Nog niet, ben bezig...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vroeg me net af hoe het met Rondje zou zijn afgelopen. Maar je bent dus bij hem weg. Goede zaak.
Werkt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is het gegaan bij de woningstichting?
Wat werkt niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Rondje het volgende:
[..]
Werkt niet
Aan de ene kant hoopte ik toch van wel, aan de andere kant ben ik blij dat het niet werkt,want het is natuurlijk helemaal niet eerlijk.
Maar de buurt waar ik graag wil zitten, is niet heel erg geliefd, dus de kans is best groot dat ik daar redelijk bovenaan eindig.
Als er tenminste huizen vrij komen.
Zielig doen bij de woningstichting.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat werkt niet?
Je hebt toch recht op urgentie als je een kind onder de 18 hebt
Het allermooiste zou zijn dat hij weg zou gaan! Naar een flatje en jij gewoon kon blijven waar je nu bent met de kinderen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:30 schreef Rondje het volgende:
Ik ben ermee bezig.
Als ik alleen was geweest, was ik allang weggeweest.
Ik wil niet mijn kinderen van hot naar her meeslepen, want dat is voor hen ook niet fijn.
Dat lijkt me voor hen zelfs nog vervelender, dan hebben ze geen enkele zekerheid.
Het is kiezen tussen twee kwaden en vooralsnog kies ik ervoor te blijven tot ik iets anders heb.
Zolang het te doen is en niet al te gek wordt.
Voor mijn kinderen.
Ik wil ze ook graag op hun eigen school laten, zodat niet alles ineens verandert...
Allemaal dingen waar ik over na heb gedacht en die het voor mij minder gemakkelijk maken.
En misschien beoordeel ik dat wel verkeerd, misschien is het het beste om nu gewoon mijn spullen te pakken en ze mee te slepen naar een vriendin, dat weet ik niet.
In elk geval doe ik wat ik denk dat het beste is.
Nee een scheiding is geen reden voor urgentie ook al heb je kinderen. Athans over het algemeen is dat zo bij elke gemeente.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat werkt niet?
Je hebt toch recht op urgentie als je een kind onder de 18 hebt
Apart weer dat er weer vanuit wordt gegaan dat de moeder bepaalt wat er gebeurt met de kinderen. Dat er standaard vanuit wordt uitgegaan dat de kinderen bij de moeder blijven.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het allermooiste zou zijn dat hij weg zou gaan! Naar een flatje en jij gewoon kon blijven waar je nu bent met de kinderen!
Eens in de twee weken een weekend minimaal? Daar zal het dan wel weer bij blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef Rondje het volgende:
Ik doe daar helemaal niet moeilijk over, dat zit er bij mij gewoon niet in.
Ik ga er wel vanuit dat ze met mj meegaan.
Hij wil ze eens in de twee weken een weekend sowieso, verder zien we wel.
En hij hoeft hier niet weg, want dit is zijn huis en niet het mijne, zo heeft het ook nooit gevoeld.
Hij wil ze zelf niet vaker.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef housewous het volgende:
[..]
Eens in de twee weken een weekend minimaal? Daar zal het dan wel weer bij blijven.
![]()
Zo wordt het vooroordeel dat vaders een weekendregelingtje wel prima vinden weer eens bevestigd
Hier in Veldhoven wel, alleen de persoon bij wie de kinderen de vaste verblijfplaats hebben. Maar dan zit je alsnog aan allerlei regels gebonden. Ik val bv net buiten de boot bijvoorbeeld, omdat ik niet in aanmerking zou komen voor huursubsidiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:01 schreef housewous het volgende:
[..]
Nee een scheiding is geen reden voor urgentie ook al heb je kinderen. Athans over het algemeen is dat zo bij elke gemeente.
Hier welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef Rondje het volgende:
En hij hoeft hier niet weg, want dit is zijn huis en niet het mijne, zo heeft het ook nooit gevoeld.
Je durft niet te zeggen dat je weg gaat voor je weg gaat maar een regeling is al wel besproken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef Rondje het volgende:
Nog een keer lezen, ze heeft het wel gezegd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je durft niet te zeggen dat je weg gaat voor je weg gaat maar een regeling is al wel besproken?
Naja
Ja 2 dagen geleden of zoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:08 schreef n0a het volgende:
[..]
Nog een keer lezen, ze heeft het wel gezegd.
Ah ik dacht dat je het anders bedoelde. My bad.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja 2 dagen geleden of zo
Waarna er geen serieuze reactie kwam uit vriend
En de omgangsregeling ligt al klaar
Maar goed het ligt vast aan mij allemaal
Jezus muts......... GA DAN!!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nog niet, ben bezig...
Het schiet alleen niet hard genoeg op.
Liever gisteren dan vandaag.
Ik vind je conclusie een beetje slecht maar over het algemeen ben ik het er toch wel mee eens hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:31 schreef NED het volgende:
[..]
Jezus muts......... GA DAN!!!!!
En dat zit hier maar te zeiken en te mekkeren.
Als het je niet meer bevalt dan stap je op.
Je kan vast wel tijdelijk bij je ouders terecht (en als dat niet zo is dan zijn ze of dood, of slechte ouders). Voor mijn part bij vrienden tijdelijk, al vraag ik me af of je die hebt.
Vette bluf man.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:31 schreef NED het volgende:
[..]
Jezus muts......... GA DAN!!!!!
En dat zit hier maar te zeiken en te mekkeren.
Als het je niet meer bevalt dan stap je op.
Je kan vast wel tijdelijk bij je ouders terecht (en als dat niet zo is dan zijn ze of dood, of slechte ouders). Voor mijn part bij vrienden tijdelijk, al vraag ik me af of je die hebt.
Mocht een vriendin van mij in zulke situatie zitten dan haalde ik haar desnoods zelf weg.
Conclusie: je hebt óf dooie, of kut-ouders en je hebt óf geen vrienden, óf kutvrienden.
Zolang niet iedereen blijft kankeren over het feit dat ze al eerder weg moest gaan, of dat ze per se NU weg moet gaan. Veel mensen blijken spontaan te vergeten dat je ook nog dingen geregeld wilt hebebn voordat je alle zooi bij elkaar raapt en opstapt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:50 schreef Re het volgende:
uhmmmm het topic ging op zich best OK...
niets mis met elkaars mening respecteren...
Ja dat ontschiet me even als je ook even denkt aan het feit dat hij haar blijkbaar verkracht....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang niet iedereen blijft kankeren over het feit dat ze al eerder weg moest gaan, of dat ze per se NU weg moet gaan. Veel mensen blijken spontaan te vergeten dat je ook nog dingen geregeld wilt hebebn voordat je alle zooi bij elkaar raapt en opstapt.
Dan nogquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:12 schreef MrDice het volgende:
Wat al een half jaar niet is voorgekomen Rhubarbje...
Zoals?quote:Veel mensen blijken spontaan te vergeten dat je ook nog dingen geregeld wilt hebebn voordat je alle zooi bij elkaar raapt en opstapt.
Je postadres wijzigen zodat niet al jouw privepost blijft binnenkomen bij hem?quote:
Das knap.quote:Ik kan binnen 15 seconden de deur uitlopen om nooit meer terug te komen mocht het nodig zijn.
En dat is dan nog incluis het aantrekken van schoenen en veters strikken.
Opvang voor de kidsquote:Geef mij eens 1 voorbeeld van iets dat TS alleen maar kan regelen vanaf de plek/huis waar ze nu woont? Ik zou het echt niet weten hoor?!
Alle instanties staan gewoon in het telefoonboek en daar kan je vanaf een willekeurige andere plek gewoon telefonisch een adreswijziging doorgeven.quote:Je postadres wijzigen zodat niet al jouw privepost blijft binnenkomen bij hem?
Spullen zijn vervangbaar. Allemaal.quote:Een opslagplaats voor je spullen in plaats van te laten staan bij hem
Dat heeft niks met knap te maken.quote:Das knap.
Daar maakte TS zich toch totaal niet druk om? Hij kon prima overweg met de kids en ze hadden het naar de zin bij hem.quote:Opvang voor de kids![]()
Misschien moet je even niet alles in het licht van jouw persoonlijke situatie zien meneer de "co-ouder". Dit is geen doornseeverhaal van een scheiding van twee min of meer even competente ouders; vooralsnog, als Rondjes verhaal helemaal klopt, is die kerel een mishandelende klootzak eerste klas en het lijkt mij niet meer dan normaal dat zo'n type het eerst even met een weekendbezoek moet doen. Hoe dat zich later ontwikkelt wijst zich vanzelf wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef housewous het volgende:
[..]
Eens in de twee weken een weekend minimaal? Daar zal het dan wel weer bij blijven.
![]()
Zo wordt het vooroordeel dat vaders een weekendregelingtje wel prima vinden weer eens bevestigd
Hoe raar het ook is, honderdduizenden vrouwen ter wereld doen het dagelijks.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog
Zou jij rustig kunnen slapen naast de man die je verkracht heeft?
Ik verketter haar niet omdat ze actie onderneemt ik trek de manier waarop ze actie onderneemt in twijfelquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Hoe raar het ook is, honderdduizenden vrouwen ter wereld doen het dagelijks.
Het is weinig nuttig om vervolgens die mensen te gaan verketteren op het moment dat ze ineens juist wel actie ondernemen.
Daarbij lijkt elke onwaarheid die je hebt verkondigd op deze pagina je weinig te deren he rhubarbje? Het maakt jou allemaal niet uit, je verzint gewoon weer iets nieuws. Lekkere vorm van discussieren of helpen, wat is precies het doel van je reacties? Ik zie dagelijks mensen dingen doen die ik nooit zou doen, reageren zoals ik nooit zou doen, maar ze doen het evengoed.
Er lopen hier in dit topic wat mensen rond die gewoon narrig worden van een mens zoals TS met een relatieprobleem, maar waarom kom je dan in 's hemelsnaam in R&P als je de kriebels krijgt van dit soort topics? Dit is R&P, het gaat over relatie en gedragsproblemen, wat is de toegevoegde waarde om hier alleen maar te gaan zitten zeiken dat een TS een probleemgeval is? Duh! Je gaat toch ook niet naar Afrika om daar tegen de mensen te gaan zitten zeuren dat je gek bent als je in een snikheet hutje gaat wonen?
Alhoewel ik dat wel een enorme stunt zou vinden!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:43 schreef Roquefort het volgende:
Duh! Je gaat toch ook niet naar Afrika om daar tegen de mensen te gaan zitten zeuren dat je gek bent als je in een snikheet hutje gaat wonen?
"Hey, ben je nou helemaal besodemieterd, hier lijd je HONGER!"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:47 schreef MrDice het volgende:
[..]
Alhoewel ik dat wel een enorme stunt zou vinden!
Echt helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:26 schreef thaleia het volgende:
Ik heb hier tot nu toe expres niet gereageerd maar wil het nu toch even opnemen voor de sceptici die nu afgebrand worden. Je ziet maar al te vaak dat iemand jarenlang blijft zeggen "ik ga natuurlijk bij hem weg, maar eerst moet dit en dat geregeld zijn/eerst wil ik even afwachten of/eerst moet dit en dat rond zijn". Ik heb zelf zo iemand in mijn omgeving en ik geloof het niet meer. Er is haar alle hulp aangeboden van familie en instanties, maar telkens verzint ze iets waarom ze er toch nog maar even niet helemaal in mee kan gaan. Die gaat eeuwig bij die vent blijven, en dat moet ze zelf weten, maar ze heeft ook drie kinderen die zonder daar zelf voor te kiezen in deze situatie 'meedelen'.
Of ditzelfde hier aan de hand is....geen idee, maar de sceptische reacties hoeven dus niet per se te zijn bedoeld om te zieken. Als ik me niet had kunnen bedwingen om een reactie te plaatsen, was mijn reactie net zo sceptisch geweest, juist omdat ik het niet meer kan aanzien, WEER iemand die niet alleen zichzelf jarenlang in zo'n situatie houdt, maar ook haar kinderen, en bij wie nog niets erop wijst dat de 'ik ga weg'-actie dit keer wel menens is. Misschien niet heel aardig tegenover de TS, maar in dit soort gevallen gaat mijn sympathie toch allereerst uit naar de kinderen.
Als het wel menens is, dan wens ik je alle goeds, Rondje, en weet dat er tig instanties zijn die je kunnen helpen. Zo'n woningstichting bijvoorbeeld, als je maar goed zeurt valt daar ECHT wel iets te regelen op heel korte termijn. Zeker als je het maatschappelijk werk of de huisarts voor je aan de bel laat trekken bij die stichting. Succes!
Afwerken met haar verleden en zelf iets opbouwen is misschien, mijn mening, een betere omschrijving, een toekomst die er zo uit ziet kun je maar beter overhoop gooien, ik ben het helemaaal met je eens dat ze dat beter grondig en doordacht kan doen en er voor zorgt dat ze ineens alle schepen achter zich verbrandt en zich op zichzelf, de kids en de katten kan richten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:35 schreef maedel het volgende:
Niets dan lof voor Rondje dat ze nu voor zichzelf en haar kinderen kiest. Geef haar dan gewoon ook even de tijd. Ze gaat verdorie heel haar toekomst overhoop gooien, mag ze daar heel even bij rustig aan doen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:35 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de "zeikers" hier eigenlijk daadwerkelijk ooit een relatie van meerdere jaren (5+) beeindigd hebben.
Dat alleen is al vreselijk lastig. Laat staan dat je nog 2 kleine kinderen hebt en 2 katten die je liever ook nog levend uit de toko meeneemt.
Exen kunnen ineens heel moeilijk gaan doen over je persooniijke spullen.
Ik ken iemand die bijvoorbeeld de verzekeringspapieren van de auto niet meekreeg (zijn ex had geen rijbewijs, en dus die auto ook niet nodig), en ook een heleboel andere persoonlijke dingen heeft hij uit z'n eigen huis moeten roven. Die ex deed alles om dwars te liggen en vooral om heel gemeen te doen.
Mijn eigen ex veranderde binnen 2 dagen de sloten, veranderde het telefoonnummer (geheim) en gaf mijn geliefde platencollectie weg (mij niet bekend aan wie, nooit meer iets van terug gezien).
Als je verwacht dat je ex misschien wel eens ingewikkeld kan gaan doen, wil je dat eerst graag allemaal geregeld hebben, en niet van hot naar haar gaan slepen met kroost en levende have, en vervolgens maar zien of je je fotoalbums en andere persoonlijke zaken nog terug ziet.
Daarnaast.
Als je al jaaaaaren in een dergelijke situatie zit, kunnen die paar weken om de boel fatsoenlijk te regelen er ook nog wel bij.
En inderdaad, er zijn vrouwen die gewoon 40 jaar met een klootzak wonen, die blijven er ook bij.
Gewoon, omdat ze finacieel afhankelijk zijn, of denken dat ze het niet alleen kunnen, of bang zijn dat ze vermoord worden, of door hun familie in de steek gelaten worden, of gewoon omdat ze denken dat het zo hoort in een relatie.
Niets dan lof voor Rondje dat ze nu voor zichzelf en haar kinderen kiest. Geef haar dan gewoon ook even de tijd. Ze gaat verdorie heel haar toekomst overhoop gooien, mag ze daar heel even bij rustig aan doen?
Het eisen van die voogdij, dat gaat hem niet lukken denk ik. Ik werk zelf fulltime, studeer 's avonds thuis (of dat hoor ik te doen.. het laatste jaar is er niets van gekomen.. had moeite genoeg mezelf op de been te houden). Mijn ex was overdag thuis, werkte 's avonds. Hij heeft de laatste vier jaar overdag voor de kinderen gezorgd, toch zijn ze aan mij toegewezen. Als je zorgt dat je een goede advocaat hebt, ben je er al bijna.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:04 schreef Sjaaaak het volgende:
Ik zit/zat zelf in een soortgelijke situatie. Ook ik kom er maar niet vanaf.
Precies een jaar geleden heb ik de politie gebeld omdat ik de situatie die dag bedreigend vond. Hij had me die dag meerdere malen mishandeld, gedreigd een vijver in te rijden en sloot me buiten uit mijn eigen huis terwijl een vriendin van me met hem binnen zat. Ik was bang dat hij haar wat aan zou doen en heb in een opwelling de politie gebeld.
Vervolgens heeft hij maar twee dagen vast gezeten terwijl ik een dag kwijt was aan een acht-kantjes-tellende verklaring (geen aangifte want dat durfte ik niet). Ik ben ook naar Maatschappelijk Werk ed geweest maar daar heb ik niet veel baat bij gehad, waarschijnlijk komt dat ook wel door mijzelf.
Ik dacht toen echt dat ik hem nooit meer mijn huis in zou laten, maar ondertussen komt hij hier nog bijna iedere dag (het is wel zo dat we samen een kindje hebben).
Telkens trap ik er weer in als hij vreselijk lief en aardig doet terwijl ik heel goed weet dat hij binnen vijf minuten om kan slaan.
Hij manipuleert me enorm. Ik werk 32 uur per week en ga drie avonden naar school waardoor ik heel weinig tijd heb voor mijn kindje. Hij dreigt er dan mee dat hij de voogdij gaat eisen omdat ik er toch nooit voor haar ben en het huishouden niet goed bij houd doordeweeks.
Al die mensen die zeggen dat je allang bij hem weg had moeten gaan, weten imo niet waar ze het over hebben. Het is zo vreselijk moeilijk dat je wel een enorm sterk in je schoenen moet staan om niet meer terug te vallen.
Ik zou dolgraag willen weten van iemand die het zelf is overkomen, hoe je uit zo'n situatie kan ontsnappen. Ik kan niet verhuizen, daar heb ik het geld gewoon niet voor. De laatste tijd gaat het wel steeds beter, hij heeft de sleutels ingeleverd en blijft ook niet meer slapen. Toch ben ik steeds bang om weer in de oude situatie te vervallen.
Dat kan ja, alles kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:19 schreef NED het volgende:
[..]
Zoals?
Ik kan binnen 15 seconden de deur uitlopen om nooit meer terug te komen mocht het nodig zijn.
En dat is dan nog incluis het aantrekken van schoenen en veters strikken.
Alles kun je regelen vanaf een andere plek.
Verzekeringen, hypotheek, huur, ziektekosten, weet ik veel.
Geef mij eens 1 voorbeeld van iets dat TS alleen maar kan regelen vanaf de plek/huis waar ze nu woont? Ik zou het echt niet weten hoor?!
We ontwijken elkaar, niet helemaal, eten wel samen en zeggen het hoognodige.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:49 schreef Vandaag... het volgende:
En hoe gaat het nu bij jullie in huis dan? Praten jullie met elkaar of ontwijken jullie elkaar? Slaap je ergens anders (beetje brutale vraag, maar ik stel hem toch)?
Hij lijkt er nogal gelaten op te reageren, had hij verwacht dat jullie niet eeuwig bij elkaar zouden blijven?
Uit wat je vertelde maak ik op dat hij nooit zoveel oog voor jouw emoties heeft gehad, dus zou dit rauw op zijn dak moeten vallen.
Goed zo, laat hem maar krom liggen voor seks in plaats van gewoon seks op te eisenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:11 schreef Rondje het volgende:
Hij reageert ook heel vreemd, ik had verwacht dat hij boos zou zijn, maar buiten wat lullige opmerkingen (Ik ga zo naar de hoeren he, dus als het geld op is... dat soort dingen)
Hm, en zodra hij in gaat zien dat zijn "lieve" gedrag niet werkt heb je grote kans dat hij boosaardig gaat worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Rondje het volgende:
Nu heeft hij een periode dat hij niet wil dat ik ga, hij zit steeds te slijmen en te zeggen dat hij van me houdt en bij me wil zijn en dat hij niemand anders wil...
Best moeilijk om hem zo te zien, maar ik ben er klaar mee.
Nou ja, niet helemaal, het blijft moeilijk, maar het is "af" genoeg om toch te gaan, een tijdje geleden was ik blijven hangen als hij zo had gedaan.
Ik kan hier sowieso blijven posten hoor
Morgen huisje kijkenben benieuwd
Precies. De oorlog is nog niet begonnen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, en zodra hij in gaat zien dat zijn "lieve" gedrag niet werkt heb je grote kans dat hij boosaardig gaat worden.
Als hij maar niet gaat denken van: ik niet, dan een ander ook niet, wees voorzichtig, als zijn manipuleren niet meer werkt kan hij nog wel eens naar gaan doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Rondje het volgende:
Nu heeft hij een periode dat hij niet wil dat ik ga, hij zit steeds te slijmen en te zeggen dat hij van me houdt en bij me wil zijn en dat hij niemand anders wil...
Best moeilijk om hem zo te zien, maar ik ben er klaar mee.
Nou ja, niet helemaal, het blijft moeilijk, maar het is "af" genoeg om toch te gaan, een tijdje geleden was ik blijven hangen als hij zo had gedaan.
Ik kan hier sowieso blijven posten hoor
Morgen huisje kijkenben benieuwd
Jouw lichaam is belangrijker dan je persoonlijkheid? Hij ziet je imho echt als eigendom ipv als partner, het kan zijn dat hij wel een ander heeft maar jou nog steeds als de zijne beschouwt, vooral omdat jullie kinderen hebben, dat heb ik helaas van nabij mogen aanschouwen bij een vriendin.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef Rondje het volgende:
Dat zei hij ook ja, dat hij niet wil dat iemand anders mijn lichaam vasthoudt
Zou best kunnen dat hij vervelend gaat doen, maar ws heeft hij tegen de tijd dat ik een ander zou hebben zelf alweer een ander, dus ben ik daar niet zo bang voor.
(en om eerlijk te zijn, zit ik wel weer te dubben over mijn gevoelens voor hem, maar ik weet dat dat nergens op slaat, dus ik negeer het... Al scheelt het wel dat ik ook wist dat dat zou gebeuren, ben allang blij dat ik niet twijfel over gaan of niet )
Famous last words...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Rondje het volgende:
Ik ben van hem zegt hij.
Dat zal wel overgaan.
Dat ben ik ook, in sommige dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Famous last words...
Ik vind je wel wat naief overkomen, in sommige dingen
Niet vanzelf, echt niet, misschien kan hij er nog mee omgaan dat je apart van hem woont maar als je een nieuwe relatie krijgt dan ben je nog niet klaar met hem, oh en geef hem aub niet de sleutel van je nieuwe huis, echt niet doen, hij zal je er wel om vragen onder het mom van bv de kinderen maar het einde van het liedje is dat hij te pas en te onpas bij jou komt checken en dat hij je opwacht als je bent gaan werken, in je spullen neust en uitleg eist als je een keer iets nieuws koopt of een keer geen zin had in afwassen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Rondje het volgende:
Ik ben van hem zegt hij.
Dat zal wel overgaan.
Ik moet er niet eens aan DENKEN hem mijn sleutel te geven !quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet vanzelf, echt niet, misschien kan hij er nog mee omgaan dat je apart van hem woont maar als je een nieuwe relatie krijgt dan ben je nog niet klaar met hem, oh en geef hem aub niet de sleutel van je nieuwe huis, echt niet doen, hij zal je er wel om vragen onder het mom van bv de kinderen maar het einde van het liedje is dat hij te pas en te onpas bij jou komt checken en dat hij je opwacht als je bent gaan werken, in je spullen neust en uitleg eist als je een keer iets nieuws koopt of een keer geen zin had in afwassen.
En hou hier 100% aan vast!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik moet er niet eens aan DENKEN hem mijn sleutel te geven !
Hij wilde komen schilderen (Hij is schilder) maar dat mag hij niet eens, desnoods doe ik het in mijn eentje en ben ik drie weken bezig, hij doet NIKS in mijn huisje.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij wilde komen schilderen (Hij is schilder) maar dat mag hij niet eens, desnoods doe ik het in mijn eentje en ben ik drie weken bezig, hij doet NIKS in mijn huisje.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Wat jammer, hopelijk heb je gauw iets gevonden, succes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:07 schreef Rondje het volgende:
Nou, dat huisje waar ik gisteren ben gaan kijken, is niets geworden, er waren mensen voor me.
Maar in die buurt komen binnenkort weer twee woningen vrij en ik heb nog gereageerd op een aantal andere woningen, dus wie weet.
Goedzo!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Que?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
LOL, Bianca. Je nieuwe naam!
Bah wat vervelend, laat de moed niet zakken en reageer op zoveel mogelijk huisjes, ik was er al bang voor dat hij naar zou gaan doen, kun je echt niet tijdelijk bij je ouders gaan zitten oid?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Rondje het volgende:
Nou, niks dus, had ik ook niet verwacht trouwens..
Maar ik word toch wel heel erg gestresst van het thuis zitten bij hem.
Af en toe doet ie aardig, op het moment alweer vanaf donderdag niet.
Me een schuldgevoel tov de kindjes aan proberen te praten, zeggen dat ik maar huur moet gaan betalen en dat ik niet meer ZIJN geld uit mag geven (Dikke neus, als ik dat niet doe, kan ik niks sparen om straks uberhaupt te KUNNEN verhuizen)Hij eet en drinkt er net zo goed van en onze kinderen ook, ik ben in totaal iets van 8 kilo afgevallen inmiddels, dus arm zal ik hem niet eten.
Ik hoop dus dat hij de pas niet blokkeert ofzo.
Hij doet ook ineens geheimzinnig, ik mag niet meer zien wat hij doet als hij achter de computer zit, hij zegt niet waar hij heen gaat, maar wil wel steeds weten waar ik ben... Word er moe van.
Hij is hard op zoek.
Kwetsend is dat, maar goed.
Ik wil dus weg zsm.
En ben ongeduldig en boos en verdrietig.
Heb je eigenlijk al met een jurist gesproken om te kijken waar je straks recht op hebt? Alimentatie e.d.?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:57 schreef Rondje het volgende:
Ik ben niet helemaal afhankelijk van hem, maar ik moet wat geld sparen voor als ik verhuis.
Omdat ik wel zeker weet dat hij niet zal zeggen: hier heb je wat geld om gordijnen te kopen.
Dus eet ik van zijn rekening.
Hij wil dat niet meer, kan.
Maar hoe ziet hij dat? naamstickertjes plakken op het eten, dat hij niet meer mag pakken van wat ik heb gekocht en andersom? Moet het echt zo kinderachtig?
Hij zegt dat ik altijd al van hem geprofiteerd heb, dat ik ervoor gekozen heb te gaan, dus dat ik het dan maar moet bekijken.
Dat ik de kindjes verpest, dat ik een slechte moeder ben (nu ineens) dat ik alleen aan mezelf denk...
Word er zo moe van.
Hij trekt de registers wel open he? En het bekende verhaal, het is net een kind.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:57 schreef Rondje het volgende:
Ik ben niet helemaal afhankelijk van hem, maar ik moet wat geld sparen voor als ik verhuis.
Omdat ik wel zeker weet dat hij niet zal zeggen: hier heb je wat geld om gordijnen te kopen.
Dus eet ik van zijn rekening.
Hij wil dat niet meer, kan.
Maar hoe ziet hij dat? naamstickertjes plakken op het eten, dat hij niet meer mag pakken van wat ik heb gekocht en andersom? Moet het echt zo kinderachtig?
Hij zegt dat ik altijd al van hem geprofiteerd heb, dat ik ervoor gekozen heb te gaan, dus dat ik het dan maar moet bekijken.
Dat ik de kindjes verpest, dat ik een slechte moeder ben (nu ineens) dat ik alleen aan mezelf denk...
Word er zo moe van.
Tja dat zeuren dat hij van je houdt is een beetje too little too late toch?quote:Op maandag 7 april 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Nog geen huisje, hij doet wel weer nromaal, alleen zit hij steeds te zeggen dat hij niet wil dat ik ga en dat hij van me houdt enzo, dat is heel vermoeiend. En ik wacht nu dus maar weer af tot hij weer raar gaat doen.
Ik heb vrijdag gekeken bij een huisje en daar waren minimaal vier mensen voor me, verder heb ik nog kans om uitgenodigd te worden bij een stuk of drie a 4 huisjes waar ik op gereageerd heb.
Ik zie wel dus.
Zoals het nu gaat, is het wel te doen thuis.
Maar dat verschilt dus per week.
Nou ja, in elk geval heb ik goede hoop dat ik ergens terecht kan binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |