Tegen VVV dit jaar heeft ie al een dikke schwalbe gemaakt en dat is voor een keeper al een hele prestatiequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
Gomes heeft in de 3-4 jaar dat hij hier nu voetbalt zich zelden tot nooit aangesteld of 'schwalbes' ofzo gemaakt, dus ik betwijfel dat hij dat vandaag deed.
Zeldenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet of jullie ooitt eens op je fietsstang zijn gegleden, of een bal op je zak hebben gehad, of een trap erin, maar dat doet even niet pijn, dan weer wel, dan denk je dat het 'over' is, en beweeg je je even verkeerd zodat die ene bal die even je onderbuik in is geknald, weer 'terugvalt', en dan verga je alsnog van de pijn.
Gomes heeft in de 3-4 jaar dat hij hier nu voetbalt zich zelden tot nooit aangesteld of 'schwalbes' ofzo gemaakt, dus ik betwijfel dat hij dat vandaag deed.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
De meesten van ons liggen denk ik wel langer op de grond na een trap in je zak.
Ik heb ooit een bal recht in mn zak gehad. Dat deed gewoon meteen pijn, en bleef ook wel even pijn doen, maar toen ik opstond had ik niet ineens na 5 seconden het gevoel dat ik doodging.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet of jullie ooitt eens op je fietsstang zijn gegleden, of een bal op je zak hebben gehad, of een trap erin, maar dat doet even niet pijn, dan weer wel, dan denk je dat het 'over' is, en beweeg je je even verkeerd zodat die ene bal die even je onderbuik in is geknald, weer 'terugvalt', en dan verga je alsnog van de pijn.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
De meesten van ons liggen denk ik wel langer op de grond na een trap in je zak.
Onzin zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Zwansen het volgende:
Dit is geen vriendschappelijke wedstrijd hoor. Dit ging om het kamioenschap. Dan is alles geoorloofd.
Tegen VVV was van Reekers, op zijn enkel toch? Tja... gewoon onbesuisde actie van die gozer, en waarschijnlijk raakte hij hem net precies op zijn enkel ofzo. Je hoeft iemand niet HARD te raken om toch iemand veel PIJN te bezorgen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen VVV dit jaar heeft ie al een dikke schwalbe gemaakt en dat is voor een keeper al een hele prestatie
Verder heb ik PSV-Ajax niet gezien dus daar kan ik niet over beoordelen.
Goeie vergelijking ook. Iemand voor het leven proberen te blesseren of iemand een kaart aannaaien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Onzin zeg.
Dan zijn Taylor'tjes en Bouaouzan'tje dus ook toegestaan. Lekker dan.
Hij werd toen niet eens geraakt manquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tegen VVV was van Reekers, op zijn enkel toch? Tja... gewoon onbesuisde actie van die gozer, en waarschijnlijk raakte hij hem net precies op zijn enkel ofzo. Je hoeft iemand niet HARD te raken om toch iemand veel PIJN te bezorgen.
Ja, je probeert in beide gevallen de tegenstander zwakker te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goeie vergelijking ook. Iemand voor het leven proberen te blesseren of iemand een kaart aannaaien.
Inderdaad. De hele heisa rond die situatie is absoluut onnodig. Moet ie (en iedere andere speler) gewoon niet doen.quote:
Had van jou toch wel wat beters verwacht. Het was gewoon een smerige naaiactie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Paar minuten,
Dit is geen vriendschappelijke wedstrijd hoor. Dit ging om het kamioenschap. Dan is alles geoorloofd.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat Gomes deed sloeg nergens op.
Wat Heitinga deed helemaal niet trouwens.
Klaar.
Dat is wel een goeie ja, het is de 2e keer (na eerder in een andere wedstrijd) dus nu krijg je geelquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar had Gomes dan ook geel gegeven. Dit is al de 2de keer.
Dat soort toneel an sich is al geel waard. En voor zover ik weet zou de FIFA ook harder optreden tegen kaartenvragers. Dus geel was sowieso op z'n plaats.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja, het is de 2e keer (na eerder in een andere wedstrijd) dus nu krijg je geel
Gomes er goed aan doen om boodschappen bij de C1000 te gaan doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef dndiek het volgende:
Ik keur het verder ook niet goed hoor. Gomes heeft dit soort fratsen niet nodig lijkt me.
Had ie ook moeten krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar had Gomes dan ook geel gegeven. Dit is al de 2de keer.
quote:
quote:Van Basten hoopt op 'Nederlandse' Gomes
Hoewel Heurelho Gomes niet onder Van Basten in het Nederlands elftal zal spelen, ziet de huidige bondscoach de Braziliaan graag genaturaliseerd worden. Hij noemde een eventuele komst van de PSV-keeper naar Oranje een verrijking.
"Voor ons persoonlijk is dat wat minder belangrijk," aldus Van Basten tijdens de KNVB.nl Kidspersconferentie, "want dat zal niet in de komende drie maanden gebeuren. Wat betreft de toekomst: Gomes is een fantastische keeper. Als het zou mogen, dan zou dat alleen maar goed zijn."
Heureldo Gomes gaf onlangs aan voor Nederland te willen uitkomen. Bij Brazilië ziet hij geen toekomst zolang Dunga daar bondscoach is.
Eigen doelpunt!?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Lamey heeft gescoord bij Duisburg. Was deze man helemaal vergeten
Ik heb maar 1quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Lamey heeft gescoord bij Duisburg. Was deze man helemaal vergeten
Tegen Roda liet hij de bal los en viel er een doelpuntquote:Op zondag 23 maart 2008 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij komt ermee weg, altijd. Dat is echt zo vreemd.
Kalou-zaak had niets met Kalou's Nederlands te maken, want er worden veel meer sporters genaturaliseerd die veel slechter Nederlands spreken, maar dat had gewoon alles te maken met Verdonk die even wou laten zien dat ze voet-bij-stuk weet te houden, ook al heeft ze ongelijk en doet ze het alleen maar om de stemmen en niet in het belang van de sporter en de sport.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hij is nog echt serieus ook in zn plannen om voor het nederlands elftal uit te komen
Maar als ie dat zo graag wil zou ik als ik hem was maar snel een spoedcursus nederlands nemen want anders krijgt ie dat paspoort echt niet, wordt weer zo'n Kalou zaak ws.
Ja, dat weet ik, maar het gaat nu weer om een voetballer hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kalou-zaak had niets met Kalou's Nederlands te maken, want er worden veel meer sporters genaturaliseerd die veel slechter Nederlands spreken, maar dat had gewoon alles te maken met Verdonk die even wou laten zien dat ze voet-bij-stuk weet te houden, ook al heeft ze ongelijk en doet ze het alleen maar om de stemmen en niet in het belang van de sporter en de sport.
Als Kalou een honkballer was geweest, of een volleyballer, of een hockeyer, of whatever, dan had hij nu een Nederlands paspoort. Maar hij is een voetballer, dus dan wil de politiek er graag een prestigezaak van maken...
Waardeloos veld. Waardeloos weer. Probeer jij die bal maar eens klem te hebben danquote:Op zondag 23 maart 2008 07:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen Roda liet hij de bal los en viel er een doelpunt
Hij kan als hij 5 jaar in Nederland woont en werkt gewoon via de reguliere weg de Nederlandse nationaliteit aanvragen. Dan is het een kwestie van je inburgering halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kalou-zaak had niets met Kalou's Nederlands te maken, want er worden veel meer sporters genaturaliseerd die veel slechter Nederlands spreken, maar dat had gewoon alles te maken met Verdonk die even wou laten zien dat ze voet-bij-stuk weet te houden, ook al heeft ze ongelijk en doet ze het alleen maar om de stemmen en niet in het belang van de sporter en de sport.
Als Kalou een honkballer was geweest, of een volleyballer, of een hockeyer, of whatever, dan had hij nu een Nederlands paspoort. Maar hij is een voetballer, dus dan wil de politiek er graag een prestigezaak van maken...
Maar hij heeft toch al een een stuk of 5 officiele wedstrijden voor Brazilie gespeeld? Dat is toch het probleem, niet dat hij geen Nederlander kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij kan als hij 5 jaar in Nederland woont en werkt gewoon via de reguliere weg de Nederlandse nationaliteit aanvragen. Dan is het een kwestie van je inburgering halen.
klopt maar ik reageer dan ook op een post die ingaat op het verkrijgen van de nationaliteit. Over voor Oranje mogen spelen zeg ik niksquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch al een een stuk of 5 officiele wedstrijden voor Brazilie gespeeld? Dat is toch het probleem, niet dat hij geen Nederlander kan worden.
quote:Gomes ondergaat vrijdag een echo
PSV coach Sef Vergoossen liet na de wedstrijd weten dat doelman Gomes vrijdag een echo zal ondergaan. Dan moet de ernst van de blessure blijken. Volgens Vergoossen kan het om kramp gaan maar ook om een spierverrekking.
Tja, het verbaast me niets dat Ajacieden niet meer van hun eigen kracht uit gaanquote:Op donderdag 3 april 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Je gunt natuurlijk niemand een blessure, maar als Ajacied geeft toch enigzins hoop voor de competitie. Gomes is één van de (zo niet dé) belangrijkste spelers van PSV en voor PSV is het zeker een aderlating als zij niet over Gomes kunnen beschikken. Als de Europese resultaten eronder gaan lijden zou ik het wel sneu vinden.
Ook zonder Gomes zie ik PSV geen 5 punten meer verspelen. Ik denk ook wel dat die blessure mee gaat vallen. In ieder geval hoop ik dat ie voor de (eventuele) halve finale UEFA Cup weer fit is.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Je gunt natuurlijk niemand een blessure, maar als Ajacied geeft toch enigzins hoop voor de competitie. Gomes is één van de (zo niet dé) belangrijkste spelers van PSV en voor PSV is het zeker een aderlating als zij niet over Gomes kunnen beschikken. Als de Europese resultaten eronder gaan lijden zou ik het wel sneu vinden.
Welnee. Roorda is een zeer beperkte keeper, zelfs bij Groningen en Roda belandde hij uiteindelijk op de bank. Het is een leuke keeper voor De Graafschap of Willem II, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:32 schreef Flaccid het volgende:
Roorda kan anders ook aardig keepen hoor.
quote:Geen ernstige blessure Gomes
Uitgegeven: 4 april 2008 10:33
Laatst gewijzigd: 4 april 2008 10:33
FLORENCE - De blessure van PSV-doelman Heurelio Gomes lijkt mee te vallen. De Braziliaan viel donderdag in de Europese bekerwedstrijd tegen Fiorentina (1-1) uit met vermoedelijk een spierblessure.
De keeper laat vrijdagmiddag een mri-scan maken, maar voor vertrek uit Florence zag het er vrijdagochtend al beter uit dan donderdagavond.
"Het lijkt mee te vallen", sprak trainer Sef Vergoossen. "Maar wat is meevallen? Dat hij geen acht, maar twee weken niet kan spelen?" Mogelijk is Gomes echter nog eerder hersteld. Vrijdag kon hij, in tegenstelling tot donderdagavond, al weer lopen.
"Ik wil zondag keepen", zei hij zelf optimistisch. Vergoossen: "Als ik hoor dat hij fit is, dan speelt hij gewoon." Gomes miste dit seizoen als enige nog geen minuut in de eredivisie.
wat een opluchting..quote:
Je bent toch Fiorentina supporter?quote:
quote:
Hij is fan van Gomes.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent toch Fiorentina supporter?
[..]
Hij is fan van alles waar mannen in korte broekjes staanquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent toch Fiorentina supporter?
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is fan van alles waar mannen in korte broekjes staan
Nouja de verleiding op een afgelebberde pot kan hij ook niet weerstaan hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is fan van alles waar mannen in korte broekjes staan
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Irritante vragen idd.![]()
[ afbeelding ]
quote:
?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef HansvanOchten het volgende:
De 1-0 mag Gomes zich wel aanrekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |