quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kom net in een VV tekst de naam "Ferhat" tegen...dus dat zal hem wel zijn.
Mogguhquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here, heb alle BB's gezien, maar die gast zegt me niets
Poekie is cool....quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Jij kunt je vast vinden in de teksten van Poekie Roekie?
Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef T-lex het volgende:
Poekie is cool....Heb soms zelfs het idee dat ze mijn post copieerd voor op VV.
![]()
quote:
Laat hem dat ding nou eens showen. Zelfs als hetero man ben ik inmiddels wel heel benieuwd naar de werkelijke omvangquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
Ow...Palma was geschrokken van de inhoud van Brian z'n boxer...vandaar alle hilariteit net.![]()
Amanda besluit maar is beneden te gaan kijken bij Brian.
3 keer in een jaar een meisje laten klaarkomen, loop mijn huisje maar voorbijquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Laat hem dat ding nou eens showen. Zelfs als hetero man ben ik inmiddels wel heel benieuwd naar de werkelijke omvangMoet wel heel hilarisch zijn aan de reacties van de dames te horen steeds.....
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijven hé...het is hier soms net de Party.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
3 keer in een jaar een meisje laten klaarkomen, loop mijn huisje maar voorbij
Dat heeft Amanda toch zelf on stream uitgesproken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef T-lex het volgende:
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijven hé...het is hier soms net de Party.
En dat zeg je tegen mij?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijven hé...het is hier soms net de Party.
Ja het is wel handig als hij zijn gereedschap weet te gebruiken. Mijn buurman heeft ook de hele schuur volstaan met het meest mooie gereedschap, maar als er geklust moet worden huurt hij een professional in.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
3 keer in een jaar een meisje laten klaarkomen, loop mijn huisje maar voorbij
Dat ging toen (maanden geleden) over klaarkomen door alleen penetratie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft Amanda toch zelf on stream uitgesproken?
Of ging dat enkel over penetratieseks?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja het is wel handig als hij zijn gereedschap weet te gebruiken. Mijn buurman heeft ook de hele schuur volstaan met het meest mooie gereedschap, maar als er geklust moet worden huurt hij een professional in.
Ideetje voor Amanda?![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja het is wel handig als hij zijn gereedschap weet te gebruiken. Mijn buurman heeft ook de hele schuur volstaan met het meest mooie gereedschap, maar als er geklust moet worden huurt hij een professional in.
Beetje groot is best wel lekker maar goede sex is belangrijkerquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Laat hem dat ding nou eens showen. Zelfs als hetero man ben ik inmiddels wel heel benieuwd naar de werkelijke omvangMoet wel heel hilarisch zijn aan de reacties van de dames te horen steeds.....
en dat bedoel ik dus!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Lul niet, ik respecteer je enorm als user, maar die kip ligt er als een dood vogeltje bijquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat ging toen (maanden geleden) over klaarkomen door alleen penetratie.
Volgens Amanda is Brian totaal niet egoistisch tussen de lakens en komt Amanda 9 van de 10 keer voordat Brian dat doet.
En er zijn genoeg filmpjes op clipser,youtube enz. die dat bevestigen, voor als je echt geinteresseerd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |