Was ook niet mogelijk met dit weer en deze omstandighedenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
Gelukkig had hij die laatste bal niet klemvast vandaag

Idd, iedereen maakt wel eens een foutje, zelfs Gomes.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja, nu heeft hij een bal niet en dan is het gelijk onmogelijk. In de samenvatting wordt weer minimaal 3 keer verwezen naar de goddelijke kwaliteiten van de braziliaan.

quote:Gomes wil graag voor Nederland keepen
PSV-keeper Heurelho Gomes zou graag uitkomen voor Nederland. De goalie lijkt niet meer in aanmerking te komen voor het Braziliaanse team en ziet Oranje als een goed alternatief.
Gomes keept al enkele seizoenen de sterren van de hemel bij PSV, maar de Braziliaanse bondscoach Dunga weigert om hem op te roepen. Ondanks felle kritiek van Braziliaanse journalisten houdt de keuzeheer vast aan Diego Alves (Alméria), Doni (AS Roma), Helton (FC Porto) en Julio César (Internazionale).
Gomes stond op 10 oktober 2006 voor het laatst onder de lat bij het Braziliaanse team. In totaal speelde hij tien interlands, maar na enkele pittige uitspraken over het selectiebeleid van Dunga lijkt zijn internationale carrière voorlopig voorbij.
Daarom zou Gomes graag voor Nederland uitkomen. "Als ik niet voor mijn eigen land kan spelen, ook al zijn het vriendschappelijke wedstrijden, dan zou ik voor Oranje willen keepen", zegt de goalie tegen Sportweek.
Het lijkt overigens zeer onwaarschijnlijk dat de Oranje-wens van Gomes in vervulling gaat. De doelman speelde met het Braziliaanse team op de Gold Cup en mag zodoende niet meer voor een ander land uitkomen.

Het is gewoon gedeeltelijk een loterij hoor. Die penalty van Jenas was echt niet slecht ingeschoten, Gomes had m gewoon goed, maar daarvoor moet hij wel de hoek goed gokken. Of wachten en reageren op wat Jenas doet, maar bij een goede penalty ben je dan te laat. Die van Chimbonda was dan weer wel knudde.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:23 schreef mcyodogg het volgende:
Heb ik ook inderdaad een hekel aan als ze penalty's een loterij gaan noemen. Zoals Ramos. Beetje professionalisme is niet verkeerd, dacht ik.

quote:kafka - maandag, 17 maart om 12:52
wat een gelul allemaal zeg, slijmbal. Gomes raakt een beetje de weg kwijt. zo goed is ie nu ook weer niet, zeker na die blunder van gisteren bij de 1-1 !
 !
 !

.
.

quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kut man dat zijn 15 titels op een rij

mja dat wordt ook saai..quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kut man dat zijn 15 titels op een rij

Als Van Der Sar dat doet tegen Argentinie is het een held.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opknopen aan de hoogste boom. Wat een trieste matennaaier.
Ja, die overtreding van Heitinga was gemeen, boohoo. Maar doorrollen, opstaan, afrennen op Heitinga, kwaad worden, om geel vragen bij de scheids en dan luttlele minuten later pas stervend naar de grond dat is echt het meest trieste wat ik ooit heb gezien. Wat een zielige hond.

Van der Sar, Suarez, Farfan en nog zo'n rijtje die laten zich direct vallen; ook triest en schandalig, maar toch wel een paar niveau's lager dan wat Gomes liet zien. Wat de o zo sympathieke Braziliaan ook al bij VVV presteerde overigens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Van Der Sar dat doet tegen Argentinie is het een held.

Paar minuten,quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van der Sar, Suarez, Farfan en nog zo'n rijtje die laten zich direct vallen; ook triest en schandalig, maar toch wel een paar niveau's lager dan wat Gomes liet zien. Wat de o zo sympathieke Braziliaan ook al bij VVV presteerde overigens.
Dat je eerst nog een paar minuten rondhuppelt en dan ineens 10 doden sterft gaat het helemaal nergens over.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |