Tuinfluiter!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Muziek bij het radioprogramma van Nienke op 100%nl.
http://www.clipser.com/watch_video/123739&mvpageno=1
Filmpje: Met veel dank aan film-makers MariaAlex.
Tis zo'n echte Zaagmansdag. Ach, m'n huis is wel weer schoon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:
Aansluit op een slome woensdag.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Muziek bij het radioprogramma van Nienke op 100%nl.
http://www.clipser.com/watch_video/123739&mvpageno=1
Filmpje: Met veel dank aan film-makers MariaAlex.
Mijn huis schoonmaken? Vanavond in mijn plaats gaan poweryoga-en? Nu in mijn plaats een stuk schrijven over Casablanca?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:59 schreef dieenebart het volgende:
Tis zo'n echte Zaagmansdag. Ach, m'n huis is wel weer schoon.
Kan ik iemand ergens blij mee maken?
En ze heeft modellenwerk gedaan en een moedervlek op haar bovenlip laten weghalen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef Disana het volgende:
Nienke: Jij hebt een leuke moeder he.
Amanda: Ja!
Oh, en Amanda's moeder rookt niet.
Ja en Ja...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:49 schreef blomst het volgende:
Hebben Amanda en brian vandaag al gesproken?
Of is de ruzie weer achter de rug?
Heb je die grote harde kop van Danielle gezien (die sprekend op haar lijkt). Ik kan het me nauwelijks voorstellen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze heeft modellenwerk gedaan en een moedervlek op haar bovenlip laten weghalen.
Zal wel zelfde soort modellenwerk zijn als wat Amanda gedaan heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je die grote harde kop van Danielle gezien (die sprekend op haar lijkt). Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
Misschien bedoelde ze met modellenwerk gewoon het 'modellenwerk' wat Amanda zelf ook heeft gedaan... 1 keer met je blote reet in een weekblad en weer iets voor op je cvquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je die grote harde kop van Danielle gezien (die sprekend op haar lijkt). Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
'Casablanca': de stad of de film? Wil je wat weten over slavinnen tienerhoertjes met dichtgenaaide maagdenvliezen en uitgescheurde endeldarmen, of gewoon iets over Ingrid Bergmanquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn huis schoonmaken? Vanavond in mijn plaats gaan poweryoga-en? Nu in mijn plaats een stuk schrijven over Casablanca?
Of draai maar een jointje voor me, dan komt het wel goed met alles.
Ja je loopt er maar zo uitgescheurde endeldarmen van op.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
Vinnik nog erger als dan rubberen afwashandschoenen...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je loopt er maar zo uitgescheurde endeldarmen van op.
Of nee wacht, eh.. ik bedoel natuurlijk: on topic.
Zout eens op en ga je strandstoel zoeken, Gert.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je loopt er maar zo uitgescheurde endeldarmen van op.
Of nee wacht, eh.. ik bedoel natuurlijk: on topic.
De stad. Met een stukje van de film, want je kunt nog steeds Rick's bezoeken. Maar ik denk niet dat de lunchgaste nwaar ik voor schrijf zitten te wachten op stukjes endeldarm bij hun salade ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
'Casablanca': de stad of de film? Wil je wat weten over slavinnen tienerhoertjes met dichtgenaaide maagdenvliezen en uitgescheurde endeldarmen, of gewoon iets over Ingrid Bergman![]()
Jointje ligt klaar, kom maar halen na je werk![]()
Poweryoga? Kan ik je een plezier doen door je er van te weerhouden er ooit nog naar toe te gaan? Vinnik nog erger als dan rubberen afwashandschoenen...
Kinga en Scandalous, jullie hebben natuurlijk gelijk. Stom dat ik daar niet eens aan dachtquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze met modellenwerk gewoon het 'modellenwerk' wat Amanda zelf ook heeft gedaan... 1 keer met je blote reet in een weekblad en weer iets voor op je cv
Maar ik ben nu onderhand wel benieuwd naar haar moederIk kan niet wachten tot Amanda een keer bij Rayman is Laat te gast is. "Vertel me schatje, wie is je vader wie is je moeder"
Jamaar Copycat begon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Zout eens op en ga je strandstoel zoeken, Gert.
Jemig, een COS met mijn nick in de TT, ik word er verlegen van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:49 schreef Disana het volgende:
Is Jaap een keer in beeld en zegt hij wat, schakelen ze gelijk wéér over naar Amanda.
Moet je niet doen, 't is gewoon humor. Enneh... eigen schuld he, mijn tenen staan nog steeds krom van dat gedichtquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, een COS met mijn nick in de TT, ik word er verlegen van.
Qua intelligentie? Of wat omvang betreft?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:54 schreef Dementor het volgende:
Amanda word echt een 2e Jaap als ze zo doorgaat
Omvang dat kind eet nog meer dan dat ik doe.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua intelligentie? Of wat omvang betreft?
dat vraag ik me erstig afquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omvang dat kind eet nog meer dan dat ik doe.
Als haar stofwisseling minder goed gaat werken is ze de klos.
Qua intelligentie komt ze niet eens bij Jaap in de buurt![]()
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:07 schreef Nomrc2 het volgende:
dat vraag ik me erstig af
quote:Jaap krijgt eens een felgekleurde pruik op zijn hoofd. Claire en Astrid vinden het geheel erg komisch maar gaan daarna toch voor een wat simpelere pruik. En dat is het klaar! Jaap kan er niet om lachen en lijkt zich volledig af te sluiten. Gelukkig maar dat het er allemaal weer af mag! “Volgende week woensdag gaan we een heksengrime maken”, vertelt Astrid. “Dus Amanda!”, lacht Palma die even is komen kijken. “Gaan we dat echt doen?”, vraagt Claire enthousiast. De grote Miljonair wordt ondertussen ontdaan van alle grimesporen en Astrid vertrekt weer. Tot volgende week!
is dit een aanval op mijn persoonquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
das toch niet errugquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:16 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, en dat wijf gaat een single uitbrengen?
Geen van beiden, edoch een klein garpje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:21 schreef Nomrc2 het volgende:
is dit een aanval op mijn persoon
of ben je het met mij eens
nou deze keer zal ik het door de vingers zienquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen van beiden, edoch een klein garpje.
En niet schreeuwenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:28 schreef T-lex het volgende:
Amanda wil na de kooi waarschijnlijk de operatie aan haar stembanden ondergaan.
Haar logopedist heeft haar 2 dingen geadviseerd om de kans van slagen te vergroten.
- geen sterke drank meer.
- voorlopig geen zangles.
(komt helemaal goed dus...)
Je gaat me toch niet vertellen dat je luistert naar de "zangles" van Amanda?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
Goh ruimte wel op al mijn glazen hier klappen spontaan!
Ik vroeg me dat laatst ook al af, die logopedist zien we toch helemaal niet meer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:28 schreef T-lex het volgende:
Amanda wil na de kooi waarschijnlijk de operatie aan haar stembanden ondergaan.
Haar logopedist heeft haar 2 dingen geadviseerd om de kans van slagen te vergroten.
- geen sterke drank meer.
- voorlopig geen zangles.
(komt helemaal goed dus...)
Hij was er vorige week nog...en ja was offstream.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat laatst ook al af, die logopedist zien we toch helemaal niet meer.
Zoudat inene van de baan zijn of heeft Amanda haar afspraken off-stream?
Wat een privileges weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij was er vorige week nog...en ja was offstream.
Nope, linkje graag.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van de boksles van Brian, wordt afgezeken door Hans....stomme trut zegt hij...en nog meer ongein
Thanks voor de OP Disanaquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:54 schreef Disana het volgende:
Huub is terug van zijn motorrijles. Het was 'vet'.
Dank je welquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:57 schreef Lady-night het volgende:
http://huubsoppersforum.f(...)-deel-2-t181-20.html
Dat is een opportunistische rib, die speelt op indien nodigquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel. Dus die rat klaagt over een gekneusde rib die hij zgn 3 maanden geleden heeft opgelopen.
Wat een huilie.
Jammer dat Amanda niet zo'n rib heeft, zooooo handig voor onder de dekens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:09 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is een opportunistische rib, die speelt op indien nodig
Who cares?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef blomst het volgende:
Waar is Brian?
Waarschijnlijk omdat ie zichzelf haat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:28 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Jaap altijd een act opvoeren.
oohh je bedoelt de winnaar van de gouden kooi 2008???quote:
stats slaan nergens opquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks voor de OP Disana![]()
Weet iemand hoe laat Huub vertrokken is? Voor de stats...
Donder eens op, je komt hier alleen maar om Huub zwart te maken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
stats slaan nergens op
zou met terug werkende kracht moeten zijn
btw huub staat denk ik wel,op 1
1 week uit de villa
7 maal 24 = 168 uur !!!!!
Dat was idd beter geweest... ik heb een poging gedaan om met terugwerkende kracht dat uit te zoeken maar dat is ondoenlijk. Overigens waren het 5 dagen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
stats slaan nergens op
zou met terug werkende kracht moeten zijn
btw huub staat denk ik wel,op 1
1 week uit de villa
7 maal 24 = 168 uur !!!!!
he iemand moet dat tochquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Donder eens op, je komt hier alleen maar om Huub zwart te maken.
maar met 120 uur achter z'n naam wil niks meer horen over de oneerlijkheid van de febo mtb tot uitjesquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was idd beter geweest... ik heb een poging gedaan om met terugwerkende kracht dat uit te zoeken maar dat is ondoenlijk. Overigens waren het 5 dagen....
Die tellen niet, de redaktie had de beelden niet goed bekekenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar met 120 uur achter z'n naam wil niks meer horen over de oneerlijkheid van de febo mtb tot uitjes
Het was oneerlijk dat ie eruit gezet werd... deze uitjes zijn op vrijwillige basis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar met 120 uur achter z'n naam wil niks meer horen over de oneerlijkheid van de febo mtb tot uitjes
Dan scrol je toch verderquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
voldoet keurig aan je eigen regelsquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was oneerlijk dat ie eruit gezet werd... deze uitjes zijn op vrijwillige basis.
quote:Hoeveel ben je bereid op te geven? Hoelang kun je zonder familie?
Leven in luxe waar je slechts contact kunt hebben met naasten en geliefden dmv Contactpunten.
Grote verhalen over de langszittende in een RLS. My ass dus...
Het leek me een leuk idee om dat wij eens bij gaan houden wanneer de wannabees de villa verlaten, wie dat zijn en waarom. De verdeling lijkt me totaal buiten proporties. Het is natuurlijk totaal oneerlijk wanneer bepaalde wannabees zich buiten de villa zich op deze manier populairder kunnen maken. Het is geen fokking Idols.
Hij staat gewoon voor Jan Doedel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:45 schreef Kaat38 het volgende:
En de rijinstructeur staat braaf te bellen maar niemand doet open
Dat was ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef Kaat38 het volgende:
Was jij dat Prospera, hahaha, nou, eeeh veel plezier ermee, je hebt toch wel minimaal cup D he?
was oneerlijk dat hij trug mocht komenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was oneerlijk dat ie eruit gezet werd... deze uitjes zijn op vrijwillige basis.
Tuurlijk...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was oneerlijk dat hij trug mocht komen
hij heeft 14 uur !!! beeld matriaal gezien in die periode
en wist dus precies hoe overkwam en wat hij aan z'n imag0 moest
das pas oneerlijk
Die gaat ook eerst alleen maar rondjes rijden op een parkeerplaats. Net als Natasia.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef Kinga het volgende:
Neem aan dat Amanda deze les alleen maar mag sturen. No way dat zij zelf net optrok.
Ze hadden beter Copycat dat interview kunnen laten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ff het filmpje gekeken van Brian bij de paarden, wat een mongool is t toch.
Hebben jullie de Revu al gezien? Staat een heel stuk over DGK in. Jaap op de cover. Ze voorspellen wat er gaat gebeuren met de bewoners na de Kooi. Over Amanda en Brian best mild maar Huub kwam er niet al te best vanaf.
Slechte research hebben ze gedaan. Jammer van Revu
D is te kleinquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Ziet het volgende:
jaap: degene met de grootste cupmaat mag ook mee doen met de wedstrijd
zekerquote:
Ik had geschreven dat Albert Verlinden meedeelde dat het format aan geen enkel land was verkocht in de uitzending waarin bekend werd gemaakt dat DGK stopt met als aantekening en dat ik niet weet hoe betrouwbaar deze berichtgeving van RTL Boulevard is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:58 schreef Nomrc2 het volgende:
ff oft
De Gouden Kooi van productiebedrijf Talpa Media is op 2 februari 2007 doorverkocht aan de Amerikaanse zender ABC.
was dit al bekend ?
dit omdat iemand laatst schreef dat DGK no niet in de vs was verkocht
bron wiki
Volgens mij heeft Denemarken het wel gekocht, zover ik weet gaat ABC er wel aan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had geschreven dat Albert Verlinden dit meedeelde (dat het format aan geen enkel land was verkocht) in de uitzending waarin bekend werd gemaakt dat DGK stopt met als aantekening en dat ik niet weet hoe betrouwbaar deze berichtgeving van RTL Boulevard is.
Yep, Huub vroeg het was gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike komt ook weer uit de kroeg
Hij wil natuurlijk de volle 100% BQquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Plofkop moet wachten tot 19.30 uur voordat hij on air gaat. Waarom dan nu al aanwezig?
[ afbeelding ]
Voor ons plezier, kunnen we nog even van hem genieten en tja, hij moet zich even promotenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Plofkop moet wachten tot 19.30 uur voordat hij on air gaat. Waarom dan nu al aanwezig?
[ afbeelding ]
Nightmare on Elmstreetquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kijkt lekker fris uit zn ogen ..
Dat sowieso en dan knallen, lelelelelele.quote:
Well well, die kun je gewoon voor de tv leggen en dan lekker bovenop ploffen. Alleen even overspuiten, ligt er natuurlijk maar aan welke kleur in je interieur past.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
bwian is gewoon KOOL mannquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kijkt lekker fris uit zn ogen ..
34 lessen heeft ze nog maar net gehad, dus kun je niet verwachten dat ze weet waar het gas zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:50 schreef Kinga het volgende:
OMG! Amanda: en helemaal rechts zit het gas?
Ze heeft dus al 34 lessen gehad voor de kooiquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Helemaal rechts zit het gas?
Gaat helemaal goedkomen met de rijlessen.
Dus geen Japen maar Dennixen als lig/zitzak.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Well well, die kun je gewoon voor de tv leggen en dan lekker bovenop ploffen. Alleen even overspuiten, ligt er natuurlijk maar aan welke kleur in je interieur past.
Volgens mij het platenbaasje van Dennis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef blomst het volgende:
wie is dat met de blauwe pet?
o, dacht een collega van Mike.maar mike kwam alleen de poort door.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij het platenbaasje van Dennis.
Qua uiterlijk had dat heel goed gekund, ik lees elders dat hij de plugger is van Dennis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
o, dacht een collega van Mike.maar mike kwam alleen de poort door.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk had dat heel goed gekund, ik lees elders dat hij de plugger is van Dennis.
Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan de term 'het vrouwtje'quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:27 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dennis noemt zichzelf alvast artiest. Voordeel van artiest zijn volgens Dennis: "je bent natuurlijk 's avonds weg, maar overdag kun je bij je vrouwtje zijn."
Hier nog een.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan de term 'het vrouwtje'![]()
Ja, vreselijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan de term 'het vrouwtje'![]()
Hij is droog hè?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
Mijn god zeg die radio kneus waar Nienke mee moet samenwerken is echt een contactgestoorde freak.
Type: simple mind huisje boompje beestje.
Ik ken tonka alleen als in speelgoedauto's, dat bedoel je wrs niet. Wat dan wel?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
Hier nog een.
Maar als Dennis het over Nadia de bouwvakker zegt, is het wel weer onbedoeld komisch. De tonka is meer accuraat.
Van die onverwoestbare autootjes is het wel afgeleid. Zo noemde een vriend van me vroeger (...) altijd vrouwen met een stevig uiterlijk zoals Nadia.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ken tonka alleen als in speelgoedauto's, dat bedoel je wrs niet. Wat dan wel?
Ging over de videoclip,daar lag Nadia op een bed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:03 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Nadia ziet er goed uit, waar is ze?
Nix: die ligt in bed in een hotelkamer![]()
Nix over Jensen; ik gun jouw de aandacht, maar ik ga de show maken.
Ik zit ervan te genieten, je zal die Japio maar niet kennen en krijg je hem zo aan de lijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Ziet het volgende:ze heeft hier geen belang bij en hangt op
kijkcijferrecord van het filmpje "Brian, de paardenbeffer" dan zekerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zijn kijkcijferrecord van gisteren, ik zag echt niks bijzonders aan die cijfers.
Dan hang je dus gewoon op, tochquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit ervan te genieten, je zal die Japio maar niet kennen en krijg je hem zo aan de lijn
Huh? Heeftie al gedate danquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:11 schreef Prospera het volgende:
Mike kan 1 date niet uit zijn hoofd zetten
[ afbeelding ]
Het is misschien iets voor het leven.
Na het fantastische optreden van Bwian gisteren is dat zeer goed te begrijpenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:13 schreef Prospera het volgende:
Dennis moet zeggen waar hij zijn optredens heeft, het wordt niet aangemoedigd dat hij gaat zingen.
Dat nix past goed bij zijn imagequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef Ziet het volgende:
dennis mag er niet een paar signeren en een prijsvraag tegenaan gooien.
hij komt dus eigenlijk nu voor nix
nienke zegt dat hij beter een andere keer langs kan komen daarvoor
En ze moeten Huub er nog wel uitgooien zei je pas.Dus dan is claire er nog langerquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap roept nu wat ik al weken roep. Hij vind Claiere de allerslechtste cast ooit, allertijden..
Volgens mijn statistieken was het gisteren zeker een goede dag, derde of vierde plaats in de ranglijst. Maar geen record. Gisteren (totaal) 787.000 kijkers. Daar komen -geschat- nog 25.000 kijkers bij, die 'vertraagd kijken'.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zijn kijkcijferrecord van gisteren, ik zag echt niks bijzonders aan die cijfers.
Jaap moet z'n dikke muil houden. Hij heeft net zoals Claire maar 9% in de PP.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap roept nu wat ik al weken roep. Hij vind Claiere de allerslechtste cast ooit, allertijden..
das iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap moet z'n dikke muil houden. Hij heeft net zoals Claire maar 9% in de PP.
Jealousy is a bitchquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
das iets om trots op te zijn
vaag vermoeden dat de gemiddelde sms'r het nivo heeft van de dame uit man bijt hond
Jaap is het beste tot nu toequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:36 schreef Kinga het volgende:
Jaap zet zichzelf weer compleet voor lul op de radio...
Dat is zeker mooi verwoordquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef Kaat38 het volgende:
mooooooooi, Dennis verwoord hoe hij over Brian en Huub denkt:
Huub: een oprechte klootzak
Brian: een sneaky klootzak
dan moet hij die gedachte goed vast houden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
Huub denkt erover om deze ontslagronde niemand weg te stemmen ...
Omdat het risico is dat er eind april nog eentje komt en dat hij dan de sjaak is.
waar wonen ze dan? Apart?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef blomst het volgende:
Dennix woont nog niet samen, ze zijn nog iets aan het zoeken.
Om Brian kon ik door al z'n domheid nog lachen... Jaap vind ik gewoon een blamage voor zichzelf.quote:
welke nieuwe regels?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:48 schreef Marieke_B het volgende:
Een voorstel voor het eindspel zou kunnen zijn dat er nog maar 1 ontslagronde komt..
Claire vraagt zich af wanneer de nieuwe regels ingaan: voor of na de komende ontslagronde.
Je moet het ook niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Om Brian kon ik door al z'n domheid nog lachen... Jaap vind ik gewoon een blamage voor zichzelf.
Hèhè eindelijk wordt ie verstandig... De aankomende ontslagronde is nergens voor nodig en helemaal niet als jezelf de meerderheid hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
Huub denkt erover om deze ontslagronde niemand weg te stemmen ...
Omdat het risico is dat er eind april nog eentje komt en dat hij dan de sjaak is.
Wij kennen Jaap, dus nemen hem niet te serieus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo serieus nemen.
zekerquote:
vraag ik me afquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij kennen Jaap, dus nemen hem niet te serieus.
Maar luisteraars van 100% die nooit Kooi kijken (ja die zijn er ook) zullen wel denken: Wat een randdebiel is dat.
Hij heeft er waarschijnlijk meer dan 3 maanden over na lopen denken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moet toegeven, onze Dennix deed eindelijk een goede uitspraak!
Zij mogen toch zelf unaniem indienen hoe de finale er komt uit te zien? De febo neemt dat dan in overweging. Misschien dat ze meer weten voor de laatste donderdag in april.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
[..]
welke nieuwe regels?
Zolang die er niet zijn gaan ze helemaal niet in
Da's niet helemaal waar. Hij zei dat nl ook bij Jensen toen hij er net uit was.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk meer dan 3 maanden over na lopen denken.
Wat vraag je je af:quote:
hij heeft het wel vaker gezegd. Ook dat hij Brian een vieze vuile klootzak vond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk meer dan 3 maanden over na lopen denken.
Die bij Jensen heb ik gemist.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Hij zei dat nl ook bij Jensen toen hij er net uit was.
Daarmee wil ik niet beweren dat het opeens een lampie is ofzo, hell no.
Nou ja, dat andere lampie is er ook. Dimitriquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bij Jensen heb ik gemist.
Ik vind het een goede uitspraak, niets voor Dennis dus
Dat maakt niet uit Disana, alleen al het idéé dat Huub er is,kan Mike niet verdragen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Dames... nog 22 17 minuten en dan... Peking Express!!
Mikey zit er weer niet ontspannen bij. Is hij er nou nog niet overheen? Huub zit niet eens aan tafel.
Mikey is echt het zonnetje in huisquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit Disana, alleen al het idéé dat Huub er is,kan Mike niet verdragen.
yep, want Jaap en Claire gaan pas wat doen als ze met zijn vieren zijn..... dus dat gaat niet opschietenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
Wel lekker slim dat ze weer niet laten weten hoeveel ontslagrondes er komen.Nu moeten we zeker weer tot eind april wachten met actie.
Het word denk niks meer met de acties.Er komt gewoon een finalespel en over is de kooi.Zogenaamd gaan de bewoners het finalespel kiezen,zodat er geen gezeur komt.Brian of Amanda winnen en dat was hetquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Desii het volgende:
[..]
yep, want Jaap en Claire gaan pas wat doen als ze met zijn vieren zijn..... dus dat gaat niet opschieten
Regie gooi er in dat ze nog 1 ontslagronde hebben.... en hoop dat ze die wijselijk benutten
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:24 schreef mazaru het volgende:
Del de alcoholiste neemt nog maar eens een wijntje. Morgenochtend weer griep dus.
omdat imo mensen die naar 100nl luisteren zelf randdebiel zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vraag je je af:
- of er echt mensen zijn die nooit Kooi kijken?
- of het programma 100%.nl heet?
- of dat er geen mensen zijn die denken dat Jaap een randdebiel is?
Dimitriquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef blomst het volgende:
wie reed er tegen Amanda op???
100%NL wordt volgens mij gesponsord door Trots op Nederland of Geert wildersquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
omdat imo mensen die naar 100nl luisteren zelf randdebiel zijn
dus ach....
als die een soortgenoot horen .............
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef blomst het volgende:
wie reed er tegen Amanda op???
En dr skippy's naar vorenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
oo, stak Amanda haar kont niet naar achteren?
klopt..zo heb ik het ook gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.
Amanda zat op zo'n blok wat daar voor de bank staat...en Dimi ging achter d'r zitten en pakte d'r beet ofzo. Toen Amanda liet blijken dat ze daar geen trek in had, ging hij nog ff door.
Daar gaat Brian hem dus ff op aanspreken....Dimi doet wel vaker ineens "lollig" met Amanda als Brian er ff niet is, maar dit ging ff te ver.
(Brian weet ook dat Tommy het plan had Amanda dronken te voeren, dus die krijgt hem ook nog wel)
o, en die lul bedenken Brian en Amanda er zelf even bij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.
Amanda zat op zo'n blok wat daar voor de bank staat...en Dimi ging achter d'r zitten en pakte d'r beet ofzo. Toen Amanda liet blijken dat ze daar geen trek in had, ging hij nog ff door.
Daar gaat Brian hem dus ff op aanspreken....Dimi doet wel vaker ineens "lollig" met Amanda als Brian er ff niet is, maar dit ging ff te ver.
(Brian weet ook dat Tommy het plan had Amanda dronken te voeren, dus die krijgt hem ook nog wel)
Blauwtje gelopen bij de radiochick?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
100%NL wordt volgens mij gesponsord door Trots op Nederland of Geert wilders, lekker chauvinistisch programmaatje, eigen volk eerst, zo is die nienke volgens mij ook heel stiekum, ze lijkt weer op linda de mol die ook weer zo'n zielig trots op NL proggie gaat presenteren.
Blegh
Je moet je tegenwoordig indekken he voor je een COS mag openenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Yavido het volgende:
Ik zet alvast de volgende COS klaar If you don't mind
Klopt, daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je moet je tegenwoordig indekken he voor je een COS mag openen
Hee Yavido, ook weer terugquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Yavido het volgende:
Briljant planquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Yavido het volgende:
Dat ziet ze niet lijkt het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Amanda je eigen vriend is zelf een loverboy los dat eerst op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |