Ze hadden beter Copycat dat interview kunnen laten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ff het filmpje gekeken van Brian bij de paarden, wat een mongool is t toch.
Hebben jullie de Revu al gezien? Staat een heel stuk over DGK in. Jaap op de cover. Ze voorspellen wat er gaat gebeuren met de bewoners na de Kooi. Over Amanda en Brian best mild maar Huub kwam er niet al te best vanaf.
Slechte research hebben ze gedaan. Jammer van Revu
D is te kleinquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Ziet het volgende:
jaap: degene met de grootste cupmaat mag ook mee doen met de wedstrijd
zekerquote:
Ik had geschreven dat Albert Verlinden meedeelde dat het format aan geen enkel land was verkocht in de uitzending waarin bekend werd gemaakt dat DGK stopt met als aantekening en dat ik niet weet hoe betrouwbaar deze berichtgeving van RTL Boulevard is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:58 schreef Nomrc2 het volgende:
ff oft
De Gouden Kooi van productiebedrijf Talpa Media is op 2 februari 2007 doorverkocht aan de Amerikaanse zender ABC.
was dit al bekend ?
dit omdat iemand laatst schreef dat DGK no niet in de vs was verkocht
bron wiki
Volgens mij heeft Denemarken het wel gekocht, zover ik weet gaat ABC er wel aan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had geschreven dat Albert Verlinden dit meedeelde (dat het format aan geen enkel land was verkocht) in de uitzending waarin bekend werd gemaakt dat DGK stopt met als aantekening en dat ik niet weet hoe betrouwbaar deze berichtgeving van RTL Boulevard is.
Yep, Huub vroeg het was gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike komt ook weer uit de kroeg
Hij wil natuurlijk de volle 100% BQquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Plofkop moet wachten tot 19.30 uur voordat hij on air gaat. Waarom dan nu al aanwezig?
[ afbeelding ]
Voor ons plezier, kunnen we nog even van hem genieten en tja, hij moet zich even promotenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Plofkop moet wachten tot 19.30 uur voordat hij on air gaat. Waarom dan nu al aanwezig?
[ afbeelding ]
Nightmare on Elmstreetquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kijkt lekker fris uit zn ogen ..
Dat sowieso en dan knallen, lelelelelele.quote:
Well well, die kun je gewoon voor de tv leggen en dan lekker bovenop ploffen. Alleen even overspuiten, ligt er natuurlijk maar aan welke kleur in je interieur past.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
bwian is gewoon KOOL mannquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian kijkt lekker fris uit zn ogen ..
34 lessen heeft ze nog maar net gehad, dus kun je niet verwachten dat ze weet waar het gas zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:50 schreef Kinga het volgende:
OMG! Amanda: en helemaal rechts zit het gas?
Ze heeft dus al 34 lessen gehad voor de kooiquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Helemaal rechts zit het gas?
Gaat helemaal goedkomen met de rijlessen.
Dus geen Japen maar Dennixen als lig/zitzak.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Well well, die kun je gewoon voor de tv leggen en dan lekker bovenop ploffen. Alleen even overspuiten, ligt er natuurlijk maar aan welke kleur in je interieur past.
Volgens mij het platenbaasje van Dennis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef blomst het volgende:
wie is dat met de blauwe pet?
o, dacht een collega van Mike.maar mike kwam alleen de poort door.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij het platenbaasje van Dennis.
Qua uiterlijk had dat heel goed gekund, ik lees elders dat hij de plugger is van Dennis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
o, dacht een collega van Mike.maar mike kwam alleen de poort door.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk had dat heel goed gekund, ik lees elders dat hij de plugger is van Dennis.
Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan de term 'het vrouwtje'quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:27 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dennis noemt zichzelf alvast artiest. Voordeel van artiest zijn volgens Dennis: "je bent natuurlijk 's avonds weg, maar overdag kun je bij je vrouwtje zijn."
Hier nog een.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan de term 'het vrouwtje'![]()
Ja, vreselijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan de term 'het vrouwtje'![]()
Hij is droog hè?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
Mijn god zeg die radio kneus waar Nienke mee moet samenwerken is echt een contactgestoorde freak.
Type: simple mind huisje boompje beestje.
Ik ken tonka alleen als in speelgoedauto's, dat bedoel je wrs niet. Wat dan wel?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
Hier nog een.
Maar als Dennis het over Nadia de bouwvakker zegt, is het wel weer onbedoeld komisch. De tonka is meer accuraat.
Van die onverwoestbare autootjes is het wel afgeleid. Zo noemde een vriend van me vroeger (...) altijd vrouwen met een stevig uiterlijk zoals Nadia.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ken tonka alleen als in speelgoedauto's, dat bedoel je wrs niet. Wat dan wel?
Ging over de videoclip,daar lag Nadia op een bed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:03 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Nadia ziet er goed uit, waar is ze?
Nix: die ligt in bed in een hotelkamer![]()
Nix over Jensen; ik gun jouw de aandacht, maar ik ga de show maken.
Ik zit ervan te genieten, je zal die Japio maar niet kennen en krijg je hem zo aan de lijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Ziet het volgende:ze heeft hier geen belang bij en hangt op
kijkcijferrecord van het filmpje "Brian, de paardenbeffer" dan zekerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zijn kijkcijferrecord van gisteren, ik zag echt niks bijzonders aan die cijfers.
Dan hang je dus gewoon op, tochquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit ervan te genieten, je zal die Japio maar niet kennen en krijg je hem zo aan de lijn
Huh? Heeftie al gedate danquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:11 schreef Prospera het volgende:
Mike kan 1 date niet uit zijn hoofd zetten
[ afbeelding ]
Het is misschien iets voor het leven.
Na het fantastische optreden van Bwian gisteren is dat zeer goed te begrijpenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:13 schreef Prospera het volgende:
Dennis moet zeggen waar hij zijn optredens heeft, het wordt niet aangemoedigd dat hij gaat zingen.
Dat nix past goed bij zijn imagequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef Ziet het volgende:
dennis mag er niet een paar signeren en een prijsvraag tegenaan gooien.
hij komt dus eigenlijk nu voor nix
nienke zegt dat hij beter een andere keer langs kan komen daarvoor
En ze moeten Huub er nog wel uitgooien zei je pas.Dus dan is claire er nog langerquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap roept nu wat ik al weken roep. Hij vind Claiere de allerslechtste cast ooit, allertijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |