Nou niks nieuw raadplaatjequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik kan dat antwoord toch niet goedkeuren..
[ afbeelding ]
nog een raad plaatje
ok vooruit.. laat ik t zo zeggen.. dr HOORT GEEN ALKMAAR op te staan..quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niks nieuw raadplaatje
eerst met iets beters dan Alkmaar komen.
Planvcab1.jpgquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik kan dat antwoord toch niet goedkeuren..
[ afbeelding ]
nog een raad plaatje
Dat klopt bijna, maar niet helemaal. Als je niet in Nederland studeert, krijg je ¤ 78,16 per maand, ipv een OV.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Je KRIJGT studiefinanciering. En sinds de invoering van de OV-Studentenkaart KRIJG je dus minder geld, EN een reisvoorziening.
Rukt mij hetquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
ok vooruit.. laat ik t zo zeggen.. dr HOORT GEEN ALKMAAR op te staan..
Ja, t zal zo zijn. Ik mis alleen even het punt waarop ik medelijden zou moeten krijgen met die arme studenten die BETALEN voor hun OVkaart die dan OOK NOG EENS niet geldig is op Goede Vrijdag. Maar goed, dat heeft ongetwijfeld te maken met mijn eigen beperkte verstandelijke vermogensquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:48 schreef ReisT het volgende:
Dat klopt bijna, maar niet helemaal. Als je niet in Nederland studeert, krijg je ¤ 78,16 per maand, ipv een OV.
En dat staat nog los van het feit dat je OV tegenwoordig krijgt onder voorbehoud.
Wie zijn studie niet binnen 10 jaar afmaakt, mag ¤79,97 per maand terugbetalen. Bijna 1000 euro per jaar dus.
Er moet daar spoorverdubbeling plaatsvinden plus het aanleggen van een tunnel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:41 schreef Dichterbijer het volgende:
net weer bij Diemen: spoorboom weigerd weer eens dienst.
OV is niet geldig, helaasquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand zaterdag zin om mee te gaan naar Rivage?
Wat is er te beleven in Rivage zaterdag? Behalve de boemels naar Jemelle en Luxemburg?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand zaterdag zin om mee te gaan naar Rivage?
Weinig bijzonders inderdaad, maar als je kan inloggen: ditquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:38 schreef Duvel het volgende:
Wat is er te beleven in Rivage zaterdag? Behalve de boemels naar Jemelle en Luxemburg?
Nee, daar kan ik niet inloggen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig bijzonders inderdaad, maar als je kan inloggen: dit
Den Helder?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
ok vooruit.. laat ik t zo zeggen.. dr HOORT GEEN ALKMAAR op te staan..
Nee, het wordt niet 'ingehouden' van je studiebeurs, want je krijgt een beurs en een OV-kaart. Je hebt niet meegemaakt dat je het bedrag van de kaart ook kreeg en nu niet meer omdat het 'ingehouden' wordt, dus je kunt dat niet zo stellen. Dat je wellicht de 'waarde' er niet uithaalt is een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:18 schreef Charango het volgende:
Mensen als Dr. Flash moeten niet zeuren om studenten, ten eerste wordt het bedrag van onze studiebeurs ingehouden, en ten tweede heeft de toegenomen mobiliteitsvraag tot gevolg dat er meer (dus frequenter) treinen rijden.
wanou.quote:
Ja, en toen stond er geen Alkmaar?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zuip maar door Fles, want je zit er weer eens helemaal naast. Was er zelf namelijk bij toen die foto gemaakt werd.
Wordt een leuke klus voor ProRail zometeen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:35 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Er moet daar spoorverdubbeling plaatsvinden plus het aanleggen van een tunnel.
Ja dag, er valt geen reet te raden behalve Alkmaar en dan ga je lopen mekkeren dat dat fout is en iemand geen bier mag drinken. Beetje gelul.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zuip maar door Fles, want je zit er weer eens helemaal naast. Was er zelf namelijk bij toen die foto gemaakt werd.
Erik de Zwart is zelfs voorzitter van die clubquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
Zojuist op de radio de mededeling dat vandalen het treinstel waar oa Erik de Zwart donateur van is hebben toegetakeld. Kon verder nog geen bron vinden, maar zo te zien gaat het om de 766 van Stichting Mat '54.
Ik heb verder geen idee. Ik ben ook maar aan het werk (;)) en hoorde het op de radio. Ze meldden dat voormalige DJ Erik de Zwart baalde omdat vandalen het treinstel waar hij en een paar anderen donateur van was hadden toegetakeld. De schade was, volgens mij, 15 miljoen. Ik weet het verder niet zeker, zat eerst maar half te luisteren tenslotte, maar ik weet wel vrij zeker dat ze het over vandalen en schadeposten hadden. Volgens mij zat ie niet Haarlem uit te schelden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erik de Zwart is zelfs voorzitter van die clubMaar bij mijn weten wordt hij momenteel alleen "toegetakeld" door de revisiewerkplaats in Haarlem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |