En ze moeten Huub er nog wel uitgooien zei je pas.Dus dan is claire er nog langerquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap roept nu wat ik al weken roep. Hij vind Claiere de allerslechtste cast ooit, allertijden..
Volgens mijn statistieken was het gisteren zeker een goede dag, derde of vierde plaats in de ranglijst. Maar geen record. Gisteren (totaal) 787.000 kijkers. Daar komen -geschat- nog 25.000 kijkers bij, die 'vertraagd kijken'.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zijn kijkcijferrecord van gisteren, ik zag echt niks bijzonders aan die cijfers.
Jaap moet z'n dikke muil houden. Hij heeft net zoals Claire maar 9% in de PP.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap roept nu wat ik al weken roep. Hij vind Claiere de allerslechtste cast ooit, allertijden..
das iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap moet z'n dikke muil houden. Hij heeft net zoals Claire maar 9% in de PP.
Jealousy is a bitchquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
das iets om trots op te zijn
vaag vermoeden dat de gemiddelde sms'r het nivo heeft van de dame uit man bijt hond
Jaap is het beste tot nu toequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:36 schreef Kinga het volgende:
Jaap zet zichzelf weer compleet voor lul op de radio...
Dat is zeker mooi verwoordquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef Kaat38 het volgende:
mooooooooi, Dennis verwoord hoe hij over Brian en Huub denkt:
Huub: een oprechte klootzak
Brian: een sneaky klootzak
dan moet hij die gedachte goed vast houden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
Huub denkt erover om deze ontslagronde niemand weg te stemmen ...
Omdat het risico is dat er eind april nog eentje komt en dat hij dan de sjaak is.
waar wonen ze dan? Apart?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef blomst het volgende:
Dennix woont nog niet samen, ze zijn nog iets aan het zoeken.
Om Brian kon ik door al z'n domheid nog lachen... Jaap vind ik gewoon een blamage voor zichzelf.quote:
welke nieuwe regels?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:48 schreef Marieke_B het volgende:
Een voorstel voor het eindspel zou kunnen zijn dat er nog maar 1 ontslagronde komt..
Claire vraagt zich af wanneer de nieuwe regels ingaan: voor of na de komende ontslagronde.
Je moet het ook niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Om Brian kon ik door al z'n domheid nog lachen... Jaap vind ik gewoon een blamage voor zichzelf.
Hèhè eindelijk wordt ie verstandig... De aankomende ontslagronde is nergens voor nodig en helemaal niet als jezelf de meerderheid hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
Huub denkt erover om deze ontslagronde niemand weg te stemmen ...
Omdat het risico is dat er eind april nog eentje komt en dat hij dan de sjaak is.
Wij kennen Jaap, dus nemen hem niet te serieus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo serieus nemen.
zekerquote:
vraag ik me afquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij kennen Jaap, dus nemen hem niet te serieus.
Maar luisteraars van 100% die nooit Kooi kijken (ja die zijn er ook) zullen wel denken: Wat een randdebiel is dat.
Hij heeft er waarschijnlijk meer dan 3 maanden over na lopen denken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moet toegeven, onze Dennix deed eindelijk een goede uitspraak!
Zij mogen toch zelf unaniem indienen hoe de finale er komt uit te zien? De febo neemt dat dan in overweging. Misschien dat ze meer weten voor de laatste donderdag in april.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
[..]
welke nieuwe regels?
Zolang die er niet zijn gaan ze helemaal niet in
Da's niet helemaal waar. Hij zei dat nl ook bij Jensen toen hij er net uit was.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk meer dan 3 maanden over na lopen denken.
Wat vraag je je af:quote:
hij heeft het wel vaker gezegd. Ook dat hij Brian een vieze vuile klootzak vond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk meer dan 3 maanden over na lopen denken.
Die bij Jensen heb ik gemist.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Hij zei dat nl ook bij Jensen toen hij er net uit was.
Daarmee wil ik niet beweren dat het opeens een lampie is ofzo, hell no.
Nou ja, dat andere lampie is er ook. Dimitriquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bij Jensen heb ik gemist.
Ik vind het een goede uitspraak, niets voor Dennis dus
Dat maakt niet uit Disana, alleen al het idéé dat Huub er is,kan Mike niet verdragen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Dames... nog 22 17 minuten en dan... Peking Express!!
Mikey zit er weer niet ontspannen bij. Is hij er nou nog niet overheen? Huub zit niet eens aan tafel.
Mikey is echt het zonnetje in huisquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit Disana, alleen al het idéé dat Huub er is,kan Mike niet verdragen.
yep, want Jaap en Claire gaan pas wat doen als ze met zijn vieren zijn..... dus dat gaat niet opschietenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
Wel lekker slim dat ze weer niet laten weten hoeveel ontslagrondes er komen.Nu moeten we zeker weer tot eind april wachten met actie.
Het word denk niks meer met de acties.Er komt gewoon een finalespel en over is de kooi.Zogenaamd gaan de bewoners het finalespel kiezen,zodat er geen gezeur komt.Brian of Amanda winnen en dat was hetquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Desii het volgende:
[..]
yep, want Jaap en Claire gaan pas wat doen als ze met zijn vieren zijn..... dus dat gaat niet opschieten
Regie gooi er in dat ze nog 1 ontslagronde hebben.... en hoop dat ze die wijselijk benutten
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:24 schreef mazaru het volgende:
Del de alcoholiste neemt nog maar eens een wijntje. Morgenochtend weer griep dus.
omdat imo mensen die naar 100nl luisteren zelf randdebiel zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vraag je je af:
- of er echt mensen zijn die nooit Kooi kijken?
- of het programma 100%.nl heet?
- of dat er geen mensen zijn die denken dat Jaap een randdebiel is?
Dimitriquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef blomst het volgende:
wie reed er tegen Amanda op???
100%NL wordt volgens mij gesponsord door Trots op Nederland of Geert wildersquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
omdat imo mensen die naar 100nl luisteren zelf randdebiel zijn
dus ach....
als die een soortgenoot horen .............
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef blomst het volgende:
wie reed er tegen Amanda op???
En dr skippy's naar vorenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
oo, stak Amanda haar kont niet naar achteren?
klopt..zo heb ik het ook gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.
Amanda zat op zo'n blok wat daar voor de bank staat...en Dimi ging achter d'r zitten en pakte d'r beet ofzo. Toen Amanda liet blijken dat ze daar geen trek in had, ging hij nog ff door.
Daar gaat Brian hem dus ff op aanspreken....Dimi doet wel vaker ineens "lollig" met Amanda als Brian er ff niet is, maar dit ging ff te ver.
(Brian weet ook dat Tommy het plan had Amanda dronken te voeren, dus die krijgt hem ook nog wel)
o, en die lul bedenken Brian en Amanda er zelf even bij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.
Amanda zat op zo'n blok wat daar voor de bank staat...en Dimi ging achter d'r zitten en pakte d'r beet ofzo. Toen Amanda liet blijken dat ze daar geen trek in had, ging hij nog ff door.
Daar gaat Brian hem dus ff op aanspreken....Dimi doet wel vaker ineens "lollig" met Amanda als Brian er ff niet is, maar dit ging ff te ver.
(Brian weet ook dat Tommy het plan had Amanda dronken te voeren, dus die krijgt hem ook nog wel)
Blauwtje gelopen bij de radiochick?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
100%NL wordt volgens mij gesponsord door Trots op Nederland of Geert wilders, lekker chauvinistisch programmaatje, eigen volk eerst, zo is die nienke volgens mij ook heel stiekum, ze lijkt weer op linda de mol die ook weer zo'n zielig trots op NL proggie gaat presenteren.
Blegh
Je moet je tegenwoordig indekken he voor je een COS mag openenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Yavido het volgende:
Ik zet alvast de volgende COS klaar If you don't mind
Klopt, daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je moet je tegenwoordig indekken he voor je een COS mag openen
Hee Yavido, ook weer terugquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Yavido het volgende:
Briljant planquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Yavido het volgende:
Dat ziet ze niet lijkt het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Amanda je eigen vriend is zelf een loverboy los dat eerst op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |