Die Brazilianen zijn ook allemaal hetzelfde, hè.quote:Gomes: 'Ik weg of Reker weg'
EINDHOVEN - Nog geen 24 uur na het kampioensfeest is de bom gebarsten in Eindhoven. Doelman Heurelho da Silva Gomes wil PSV verlaten, mits Jan Reker ook na de zomer nog algemeen directeur is van de Brabanders.
Op de kampioensreceptie zei Gomes: ,,Het is Reker eruit of ik eruit." Naar verluidt wil de sluitpost een vertrek naar Tottenham Hotspur forceren, waarmee zijn zaakwaarnemers al gesproken hebben in Londen.
(Later meer)
Zuid-Amerikanen. Kijk maar hoe Silva en Suarez naar Ajax kwamen en Ronaldinho een vertrek forceert bij Barca.quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Brazilianen zijn ook allemaal hetzelfde, hè.
Ow het is nu ineens op de kampioensreceptie gezegdquote:Op de kampioensreceptie zei Gomes: ,,Het is Reker eruit of ik eruit."
Voor de pure voetballiefhebber misschien. Ik kan er echt niet mee zitten.quote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Zou gewoon zonde zijn als zo'n topkeeper vertrekt uit de eredivisie natuurlijk.
En Anders hebben ze nog een andere doelman uit Brazilie , Cássio Ramos.quote:Op maandag 21 april 2008 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor de pure voetballiefhebber misschien. Ik kan er echt niet mee zitten.
Hebben ze al een vervanger? Nu hebben ze alleen Roorda toch ?
ja zou zonde zijnquote:Op maandag 21 april 2008 20:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij moet wel balen dat als je pech hebt jullie keeper weg gaat?
Hij is wel gewoon meer dan klaar voor een vertrek natuurlijk. Iemand met zijn kwaliteiten die zn hele carrière blijft steken in Brazilië en Nederland doet iets gruwelijk fout, sportief gezien. En een vertrek vergroot ook zijn kansen bij de Braziliaanse ploeg.quote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Zie die Ajacieden eens blij zijn..![]()
!
Zou gewoon zonde zijn als zo'n topkeeper vertrekt uit de eredivisie natuurlijk.
wat dacht je van vriendje Alves, het kan ook zijn dat die gasten allemaal van die gare zaakwaarnemers hebben. Niet dat dat niet hun eigen schuld is...maar tochquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen. Kijk maar hoe Silva en Suarez naar Ajax kwamen en Ronaldinho een vertrek forceert bij Barca.
Heb jij het complete interview al gelezen dan dat je met zo[n stellige reactie komt?quote:Op maandag 21 april 2008 21:37 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Maar wat ook meespeelt is dat ziekmakende geslijm. Waar nu dus weinig van waar lijkt te zijn.
Als ik het stellig had willen zeggen had ik wel "blijkt" gebruikt in plaats van "lijkt"quote:Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Avishai het volgende:
[..]
Heb jij het complete interview al gelezen dan dat je met zo[n stellige reactie komt?
Vertrekken er niet al jaren meerdere spelers van PSV?quote:
Nog steeds moeite met het accepteren van het kampioensschap?quote:Op maandag 21 april 2008 22:05 schreef Juan Zueco het volgende:
Als je keeper de grote held is dan zegt dat genoeg over de rest van het elftal.
J.
wtf stomme randdebiel wat weet jij er nou weer vanaf?quote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
en WEER valt Gomes door de mand als persoon en loopt hij op schandelijke wijze de boel achter de schermen te beinvloeden.
ben benieuwd!quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond in het sportjournaal om 22.30 uur op NL 3 gaan ze uitgebreid in op de uitspraken van Gomes, in de aankondiging zag ik al een fragment van een 'geschokte' Stan Valckx die zei dat het al het hele seizoen rommelt dus dat dit er ook nog wel bij kon.
Ach, kampioenschap is binnen. Volgend jaar zal het lastiger worden, mocht Gomes daadwerkelijk vertrekken.quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond in het sportjournaal om 22.30 uur op NL 3 gaan ze uitgebreid in op de uitspraken van Gomes, in de aankondiging zag ik al een fragment van een 'geschokte' Stan Valckx die zei dat het al het hele seizoen rommelt dus dat dit er ook nog wel bij kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |