quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij is ze al allang wakker... Ik zie haar niet als schaap of naief. Claire blijft bij zichzelf. Misschien wel de enige in de kooi momenteel.
Bramquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is niet zo slim als hij denkt dat hij is. Hij loopt al maanden achter de feiten aan. En dat alleen door zijn arrogantie. Op dit moment irriteer ik me mateloos aan die gozer.
Het dagje van Amanda!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig toch, punten uit de pot weigeren en dan een medebewoner "straffen" door de broer van zijn vriendin op jouw kosten te laten komen...
En dan te bedenken dat Huub hem zelf wel had willen uitnodigen... briljant spel van Amanda![]()
Door Amanda uit envelop gehaald, kopie gemaakt, origineel teruggelegd, kopie verscheurd en zgn. gevonden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef akveor het volgende:
Maar deze brief kon toch helemaal niet in de prullenbak gevonden worden want Claire had deze toch niet weggegooit?
Hier gaat Huub ruzie met Claire overmaken.
Maar deze was toch niet weggegooit? Gaat Huub Claire aanspreken zodat ze zich realiseert dat ze hem niet heeft weggegooit en dan zo een boete voor B en A?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brief 1 naar de klote ......... mooi
Dus Claire moet zich daar toch bewust van zijn dat ze hem niet heeft weggegooit?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Door Amanda uit envelop gehaald, kopie gemaakt, origineel teruggelegd, kopie verscheurd en zgn. gevonden.
Er was toch zelfs op beeld dat Brian een stukje nog een keer door midden scheurde?
Zo hoorde ik dat ook....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Amanda verlult zich nu toch? Ze zegt dat ze de brieven op bed ook heeft gelezen, brieven naar Fleur en vader.
SANCTIE!
klopt als een bus. brian lulde er snel overheen, maar dit moet een boete worden!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Amanda verlult zich nu toch? Ze zegt dat ze de brieven op bed ook heeft gelezen, brieven naar Fleur en vader.
SANCTIE!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
SANCTIE!
Hij begon met regelboek dus ik dacht dat ie zou beginnen over persoonlijk bezit...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukkig, Huub wordt wakker ......
Voor Huub is het ook 1 persoon extra die kans op winst heeft, maar dan is het iig iemand uit "zijn kamp", dus op zich is het nog niet zo'n gekke redenering........ Huub heeft geen Amanda waarvan hij zeker is dat ze hem de winst wel laat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:45 schreef Ziet het volgende:
amanda en brian zullen het er niet mee eens zijn;
zij winnen er niks mee.
krijgen alleen maar 1 persoon extra die kans heeft op de winst
want zij stemmen elkaar er toch niet uit
het trash ziet hun hele toekomst ineen zakken... daar gingen hun 'fantastische' plannen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub heeft zo gelijk nu .....
Er was ook al sprake van dat er de laatste 3(???) dagen geen streams zouden zijn, die zouden de 19de ophouden, dus waarschijnlijk willen ze de laatste TV-uitzendingen inlopen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
wat zei amanda nou?
de eindsdatum 22 mei gooien ze ook al op 16 mei?
dan zou de finale op de streams een week eerder zijn en zouden we het gewoon kunnen zien dus?
lolquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:36 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams uit. Ik ga maar even naar het uncoverreality forum, een paar onthoofdingfilmpjes kijken. Ik stel me bij ieder filmpje voor dat Brian onthoofd word.
Hij is dan ook weer meesterlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
lol
Anyway, de OP is weer klaar. Wat een werk weer zeg.
En Brian 'hangt' eindelijk in een OPquote:
daar heb je die opblaaspop blik weer..quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:57 schreef Guuskeee het volgende:
en als je het niet kan winnen gaan we maar weer SCHREEEEEWEN !!!!
[ afbeelding ]
En anders pak je een stuk touw uit de kastquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
Morgen een vervelende, drukke dag voor de boeg, dus ik ben ook richting MB...![]()
![]()
Waar godzijdank niemand op een gitaar ligt te tokkelen
en de gezichten van amanda en brian spraken boekdelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi dat Huub eindelijk lijkt door te hebben, dat de volgende ontslagronde
geen optie is, vergeten dus. Bij Jaap kwam het eerder helaas niet door na
zijn jaardag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:38 schreef miesy het volgende:
huub tegen radio mevrouw: ik zou voor 12 miljoen sex hebben met mikey!
oh ja, nienke..was haar naam even vergeten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek nu weer in de slaapkamer tussen Nienke en Huub.
Maar niet voor 12 miljoen met een vieze ouwe manquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda doet het gratis met Brad Pitt .... leuk om te weten.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Nienke is toch wel grappig ........
nou idd.... en Claire was goed en liet niet het kaas van der brood eten; maar Huub luistert ook veel beter naar haar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:26 schreef Ziet het volgende:
nou ik vind de ruzie van huub en claire veel beter te trekken als de ruzies van huub met lieke.
dat hield echt nooit op.
altijd leuk omdat oncam voor de 300 000ste keer te herhalenquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:09 schreef miesy het volgende:
huub, "en daarom waarderen de kijkers mij ook. omdat ik zeg wat ik vind, en niet wat anderen willen horen."
Go huub!
quote:
altijd leuk om voor de 300.000ste keer iets negatiefs over huub te zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
altijd leuk omdat oncam voor de 300 000ste keer te herhalen
is dat negatief ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:21 schreef miesy het volgende:
[..]
altijd leuk om voor de 300.000ste keer iets negatiefs over huub te zeggen.
ok.quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat negatief ?
ik gebruik het woord, leuk
en als moet gaan posten elke keer dat er wat negatiefs over andere bewoners wordt geschreven ...........pffff
maar ik schrijf tenminste niet wat iedereen graag wil lezen
Hm ze vallen bij Nowlive wel een beetje in de herhalingquote:Op donderdag 13 maart 2008 04:45 schreef Musje456 het volgende:
Nog een van now live:
Sinds er hier weinig verslagen volgen:
Claire ligt ondertussen onder vuur. Amanda gaat even volledig los op Claire waarbij Claire haar uiterste best doet om Amanda te weerspreken. Dan laait de discussie behoorlijk hoog op waarbij Amanda bijna helemaal doorslaat. Ze schreeuwt zich behoorlijk de longen uit het lijf. Amanda valt over het feit dat Huub zegt dat Bram hem niet kent. Volgens Amanda kent Bram Huub wel want hij streamt. Huub is het daar uiteraard niet mee eens want Bram heeft hem nog nooit in de ogen gekeken en hem een hand gegeven. Allerlei verwijten vliegen over en weer. Dan wordt er door de plasma gewezen op de bedtijd en stopt de discussie. Amanda vond het een topavond en bedankt de anderen voor het spelen. Huub en Claire gaan de tuin in om nog een stukje te lopen. Huub zegt dan: ze werken maar een half uurtje over want ik ga niet zo slapen. De streams gaan even bij Huub en Claire weg en we zien 4 streams in het huis. Brian en Amanda gaan de chill in en daar spreekt Brian Amanda aan op het feit dat ze de volgende keer ook een ander moet laten uitspreken want op deze manier wordt het alleen maar geschreeuw. Huub en Claire zijn inmiddels bij de paarden aangekomen en daar spreekt Huub uit dat hij vond dat Claire Amanda goed van repliek diende. Claire is blij dat het er allemaal uit is. Claire zegt dat dan ze er van baalt dat haar vader en broer zich zo in het spel mengen want dat doen ze uiteindelijk zelf. Er wordt nog 1 sigaretje gerookt en dan moeten ze echt naar bed.
Ik ga nu nu zelf off. Dank ieders hier voor jullie snedige reacties die me geregeld in de lach deden schieten...Ik wou dat ik dat kon... Knuffies voor nu en ik hoop dat niemand hier allergies is voor Cavia's;)![]()
Mutsje, laat die onzin maar gewoon weg. Snap je echt niet dat voor de COS dit niet zo belangrijk is ? In tegenstelling tot nolife hebben de meesten hier wel een life en trappen niet in die gescripte onzinnige groepsgesprekken, alleen opgezet om TV-minuten te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:22 schreef Musje456 het volgende:
(....)
van nowlive of nolife, met gevaar dat coldstar me opnieuw aanvalt dat met dat ik op moet zouten :|
Ik vond echter weinig in de cos hierover terug
Ik las bij de buurtjes dat Mike een vrije dag heeftquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Verida het volgende:goedemorgen
Is Mike niet naar zijn werk gegaan?
Krijgen hij en Dellie dagelijks rijles?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens allen!![]()
Las net dat er om 12 uur een vliegtuigje komt en om 13 uur nog eentje.
Hoop wel dat Huub dan aanwezig is, hij moet ook motorrijden volgens mij.
Yep, gisteren voor het eerst allebei en volgens mij lessen ze minstens 3 keer per week.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijgen hij en Dellie dagelijks rijles?
Waarom dan? Heeft hij al een vrije dag verdiend? Hij werkt nog niet eens twee weken. Het hele 'zwerver gaat werken project' zal wel mislukt zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik las bij de buurtjes dat Mike een vrije dag heeft
Brian en Claudiaquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:17 schreef Kaat38 het volgende:
Wie heeft er uitslaapdag vandaag?
Ik hoorde Amanda gisteren nog wel zeggen dat haar paaldanslessen en optredens, waarschijnlijk niet meer doorgaan...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, gisteren voor het eerst allebei en volgens mij lessen ze minstens 3 keer per week.
Geen idee, maar Brian wil na DGK met hem on tour door A'dam, om andere zwervers te helpenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan? Heeft hij al een vrije dag verdiend? Hij werkt nog niet eens twee weken. Het hele 'zwerver gaat werken project' zal wel mislukt zijn.
Hij moest geloof ik naar de kaakchirurg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan? Heeft hij al een vrije dag verdiend? Hij werkt nog niet eens twee weken. Het hele 'zwerver gaat werken project' zal wel mislukt zijn.
Ook goedensmorgens! Mooi, dan ziet Huub in ieder geval zijn vliegtuigje, geen idee voor wie dat andere vliegtuigje is eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:25 schreef Margo37 het volgende:
Volgens mij heeft Huub morgen weer rijles en Mikey moet vandaag naar de tandarts, info van NOWLIVE![]()
![]()
goeie s'morgens
Ze zijn allebei voor Huub, 1 vd fans van Nowlive en 1 van zijn franse fansquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook goedensmorgens! Mooi, dan ziet Huub in ieder geval zijn vliegtuigje, geen idee voor wie dat andere vliegtuigje is eigenlijk.
Misschien voor Fries? Vind ik de enige leuke buiten Huub om in de kooi.
Wat gaaf! Dat van de fanse fans heb ik niet meegekregen, hoeveel franse fans heeft hij dan wel niet?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei voor Huub, 1 vd fans van Nowlive en 1 van zijn franse fans
gaan ze zijn bek dichtnaaien?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij moest geloof ik naar de kaakchirurg.
Huub weet het zelf ook niet precies, af en toe krijgt hij een telegram van ze of een bos bloemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Dat van de fanse fans heb ik niet meegekregen, hoeveel franse fans heeft hij dan wel niet?
Wel apart hoor dat mensen uit oa. Denemarken, Amerika, Duitsland en blijkbaar ook Frankrijk de Gouden Kooi volgen.
Ik heb er zin inquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Huub weet het zelf ook niet precies, af en toe krijgt hij een telegram van ze of een bos bloemen.
Hé Kaat, niet dat het me ene donder aangaat, post je ook nog bij de buren?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Zelf ooit vliegtuigje van buren geregeld en onwijs leuk om te doen was dat.
Wel jammer dat hij al getipt is maar precies wanneer weet hij nog niet.
Mooi...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei voor Huub, 1 vd fans van Nowlive en 1 van zijn franse fans
Misschien vuren de kijkcijferkanonnen van Dellie wel terug..quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mooi...
Als hij dan maar wel ff goed zichtbaar in de tuin gaat staan. Kunnen ze beter mikken...KAMIKAZI
ff opgezocht mocht je het van Huub zelf willen horenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Dat van de fanse fans heb ik niet meegekregen, hoeveel franse fans heeft hij dan wel niet?
Wel apart hoor dat mensen uit oa. Denemarken, Amerika, Duitsland en blijkbaar ook Frankrijk de Gouden Kooi volgen.
Haha, dank je voor het compliment!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé Kaat, niet dat het me ene donder aangaat, post je ook nog bij de buren?
Je brengt een hoop vrolijkheid met je mee
Hobiestquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mooi...
Als hij dan maar wel ff goed zichtbaar in de tuin gaat staan. Kunnen ze beter mikken...KAMIKAZI
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haha, dank je voor het compliment!
Ik post hier en op nl tegenwoordig, andere buurtjes zijn zo chaggie geworden![]()
Bevalt mij prima zo!
Top en hij noemde mijn naamquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ff opgezocht mocht je het van Huub zelf willen horen![]()
http://www.clipser.com/watch_video/123037&mvpageno=1
Die is er al 2 weken, kwam toen Herma ziek was (plus minus)quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
Heeej..een nieuwe mannelijke hhhulp?
Ah, je hebt dus ook meegedaanquote:
Je hebt post.quote:
Tuurlijk wel! Met plezier meegedaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus ook meegedaan![]()
Niet leuk dat hij je naam noemde?
Oef..hebbik niet opgelet dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die is er al 2 weken, kwam toen Herma ziek was (plus minus)
Eeeehh heeft lastige naamquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oef..hebbik niet opgelet dusHeeft het beestje nog een naam?
En waarom is Sharon eigenlijk gestopt?
Zusje Claire zit behoorlijk onder de plak bij papa en broer Bram.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef T-lex het volgende:
Waarom gaat het steeds over die Bram. Die heeft nu al meer inbreng in DGK dan Claire zelf.
Ik heb altijd BB gevolgt...en kan me die gast nieteens voor de geest halen. Dus echt indrukwekkend zal het niet geweest zijn wat hij neer heeft weten te zetten. En dan zou hij nu weten hoe alles werkt en hoe te spelen. Kansloos....(net als z'n zusje trouwens)
Same here, heb alle BB's gezien, maar die gast zegt me nietsquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef T-lex het volgende:
Waarom gaat het steeds over die Bram. Die heeft nu al meer inbreng in DGK dan Claire zelf.
Ik heb altijd BB gevolgt...en kan me die gast nieteens voor de geest halen. Dus echt indrukwekkend zal het niet geweest zijn wat hij neer heeft weten te zetten. En dan zou hij nu weten hoe alles werkt en hoe te spelen. Kansloos....(net als z'n zusje trouwens)
Kom net in een VV tekst de naam "Ferhat" tegen...dus dat zal hem wel zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oef..hebbik niet opgelet dusHeeft het beestje nog een naam?En waarom is Sharon eigenlijk gestopt?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kom net in een VV tekst de naam "Ferhat" tegen...dus dat zal hem wel zijn.
Mogguhquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here, heb alle BB's gezien, maar die gast zegt me niets
Poekie is cool....quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Jij kunt je vast vinden in de teksten van Poekie Roekie?
Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef T-lex het volgende:
Poekie is cool....Heb soms zelfs het idee dat ze mijn post copieerd voor op VV.
![]()
quote:
Laat hem dat ding nou eens showen. Zelfs als hetero man ben ik inmiddels wel heel benieuwd naar de werkelijke omvangquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
Ow...Palma was geschrokken van de inhoud van Brian z'n boxer...vandaar alle hilariteit net.![]()
Amanda besluit maar is beneden te gaan kijken bij Brian.
3 keer in een jaar een meisje laten klaarkomen, loop mijn huisje maar voorbijquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Laat hem dat ding nou eens showen. Zelfs als hetero man ben ik inmiddels wel heel benieuwd naar de werkelijke omvangMoet wel heel hilarisch zijn aan de reacties van de dames te horen steeds.....
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijven hé...het is hier soms net de Party.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
3 keer in een jaar een meisje laten klaarkomen, loop mijn huisje maar voorbij
Dat heeft Amanda toch zelf on stream uitgesproken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef T-lex het volgende:
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijven hé...het is hier soms net de Party.
En dat zeg je tegen mij?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijven hé...het is hier soms net de Party.
Ja het is wel handig als hij zijn gereedschap weet te gebruiken. Mijn buurman heeft ook de hele schuur volstaan met het meest mooie gereedschap, maar als er geklust moet worden huurt hij een professional in.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
3 keer in een jaar een meisje laten klaarkomen, loop mijn huisje maar voorbij
Dat ging toen (maanden geleden) over klaarkomen door alleen penetratie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft Amanda toch zelf on stream uitgesproken?
Of ging dat enkel over penetratieseks?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja het is wel handig als hij zijn gereedschap weet te gebruiken. Mijn buurman heeft ook de hele schuur volstaan met het meest mooie gereedschap, maar als er geklust moet worden huurt hij een professional in.
Ideetje voor Amanda?![]()
[..]
Ja het is wel handig als hij zijn gereedschap weet te gebruiken. Mijn buurman heeft ook de hele schuur volstaan met het meest mooie gereedschap, maar als er geklust moet worden huurt hij een professional in.
Beetje groot is best wel lekker maar goede sex is belangrijkerquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Laat hem dat ding nou eens showen. Zelfs als hetero man ben ik inmiddels wel heel benieuwd naar de werkelijke omvangMoet wel heel hilarisch zijn aan de reacties van de dames te horen steeds.....
en dat bedoel ik dus!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Lul niet, ik respecteer je enorm als user, maar die kip ligt er als een dood vogeltje bijquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat ging toen (maanden geleden) over klaarkomen door alleen penetratie.
Volgens Amanda is Brian totaal niet egoistisch tussen de lakens en komt Amanda 9 van de 10 keer voordat Brian dat doet.
En er zijn genoeg filmpjes op clipser,youtube enz. die dat bevestigen, voor als je echt geinteresseerd bent.
Waarom?quote:
[..]
![]()
Nee, dank je wel, bewaar ze maar voor je privè-verzameling.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat ging toen (maanden geleden) over klaarkomen door alleen penetratie.
Volgens Amanda is Brian totaal niet egoistisch tussen de lakens en komt Amanda 9 van de 10 keer voordat Brian dat doet.
En er zijn genoeg filmpjes op clipser,youtube enz. die dat bevestigen, voor als je echt geinteresseerd bent.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nee, dank je wel, bewaar ze maar voor je privè-verzameling.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian gaat weer koken vanavond. Dat gaat vast weer uitgebakken ossehaas of biefstuk worden.
Volgens mij is Brian nog de minst slechte kok van al die wannabees daar. Jaap, Huub, Claire of die kleuter met stopverf in d'r borstjes kunnen het vast niet beter.
wil niet meteen de huubfan uithangen maar hij kookt beter als brianquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian gaat weer koken vanavond. Dat gaat vast weer uitgebakken ossehaas of biefstuk worden.
Volgens mij is Brian nog de minst slechte kok van al die wannabees daar. Jaap, Huub, Claire of die kleuter met stopverf in d'r borstjes kunnen het vast niet beter.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wil niet meteen de huubfan uithangen maar hij kookt beter als dan brian
Van mij mag je de huubfan uithangen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wil niet meteen de huubfan uithangen maar hij kookt beter als brian
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Sex met mongolen! Wij willen sex met mongolen! Sex met mongoooooolen, wij willen sex met mongolen. (op de muziek van Guantanamera)quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kinderporno, sex met een debieltje
De homo universalis heeft dus ook zijn grenzen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Sex met mongolen! Wij willen sex met mongolen! Sex met mongoooooolen, wij willen sex met mongolen. (op de muziek van Guantanamera)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Er is een nieuwe poll bij villa vandaag,wie moet er gastspeler worden.Lieke,Nadia of Selene kan je uit kiezen.Nou laat maar.
Als je het hem zou vragen, issie ook nog de beste kok daarquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:45 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
De homo universalis heeft dus ook zijn grenzen...
Ooit had Brian eens commentaar op het koken van Lieke, dat alles via het boekje ging.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
En dan ook nog zo doorbakken dat je het beter onder je schoenen kunt plakken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef Margo37 het volgende:
Ooit had Brian eens commentaar op het koken van Lieke, dat alles via het boekje ging.
Zelf heb ik hem nog niet veel anders zien maken dan Ossehaas?
Originaliteit straalt ervan af!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Er is een nieuwe poll bij villa vandaag,wie moet er gastspeler worden.Lieke,Nadia of Selene kan je uit kiezen.Nou laat maar.
amanda liet gister al vallen dat lieke komtquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
JAAAAA!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
NENA wil ik als gastspeelster!
Ja!! Of wie dan ook, maar niet die eerder-genoemden. Dat LL er niet bij stond..... of zal die nog op vakantie zijn vanwege die strijkers?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
Laat ze stikken met die kutpolls van ze.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Dat doen ze toch niet.Die is tegen Brian en dat mag nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
En de voorlopige uitslag:quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
Heb je gestemd,ik weiger hetquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
En de voorlopige uitslag:
Selène 6%
Lieke 76%
Nadia 18%
Alsjeblieft geen Lieke met d'r neppe gevoel. Dan nog tien keer zo lief Nadia, en daar heb ik al de schurft aan, kenjenagaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef akveor het volgende:
En de voorlopige uitslag:
Selène 6%
Lieke 76%
Nadia 18%
Dan zitten we alsnog met Lieke opgescheept.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
(in Amanda's geval kan er een uitzondering gemaakt worden en kan 1 van haar "vriendinnen" uitgenodigd worden)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zitten we alsnog met Lieke opgescheept.
geeeeeeeeen flauw idee!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
Wat staat er op Kaat! Weet jij dat!
hij heeft een afspraak bij de kaakchirurg, 32 gaatjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:58 schreef kissa het volgende:
Waarom is Mikey niet aan het werk? Is hij ontslagen?
Vast anti Pooier en Delquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:07 schreef mootie het volgende:
Wat gek dat ze het tuigje niet laten zien on stream.
Dat wordt een kunstgebit?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij heeft een afspraak bij de kaakchirurg, 32 gaatjes
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij heeft een afspraak bij de kaakchirurg, 32 gaatjes
Heel opvallend. DGK en RTL moeten het hebben van kijkers en fans. Forums vormen een verzamelplaats van fans, een van de fora stuurt een vliegtuigje en dat durven ze niet in beeld te brengen. Waar zou RTL bang voor zijn ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Regie... shotje van het vliegtuigje AUB.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:13 schreef farscapevr6 het volgende:
mooie prijs om weg te geven vanmiddag in de radio uitzending
de streamer die als eerst in de kooi is mag al mike z n rotte tanden uit z n bek slaan
Van Nowlivequote:
Omdat het reclame voor Now live is en die wilde toch ook een demonstratie bij het hek.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel opvallend. DGK en RTL moeten het hebben van kijkers en fans. Forums vormen een verzamelplaats van fans, een van de fora stuurt een vliegtuigje en dat durven ze niet in beeld te brengen. Waar zou RTL bang voor zijn ?
Ik denk dat op deze manier die demonstratie nog wel gaat komen .......quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat het reclame voor Now live is en die wilde toch ook een demonstratie bij het hek.
Ik probeer er nog een 'positieve' draai aan te geven, misschien gebruiken ze de shots van Huub en Claire en samen met vliegtuigje 2.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel opvallend. DGK en RTL moeten het hebben van kijkers en fans. Forums vormen een verzamelplaats van fans, een van de fora stuurt een vliegtuigje en dat durven ze niet in beeld te brengen. Waar zou RTL bang voor zijn ?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef petraa het volgende:
H: Het zou gaaf zijn als ze spelinformatie op zo'n sleep zetten. Talpa ernaast vliegen met een vliegtuigje met een zwarte streep.
Oke thanxquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef petraa het volgende:
H: Het zou gaaf zijn als ze spelinformatie op zo'n sleep zetten. Talpa ernaast vliegen met een vliegtuigje met een zwarte streep.
Vaporizingquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef T-lex het volgende:
Hoor net dat er twee F16's vertrekken vanaf vliegbasis Volkel om wat te onderscheppen boven Eemnes.![]()
De B&A fans slaan terug...
die kennen alleen maar geweld ja, ipv een normaal gesprek te kunnen voeren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef T-lex het volgende:
Hoor net dat er twee F16's vertrekken vanaf vliegbasis Volkel om wat te onderscheppen boven Eemnes.![]()
Hehe, eindelijkkkkkk! Top Cap van jou!quote:
Tijd voor je pammetjes, vriendquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef T-lex het volgende:
Moet ook altijd met geweld he,ze kunnen niet anders.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef T-lex het volgende:
Shoppen, mag het?quote:
En... gemist... gelukkig was BQ alert....quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was een hele korte shot .......
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet ook altijd met geweld he,ze kunnen niet anders.
Vooruit, voor deze ene keerquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shoppen, mag het?![]()
On Topic: Gitaar alert.
Betaal de streams en vind dat genoeg.Ga verder geen euro uitgeven aan die lui daar.Ze hebben ook schijt aan ons.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijkkkkkk! Top Cap van jou!![]()
Wat deed die helicopter opeens in beeld?
Oké, nu 40 minuutjes wachten en dan nr 2 van de franse fans.
Kunnen we dit met Fok trouwens ook?
Ik wel hoor, met dit soort actie's doe ik graag mee! Ik ben en blijf een Hubistquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Betaal de streams en vind dat genoeg.Ga verder geen euro uitgeven aan die lui daar.Ze hebben ook schijt aan ons.
http://luchtreclame.nu/vliegtuig.htmquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijkkkkkk! Top Cap van jou!![]()
Wat deed die helicopter opeens in beeld?
Oké, nu 40 minuutjes wachten en dan nr 2 van de franse fans.
Kunnen we dit met Fok trouwens ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |