En dan ook nog zo doorbakken dat je het beter onder je schoenen kunt plakken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef Margo37 het volgende:
Ooit had Brian eens commentaar op het koken van Lieke, dat alles via het boekje ging.
Zelf heb ik hem nog niet veel anders zien maken dan Ossehaas?
Originaliteit straalt ervan af!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Er is een nieuwe poll bij villa vandaag,wie moet er gastspeler worden.Lieke,Nadia of Selene kan je uit kiezen.Nou laat maar.
amanda liet gister al vallen dat lieke komtquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Er is een nieuwe poll bij villa vandaag,wie moet er gastspeler worden.Lieke,Nadia of Selene kan je uit kiezen.Nou laat maar.
JAAAAA!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
NENA wil ik als gastspeelster!
Ja!! Of wie dan ook, maar niet die eerder-genoemden. Dat LL er niet bij stond..... of zal die nog op vakantie zijn vanwege die strijkers?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
Laat ze stikken met die kutpolls van ze.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Dat doen ze toch niet.Die is tegen Brian en dat mag nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
En de voorlopige uitslag:quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef rooie3 het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
Heb je gestemd,ik weiger hetquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
En de voorlopige uitslag:
Selène 6%
Lieke 76%
Nadia 18%
Alsjeblieft geen Lieke met d'r neppe gevoel. Dan nog tien keer zo lief Nadia, en daar heb ik al de schurft aan, kenjenagaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef akveor het volgende:
En de voorlopige uitslag:
Selène 6%
Lieke 76%
Nadia 18%
Dan zitten we alsnog met Lieke opgescheept.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
(in Amanda's geval kan er een uitzondering gemaakt worden en kan 1 van haar "vriendinnen" uitgenodigd worden)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zitten we alsnog met Lieke opgescheept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |