Je bent toch niet serieus hoop ik.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:26 schreef neilpad het volgende:
Arsene gaat echt zijn prioriteiten niet leggen bij een nieuwe keeper. Hij heeft Almunia met daarachter nog twee talentvolle keepers en dan ook nog die debiel van een Lehman.
Almunia is goed genoeg. Ik zie Arsene, die toch al zo weinig uitgeeft, gewoon niet Gomes halen voor zoveel geld. Al zou het wel in zijn lijn passen qua "talenten" aantrekken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hoop ik.![]()
Het probleem van Arsenal zijn de keepers, zijn beide stuntelaars.
In dat geval gaat het standbeeld van formaatje Eiffeltoren ook niet door voor 'mquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gomes is volgens mij net als Kuijt. Roepen dat de club waar hij nu is, zijn club is. Tot er een grote club komt, dan is dat opeens zijn club en heeft hij daar altijd van gedroomd, etc.
Ach, er is al iemand begonnen aan een standbeeld, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In dat geval gaat het standbeeld van formaatje Eiffeltoren ook niet door voor 'm
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, er is al iemand begonnen aan een standbeeld, dus dat komt wel goed.
Valt wel mee, ze hebben allebei kwaliteiten alleen is het niet world class materiaal. + Dat Lehmann irritant bezig is met al zijn gezeik.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hoop ik.![]()
Het probleem van Arsenal zijn de keepers, zijn beide stuntelaars.
Toen Corinthians zich een paar jaar geleden meldde en hij daar veel geld kon gaan verdienden zei Gomes ook dat hij wel zou willen vertrekken. Ik denk inderdaad dat het met zijn clubliefde ook wel meevalt als er een topclub komt die zich concreet meldt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gomes is volgens mij net als Kuijt. Roepen dat de club waar hij nu is, zijn club is. Tot er een grote club komt, dan is dat opeens zijn club en heeft hij daar altijd van gedroomd, etc.
het is inmiddels zijn liuefde voor Nederland ook, hij heeft het hier enorm naar zijn zin en vooral zijn gezin zit hier perfect. Brazilië is natuurlijk zijn vaderland en daar wil hij na zijn PSV periode naar terug dus dat is natuurlijk van een iets andere orde dan Arsenalquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen Corinthians zich een paar jaar geleden meldde en hij daar veel geld kon gaan verdienden zei Gomes ook dat hij wel zou willen vertrekken. Ik denk inderdaad dat het met zijn clubliefde ook wel meevalt als er een topclub komt die zich concreet meldt.
Almunia is echt niks bijzonders. Met Gomes zou Arsenal er behoorlijk op vooruit gaan. Dan kan Almunia weer terug naar de bank en kunnen ze Lehmann weg doen, die alleen de sfeer verziekt en niets toevoegd. Maar ik heb niet het idee dat Wenger altijd een heel reeël beeld heeft van zijn eigen selectie dus je zou best eens gelijk kunnen hebben dat ie het geld er niet voor uit wil geven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef neilpad het volgende:
[..]
Almunia is goed genoeg. Ik zie Arsene, die toch al zo weinig uitgeeft, gewoon niet Gomes halen voor zoveel geld. Al zou het wel in zijn lijn passen qua "talenten" aantrekken.
Zelf heeft hij volgens mij aangegeven dat hij er een ervaren speler bij wil deze zomer...
Wie dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, er is al iemand begonnen aan een standbeeld, dus dat komt wel goed.
Z'n schwalbes welquote:Op zondag 20 april 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zal hem niet missen als hij weggaat.
nog erger dan Suarez? Dat kan helemaal nietquote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef sjimz het volgende:
En weer probeerde hij met een schwalbe iemand te naaien.
Hij is nog erger dan Suarez.
Maar toch gefeli met het kampioenschap.
Jawel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 17:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nog erger dan Suarez? Dat kan helemaal niet
Dat komt omdat doorgaans een keeper niet in de gelegenheid komt om een schwalbe te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Lazovic eigenlijk erger dan Gomes..
Gomes draait langer mee bij PSV dan Kuijt bij Feyenoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hopsakee; hele grote strik omheen, mag ook best strak aangetrokken wordenquote:Tottenham lonkt naar Gomes
EINDHOVEN/LONDEN - Tottenham Hotspur bereidt een bod voor op PSV-doelman Heurelho Gomes. De Engelsen zouden bereid zijn de vastgestelde transfersom in het contract van de goalie – naar verluidt 14,5 miljoen euro – te betalen.
Gomes verlengde in december zijn contract in Eindhoven tot 2013. De Braziliaan ving de aandacht van de Engelsen tijdens de onderlinge confrontatie in de achtste finales van de UEFA Cup.
Gomes keepte toen fabelachtig en sleepte PSV er persoonlijk door in de strafschoppenserie. De scouts van de Spurs volgen de doelman sindsdien aandachtig en zijn overtuigd geraakt van zijn kwaliteiten. Inmiddels heeft Tottenham bij de adviseurs van Gomes geďnformeerd naar de voorwaarden in zijn contract. Die zouden voor de Londenaren geen probleem zijn. PSV zegt overigens officieel nog niets uit Engeland gehoord te hebben.
Heurelho Gomes heeft zelf altijd gezegd dat hij nog minimaal een jaar bij PSV wil blijven. Op de vraag of hij ook volgens seizoen nog in Eindhoven keept, zei hij gisteren. ,,Dat weet ik echt niet."
Gelukkig zijn de vitesse supporters hier dan niet de enige in.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 13:25 schreef Pritt het volgende:
Al krijgt PSV 30 miljoen, ben blij als die knakker opgezout is.
Dat zal wel blijken als dit daadwerkelijk concreet wordt. Milan, Arsenal en Barcelona kunnen hem allemaal prima gebruiken maar of die ook genoeg geld aan hem willen uitgeven is een tweede. Spurs betalen goed, kan zn vrouw mooi shoppen in Londen, en het is een zeer getalenteerde selectie.quote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij gaat toch niet naar Tottenham![]()
Strontclub en hij kan vele malen beter krijgen
Jammer van Reker inderdaad, best een goede bestuurder.quote:Op maandag 21 april 2008 18:49 schreef VoreG het volgende:
Gomes: 'Reker eruit of ik eruit"
Mooi zijn we daar ook weer van af.
Die zien we nooit meer terug!
alle spelers bij PSV hebben een gelimiteerde transfersom in hun contractquote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Reker gaat niet, Gomes wil vuil een transfer afwingen. Als je zo onvoorwaardelijk van je club houdt, waarom moet er dan een 14,5 miljoen clausule in ?
Inderdaad, het is gewoon een smerig spel denk ik. Hij heeft al die tijd lopen roepen dat hij Nederland zo fantastisch vindt, Eindhoven de perfecte club is voor zijn kinderen om de komende jaren op te groeien en dat PSV zo'n fantastische club is. Dan ga je niet alleen weg vanwege Reker lijkt me.quote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Reker gaat niet, Gomes wil vuil een transfer afwingen. Als je zo onvoorwaardelijk van je club houdt, waarom moet er dan een 14,5 miljoen clausule in ?
Heeft Reker dat werkelijk gezegd? Zoja linkje naar het artikel bittequote:
Dit gevoel heb ik al zolang bij Gomes maar we zullen het zien.quote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een smerig spel denk ik. Hij heeft al die tijd lopen roepen dat hij Nederland zo fantastisch vindt, Eindhoven de perfecte club is voor zijn kinderen om de komende jaren op te groeien en dat PSV zo'n fantastische club is. Dan ga je niet alleen weg vanwege Reker lijkt me.
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt?quote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een smerig spel denk ik. Hij heeft al die tijd lopen roepen dat hij Nederland zo fantastisch vindt, Eindhoven de perfecte club is voor zijn kinderen om de komende jaren op te groeien en dat PSV zo'n fantastische club is. Dan ga je niet alleen weg vanwege Reker lijkt me.
Nee. Reker en Valckx wilden geen reactie geven.quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heeft Reker dat werkelijk gezegd? Zoja linkje naar het artikel bitte
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 21 april 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gomes laat zich ook lekker kennen de laatste maanden.
Dergelijk gedrag past meer bij Ajax inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef VoreG het volgende:
De ontzettend sympathieke keeper die een al een paar keer mensen kaarten probeert aan te naaien met z'n theatrale gedrag en zo groot is zijn liefde voor PSV dus ook niet.
Lekker relevant weer Terrorrrrrrrrrrrobbie.quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dergelijk gedrag past meer bij Ajax inderdaad.
Het is een quote uit de VI aldus Studio Sportquote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Mensen trekken hier wel enorm snel conclusies. Ik vind het opnieuw een zeer vaag verhaal, maar laten we alsjeblieft even het volledige interview en de reacties erop afwachten voordat er allerlei conclusies aan verbonden worden.
Dat laatste zegt niet zo veel lijkt me. Niet meer dan logisch dat ze op de kampioensborrel niet met een journalist gaan bakkeleien over een interview met de beste speler van PSV dat nog moet verschijnen in de VI.quote:Op maandag 21 april 2008 20:03 schreef VoreG het volgende:
Het is een quote uit de VI aldus Studio Sport
"Reker eruit of ik er uit"
Valckx en Reker willen beiden niet reageren, ik denk wel dat je kan zeggen dat er iets aan de hand is.
Je wilt censuur voor de spelers opleggen?quote:Op maandag 21 april 2008 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat niemand van PSV bijvoorbeeld die interviews inziet voordat ze gepubliceerd worden. Want dit is toch wel een schande.
Het had beter twee weken eerder kunnen gebeuren.quote:Op maandag 21 april 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop op een relletje, want Gomes is zó ontzettend belangrijk (geweest) voor PSV. Van Bommel ook, Cocu ook, Alex ook, maar bij Gomes heb ik écht het gevoel dat PSV stukken zwakker wordt. Die redt punten, niet normaal.
Best triest om dit te zeggen als Ajacied, maar het is zo.
Is helemaal geen schande, het zou eerder een schande zijn als de interviews anders werden gebracht als ze werkelijk waren door de interviewers. Een club kan zelf bepalen of het de interviews wil inzien of niet. Maar een schande is een goot woord. Het is gewoon een slechte keuze, maar om het een schande te noemenquote:Op maandag 21 april 2008 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niet zo veel lijkt me. Niet meer dan logisch dat ze op de kampioensborrel niet met een journalist gaan bakkeleien over een interview met de beste speler van PSV dat nog moet verschijnen in de VI.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat niemand van PSV bijvoorbeeld die interviews inziet voordat ze gepubliceerd worden. Want dit is toch wel een schande.
grappig die reactiesquote:Op maandag 21 april 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop op een relletje, want Gomes is zó ontzettend belangrijk (geweest) voor PSV. Van Bommel ook, Cocu ook, Alex ook, maar bij Gomes heb ik écht het gevoel dat PSV stukken zwakker wordt. Die redt punten, niet normaal.
Best triest om dit te zeggen als Ajacied, maar het is zo.
Jij moet wel balen dat als je pech hebt jullie keeper weg gaat?quote:Op maandag 21 april 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
grappig die reacties
ze kunnen het zelf niet, dus moeten andere het maar zelf verkloten
Ja, zo simpel is het.quote:Op maandag 21 april 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
grappig die reacties
ze kunnen het zelf niet, dus moeten andere het maar zelf verkloten
Dat gebeurt bij (bijna) elke clubquote:Op maandag 21 april 2008 20:13 schreef VoreG het volgende:
Je wilt censuur voor de spelers opleggen?
Vandaar dat er bij bijna elkeclub wel eens onrust heerst door een interview zekerquote:Op maandag 21 april 2008 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij (bijna) elke club
Nou hij brengt de club voor de tweede keer dit seizoen in diskrediet, en gezien de manier en het moment waarop vind ik dat wel een schande ja.quote:Op maandag 21 april 2008 20:15 schreef Adothehague het volgende:
Maar een schande is een goot woord. Het is gewoon een slechte keuze, maar om het een schande te noemen
Dan zal dat interview zonder medeweten van de club gehouden zijn.. De meeste clubs hebben gewoon iemand in dienst die dit soort dingen regelt.quote:Op maandag 21 april 2008 20:26 schreef Adothehague het volgende:
Vandaar dat er bij bijna elkeclub wel eens onrust heerst door een interview zeker
Nu dus met Joop Hielequote:Op maandag 21 april 2008 20:21 schreef _Mike_ het volgende:
Zometeen meer info hierover @ Ned 3
Die Brazilianen zijn ook allemaal hetzelfde, hč.quote:Gomes: 'Ik weg of Reker weg'
EINDHOVEN - Nog geen 24 uur na het kampioensfeest is de bom gebarsten in Eindhoven. Doelman Heurelho da Silva Gomes wil PSV verlaten, mits Jan Reker ook na de zomer nog algemeen directeur is van de Brabanders.
Op de kampioensreceptie zei Gomes: ,,Het is Reker eruit of ik eruit." Naar verluidt wil de sluitpost een vertrek naar Tottenham Hotspur forceren, waarmee zijn zaakwaarnemers al gesproken hebben in Londen.
(Later meer)
Zuid-Amerikanen. Kijk maar hoe Silva en Suarez naar Ajax kwamen en Ronaldinho een vertrek forceert bij Barca.quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Brazilianen zijn ook allemaal hetzelfde, hč.
Ow het is nu ineens op de kampioensreceptie gezegdquote:Op de kampioensreceptie zei Gomes: ,,Het is Reker eruit of ik eruit."
Voor de pure voetballiefhebber misschien. Ik kan er echt niet mee zitten.quote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Zou gewoon zonde zijn als zo'n topkeeper vertrekt uit de eredivisie natuurlijk.
En Anders hebben ze nog een andere doelman uit Brazilie , Cássio Ramos.quote:Op maandag 21 april 2008 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor de pure voetballiefhebber misschien. Ik kan er echt niet mee zitten.
Hebben ze al een vervanger? Nu hebben ze alleen Roorda toch ?
ja zou zonde zijnquote:Op maandag 21 april 2008 20:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij moet wel balen dat als je pech hebt jullie keeper weg gaat?
Hij is wel gewoon meer dan klaar voor een vertrek natuurlijk. Iemand met zijn kwaliteiten die zn hele carričre blijft steken in Brazilië en Nederland doet iets gruwelijk fout, sportief gezien. En een vertrek vergroot ook zijn kansen bij de Braziliaanse ploeg.quote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Zie die Ajacieden eens blij zijn..![]()
!
Zou gewoon zonde zijn als zo'n topkeeper vertrekt uit de eredivisie natuurlijk.
wat dacht je van vriendje Alves, het kan ook zijn dat die gasten allemaal van die gare zaakwaarnemers hebben. Niet dat dat niet hun eigen schuld is...maar tochquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen. Kijk maar hoe Silva en Suarez naar Ajax kwamen en Ronaldinho een vertrek forceert bij Barca.
Heb jij het complete interview al gelezen dan dat je met zo[n stellige reactie komt?quote:Op maandag 21 april 2008 21:37 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Maar wat ook meespeelt is dat ziekmakende geslijm. Waar nu dus weinig van waar lijkt te zijn.
Als ik het stellig had willen zeggen had ik wel "blijkt" gebruikt in plaats van "lijkt"quote:Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Avishai het volgende:
[..]
Heb jij het complete interview al gelezen dan dat je met zo[n stellige reactie komt?
Vertrekken er niet al jaren meerdere spelers van PSV?quote:
Nog steeds moeite met het accepteren van het kampioensschap?quote:Op maandag 21 april 2008 22:05 schreef Juan Zueco het volgende:
Als je keeper de grote held is dan zegt dat genoeg over de rest van het elftal.
J.
wtf stomme randdebiel wat weet jij er nou weer vanaf?quote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
en WEER valt Gomes door de mand als persoon en loopt hij op schandelijke wijze de boel achter de schermen te beinvloeden.
ben benieuwd!quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond in het sportjournaal om 22.30 uur op NL 3 gaan ze uitgebreid in op de uitspraken van Gomes, in de aankondiging zag ik al een fragment van een 'geschokte' Stan Valckx die zei dat het al het hele seizoen rommelt dus dat dit er ook nog wel bij kon.
Ach, kampioenschap is binnen. Volgend jaar zal het lastiger worden, mocht Gomes daadwerkelijk vertrekken.quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond in het sportjournaal om 22.30 uur op NL 3 gaan ze uitgebreid in op de uitspraken van Gomes, in de aankondiging zag ik al een fragment van een 'geschokte' Stan Valckx die zei dat het al het hele seizoen rommelt dus dat dit er ook nog wel bij kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |