abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57396253
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:02 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dus iedereen moet gewoon zwijgen uit angst om iemand te beledigen?
Picchia is eigen te achterlijk voor woorden, maar niemand die het blijbaar inmiddels door heeft, aangezien men nog steeds gezellig doorkeveult.

En dat voor iemand die die hele film nog niet eens gezien heeft.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_57396272
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:02 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dus iedereen moet gewoon zwijgen uit angst om iemand te beledigen?
Stilzwijgen hoeft absoluut niet. Een fatsoenlijk mens kan heus wel inschatten wanneer hij opzettelijk aan het beledigen is en wanneer niet.
  Donald Duck held zaterdag 15 maart 2008 @ 16:09:44 #263
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57396311
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:07 schreef Picchia het volgende:
Stilzwijgen hoeft absoluut niet. Een fatsoenlijk mens kan heus wel inschatten wanneer hij opzettelijk aan het beledigen is en wanneer niet.
Dus je zou bij het uiten van je mening altijd maar rekening moeten houden met anderen? Dat zou in dit geval dan absoluut wel neerkomen op moeten zwijgen en dat gebeurt natuurlijk niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:14:39 #264
16874 creno
born this way
pi_57396389
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_57396403
quote:

[..]

nee, ik geloof niet dat er universele normen zijn voor beledigen

wat de een niet beledigend vind, vindt de ander wel beledigend

ik vind bv bepaalde uitspraken die in de bijbel, koran staan m.b.t. homosexualiteit zeer beledigend

echter een gemiddelde SGP' er vindt die anti homo uitspraken heel normaal.

dus met fatsoen heeft het niet altijd wat van doen
pi_57396424
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dus je zou bij het uiten van je mening altijd maar rekening moeten houden met anderen? Dat zou in dit geval dan absoluut wel neerkomen op moeten zwijgen en dat gebeurt natuurlijk niet.
Rekening houden met anderen is altijd goed. En in hoeverre je daarvoor moet zwijgen valt wel mee.
Laten we een proef op de som nemen met een afspiegeling van de maatschappij, kamerleden.

Hoeveel van de 150 kamerleden houden geen rekening met anderen wanneer ze hun mening uiten. Ongeveer 10?

Neem daar tegenover hoeveel van de 140 andere kamerleden die rekening houden met anderen daadwerkelijk zwijgen. Erm, 0?
pi_57396444
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:04 schreef Picchia het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het legaal is, maar of het legaal zou moeten zijn. Als verkrachting legaal was dan zou ik pleiten voor een verbod op verkrachting.
Maar je wil dus de vrijheid van meningsuiting nog verder beperken om te voorkomen dat mensen gekwetst worden? Maar hoe ver wil je dan gaan? "Het katholieke monopolie op scholing in de middeleeuwen was niets anders dat een propagandamethode van de kerk om (jonge) zieltjes te winnen en de vooruitgang van het denken te beperken en te beheersen." Beledigend? Ja, natuurlijk want met die stelling beweer ik eigenlijk dat de kerk ons eeuwen dom heeft gehouden en niets anders is dat een op macht belust instituut is. Nog naast het feit dat de gelovigen die daar eeuwen aan bij hebben gedragen dwaze lammeren zijn. Mag ik dat blijven beweren?
quote:
Klopt, er zit dus al een grens aan de vrijheid van belediging. De film zou ook buiten deze grenzen moeten vallen.
Niemand heeft die film gezien en Wilders zelf beweert dat het een net werkje is. Omdat jij blijkbaar van overdreven vergelijkingen houdt, de volgende stelling: Ik heb nog nooit iemand verkracht maar toch zie ik regelmatig wel een sexy vrouw waarmee ik seks zou willen hebben die dat wellicht niet met mij wil. Moet ik nu de bak in omdat ik een potentiele verkrachter ben?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_57396475
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:46 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
geweldig!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Donald Duck held zaterdag 15 maart 2008 @ 16:21:44 #269
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57396487
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:17 schreef Picchia het volgende:
Rekening houden met anderen is altijd goed. En in hoeverre je daarvoor moet zwijgen valt wel mee.
Laten we een proef op de som nemen met een afspiegeling van de maatschappij, kamerleden.

Hoeveel van de 150 kamerleden houden geen rekening met anderen wanneer ze hun mening uiten. Ongeveer 10?

Neem daar tegenover hoeveel van de 140 andere kamerleden die rekening houden met anderen daadwerkelijk zwijgen. Erm, 0?
Er hoeft helemaal nergens rekening mee gehouden te worden. Die film zal moslims niet aanstaan, maar nou en. Ze hebben het maar te slikken. De mening van hen erover is absoluut geen beperking voor het uitkomen van de film.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:23:30 #270
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57396518
quote:

[..]

Een fatsoenlijk mens kan inzien dat het hele idee van een God die mij en het universum gemaakt zou hebben onmetelijk beledigend en denigrerend is. Daar komt bij dat het indoctrineren van kinderen met religieuze ideeën in feite stelselmatige en massale geestelijke mishandeling is. Religie zou onmiddellijk verboden moeten worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Papierversnipperaar op 15-03-2008 16:32:24 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57396551
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een fatsoenlijk mens kan inzien dat het hele idee van een God die mij en het universum gemaakt zou hebben onmetelijk beledigend en denigrerend is. Daar komt bij dat het indoctrineren van kinderen in feite stelselmatige en massale geestelijke mishandeling is. Religie zou onmiddellijk verboden moeten worden.
U bent een fatsoenlijk mens
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:36:57 #272
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57396741
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

U bent een fatsoenlijk mens
Ach, ik heb ook zo mijn gevoeligheden
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57396771
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:00 schreef Picchia het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat zou wel een goed criterium zijn voor het toestaan van zijn film. Jouw argument was dat kritiek een opbouwende functie had. Maar nu geef je zelf aan dat zijn film waarschijnlijk niet opbouwend zal zijn. Er is dus geen reden om het toe te staan.
En wie gaat bepalen wat 'opbouwend' is? Jij?
Alle kritiek, hoe bot ook mag uitgesproken worden. Het staat de ander volkomen vrij om z'n schouders op te halen, of bij de rechter te gaan uithuilen.
quote:
Och, open een topic over waarom homo-erotische sex voor 23:00 'gecensureerd' wordt.
Nee, want er wordt m.i. helemaal niks 'gecensureerd'.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57396782
quote:

[..]

Een fatsoenlijk mens kan inzien dat het hele idee van een God die mij en het universum gemaakt zou hebben onmetelijk beledigend en denigrerend is. Daar komt bij dat het indoctrineren van kinderen met religieuze ideeën in feite stelselmatige en massale geestelijke mishandeling is. Religie zou onmiddellijk verboden moeten worden.
Wat hij zegt .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57396852
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Sorry, de knuffel-kroel-koekje-thee methode heeft overduidelijk niet gewerkt.
Oh nee? Welke methode werkt er dan wel? Wat gaat er nu zoveel beter dan de methode waarbij je met elkaar in gesprek raakt, wat jij badinerend afdoet met knuffel en thee en koekje, de geeigende retoriek van tegenwoordig die alleen maar staat voor cliche en leegte.
pi_57396879
quote:

[..]

Grappig is de onverdraagzaamheid die hier uit spreekt. Je kan je meten met de allerergste fundamentalisten en de mensen die je bedoelt in je post.
pi_57396892
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal nergens rekening mee gehouden te worden. Die film zal moslims niet aanstaan, maar nou en. Ze hebben het maar te slikken. De mening van hen erover is absoluut geen beperking voor het uitkomen van de film.
als de moslims nou gewoon niet gaan kijken is er geen probleem. en als ze wel kijken en zich beledigd voelen tja... dan moeten ze maar uithuilen bij een goeie vriend of vriendin of aangifte doen als er een wet overtreden word
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:44:15 #278
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57396901
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig is de onverdraagzaamheid die hier uit spreekt. Je kan je meten met de allerergste fundamentalisten en de mensen die je bedoelt in je post.
De onverdraagzaamheid van atheisten is een paar delen eerder ook al eens aan de orde geweest.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57396903
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal nergens rekening mee gehouden te worden.
Die film zal moslims niet aanstaan, maar nou en. Ze hebben het maar te slikken. De mening van hen erover is absoluut geen beperking voor het uitkomen van de film.
Dus moslims hoeven voortaan ook nergens meer rekening mee te houden?

Nu wordt ze namelijk voortdurend de mond gesnoerd. Als ze in een ziekenhuis maar durven vragen om halal eten dan zijn ze grof, niet aangepast en asociaal volgens de PVV.
pi_57396922
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:44 schreef gronk het volgende:

[..]

De onverdraagzaamheid van atheisten is een paar delen eerder ook al eens aan de orde geweest.
Ik ben alleen bang dat velen het niet doorhebben hoezeer ze vaak op 1 lijn staan met gelovigen. Atheisme is ook nogal een heftige religie in mijn ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')