Die machinist kreeg een hartaanval waardoor ie door rood reed. Mag je dat kwalificeren als "dodelijk treinongeluk"?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is het straks om 11:50 precies 5 jaar geleden dat het laatste dodelijke treinongeluk in Nederland plaats had, voor degenen die daar even bij stil willen staan.
Nee, staat niet in het bericht, maar wel hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorwegongevalquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:27 schreef Willy84 het volgende:
Dat de machinist een hartaanval kreeg staat niet in het bericht? Is dat stelletje eigenlijk afgevoerd?
Die foto had ik nog heel lang als bureaublad achtergrond. Was wel heavy shit iddquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:46 schreef Duvel het volgende:
Gelukkig geen doden bij die ontsporingen. Die bij Arnhem was wel bizar: machinist zonder wegbekendheid weet niet welk sein voor hem geldt en rijdt op goed geluk door.
Ja, zoals HC's die zich de blaren op de vingers schrijven aan bekeuringen voor onze Intellectuele Voorhoede, die dan "ineens" van niks weetquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:53 schreef Duvel het volgende:
Ja, Goede Vrijdag, lekker rustig in de trein voor de mensen die wèl werken voor hun geld.
Brailledreef heet het hier.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef bork het volgende:
ReisT, Ik ken die plek niet, sta je dan op het viaduct bij de Einsteindreef?
Je werkt met geestelijk gehandicapten en dit is The Grand Day Out?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen gewoon naar de Efteling. Verplicht, voor m'n werk
Hebben ze ook treintjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen gewoon naar de Efteling. Verplicht, voor m'n werk
Oeps ja , dat viaduct bedoelde ik eigenlijk, ok check.quote:
Niet alleen vanwege dat tunneltje, er wordt gelijk in Bilthoven en Den Dolder wat aan spoortjes en draadjes geknutselt, en de ADOB in Bilthoven wordt vervangen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:56 schreef bork het volgende:
Iets anders:
Dit weekend weer omgeleide treinen ivm aanleg fietstunneltjes Soest lees ik in de krant,
Je doet alsof je er voor moet betalen of zo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:18 schreef Charango het volgende:
Mensen als Dr. Flash moeten niet zeuren om studenten, ten eerste wordt het bedrag van onze studiebeurs ingehouden,
Die allemaal ramvol zitten met kutstudenten jaquote:en ten tweede heeft de toegenomen mobiliteitsvraag tot gevolg dat er meer (dus frequenter) treinen rijden.
Gaafquote:Beste Fles,
Gefeliciteerd, je bent één van onze week winnaars! Je ontvangt een gratis fotoboek van ¤ 9,50 bij Albumprinter!
Je maakt daarnaast nog steeds kans op één van de hoofdprijzen. Aan het eind van de actie hoor je of jij de winnaar bent van het weekend Parijs of één van de andere fantastische prijzen.
Je promotiecode is: 12Polizei (duh)
Hoe gebruik je deze promotiecode?
1. Ga naar www.albumprinter.com en maak met de gratis en gebruiksvriendelijke software een fotoboek met je eigen digitale foto�s.
2. Vul bijgaande code in op het bestelscherm en de korting wordt automatisch verrekend.
3. Het fotoboek wordt professioneel gedrukt, zorgvuldig afgewerkt en per post thuis afgeleverd.
Ik doe niet alsof, ik ervaar dat gewoon....quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet alsof je er voor moet betalen of zo?
[..]
Die vrouw zal wel denken; die vent van mij heeft ook geen leven gehad, 40 jaar lang met een hendel spelen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
Vandaag zat ik in de Intercity naar Utrecht CS, daar aangekomen werd er omgeroepen dat dit de laatste rit van de machinist was en of we eventjes wilden klappen, wat enkelen ook gedaan hebben.
Het viel me op, zijn vrouw had schijnbaar toestemming gekregen om in de cabine mee te rijden.
Als het zo uitkomt doe ik dat ook wel hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
@Dr_Flash, dan moet je ook gewoon in de 1e Klas gaan zitten, als ik niet in de trein zit heb je een goede kans dat je van studenten af bent.
Nee. Je KRIJGT studiefinanciering. En sinds de invoering van de OV-Studentenkaart KRIJG je dus minder geld, EN een reisvoorziening.quote:En idd betalen we ervoor, want toen de OV ingevoerd werd moesten de studenten 6 tientjes (gulden nog) inleveren op hun studiefinanciering.![]()
Dat is dus 720 gulden per jaar, weet je wat een OV-jaarkaart kost?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
En idd betalen we ervoor, want toen de OV ingevoerd werd moesten de studenten 6 tientjes (gulden nog) inleveren op hun studiefinanciering.
Die bak staat als het goed is nu in Amersfoort in de loods tussen de DE3 en DHquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, staat niet in het bericht, maar wel hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorwegongeval
Eén van beide bakken is afgevoerd, de andere heeft nog heel lang, inclusief bebloede doekjes, op emplacement Zwolle gestaan. Waar die bak uiteindelijk heen is gegaan weet ik niet. Na het ongeval hebben de resten van de kop van de Buffel nog een tijdje in een container op station Roermond gelegen. Ik heb daar nog "ergens" en dia van.
Een MAANDnetkaart is 328,30 euro. Dat is al 723,48 gulden. Maar goed, zelfs dat is al irrelevant, ze KRIJGEN het.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:13 schreef Duvel het volgende:
Dat is dus 720 gulden per jaar, weet je wat een OV-jaarkaart kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |