Ik heb Feyenoord al een tijdje geen makkelijke overwinning meer zien maken, maar ik verwacht dat de drie puntjes wel haalbaar moeten zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen naar Feyenoord - VVV verwacht een makkelijke 3-0 + overwinning voor ons aller Feyenoord.
Met als hoogtepunt het broodje Gyros.
Doelpunten van Gio, Landzaat en Guzman
tegen sparta thuis met kerst de laatste, beetje makkelijke overwinningquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:17 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord al een tijdje geen makkelijke overwinning meer zien maken, maar ik verwacht dat de drie puntjes wel haalbaar moeten zijn...
misschien wel 1 van de laatste wedstrijden van vitessequote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Zaterdag,19.30 uur:
NAC Breda - Excelsior
20.00 uur:
Feyenoord - VVV-Venlo
FC Twente - Vitesse
De Graafschap - Heracles Almelo
Hup Excelsior, VVV en Fietstas.
Ik hoop met je mee dat jullie winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wij spelen morgen uit tegen de Graafschap![]()
Bij winst verliest de Graafschap aansluiting, bij verlies krijgen ze een laatste strohalm in handen.
Denk je?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien wel 1 van de laatste wedstrijden van vitesse
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hup Heracles inderdaad. Maar fuck utrecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:13 schreef BigKahuna het volgende:
Forza heracles en degene die tegen AZ speelt.
Nieuws gemist?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, Leo Driessen zit in zijn favoriete stadion.
echt subtiel bracht ie het niet neequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, Leo Driessen zit in zijn favoriete stadion.
Wat zei ie?quote:
Na zeven minuten?quote:
Jaquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.
Megadinges dekte Denneboom niet erg best bij die 1-0, De Mos denkt niet na en slachtofferd hem DIRECT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |