quote:Van Basten hoopt op 'Nederlandse' Gomes
Hoewel Heurelho Gomes niet onder Van Basten in het Nederlands elftal zal spelen, ziet de huidige bondscoach de Braziliaan graag genaturaliseerd worden. Hij noemde een eventuele komst van de PSV-keeper naar Oranje een verrijking.
"Voor ons persoonlijk is dat wat minder belangrijk," aldus Van Basten tijdens de KNVB.nl Kidspersconferentie, "want dat zal niet in de komende drie maanden gebeuren. Wat betreft de toekomst: Gomes is een fantastische keeper. Als het zou mogen, dan zou dat alleen maar goed zijn."
Heureldo Gomes gaf onlangs aan voor Nederland te willen uitkomen. Bij Brazilië ziet hij geen toekomst zolang Dunga daar bondscoach is.
Eigen doelpunt!?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Lamey heeft gescoord bij Duisburg. Was deze man helemaal vergeten
Ik heb maar 1quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Lamey heeft gescoord bij Duisburg. Was deze man helemaal vergeten
Tegen Roda liet hij de bal los en viel er een doelpuntquote:Op zondag 23 maart 2008 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij komt ermee weg, altijd. Dat is echt zo vreemd.
Kalou-zaak had niets met Kalou's Nederlands te maken, want er worden veel meer sporters genaturaliseerd die veel slechter Nederlands spreken, maar dat had gewoon alles te maken met Verdonk die even wou laten zien dat ze voet-bij-stuk weet te houden, ook al heeft ze ongelijk en doet ze het alleen maar om de stemmen en niet in het belang van de sporter en de sport.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hij is nog echt serieus ook in zn plannen om voor het nederlands elftal uit te komen
Maar als ie dat zo graag wil zou ik als ik hem was maar snel een spoedcursus nederlands nemen want anders krijgt ie dat paspoort echt niet, wordt weer zo'n Kalou zaak ws.
Ja, dat weet ik, maar het gaat nu weer om een voetballer hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kalou-zaak had niets met Kalou's Nederlands te maken, want er worden veel meer sporters genaturaliseerd die veel slechter Nederlands spreken, maar dat had gewoon alles te maken met Verdonk die even wou laten zien dat ze voet-bij-stuk weet te houden, ook al heeft ze ongelijk en doet ze het alleen maar om de stemmen en niet in het belang van de sporter en de sport.
Als Kalou een honkballer was geweest, of een volleyballer, of een hockeyer, of whatever, dan had hij nu een Nederlands paspoort. Maar hij is een voetballer, dus dan wil de politiek er graag een prestigezaak van maken...
Waardeloos veld. Waardeloos weer. Probeer jij die bal maar eens klem te hebben danquote:Op zondag 23 maart 2008 07:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen Roda liet hij de bal los en viel er een doelpunt
Hij kan als hij 5 jaar in Nederland woont en werkt gewoon via de reguliere weg de Nederlandse nationaliteit aanvragen. Dan is het een kwestie van je inburgering halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kalou-zaak had niets met Kalou's Nederlands te maken, want er worden veel meer sporters genaturaliseerd die veel slechter Nederlands spreken, maar dat had gewoon alles te maken met Verdonk die even wou laten zien dat ze voet-bij-stuk weet te houden, ook al heeft ze ongelijk en doet ze het alleen maar om de stemmen en niet in het belang van de sporter en de sport.
Als Kalou een honkballer was geweest, of een volleyballer, of een hockeyer, of whatever, dan had hij nu een Nederlands paspoort. Maar hij is een voetballer, dus dan wil de politiek er graag een prestigezaak van maken...
Maar hij heeft toch al een een stuk of 5 officiele wedstrijden voor Brazilie gespeeld? Dat is toch het probleem, niet dat hij geen Nederlander kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij kan als hij 5 jaar in Nederland woont en werkt gewoon via de reguliere weg de Nederlandse nationaliteit aanvragen. Dan is het een kwestie van je inburgering halen.
klopt maar ik reageer dan ook op een post die ingaat op het verkrijgen van de nationaliteit. Over voor Oranje mogen spelen zeg ik niksquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch al een een stuk of 5 officiele wedstrijden voor Brazilie gespeeld? Dat is toch het probleem, niet dat hij geen Nederlander kan worden.
quote:Gomes ondergaat vrijdag een echo
PSV coach Sef Vergoossen liet na de wedstrijd weten dat doelman Gomes vrijdag een echo zal ondergaan. Dan moet de ernst van de blessure blijken. Volgens Vergoossen kan het om kramp gaan maar ook om een spierverrekking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |