abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57410066
http://nl.youtube.com/watch?v=g-shcFc6NYY

Interview met Gomes in het Nederlands na de wedstrijd tegen de Spurs.

Met het geweldige citaat: 'Penalty's is geen loterij, pernalty's is concentratie'
pi_57412027
Tuurlijk heeft hij gelijk

Daarom verliezen de Brazilianen en moffen ook nooit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57412350
Heb ik ook inderdaad een hekel aan als ze penalty's een loterij gaan noemen. Zoals Ramos. Beetje professionalisme is niet verkeerd, dacht ik.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57412413
Ach, ik ben al lang blij dat er in Nederland tegenwoordig gezegd mag worden dat je op penalty's kan trainen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57412574
pi_57415522
Gelukkig had hij die laatste bal niet klemvast vandaag
pi_57415822
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
Gelukkig had hij die laatste bal niet klemvast vandaag
Was ook niet mogelijk met dit weer en deze omstandigheden
pi_57418395
Ja, nu heeft hij een bal niet en dan is het gelijk onmogelijk. In de samenvatting wordt weer minimaal 3 keer verwezen naar de goddelijke kwaliteiten van de braziliaan.
pi_57427545
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja, nu heeft hij een bal niet en dan is het gelijk onmogelijk. In de samenvatting wordt weer minimaal 3 keer verwezen naar de goddelijke kwaliteiten van de braziliaan.
Idd, iedereen maakt wel eens een foutje, zelfs Gomes.
pi_57428004
quote:
Gomes wil graag voor Nederland keepen

PSV-keeper Heurelho Gomes zou graag uitkomen voor Nederland. De goalie lijkt niet meer in aanmerking te komen voor het Braziliaanse team en ziet Oranje als een goed alternatief.
Gomes keept al enkele seizoenen de sterren van de hemel bij PSV, maar de Braziliaanse bondscoach Dunga weigert om hem op te roepen. Ondanks felle kritiek van Braziliaanse journalisten houdt de keuzeheer vast aan Diego Alves (Alméria), Doni (AS Roma), Helton (FC Porto) en Julio César (Internazionale).

Gomes stond op 10 oktober 2006 voor het laatst onder de lat bij het Braziliaanse team. In totaal speelde hij tien interlands, maar na enkele pittige uitspraken over het selectiebeleid van Dunga lijkt zijn internationale carrière voorlopig voorbij.

Daarom zou Gomes graag voor Nederland uitkomen. "Als ik niet voor mijn eigen land kan spelen, ook al zijn het vriendschappelijke wedstrijden, dan zou ik voor Oranje willen keepen", zegt de goalie tegen Sportweek.

Het lijkt overigens zeer onwaarschijnlijk dat de Oranje-wens van Gomes in vervulling gaat. De doelman speelde met het Braziliaanse team op de Gold Cup en mag zodoende niet meer voor een ander land uitkomen.
  maandag 17 maart 2008 @ 11:34:33 #61
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_57428783
Wow.
Nou ja, we hebben altijd nog Stekelenburg.

...
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_57428930
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:23 schreef mcyodogg het volgende:
Heb ik ook inderdaad een hekel aan als ze penalty's een loterij gaan noemen. Zoals Ramos. Beetje professionalisme is niet verkeerd, dacht ik.
Het is gewoon gedeeltelijk een loterij hoor. Die penalty van Jenas was echt niet slecht ingeschoten, Gomes had m gewoon goed, maar daarvoor moet hij wel de hoek goed gokken. Of wachten en reageren op wat Jenas doet, maar bij een goede penalty ben je dan te laat. Die van Chimbonda was dan weer wel knudde.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 17 maart 2008 @ 12:07:26 #63
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57429431
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Daar dacht ik ook wel eens aan. Achja, Stekelenburg komt er ook wel.
pi_57430251
quote:
kafka - maandag, 17 maart om 12:52

wat een gelul allemaal zeg, slijmbal. Gomes raakt een beetje de weg kwijt. zo goed is ie nu ook weer niet, zeker na die blunder van gisteren bij de 1-1 !
!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 maart 2008 @ 20:57:50 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57439302
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Het grote Gomes topic #5 Held van PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57480128
19/3/2008 - Gomes laat advocaten kans op Nederlands elftal onderzoeken
(Gepost door )

PSV doelman Gomes laat in de nieuwe uitgave van VI weten dat zijn advocaten de mogelijkheden onderzoeken om eventueel uit te gaan komen voor het Nederlands elftal. Hij heeft tot nu toe vier oefenwedstrijden meegedaan met het nationale elftal van Brazilie. Op basis daarvan zou Oranje uitgesloten zijn, maar Gomes hoopt mazen in de wet te vinden voor een uitzondering. 'Ik heb de ambitie een WK te spelen. Nederland is mijn tweede vaderland, met dit land identificeer ik me. Daarom sta ik open voor Holland. Hierover heb ik lang nagedacht en veel gesprekken gevoerd met mijn familie, dit naar buiten brengen is niet zomaar iets uit de losse pols. We gaan het echt proberen. ..... Ik wil Nederland voor het eerst wereldkampioen maken, als de bondscoach mij wil natuurlijk. Het is voor mij geen probleem te blijven totdat ik mijn paspoort heb.'

Per juli 2009 komt hij via de normale manier in aanmerking en dan heeft hij ergens omstreeks begin 2010 zijn Nederlands paspoort en kan hij mee naar het WK

Ik schat de kans dat zijn verzoek succes heeft omdat de Gold Cup geen FIFA toernooi is

Dus hij gaat voor 6 op een rij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57480166
Gomes blijft gewoon tot z'n 36e PSV'er zou je denken .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57480308
Kut man dat zijn 15 titels op een rij
pi_57481131
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
pi_57483244
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
mja dat wordt ook saai..
pi_57488769
Opknopen aan de hoogste boom. Wat een trieste matennaaier.

Ja, die overtreding van Heitinga was gemeen, boohoo. Maar doorrollen, opstaan, afrennen op Heitinga, kwaad worden, om geel vragen bij de scheids en dan luttlele minuten later pas stervend naar de grond dat is echt het meest trieste wat ik ooit heb gezien. Wat een zielige hond.
pi_57489000
Keepen kan hij als geen ander maar wat een kk gedrag vertoond hij af en toe, zonde van zo'n persoon die sympatiek lijkt te zijn.
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:50:07 #73
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57489026
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opknopen aan de hoogste boom. Wat een trieste matennaaier.

Ja, die overtreding van Heitinga was gemeen, boohoo. Maar doorrollen, opstaan, afrennen op Heitinga, kwaad worden, om geel vragen bij de scheids en dan luttlele minuten later pas stervend naar de grond dat is echt het meest trieste wat ik ooit heb gezien. Wat een zielige hond.
Als Van Der Sar dat doet tegen Argentinie is het een held.
pi_57489104
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als Van Der Sar dat doet tegen Argentinie is het een held.
Van der Sar, Suarez, Farfan en nog zo'n rijtje die laten zich direct vallen; ook triest en schandalig, maar toch wel een paar niveau's lager dan wat Gomes liet zien. Wat de o zo sympathieke Braziliaan ook al bij VVV presteerde overigens.

Dat je eerst nog een paar minuten rondhuppelt en dan ineens 10 doden sterft gaat het helemaal nergens over.
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:53:09 #75
68638 Zwansen
pi_57489134
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Van der Sar, Suarez, Farfan en nog zo'n rijtje die laten zich direct vallen; ook triest en schandalig, maar toch wel een paar niveau's lager dan wat Gomes liet zien. Wat de o zo sympathieke Braziliaan ook al bij VVV presteerde overigens.

Dat je eerst nog een paar minuten rondhuppelt en dan ineens 10 doden sterft gaat het helemaal nergens over.
Paar minuten,

Dit is geen vriendschappelijke wedstrijd hoor. Dit ging om het kamioenschap. Dan is alles geoorloofd.
pi_57489185
Hij zou toch al geel krijgen en dan nog eens zo sneu op de grond gaan liggen, jammer dat ze geen mensen schorsen na zulk gedrag.
pi_57489357
Dat kaart aan naaien vond ik een beetje misselijk
pi_57489471
Blijf maar lekker weg uit het Nederlands Elftal als je zo doet Gomes!

(en anders ook wel Maar dit was een kotsactie)
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:05:03 #79
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57491117
Ik weet niet of jullie ooitt eens op je fietsstang zijn gegleden, of een bal op je zak hebben gehad, of een trap erin, maar dat doet even niet pijn, dan weer wel, dan denk je dat het 'over' is, en beweeg je je even verkeerd zodat die ene bal die even je onderbuik in is geknald, weer 'terugvalt', en dan verga je alsnog van de pijn.

Gomes heeft in de 3-4 jaar dat hij hier nu voetbalt zich zelden tot nooit aangesteld of 'schwalbes' ofzo gemaakt, dus ik betwijfel dat hij dat vandaag deed.

Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

De meesten van ons liggen denk ik wel langer op de grond na een trap in je zak.
pi_57491191
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:05 schreef Yi-Long het volgende:

Gomes heeft in de 3-4 jaar dat hij hier nu voetbalt zich zelden tot nooit aangesteld of 'schwalbes' ofzo gemaakt, dus ik betwijfel dat hij dat vandaag deed.
Tegen VVV dit jaar heeft ie al een dikke schwalbe gemaakt en dat is voor een keeper al een hele prestatie
Verder heb ik PSV-Ajax niet gezien dus daar kan ik niet over beoordelen.
pi_57491214
quote:
Ik weet niet of jullie ooitt eens op je fietsstang zijn gegleden, of een bal op je zak hebben gehad, of een trap erin, maar dat doet even niet pijn, dan weer wel, dan denk je dat het 'over' is, en beweeg je je even verkeerd zodat die ene bal die even je onderbuik in is geknald, weer 'terugvalt', en dan verga je alsnog van de pijn.

Zelden

Overigens was het op zijn bovenbeen en niet in zijn ballen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57491360
quote:

Ik heb ooit een bal recht in mn zak gehad. Dat deed gewoon meteen pijn, en bleef ook wel even pijn doen, maar toen ik opstond had ik niet ineens na 5 seconden het gevoel dat ik doodging.

En ja, na een échte trap in je zak lig je langer op de grond. Ook Gomes.
pi_57491678
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Zwansen het volgende:

Dit is geen vriendschappelijke wedstrijd hoor. Dit ging om het kamioenschap. Dan is alles geoorloofd.
Onzin zeg.

Dan zijn Taylor'tjes en Bouaouzan'tje dus ook toegestaan. Lekker dan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:32:22 #84
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57491716
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tegen VVV dit jaar heeft ie al een dikke schwalbe gemaakt en dat is voor een keeper al een hele prestatie
Verder heb ik PSV-Ajax niet gezien dus daar kan ik niet over beoordelen.
Tegen VVV was van Reekers, op zijn enkel toch? Tja... gewoon onbesuisde actie van die gozer, en waarschijnlijk raakte hij hem net precies op zijn enkel ofzo. Je hoeft iemand niet HARD te raken om toch iemand veel PIJN te bezorgen.

En er zijn verschillende soorten 'pijn' wanneer je in je ballen geraakt wordt. Check Eddie Murphy maar eens, die had er ooit een stukje over. Dan voel je even niets, denk je van 'phewww'', en opeens....

Heb het helaas een paar keer mogen meemaken in min leven, en dat is toch iedere keer weer een belevenis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 maart 2008 @ 00:44:37 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57491920
om een kaart vragen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:49:12 #86
68638 Zwansen
pi_57491976
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:30 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Onzin zeg.

Dan zijn Taylor'tjes en Bouaouzan'tje dus ook toegestaan. Lekker dan.
Goeie vergelijking ook. Iemand voor het leven proberen te blesseren of iemand een kaart aannaaien.
pi_57492915
een vuile matennaaier die weer misselijk gedrag vertoond. Smeerlap
pi_57493105
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tegen VVV was van Reekers, op zijn enkel toch? Tja... gewoon onbesuisde actie van die gozer, en waarschijnlijk raakte hij hem net precies op zijn enkel ofzo. Je hoeft iemand niet HARD te raken om toch iemand veel PIJN te bezorgen.
Hij werd toen niet eens geraakt man
pi_57493106
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Goeie vergelijking ook. Iemand voor het leven proberen te blesseren of iemand een kaart aannaaien.
Ja, je probeert in beide gevallen de tegenstander zwakker te maken.
Hetzij door een speler een (rode) kaart aan te naaien, hetzij een speler uit de wedstrijd schoppen.
pi_57496763
Gomes, O Goleiro Grande!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57498234
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:44 schreef rubbereend het volgende:
om een kaart vragen
Inderdaad. De hele heisa rond die situatie is absoluut onnodig. Moet ie (en iedere andere speler) gewoon niet doen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_57498776
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Paar minuten,

Had van jou toch wel wat beters verwacht. Het was gewoon een smerige naaiactie.
Als Suarez zoiets doet is het land te klein.
-
pi_57498867
Wat Gomes deed sloeg nergens op.
Wat Heitinga deed helemaal niet trouwens.

Klaar.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57498889
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat Gomes deed sloeg nergens op.
Wat Heitinga deed helemaal niet trouwens.

Klaar.
Inderdaad.
Maar had Gomes dan ook geel gegeven. Dit is al de 2de keer.
-
pi_57499178
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Dat is wel een goeie ja, het is de 2e keer (na eerder in een andere wedstrijd) dus nu krijg je geel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57499285
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:24 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat is wel een goeie ja, het is de 2e keer (na eerder in een andere wedstrijd) dus nu krijg je geel
Dat soort toneel an sich is al geel waard. En voor zover ik weet zou de FIFA ook harder optreden tegen kaartenvragers. Dus geel was sowieso op z'n plaats.
Met "dit is de 2de keer al" bedoelde ik dat dit al de 2de keer was dat ie zoiets flikt. Scheids had het kunnen weten, zeg maar.
-
pi_57499324
Ik keur het verder ook niet goed hoor. Gomes heeft dit soort fratsen niet nodig lijkt me.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57499430
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef dndiek het volgende:
Ik keur het verder ook niet goed hoor. Gomes heeft dit soort fratsen niet nodig lijkt me.
Gomes er goed aan doen om boodschappen bij de C1000 te gaan doen.
pi_57500323
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Had ie ook moeten krijgen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57504122
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Had ie ook moeten krijgen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')