Gomes draait langer mee bij PSV dan Kuijt bij Feyenoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gomes is volgens mij net als Kuijt. Roepen dat de club waar hij nu is, zijn club is. Tot er een grote club komt, dan is dat opeens zijn club en heeft hij daar altijd van gedroomd, etc.
Hopsakee; hele grote strik omheen, mag ook best strak aangetrokken wordenquote:Tottenham lonkt naar Gomes
EINDHOVEN/LONDEN - Tottenham Hotspur bereidt een bod voor op PSV-doelman Heurelho Gomes. De Engelsen zouden bereid zijn de vastgestelde transfersom in het contract van de goalie – naar verluidt 14,5 miljoen euro – te betalen.
Gomes verlengde in december zijn contract in Eindhoven tot 2013. De Braziliaan ving de aandacht van de Engelsen tijdens de onderlinge confrontatie in de achtste finales van de UEFA Cup.
Gomes keepte toen fabelachtig en sleepte PSV er persoonlijk door in de strafschoppenserie. De scouts van de Spurs volgen de doelman sindsdien aandachtig en zijn overtuigd geraakt van zijn kwaliteiten. Inmiddels heeft Tottenham bij de adviseurs van Gomes geïnformeerd naar de voorwaarden in zijn contract. Die zouden voor de Londenaren geen probleem zijn. PSV zegt overigens officieel nog niets uit Engeland gehoord te hebben.
Heurelho Gomes heeft zelf altijd gezegd dat hij nog minimaal een jaar bij PSV wil blijven. Op de vraag of hij ook volgens seizoen nog in Eindhoven keept, zei hij gisteren. ,,Dat weet ik echt niet."
Gelukkig zijn de vitesse supporters hier dan niet de enige in.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 13:25 schreef Pritt het volgende:
Al krijgt PSV 30 miljoen, ben blij als die knakker opgezout is.
Dat zal wel blijken als dit daadwerkelijk concreet wordt. Milan, Arsenal en Barcelona kunnen hem allemaal prima gebruiken maar of die ook genoeg geld aan hem willen uitgeven is een tweede. Spurs betalen goed, kan zn vrouw mooi shoppen in Londen, en het is een zeer getalenteerde selectie.quote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij gaat toch niet naar Tottenham![]()
Strontclub en hij kan vele malen beter krijgen
Jammer van Reker inderdaad, best een goede bestuurder.quote:Op maandag 21 april 2008 18:49 schreef VoreG het volgende:
Gomes: 'Reker eruit of ik eruit"
Mooi zijn we daar ook weer van af.
Die zien we nooit meer terug!
alle spelers bij PSV hebben een gelimiteerde transfersom in hun contractquote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Reker gaat niet, Gomes wil vuil een transfer afwingen. Als je zo onvoorwaardelijk van je club houdt, waarom moet er dan een 14,5 miljoen clausule in ?
Inderdaad, het is gewoon een smerig spel denk ik. Hij heeft al die tijd lopen roepen dat hij Nederland zo fantastisch vindt, Eindhoven de perfecte club is voor zijn kinderen om de komende jaren op te groeien en dat PSV zo'n fantastische club is. Dan ga je niet alleen weg vanwege Reker lijkt me.quote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Reker gaat niet, Gomes wil vuil een transfer afwingen. Als je zo onvoorwaardelijk van je club houdt, waarom moet er dan een 14,5 miljoen clausule in ?
Heeft Reker dat werkelijk gezegd? Zoja linkje naar het artikel bittequote:
Dit gevoel heb ik al zolang bij Gomes maar we zullen het zien.quote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een smerig spel denk ik. Hij heeft al die tijd lopen roepen dat hij Nederland zo fantastisch vindt, Eindhoven de perfecte club is voor zijn kinderen om de komende jaren op te groeien en dat PSV zo'n fantastische club is. Dan ga je niet alleen weg vanwege Reker lijkt me.
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt?quote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een smerig spel denk ik. Hij heeft al die tijd lopen roepen dat hij Nederland zo fantastisch vindt, Eindhoven de perfecte club is voor zijn kinderen om de komende jaren op te groeien en dat PSV zo'n fantastische club is. Dan ga je niet alleen weg vanwege Reker lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |