereen vast aan zelfstandigheid. Dan kun je beter tegen de burger zeggen dat je er goed over hebt nagedacht, maar dat er geen andere mogelijkheid is.’

U bent opgestapt omdat u de burger geen rad voor ogen wilt draaien?

‘Inderdaad. Als de burgers straks allemaal, vanuit begrijpelijke emotie, zeggen dat ze willen dat Rozenburg zelfstandig blijft, kun je niet daarna doodleuk aankomen met de conclusie uit het onderzoek dat je al kent: dat die zelfstandigheid er toch niet in zit. Ik vind dat je burgers dan ook niet moet laten meepraten via de website en via bijeenkomsten met stemkastjes.’

Waarom kan een relatief kleine gemeente als Rozenburg niet zelfstandig blijven bestaan?

Rozenburg is een hele hechte gemeenschap. Iedereen gaat goed met elkaar om. Maar een eigen zelfstandig bestuur is niet mogelijk omdat we te weinig inhoudelijk personeel hebben. Doordat het Rijk steeds meer de invulling van het beleid overlaat aan gemeenten moeten we ongeveer een kwart meer inhoudelijk personeel hebben. Als je middelen vrijmaakt voor personeel gaat dat ten koste van middelen voor het beleid. Je kunt als college beter kijken hoe en met wie je het meeste kunt realiseren. Wij zouden deelgemeente van Rotterdam kunnen worden of veel gelijkwaardiger kunnen samengaan met Maassluis.’
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_57434685
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

De Amerikaanse overheid is ongetwijfeld de machtigste overheid ter wereld op het moment, maar dat maakt het nog geen hegemonie. Ik weet het, als ik Van Dale erbij pak, dan kan ik zeggen dat Amerika een hegemonie heeft, maar ik versta onder hegemonie toch wel wat anders dan 'sterkste partij'. Het moet duidelijk overheersen en dat doet de Amerikaanse overheid niet.
Op dit moment niet (meer). Maar de vorige eeuw is toch wel degelijk de Amerikaanse eeuw.
pi_57434713
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Op dit moment niet (meer). Maar de vorige eeuw is toch wel degelijk de Amerikaanse eeuw.
Qua resultaat wel maar qua invloed moet je de SU ook niet onderschatten.
pi_57434718
Ga toch fietsen man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57434761
Graag
pi_57434787
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ga toch fietsen man.
Straks. Op naar het station om St. Patricksday te vieren een excuus te vinden om bier te drinken in onze hoofdstad.
pi_57434812
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Qua resultaat wel maar qua invloed moet je de SU ook niet onderschatten.
De overwinnaar schrijft de geschiedenis en de SU is uiteindelijk toch geïmplodeerd.

Maar de invloed van de SU is ook wel groot geweest ja.
pi_57434821
Ik heb net gefietst en heb nog betaald gekregen ook.
  maandag 17 maart 2008 @ 17:04:44 #127
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57434888
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb net gefietst en heb nog betaald gekregen ook.
Je moet wel wat harder trappen in het vervolg, anders kun je net zo goed een echte taxi nemen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57434940
quote:
Marokko als pelgrimsplaats voor joden
TETOUAN (ANP) - Marokko zal voor velen niet direct geassocieerd worden met het joodse geloof, maar dit weekeinde waren joodse pelgrims uit Marokko, Spanje, de Verenigde Staten en Israël in de Marokkaanse stad Tetouan bijeen voor een grote bijeenkomst ter ere van een plaatselijke heilige.
Lees het artikel

Marokko kent volgens de organisatoren zelfs de meeste joodse heiligdommen ter wereld. In Marokko woonde tot de jaren zestig een aanzienlijke joodse gemeenschap. Voor de komst van de islam waren er al joden in het land. Vanaf de vijftiende eeuw vluchtten joden en moslims uit het christelijke Spanje naar Marokko.

In de Tweede Wereldoorlog sprak de toenmalige sultan Mohammed V, de grootvader van de huidige koning, zich uit voor de eenheid van zijn volk toen het pro-Duitse Franse bewind maatregelen gericht tegen joden wilde invoeren. Joodse Marokkanen pleiten al lang voor toevoeging van Mohammed V aan een Israëlische erelijst van niet-joden die joden beschermden in de oorlog.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57435027
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen maar voelde zijn baas die lol ook?
Toen hij me dat vertelde had z'n baas de rekening nog niet gekregen, maar ik kan me wel voorstellen dat z'n baas er niet heel erg blij mee is geweest. Ik geloof dat hij iets van 250 dollar per dag aan 'horecakosten' uitgaf, ongeveer een maand lang.
pi_57435063
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:04 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je moet wel wat harder trappen in het vervolg, anders kun je net zo goed een echte taxi nemen
Ik heb post bezorgd .
pi_57435092
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:14 schreef Monolith het volgende:
Toen hij me dat vertelde had z'n baas de rekening nog niet gekregen, maar ik kan me wel voorstellen dat z'n baas er niet heel erg blij mee is geweest. Ik geloof dat hij iets van 250 dollar per dag aan 'horecakosten' uitgaf, ongeveer een maand lang.
Werkt hij nog voor die baas. Zo niet dan is het wel duidelijk wat zijn baas ervan vond.
pi_57435193
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Straks. Op naar het station om St. Patricksday te vieren een excuus te vinden om bier te drinken in onze hoofdstad.
Haarlem?
pi_57435211
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
.
pi_57435236
Welke joodse heiligdommen zijn er dan allemaal in Marokko?
pi_57435299
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
Welke joodse heiligdommen zijn er dan allemaal in Marokko?
Walk through Fes’ Jewish quarter, the Mellah, with its synagogue situated next to the Royal Palace. Explore the Jewish Museum in Casablanca and a sanctuary memorializing Oulad Ben Zmirrou, a holy man venerated by Muslims, Christians and Jews alike.

http://www.roadscholar.org/prog/adv-main.asp?C=Y&src=%2Fprog%2Fadv-main.asp&Id=1-10TT73

En dat is dan een bescheiden greep.
pi_57435363
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Werkt hij nog voor die baas. Zo niet dan is het wel duidelijk wat zijn baas ervan vond.
Ja, dus zo erg vond z'n baas het ook weer niet. Aan de andere kant ga je op dit moment niet zomaar technische mensen ontslaan, zeker niet als je ook nog voor een aanzienlijk deel in hen hebt geïnvesteerd qua opleiding e.d.
pi_57435368
Maar claimen dat het de meeste joodse heiligdommen ter wereld heeft klonk me wat vreemd in de oren.

Jeruzalem alleen al is toch van dermate belang in het jodendom dat de rest daarbij in het niet valt?
pi_57435391
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, dus zo erg vond z'n baas het ook weer niet. Aan de andere kant ga je op dit moment niet zomaar technische mensen ontslaan, zeker niet als je ook nog voor een aanzienlijk deel in hen hebt geïnvesteerd qua opleiding e.d.
De "investering" van zijn baas in horecakosten moeten inderdaad terug verdiend worden .
pi_57435435
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
Maar claimen dat het de meeste joodse heiligdommen ter wereld heeft klonk me wat vreemd in de oren.

Jeruzalem alleen al is toch van dermate belang in het jodendom dat de rest daarbij in het niet valt?
Maar dat Jeruzalem het belangrijkst is, wil nog niet zeggen dat het de meeste heiligdommen herbergt.
pi_57435501
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb post bezorgd .
Ik ook. Ik heb mijn ouders een ansichtkaart gestuurd.
pi_57435528
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar dat Jeruzalem het belangrijkst is, wil nog niet zeggen dat het de meeste heiligdommen herbergt.
Nee feitelijk gezien hoeft dat natuurlijk niet maar ik verwachtte dat eerder in Israël dan in Marokko.
pi_57435589
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee feitelijk gezien hoeft dat natuurlijk niet maar ik verwachtte dat eerder in Israël dan in Marokko.
Allemaal te danken aan het volk dat afstamt van die twee wolfskinderen in je plaatje.
pi_57435605
Joden hebben die leipe mocro flavour.

Pssst meisje.

Meisje.pssst

VUILE HOER!!!!

[ Bericht 21% gewijzigd door Autodidact op 17-03-2008 17:59:02 ]
pi_57435713
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Allemaal te danken aan het volk dat afstamt van die twee wolfskinderen in je plaatje.
Is er toch nog wat overgebleven van beschaving in dat deel van de wereld.
pi_57435817
Zelfs die stinkromeinen zijn in Marokko geweest.

Allah Al Watan Al Malik
  maandag 17 maart 2008 @ 18:16:43 #146
Stranger than fiction
pi_57435946
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat er nu niet zo veel hypotheken verkocht worden in de VS.... De lagere rente is vooral bedoelt om het interbancaire verkeer weer op gang te krijgen...
Op de radio werd nog eens uitgelegd dat het een zinloze bezigheid. Probleem is niet de kosten van het lenen, maar het gebrek aan vertrouwen tussen de banken. Het is een vertrouwenscrisis, niet een liquiditeitscrisis.
  maandag 17 maart 2008 @ 18:27:59 #147
Stranger than fiction
pi_57436162
quote:
Onbekende steelt kop dode webcamree

Een dode reebok die in de Ooijpolder voor het oog van een webcam als studieobject van het project 'Dood doet leven' dient, is afgelopen weekeinde onthoofd aangetroffen. Dat meldde Staatsbosbeheer.
De webcam registreerde hoe een onbekende het dode dier buiten bereik van de camera sleepte. Een medewerker van het project zag dit online gebeuren en ging direct kijken wat er aan de hand was. Hij trof niets anders aan dan het ree zonder kop. Het is bekend dat schedels felbegeerde collectoritems zijn, aldus Staatsbosbeheer. Op de beelden zijn alleen de voeten van de dader te zien.

In het kader van 'Dood doet leven ' houdt een webcam in de gaten hoe aaseters als vossen en kraaien zich voeden met kadavers. Het gaat om reeën die in het verkeer zijn omgekomen. De website waarop de beelden te zien zijn, trekt veel bezoekers.
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 18:33:39 #148
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57436271
Originele topictitel!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_57436475
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:59 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Tot volgende week.
Jij ook.
pi_57436747
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:43 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Jij ook.
Ik kom mijn belofte ooit nog wel na.
pi_57437030
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[ afbeelding ]
Er stond dus nog een rekening open.

pi_57438955
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[ afbeelding ]
Was dat een stadion?
  maandag 17 maart 2008 @ 21:36:24 #153
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_57440216
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]
jammer, ik vond het een leuk project. Heel wat rationeler dan dat gezeik over bijvoeren van grazers e.d.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_57441175
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:13 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Er stond dus nog een rekening open.

[ afbeelding ]
Het is de schuld van het systeem. Zij moeten toch ook eten.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:25:53 #156
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_57441496

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_57441582
Bilokatie is wel een teken van heiligheid.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57442025
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef sigme het volgende:
Bilokatie is wel een teken van heiligheid.
Dan is het scheiden van ouders nog ergens goed voor.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:47:10 #159
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57442123
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:18 schreef Picchia het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/yo_brothers.html

Hij is gewoon een survivor, weetje.
En toch stemt Prem SP
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_57442853
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:18 schreef Picchia het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/yo_brothers.html

Hij is gewoon een survivor, weetje.
Scarface in de polder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')