Hij heeft ALLES gewonnen met onze club wat er te winnen viel. En dat hij Menzo passeerde voor Van der Sar is inderdaad een grote fout geweestquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh en natuurlijk de uitschakeling tegen Auxere waarna die menzo zonder respect weg stuurde in feite.
:Q :Q :Q :Q :Qquote:
Loop hier nou het schijnheilige boontje uit te hangen. In het verleden heb je zelf ook spelers het slechtste toegewenst dus STFU please.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mag je dat zomaar zeggen op fok dan /
kreeg ik ook een banquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loop hier nou het schijnheilige boontje uit te hangen. In het verleden heb je zelf ook spelers het slechtste toegewenst dus STFU please.
Dat is zo, wat de consequenties zijn merk je vanzelf wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loop hier nou het schijnheilige boontje uit te hangen. In het verleden heb je zelf ook spelers het slechtste toegewenst dus STFU please.
Kan je je die overtreding van Bronckhorst nog herinneren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
augustien ging op de binnenkant van de enkel staan
wat een klootzak
verkeerde topicquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Is Totenham de hele wedstrijdc al zo slecht ?
So ? De rest van zijn leven moet ik hem aanbidden?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft ALLES gewonnen met onze club wat er te winnen viel. En dat hij Menzo passeerde voor Van der Sar is inderdaad een grote fout geweest
Dat zeg ik niet. Alleen dat je constant roept dat hij op moet rotten, terwijl het niet eens je club is, vind ik behoorlijk respectloos en dan weet je echt absoluut niet wat Van Gaal allemaal voor onze club betekend heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
So ? De rest van zijn leven moet ik hem aanbidden?
Ja, maar onze spits speelde gewoon door én scoorde daarna ook nog.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kan je je die overtreding van Bronckhorst nog herinneren?
Gast met zulke beelden komen Overmars en Maxwell weer huilend in me hoofd voorquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef Eduard37 het volgende:
Voelde je het knakken.......?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zou zo me winst willen inleveren voor een fitte makaay
onderzoek naar augustien neem ik aan ?
Pas nou opquote:
Ik qoutte Barbara...... maar sterkte me je beelden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast met zulke beelden komen Overmars en Maxwell weer huilend in me hoofd voor..
Van Gaal moet gewoon terug naar huis komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef Eduard37 het volgende:
Van Gaal wordt dan eindelijk realistisch. Die stelling van we kunnen nog 55 punten halen is snel vergeten!
Pure onzin wat je nu zegt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen dat je constant roept dat hij op moet rotten, terwijl het niet eens je club is, vind ik behoorlijk respectloos en dan weet je echt absoluut niet wat Van Gaal allemaal voor onze club betekend heeft.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:27 schreef Eduard37 het volgende:
Wat is dat dan? Tottenhem 0-1
Even andere topic kijken. PSV dus niet al te goed bezig. Helaas. Verlenging. Ga denk ik toch even de tv aanzetten....quote:
iemand van az vond het nodig om zijn enkelband te verklotequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist wat betreft Makaay?
Ach hij heeft er toch 2.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iemand van az vond het nodig om zijn enkelband te verklote
Want? Wat kan jou het schelen of Van Gaal door blijft kloten bij az of niet?quote:
wie dat niet ziet in de herhaling is net zo blind/achterlijk als de scheidsrechterquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Smerige overtreding op Makaay trouwens ja. Jammer dat ze Agustien niet even voor de camera haalden. Makaay was er in ieder geval van overtuigt dat het opzet was van Agustien.
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehehe we gaan AZ inhalen zaterdag !!!
Tsjah, gebeurt nou eenmaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iemand van az vond het nodig om zijn enkelband te verklote
Het zou nog mooier zijn als we tegen hen moeten in de playoffs voor Intertotoquote:
Wat een idioot idd die scheids, die mag zich echt een portie gaan schamenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wie dat niet ziet in de herhaling is net zo blind/achterlijk als de scheidsrechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |