Voor ons plezier, kunnen we nog even van hem genieten en tja, hij moet zich even promotenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Plofkop moet wachten tot 19.30 uur voordat hij on air gaat. Waarom dan nu al aanwezig?
[ afbeelding ]
Nightmare on Elmstreetquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kijkt lekker fris uit zn ogen ..
Dat sowieso en dan knallen, lelelelelele.quote:
Well well, die kun je gewoon voor de tv leggen en dan lekker bovenop ploffen. Alleen even overspuiten, ligt er natuurlijk maar aan welke kleur in je interieur past.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Plofkop moet wachten tot 19.30 uur voordat hij on air gaat. Waarom dan nu al aanwezig?
[ afbeelding ]
bwian is gewoon KOOL mannquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kijkt lekker fris uit zn ogen ..
34 lessen heeft ze nog maar net gehad, dus kun je niet verwachten dat ze weet waar het gas zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:50 schreef Kinga het volgende:
OMG! Amanda: en helemaal rechts zit het gas?
Ze heeft dus al 34 lessen gehad voor de kooiquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Helemaal rechts zit het gas?
Gaat helemaal goedkomen met de rijlessen.
Dus geen Japen maar Dennixen als lig/zitzak.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Well well, die kun je gewoon voor de tv leggen en dan lekker bovenop ploffen. Alleen even overspuiten, ligt er natuurlijk maar aan welke kleur in je interieur past.
Volgens mij het platenbaasje van Dennis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef blomst het volgende:
wie is dat met de blauwe pet?
o, dacht een collega van Mike.maar mike kwam alleen de poort door.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij het platenbaasje van Dennis.
Qua uiterlijk had dat heel goed gekund, ik lees elders dat hij de plugger is van Dennis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
o, dacht een collega van Mike.maar mike kwam alleen de poort door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |