abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:32:16 #26
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57358035
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef Meki het volgende:

[..]

1. er zijn geen aparte regels. je kan niet provoceren en bedreigen om je doelen te behartigen. Wilders verdedigt echt geen Nederlandse belangen, hij brengt die in gevaar. blijkbaar vindt jij dat kunnen.
Er zijn aparte regels voor gelovigen. Geldt godsdienstvrijheid ook voor atheisten? Wat Wilders doet in niet erg opbouwend maar het mag wel. Hij mag zijn mening geven en gelovigen hebben niet het recht om iemands mening te censureren omdat ze vinden dat hun geloof niet bekritiseerd mag worden.
quote:
2. Er is nooit in de Nederlandse geschiedenis geweest dat een volksvertegenwoordiger de bevolking weigert.. en weigert in dialoog en gesprekken te voeren met je MEDELANDERS. wilt hij die problemen oplossen moest ie in dialoog gaan. je moet verwachten van een volksvertegenwoordiger dat hij met de mensen praat daarover.
Het is niet vaak gebeurd dat jouw post in zulk keurig Nederlands gesteld was. Hoeveel personen zitten er achter "meki"?
quote:
3. Het is zelfverdediging. nogmaals Wilders heeft de oorlog uitgeroepen tegen de Islaam. En nu moeten wij de moslims het gaan verdedigen. Simpel. Als ik jou een oorlog uitroep , zal je je moeten verdedigen
Hij gebruikt geen geweld, dus er is geen oorlog en geen gevecht. Er is hoogstens een Jihad tegen de islam. Is een Jihad altijd gewelddadig? Moet een Jihad altijd met geweld beantwoord worden?

Als moslims een heilige oorlog mogen voeren mogen niet-moslims dat ook. In Nederland is iedereen gelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Papierversnipperaar op 13-03-2008 19:37:34 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57358228
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er zijn aparte regels voor gelovigen. Geldt godsdienstvrijheid ook voor atheisten? Wat Wilders doet in niet erg opbouwend maar het mag wel. Hij mag zijn mening geven en gelovigen hebben niet het recht om iemands mening te censureren omdat ze vinden dat hun geloof niet bekritiseerd mag worden.
[..]

Het is niet vaak gebeurd dat jouw post in zulk keurig Nederlands gesteld was. Hoeveel personen zitten er achter "meki"?
[..]

Hij gebruikt geen geweld, dus er is geen oorlog en geen gevecht. Er is hoogstens een Jihad tegen de islam. Is een Jihad altijd gewelddadig? Moet een Jihad altijd met geweld beantwoord worden?

Als moslims een heilige oorlog mogen voeren mogen niet-moslims dat ook. In Nederland is iedereen gelijk.

Simpel. Als ik jou een oorlog uitroep , zal je je moeten verdedigen
[/quote]

Ik ben diep en diep teleurgesteld hoe jou gedachten zijn.. en dat meen ik echt.. en ik ga het nog een keer zeggen als jij ook de Nederlandse belangen behartigt , dan sta je aan de kant van de vrijheid van meningsuiting. En als je de Wilders standpunten verdedigt en dat vrijheid noemen sta je de kant van de verkeerde kant. blijkbaar wil jij in een wereld wonen waar vrede en liefde en respect niet telt, jij wilt blijkbaar in een wereld met bedreigingen en provocaties leven.

Ik sta aan de kant van vrijheid van meningsuiting en vrede en liefde en respect

2. kritiek is goed altijd goed. maar een dreiging met oorlog is dat soms een kritiek of een oorlogsverklaring.

3. Oorlog uitroepen is erger dan een geweld. dat moet je wel inzien

4. We leven in Nederland waar iedereen gelijk is. er is in Nederland door niemand een oorlog uitgeroepen door de Moslims . blijkbaar wil jij dat wel om je gelijk te halen.

Ik weet niet wie jij nu steunt. Wilders of de Nederlandse grondwet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_57358266
tvprofeet
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57358272
je erkent nu wel dat er een oorlog is tegen de Moslims.
en dat vindt jij wel kunnen blijkbaar

wij moeten ons verdedigen tegen de agressie van Wilders
pi_57358335
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:41 schreef Meki het volgende:
je erkent nu wel dat er een oorlog is tegen de Moslims.
en dat vindt jij wel kunnen blijkbaar

wij moeten ons verdedigen tegen de agressie van Wilders
Dan moeten moslims zich met woorden verdedigen, daarmee valt Wilders ze immers aan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:45:27 #31
pi_57358396
Meki, ik verdedig Wilders' standpunt niet, ik verdedig zijn ( en mijn) rechten.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_57358426
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dan moeten moslims zich met woorden verdedigen, daarmee valt Wilders ze immers aan.
Wilders doet het ook niet, hij roept zelf een oorlog uit, en wij zijn de zometeen de lul. en dat moeten we gaan zeggen , oow wilders doe het niet ????

Wij hebben recht op zelfverdediging tegen Wilders. wilt hij een oorlog, dan kan hij dat krijgen
  Donald Duck held donderdag 13 maart 2008 @ 19:47:58 #33
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57358474
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:46 schreef Meki het volgende:
Wilders doet het ook niet, hij roept zelf een oorlog uit, en wij zijn de zometeen de lul. en dat moeten we gaan zeggen , oow wilders doe het niet ????

Wij hebben recht op zelfverdediging tegen Wilders. wilt hij een oorlog, dan kan hij dat krijgen
Wilders gaat een verbale strijd aan. Die moslims daar reageren met echt daadwerkelijk fysiek geweld. Een heel groot verschil.
Overigens, mocht het op echte oorlog aankomen, dan winnen wij.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:48:24 #34
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57358494
Zodra Wilders 1 moslim vermoord dan mogen ze van mij hem met zn 10en vermoorden. Maar als wilders niemand vermoord. Laat hem en ons dan ook met rust.
pi_57358497
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Meki, ik verdedig Wilders' standpunt niet, ik verdedig zijn ( en mijn) rechten.
verdedig dan de normen en waarden van Nederland verdedig de artikel 1 dan
wij hebben voor niets een grondwet gesteld en die geldt voor iedereen. Wilders kan dan niet zomaar wetten voor Moslims en anders behandelen.
pi_57358536
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:48 schreef Angeliquetje het volgende:
Zodra Wilders 1 moslim vermoord dan mogen ze van mij hem met zn 10en vermoorden. Maar als wilders niemand vermoord. Laat hem en ons dan ook met rust.
Het gaat hier niet of Wilders dat doef of niet. hij is een leider die andere gekken op ideeen opspoort. zie hem als een leider van een extreme groep, die vermoordt ook niemand maar die roept wel tot een oorlogsverklaring
pi_57358572
Jij bent echt enorm ziek in je kop meki, je hebt echt een enorme kronkel in je kop zitten...

En dat gaat dan naar eigen zeggen bij de politie, dat loopt dan straks met een pistool op zak.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:51:38 #38
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57358578
Ok als die extremisten jullie wat flikken vermoord die dan ook maar...
pi_57358580
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wilders gaat een verbale strijd aan. Die moslims daar reageren met echt daadwerkelijk fysiek geweld. Een heel groot verschil.
Overigens, mocht het op echte oorlog aankomen, dan winnen wij.

blijkbaar ken jij de woord oorlogsverklaring niet.. jij wilt een oorlog dat kan ik zo uitlezen uit je krommige kinderachtige antwoord..

hoe weet je dat jullie gaan winnen.. ?? blijkbaar denk je erover hea hoe moeten wij de moslims vernederen
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:53:17 #40
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57358611
Stel hij wil oorlog. Waarom negeren jullie dat niet?
pi_57358617
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Jij bent echt enorm ziek in je kop meki, je hebt echt een enorme kronkel in je kop zitten...
Reageer hier maar met je aanvallende reacties, ik verlaag me er niet op
Wel zeg ik je dat ik de Nederlandse belangen verdedig, integendeel dat jij de Wilders belangen verdedigt
en die passen niet bij elkaar
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:54:21 #42
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57358640
Als jullie het negeerden dan zou jullie dat zo veel eer aan doen. Geloof mij.
Dat 1 procent van het volk extremistisch is dat wil niet zeggen dat iedereen jullie zo aankijkt als wilders doet.
pi_57358645
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef Angeliquetje het volgende:
Stel hij wil oorlog. Waarom negeren jullie dat niet?
Oorlog uitroepen in een democratische land ?? is dat wel toegestaan

Waarom zouden wij dat gaan negeren zodat Wilders nog verder doorgaat met zijn gevaarlijke ideeen
pi_57358671
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:54 schreef Angeliquetje het volgende:
Als jullie het negeerden dan zou jullie dat zo veel eer aan doen. Geloof mij.
Dat 1 procent van het volk extremistisch is dat wil niet zeggen dat iedereen jullie zo aankijkt als wilders doet.
Toch is het in het geval van Nederland wel zo.. Wij worden erop aangekeken of wij allemaal van monsterlijke regime zijn.
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:57:39 #45
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57358698
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Oorlog uitroepen in een democratische land ?? is dat wel toegestaan

Waarom zouden wij dat gaan negeren zodat Wilders nog verder doorgaat met zijn gevaarlijke ideeen
Gast, bijna niemand in Nederland heeft nog maar een grijntje respect over voor wilders. Wilders schopt het niet ver.
Zie dit in please.
Als je dat inziet. Dan is het ook een stuk makkelijker om hem te negeren. Die terreur bedreigingen vinden wij heel eng (spreek voor 99procent van het volk)
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:58:38 #46
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57358720
En ook wij balen van wilders zijn uitspraken. Maar wij vermoorden hem ook niet.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:00:06 #47
pi_57358752
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders gebruikt geen geweld. Jij roept op tot geweld, dus jij bent gevaarlijker dan Wilders. Behalve dat ben je een primitieve barbaar. Als je denkt dat je je geloof met geweld moet verdedigen is je geloof waardeloze bullshit, en zeker geen vredige religie. Dan geef je Wilders dus gelijk.
pi_57358757
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef Meki het volgende:

2. Er is nooit in de Nederlandse geschiedenis geweest dat een volksvertegenwoordiger de bevolking weigert.. en weigert in dialoog en gesprekken te voeren met je MEDELANDERS. wilt hij die problemen oplossen moest ie in dialoog gaan. je moet verwachten van een volksvertegenwoordiger dat hij met de mensen praat daarover.
In de Tweede Kamer is er voldoende debat geweest tussen Geert Wilders, de PVV en andere parlementariërs.
Ik begrijp ook niet zo goed waar zo'n 'dialoog' betrekking op moet hebben als de perceptie is, dat Wilders de belichaming van het kwaad is. Ik bedoel, dat ik ook niet graag in debat zou willen met mensen die mij als een slecht mens en ten diepste racist zouden zien.
Wat er ook aan de orde komt in deze film en wat hij ook wil laten zien, de discussie gaat daar niet over, maar over zijn agenda, wat men denkt dat erachter zit.
Het lijkt mij, dat erkent moet worden dat dit niet de juiste basis is voor een 'dialoog'. De manier waarop Wilders buiten de samenleving wordt geplaatst op basis van zijn mening, dat de islam een achterlijk geloof vindt is juist tegengesteld aan 'de dialoog'.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_57358763
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef Angeliquetje het volgende:

[..]

Gast, bijna niemand in Nederland heeft nog maar een grijntje respect over voor wilders. Wilders schopt het niet ver.
Zie dit in please.
Als je dat inziet. Dan is het ook een stuk makkelijker om hem te negeren. Die terreur bedreigingen vinden wij heel eng (spreek voor 99procent van het volk)
Maar waarom wordt hij niet opgepakt , waarom is de OM scheinheilig lang bezig met een makkelijke onderzoek.

ik zie alles in.. maar waarom laten ze het zo escaleren waarin mensenlevens in gevaar komen
  Donald Duck held donderdag 13 maart 2008 @ 20:02:24 #50
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57358814
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef Angeliquetje het volgende:
En ook wij balen van wilders zijn uitspraken. Maar wij vermoorden hem ook niet.
'I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.'
Iets waar iedereen achter zou moeten staan die werkelijk gelooft in de westerse vrijheden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')