Tja, het verbaast me niets dat Ajacieden niet meer van hun eigen kracht uit gaanquote:Op donderdag 3 april 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Je gunt natuurlijk niemand een blessure, maar als Ajacied geeft toch enigzins hoop voor de competitie. Gomes is één van de (zo niet dé) belangrijkste spelers van PSV en voor PSV is het zeker een aderlating als zij niet over Gomes kunnen beschikken. Als de Europese resultaten eronder gaan lijden zou ik het wel sneu vinden.
Ook zonder Gomes zie ik PSV geen 5 punten meer verspelen. Ik denk ook wel dat die blessure mee gaat vallen. In ieder geval hoop ik dat ie voor de (eventuele) halve finale UEFA Cup weer fit is.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
Je gunt natuurlijk niemand een blessure, maar als Ajacied geeft toch enigzins hoop voor de competitie. Gomes is één van de (zo niet dé) belangrijkste spelers van PSV en voor PSV is het zeker een aderlating als zij niet over Gomes kunnen beschikken. Als de Europese resultaten eronder gaan lijden zou ik het wel sneu vinden.
Welnee. Roorda is een zeer beperkte keeper, zelfs bij Groningen en Roda belandde hij uiteindelijk op de bank. Het is een leuke keeper voor De Graafschap of Willem II, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:32 schreef Flaccid het volgende:
Roorda kan anders ook aardig keepen hoor.
quote:Geen ernstige blessure Gomes
Uitgegeven: 4 april 2008 10:33
Laatst gewijzigd: 4 april 2008 10:33
FLORENCE - De blessure van PSV-doelman Heurelio Gomes lijkt mee te vallen. De Braziliaan viel donderdag in de Europese bekerwedstrijd tegen Fiorentina (1-1) uit met vermoedelijk een spierblessure.
De keeper laat vrijdagmiddag een mri-scan maken, maar voor vertrek uit Florence zag het er vrijdagochtend al beter uit dan donderdagavond.
"Het lijkt mee te vallen", sprak trainer Sef Vergoossen. "Maar wat is meevallen? Dat hij geen acht, maar twee weken niet kan spelen?" Mogelijk is Gomes echter nog eerder hersteld. Vrijdag kon hij, in tegenstelling tot donderdagavond, al weer lopen.
"Ik wil zondag keepen", zei hij zelf optimistisch. Vergoossen: "Als ik hoor dat hij fit is, dan speelt hij gewoon." Gomes miste dit seizoen als enige nog geen minuut in de eredivisie.
wat een opluchting..quote:
Je bent toch Fiorentina supporter?quote:
quote:
Hij is fan van Gomes.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent toch Fiorentina supporter?
[..]
Hij is fan van alles waar mannen in korte broekjes staanquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent toch Fiorentina supporter?
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is fan van alles waar mannen in korte broekjes staan
Nouja de verleiding op een afgelebberde pot kan hij ook niet weerstaan hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is fan van alles waar mannen in korte broekjes staan
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Irritante vragen idd.![]()
[ afbeelding ]
quote:
?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef HansvanOchten het volgende:
De 1-0 mag Gomes zich wel aanrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |