degraderenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:10 schreef xFriendx het volgende:
We schoppen alleen Van Gaal weg als we degraderen, niet Makaay
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef Eduard37 het volgende:
Als Feyenoord een beetje lef had, dan zouden ze vol op de aanval spelen en winnen ze met 3, 4 nul.
Ze maken het zichzelf ook wel moeilijk. Waarom?
0-1quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoeveel staat het?
cziommerquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef Eduard37 het volgende:
Coimer.......of hoe je dat ook schrijft eruit. Terecht!
ze hebben makaay er uit geschoptquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:21 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom leunt Feyenoord zo achterover. Is AZ zo goed?
Ligt die eruit dan? Mols niet ingebracht? Die doet het waarschijnlijk nog beter dan Makaay.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze hebben makaay er uit geschopt
dus geen spits pover
Ben je van mening veranderd??quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Eduard37 het volgende:
ha ha ha
Wat een klungelploeg.....
Lopen zelfs zonder na te denken tegen mekaar op.
Ben flexibel. En toen wist ik nog niet wat ik nu weet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een paar maanden terug zat je AZ nog zo te verdedigen
Ach ja denk dat in de zomer echt de hoofdpijn komt voor AZ bepalende spelers gaan weg... al denken heel veel dat ze gaan blijvenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ben flexibel. En toen wist ik nog niet wat ik nu weet.
Ben jij wel een Ajacied?quote:
Hij moet de verdedigers naar zich toetrekken. Mooiboy jeweettoch...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Eduard37 het volgende:
Elke bal die Pelle krijgt wordt door hem teruggespeeld.
Wat is zijn rol eigenlijk?
Kvond em wel lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
niemand die het een smerige overtreding vond ofzo ?
Niks aan de hand joh.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
niemand die het een smerige overtreding vond ofzo ?
Ja, dat vroeg ik mij af. Hoe komen ze van bepaalde spelers af dan? Ze hebben toch voor 20 miljoen ingekocht en ze hebben allemaal langjarige contracten toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach ja denk dat in de zomer echt de hoofdpijn komt voor AZ bepalende spelers gaan weg... al denken heel veel dat ze gaan blijven
Als ze echt goed zijn komt er belangstelling voor ze en zijn ze weg. De rest blijft gewoon en gaat ze geld kosten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij af. Hoe komen ze van bepaalde spelers af dan? Ze hebben toch voor 20 miljoen ingekocht en ze hebben allemaal langjarige contracten toch?
Nee, hoog over door onze Italiaan volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Eduard37 het volgende:
Doelpunt?
Bij mij zijn ze nog bezig met de scheids.
Vandaar ook een ''quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Eduard37 het volgende:
Doelpunt?
Bij mij zijn ze nog bezig met de scheids.
Hebben ze daar een overschot aan scheidsrechters of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Chadi het volgende:
Trouwens die belgische scheidsrechter daar hebben wij er ook een dozijn van.
Je woont in België?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Chadi het volgende:
Trouwens die belgische scheidsrechter daar hebben wij er ook een dozijn van.
Ja zie het nu....quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, hoog over door onze Italiaan volgens mij.
Geloof het niet! Gewoon slechte aankoop. Die vent kan echt niet voetballen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Chadi het volgende:
Pelle heeft een jaar of twee drie nodig en dan kan het een topper worden.
Waar zijn dan zoveel Belgische scheidsrechters?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
NopeMaar als ik zie wat ze wekelijks in de eredivisie doen jezus slecht hoor.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
vieze schoper die donkere bij az
spangen speler?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
jaliens vieze vuile spangen speler
Wordt gezellig met het WKquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:57 schreef detulp050 het volgende:
Ik vraag me af wat hoger is: de euromast of de bloeddruk van jorien
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
jaliens vieze vuile spangen speler
Jij bent serieus na 1995 geboren? Of ben je echt geen Ajacied?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:57 schreef Chadi het volgende:
hahahah leeg stadionen dan nog Louis rot op
Hij is spang joooowww je weet..quote:
Als hij nou een hekel heeft aan Louis, wat zit je nou hele tijd op hem te zeuren zegquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent serieus na 1995 geboren? Of ben je echt geen Ajacied?
Van Gaal wie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
gescheurde enkelbandquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer. Al wat bekend over makaay?
So What? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je kunt als Ajacies geen hekel hebben aan van Gaal volgens jou?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hem wat gevraagt wordt, niet alleen door mij, en hij geeft daar geen antwoord op, dan vraag ik dat nog een keer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Als hij nou een hekel heeft aan Louis, wat zit je nou hele tijd op hem te zeuren zeg
Die gozer denkt dat ajacieden hun hele leven Louis moeten adorerenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
So What? Wat heeft dat ermee te maken?
Nee jij doet al de hele tijd alsof ajacieden geen hekel mogen hebben aan van Gaal dat weet je bestquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hem wat gevraagt wordt, niet alleen door mij, en hij geeft daar geen antwoord op, dan vraag ik dat nog een keer.
Nee, Lakicquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die gozer denkt dat ajacieden hun hele leven Louis moeten adoreren
Nee hoor, maar een beetje respect voor zo'n man als Louis mag welquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die gozer denkt dat ajacieden hun hele leven Louis moeten adoreren
Dat kan ik mij inderdaad niet voorstellen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
Je kunt als Ajacies geen hekel hebben aan van Gaal volgens jou?
ik zou zelfs willen zeggen ongezond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:01 schreef Eduard37 het volgende:
10 westrijden niet gewonnen. Zelfs ploegen met mindere spelers weten te winnen.
Dit is echt niet meer gezond!
dat is iets anders maar ik kan me best voorstellen dat mensen een hekel krijgen aan die arrogante houding in de media en het altijd beter wetenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan ik mij inderdaad niet voorstellen.
jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef Eduard37 het volgende:
Heeft Makaay een gescheurde enkelband?
Respect ? Als hij zelf een greintje respect heeft dan neemt ie verantwoordelijkheid en stapot ie op. Hij teert op die twee jaar bij Ajax al heel zijn leven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een beetje respect voor zo'n man als Louis mag wel
WTFquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef Eduard37 het volgende:
Heeft Makaay een gescheurde enkelband?
Die twee jaar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Respect ? Als hij zelf een greintje respect heeft dan neemt ie verantwoordelijkheid en stapot ie op. Hij teert op die twee jaar bij Ajax al heel zijn leven.
Huilliequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #107: AZ schopt Makaay weg
pak je hem nog mee venom ?
Ik gun het niemand eigenlijkquote:
Nou beterschap dan maar.quote:
Oh en natuurlijk de uitschakeling tegen Auxere waarna die menzo zonder respect weg stuurde in feite.quote:
Hij heeft ALLES gewonnen met onze club wat er te winnen viel. En dat hij Menzo passeerde voor Van der Sar is inderdaad een grote fout geweestquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh en natuurlijk de uitschakeling tegen Auxere waarna die menzo zonder respect weg stuurde in feite.
:Q :Q :Q :Q :Qquote:
Loop hier nou het schijnheilige boontje uit te hangen. In het verleden heb je zelf ook spelers het slechtste toegewenst dus STFU please.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mag je dat zomaar zeggen op fok dan /
kreeg ik ook een banquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loop hier nou het schijnheilige boontje uit te hangen. In het verleden heb je zelf ook spelers het slechtste toegewenst dus STFU please.
Dat is zo, wat de consequenties zijn merk je vanzelf wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loop hier nou het schijnheilige boontje uit te hangen. In het verleden heb je zelf ook spelers het slechtste toegewenst dus STFU please.
Kan je je die overtreding van Bronckhorst nog herinneren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
augustien ging op de binnenkant van de enkel staan
wat een klootzak
verkeerde topicquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Is Totenham de hele wedstrijdc al zo slecht ?
So ? De rest van zijn leven moet ik hem aanbidden?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft ALLES gewonnen met onze club wat er te winnen viel. En dat hij Menzo passeerde voor Van der Sar is inderdaad een grote fout geweest
Dat zeg ik niet. Alleen dat je constant roept dat hij op moet rotten, terwijl het niet eens je club is, vind ik behoorlijk respectloos en dan weet je echt absoluut niet wat Van Gaal allemaal voor onze club betekend heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
So ? De rest van zijn leven moet ik hem aanbidden?
Ja, maar onze spits speelde gewoon door én scoorde daarna ook nog.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kan je je die overtreding van Bronckhorst nog herinneren?
Gast met zulke beelden komen Overmars en Maxwell weer huilend in me hoofd voorquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef Eduard37 het volgende:
Voelde je het knakken.......?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zou zo me winst willen inleveren voor een fitte makaay
onderzoek naar augustien neem ik aan ?
Pas nou opquote:
Ik qoutte Barbara...... maar sterkte me je beelden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast met zulke beelden komen Overmars en Maxwell weer huilend in me hoofd voor..
Van Gaal moet gewoon terug naar huis komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef Eduard37 het volgende:
Van Gaal wordt dan eindelijk realistisch. Die stelling van we kunnen nog 55 punten halen is snel vergeten!
Pure onzin wat je nu zegt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen dat je constant roept dat hij op moet rotten, terwijl het niet eens je club is, vind ik behoorlijk respectloos en dan weet je echt absoluut niet wat Van Gaal allemaal voor onze club betekend heeft.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:27 schreef Eduard37 het volgende:
Wat is dat dan? Tottenhem 0-1
Even andere topic kijken. PSV dus niet al te goed bezig. Helaas. Verlenging. Ga denk ik toch even de tv aanzetten....quote:
iemand van az vond het nodig om zijn enkelband te verklotequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist wat betreft Makaay?
Ach hij heeft er toch 2.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iemand van az vond het nodig om zijn enkelband te verklote
Want? Wat kan jou het schelen of Van Gaal door blijft kloten bij az of niet?quote:
wie dat niet ziet in de herhaling is net zo blind/achterlijk als de scheidsrechterquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Smerige overtreding op Makaay trouwens ja. Jammer dat ze Agustien niet even voor de camera haalden. Makaay was er in ieder geval van overtuigt dat het opzet was van Agustien.
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehehe we gaan AZ inhalen zaterdag !!!
Tsjah, gebeurt nou eenmaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iemand van az vond het nodig om zijn enkelband te verklote
Het zou nog mooier zijn als we tegen hen moeten in de playoffs voor Intertotoquote:
Wat een idioot idd die scheids, die mag zich echt een portie gaan schamenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wie dat niet ziet in de herhaling is net zo blind/achterlijk als de scheidsrechter
Ik heb Feyenoord al een tijdje geen makkelijke overwinning meer zien maken, maar ik verwacht dat de drie puntjes wel haalbaar moeten zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen naar Feyenoord - VVV verwacht een makkelijke 3-0 + overwinning voor ons aller Feyenoord.
Met als hoogtepunt het broodje Gyros.
Doelpunten van Gio, Landzaat en Guzman
tegen sparta thuis met kerst de laatste, beetje makkelijke overwinningquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:17 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord al een tijdje geen makkelijke overwinning meer zien maken, maar ik verwacht dat de drie puntjes wel haalbaar moeten zijn...
misschien wel 1 van de laatste wedstrijden van vitessequote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Zaterdag,19.30 uur:
NAC Breda - Excelsior
20.00 uur:
Feyenoord - VVV-Venlo
FC Twente - Vitesse
De Graafschap - Heracles Almelo
Hup Excelsior, VVV en Fietstas.
Ik hoop met je mee dat jullie winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wij spelen morgen uit tegen de Graafschap![]()
Bij winst verliest de Graafschap aansluiting, bij verlies krijgen ze een laatste strohalm in handen.
Denk je?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien wel 1 van de laatste wedstrijden van vitesse
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hup Heracles inderdaad. Maar fuck utrecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:13 schreef BigKahuna het volgende:
Forza heracles en degene die tegen AZ speelt.
Nieuws gemist?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, Leo Driessen zit in zijn favoriete stadion.
echt subtiel bracht ie het niet neequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, Leo Driessen zit in zijn favoriete stadion.
Wat zei ie?quote:
Na zeven minuten?quote:
Jaquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.
Megadinges dekte Denneboom niet erg best bij die 1-0, De Mos denkt niet na en slachtofferd hem DIRECT
Nou wisselen....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:14 schreef TheGeneral het volgende:
En wat deed de Mos dan?
www.myp2p.eu ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:13 schreef sirmike het volgende:
niemand verzorgt de gifjes:(
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.
Megadinges dekte Denneboom niet erg best bij die 1-0, De Mos denkt niet na en slachtoffert hem DIRECT
Sinds de 1-0 al hehequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:17 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord gewoon onder druk in eigen huis!
Dat is wel een aardige speler.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:16 schreef The_Verve het volgende:
Idabdelhay. 1-0 voor NAC.
Die kerel heeft al 9!!! (negen!!!) gele kaartenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:15 schreef The_Verve het volgende:
NAC - Excelsior: Bandjar krijgt zojuist de laatste waarschuwing van Nijhuis. Die heeft al geel en zal dus in de rust wel worden gewisseld...
Leo klinkt altijd depressiefquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:18 schreef Fiskus het volgende:
hoor de teleurstelling in de stem van leo![]()
Deze maakte hij per ongeluk. Lurling schoot op de paal en hij liep er tegen aan...quote:
Op de goede plaats staan is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:22 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Deze maakte hij per ongeluk. Lurling schoot op de paal en hij liep er tegen aan...
Die tellen ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:22 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Deze maakte hij per ongeluk. Lurling schoot op de paal en hij liep er tegen aan...
Dat klopt ja...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij wisselde De Mos al na vijf minuten in plaats van zeven minuten.
Je had die blik in de ogen van Megadinges moeten zien... Vol ongeloofquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij wisselde De Mos al na vijf minuten in plaats van zeven minuten.
WTF ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:25 schreef DarkShine het volgende:
Live Eredivisieverslagen #108: Come on Venlo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |