Je bent toch niet serieus hoop ik.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:26 schreef neilpad het volgende:
Arsene gaat echt zijn prioriteiten niet leggen bij een nieuwe keeper. Hij heeft Almunia met daarachter nog twee talentvolle keepers en dan ook nog die debiel van een Lehman.
Almunia is goed genoeg. Ik zie Arsene, die toch al zo weinig uitgeeft, gewoon niet Gomes halen voor zoveel geld. Al zou het wel in zijn lijn passen qua "talenten" aantrekken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hoop ik.![]()
Het probleem van Arsenal zijn de keepers, zijn beide stuntelaars.
In dat geval gaat het standbeeld van formaatje Eiffeltoren ook niet door voor 'mquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gomes is volgens mij net als Kuijt. Roepen dat de club waar hij nu is, zijn club is. Tot er een grote club komt, dan is dat opeens zijn club en heeft hij daar altijd van gedroomd, etc.
Ach, er is al iemand begonnen aan een standbeeld, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In dat geval gaat het standbeeld van formaatje Eiffeltoren ook niet door voor 'm
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, er is al iemand begonnen aan een standbeeld, dus dat komt wel goed.
Valt wel mee, ze hebben allebei kwaliteiten alleen is het niet world class materiaal. + Dat Lehmann irritant bezig is met al zijn gezeik.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hoop ik.![]()
Het probleem van Arsenal zijn de keepers, zijn beide stuntelaars.
Toen Corinthians zich een paar jaar geleden meldde en hij daar veel geld kon gaan verdienden zei Gomes ook dat hij wel zou willen vertrekken. Ik denk inderdaad dat het met zijn clubliefde ook wel meevalt als er een topclub komt die zich concreet meldt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gomes is volgens mij net als Kuijt. Roepen dat de club waar hij nu is, zijn club is. Tot er een grote club komt, dan is dat opeens zijn club en heeft hij daar altijd van gedroomd, etc.
het is inmiddels zijn liuefde voor Nederland ook, hij heeft het hier enorm naar zijn zin en vooral zijn gezin zit hier perfect. Brazilië is natuurlijk zijn vaderland en daar wil hij na zijn PSV periode naar terug dus dat is natuurlijk van een iets andere orde dan Arsenalquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen Corinthians zich een paar jaar geleden meldde en hij daar veel geld kon gaan verdienden zei Gomes ook dat hij wel zou willen vertrekken. Ik denk inderdaad dat het met zijn clubliefde ook wel meevalt als er een topclub komt die zich concreet meldt.
Almunia is echt niks bijzonders. Met Gomes zou Arsenal er behoorlijk op vooruit gaan. Dan kan Almunia weer terug naar de bank en kunnen ze Lehmann weg doen, die alleen de sfeer verziekt en niets toevoegd. Maar ik heb niet het idee dat Wenger altijd een heel reeël beeld heeft van zijn eigen selectie dus je zou best eens gelijk kunnen hebben dat ie het geld er niet voor uit wil geven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef neilpad het volgende:
[..]
Almunia is goed genoeg. Ik zie Arsene, die toch al zo weinig uitgeeft, gewoon niet Gomes halen voor zoveel geld. Al zou het wel in zijn lijn passen qua "talenten" aantrekken.
Zelf heeft hij volgens mij aangegeven dat hij er een ervaren speler bij wil deze zomer...
Wie dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, er is al iemand begonnen aan een standbeeld, dus dat komt wel goed.
Z'n schwalbes welquote:Op zondag 20 april 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zal hem niet missen als hij weggaat.
nog erger dan Suarez? Dat kan helemaal nietquote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef sjimz het volgende:
En weer probeerde hij met een schwalbe iemand te naaien.
Hij is nog erger dan Suarez.
Maar toch gefeli met het kampioenschap.
Jawel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 17:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nog erger dan Suarez? Dat kan helemaal niet
Dat komt omdat doorgaans een keeper niet in de gelegenheid komt om een schwalbe te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Lazovic eigenlijk erger dan Gomes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |